Written by AbangNara | January 20th, 2011

mia dan siti

Bagai emak dan anak. Dua-dua sama comel dan sama cute. Agak-agaknya kalau Siti dapat anak masa awal-awal kahwin dulu, mesti dah besar panjang macam Mia nie. Dan semestinya cute-mute macam Mia jugak.

Lagi gambar Siti dan Mia dalam URTV dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada blog Norizahusna.

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

mia dan siti

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

251 responses to (GAMBAR)Datuk Siti Dan Mia Dalam URTV

  1. yippy says:

    1’st ..

    0
    0
      • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

        bila i tengok gambar ni… i dapat rasakan yang siti nak sangat cepat dapat anak T___T… kami sentiasa mendoakan agar siti murah rezeki untuk memiliki cahaya mata…..

        0
        0
        • Ex-Fan says:

          AKU SENTIASA MENDOAKAN SITI SUPAYA ALLAH AKAN MEMBUKA HATINYA ITU UNTUK BERTUDUNG!

          AMIN.. 8)

          0
          0
        • Tipah Karipap says:

          Apa kata kita sokong Siti ambil anak angkat..CT pon mampu kan. Aku pun heran. Mungkin ada rahmat kot. Kawan2 akak yg susah dapat anak ambil anak angkat terus dapat baby!

          0
          0
        • LV says:

          i rasa la kan, kalo ct bertudung, mesti rezeki anak plak Allah bagi. pakai la tudung elok2 tok ti… tok t ni bukan mandul, i pernah dgr dia keguguran tapi wallahualam la betul ke x.

          0
          0
        • Tolong Lah says:

          Aku macam nak gunting je serkup CT tue…Pakai le tudung betul2…ajaran apa tu?

          0
          0
        • minah murai says:

          comelnya mia !..
          besar nnt mesti cantek..
          mia kalo pakai tdung nnt, jgn pakai serkup saja taw?

          0
          0
        • Makan Cili Pedas says:

          Siti ngan Fasha Sandha…sama je..tak ade beza. Cover line lebih..!

          0
          0
        • minah murai says:

          mia ni skarang, kategori artis..
          standard laa artis bergambar sesama artis..
          yg bezanya cuma kdg2 dia didukung..
          tak payah laa kot nak relate dgn tumpang populariti lah, tumpang kecomelan lah..
          standard laa artis bergambar sesama diorang kan..

          sila dislike komen aku cepat! hehe

          0
          0
        • Enough of her says:

          Kata nak berubah konon CT ni…tudung makin pendek…rambut makin banyak kelihatan, make up makin tebal…Cakap tak serupa bikin betol. Menyampah..

          0
          0
        • Panausonic says:

          ..amik je anak angkat…tak payah sibok sibok nak amik gambar ngan anak orang, Siti oiii…

          0
          0
        • anti CT says:

          Siti Nurhaliza..pecah rekod. “Anugerah Bulan Madu Paling Panjang…”- 3 tahun masih tak termegandung-ngandung!

          Kwang, kwang..kwanggggg!

          0
          0
        • Anak Sabah says:

          Mandul- Balasan merampas suami orang…tu la!

          0
          0
        • AKU says:

          To antiCT & Anak Sabah..aku harap pa yg korang cakap jadi kat korang balik…aminnn….mari ramai2 kita aminkan….baru PADAN MUKA!! kalau korang dah ada anak mintak jadi kat anak korang plak sbb mulot korang cm longkang..pa yg datang semua dari Allah ok…

          0
          0
        • mmmmm says:

          to anti ct ngan anak sabah aku rase la mcm nk cili2 jew mulut kau………..org mcm kau la pengumpat besar taw akak aku dh 3 thn kawin x dpt anak jiran aku dok mengumpat akak aku tp alhamdullilah la allah kasi juga anak kt akak aku…….ko nk taw ape jd kt jiran aku tu anak dye mengandung ANAK HARAM!!!!!!! tu la blasan nye klu suke mengumpat psal dn mendoakan pekare yg bkn2 kt org laen………..ko nk mcm tu jugak kew klu nk ngumpat,kutok la lg sume org yek………….:P

          0
          0
        • Anti Siti says:

          Siti tetap akan dikenang sebagai perampas suami orang…tak berkat tau! :)

          0
          0
        • Please la says:

          AKU TAK NAK BERSUBAHAT..!!!!

          Islam tak suruh Siti pakai tudung macam gitu….Tolong lah, jangan jadi hipokrit bleh tak …artis macam gini yang korang sokong?

          0
          0
        • mak ngah says:

          islam x suruh sokong artis pun. coz yg pkai tudung ke x suma x bleh disokong. kalu dah namanya artis contoh yuna, pkai tudung tp nyanyi tu aurat. dosa . wardina, pkai tudung tp posing dlm majalah. kecantiikan wanita tu x bkeh didagangkan. dosa. kesimpulannya kpd yg x nak dosa, jgn mendekati hiburan yg x berunsurkan islam even bc blog ni pun x bleh coz gosip. sesungguhnya gosip tu mengumpat. mengunpat tu dosa besar.

          0
          0
        • Saya says:

          peh, cm siooott je anti CT and anak sabah nih..kalo duk atas katil lyn laki 3thn pun kalo Allah xnk bg tuh, patah katil pun xjadi la..erk, itu kepercayaan agama saya, xpasti plak agama awak ajar cmne!!

          sy bukan peminat ct (ppptuuuih!!) tp xbaik la ckp gitu, kalo pun dia mandul, keje sapa yg jdkn dia mandul tuh?? keje Allah la!!

          isk korg nih..gi blajar solat taubat la weh!!

          0
          0
        • lady chacha says:

          anak angkat tu bkn anak org ke..kuikuikui

          0
          0
        • ZzzzzZzzzz says:

          *Aku sudah meluat sama Siti*

          0
          0
        • mia says:

          masalahnyer bkn Siti tu nak amik gmbar dgn si Mia…
          org majalah URTV tu yg temukan..
          samdol betul…
          yg korang nk benci sgt siti pehal..
          dia de wat salah dgn ko ke…

          si anti CT, klu blm rezeki dia nk ngandung yg ko sibuk2 pesal…
          ko tu ngata org. kang kena blk diri sendiri…..
          gelabah tahap cipan…

          mcm diri korang tu baik sgt nak kutuk2 org…
          blh jalan la

          0
          0
        • peugeotcyg says:

          ish korg ni..ckp le leklok ckit..aku pn xminat ct gak..tp sukati la dia nk gamba ngan sape pn..xngandung tu nk bt camne..da xde rzki lg…xpyh la dok kutuk2..cian dia..ade al hikmah nye tu kot…tu sume kan aturan tuhan

          0
          0
    • Lipstick Hijau says:

      Kalau ada post pasal ct, konfem smua komen mesti ckp pasal tudung….hmmmm…..

      0
      0
      • minah jambu says:

        biar la dia pakai serkup cam gitu dia nampak anggun dn menarek n cantek lagi…kenapa orang2 ni sebok sangat pasal tudong?? kenapa kalau pakai serkop mcm ct tk leh masok shorga ke? yg bertudong habis2an pn belm tentu leh masok shorga ! tengok kite punya ibadat dulu betol ke tk betol ……minah jambu ni lagi nk belajar ngaji ni ….minah jambu nk betolkn mana yg tk betol…baru lah leh masok shorga kalau nk buat baik bukan kerana pakai tudong …niat mesti nk baik dn iklas

        0
        0
        • Saya says:

          comelnye mia..aah, stuju dgn lipstik ijau..udah2 la kes pakai tudung tuh!!kalo dia nk dgr dolu lg dia dh dgr nasihat kita2 nih.. tp xbrapa setuju dgn minah jambu..mmg la xsuka yg pakai tudung/xpakai tudung tuh masuk syurga..tp mana leh ckp gitu! ingat wak, kata2 nih kdg2 leh wat kita menyimpang jauh! bygkn kalo ngaji xpakai tudung?? npe time ngaji org pakai tudung?? npe time ngaji je nk tutup aurat, kalo jumpa bapak si Mia nih? kan bukan muhrim jugak?? tp kalo dh rasa kebal sgt dgn azab Allah, apa kita2 leh wat/kata?? katakn apa yg nabil kata “lu pk la sendiri”

          apa2 pun, Mia ttp best!! cute, comel..

          0
          0
        • minah jambu says:

          eleh lu ni saya jangan la serius sangat minah jambu ni cuma komen gitu2 aje sebetol nya minah jambu suka bertudong jugak..tapi kalau gi majlis2 tertentu la…..kalau majlis2 lain minah jambu pakai rambot palsu je…pn mcm pakai tudong jugak cuma dia bentok rambot he he he jangan la marah saya sayang intan payong..

          0
          0
        • minah jambu says:

          kalau nk ikotkn muhrim ke bukan muhrim ke…tu actor actres shuting pegang tangan tu yg bukan muhrim tu camana pulak? kadang2 ada yg sampai pelok tu apa? asalkn kite tk melampaui batas sudah lh……..! kalau nk ikotkn muhrim bukan muhrim actor actres tk makan lah tkde rumah tkde kereta lah artis2 semua.!….kalau gitu bila gi keje kt office ke kt factory ke jangan ada laki2 lah….pasal bukan muhrim pe! kalau keje jaga kambing pn nk kene pileh jugak…tak boleh jaga kambing jantan pasal bukan muhrim ….nak kene jaga kambing betina je…..

          0
          0
        • zurie says:

          Pakai rambut palsu tu haram di disisi Islam…jahilnya…

          0
          0
        • Bawak mengucap says:

          Minah Jambu..kau nie Islam ke? Tutup aurat tu wajib! Tak kira Siti….tak kira siapa. Masyaallah!

          0
          0
        • suri says:

          pakai rambut palsu tu kan HARAM!!!!…..

          0
          0
        • minah jambu says:

          sememang nya minah jambu ni orang islam tiada tuhan melainkn allah….tapi kalau nk pkai tudong ni biar lah dengan hati yg tulus iklas dn bukan kerana orang lain kite nk paksa diri kite ni pakai tudong sedangkn kite belom lagi bersedia! eeee minah jambu tknk lah pakai tudong kerana di suroh oleh orang lain…biar minah jambu pakai tudong dengan hati yg terbuka dn iklas …jangan paksa diri bertudong kalau hati belom iklas lagi…dn bersedia!!! buat apa nk hepi kn orang lain kalau kite rasa diri kite tk hepi bertudong ! sampai sini je ceramah kite kali ini sekian terima khaseh

          0
          0
        • momo says:

          pelik ngan minah jambu nie.. kalo nak pakai tudung.. xpayah tunggu seru.. bersedia atau x… menutup aurat itu wajib… ulang lagi sekali… WAJIB!! nak ulang lagi ke? WAJIB… isk..

          0
          0
        • peugeotcyg says:

          minah jambu2…slalu bt hal..kdg2 takot tau nk bace ayat yg kua dr molot minah jambu ni…takut tersasar jauh dr agama…ish2…

          0
          0
        • sijambujambanygtulul says:

          rambut palsu tu haram….nmpak sgt ko ni cetek IQ…g masuk skolah n blajar ilmu agama balik..apadaaaa nak jd gembala kmbing nak kena pilih jantina..bongok ke ko?….org kata pasal muhrim..maksudnya sesama manusia..bukan haiwan…

          0
          0
        • kucingbelang says:

          ak skong momo..
          klu nk tggu hti ikhlas bru nk pki tdung..smpi bile la cik minah ooiiii.. realiti zaman skg.. mhalal kn yg haram..
          nti kang tk smpat btudung MALAIKAT dh jmput..tk smpt nk tobat..

          0
          0
        • kucingbelang says:

          mestilah org nk sibuk..dh pki tudung tu wajib..
          ngko bljr agama smpi thp mne ea? aku sarankan ngko g jmpe pakar2 agama..tny sal kewjipan mnutup aurat ni..
          hati yg ikhlas tp tk ttp aurat same jgk bdose..
          ngko baik cmane pun tp klu tk ttp aurat ttap bdose..ade faham!!

          0
          0
        • minah jambu says:

          kalau lu nk pakai tudong lu pakai la kenapa nk suroh orang pakai? sakit ka pa lu ni? tk payah suroh minah jambu gi blajar ugama minah jambu pn tau pakai tudong tu wajib …sama jugak mcm orang nk gi haji kn hati betol2 tebuka iklas dh sampai seru baru diaorang gi haji bersehkn diri tk betol? mana ada orang suka2 nk gi haji kalau hati tu tk iklas…dn belom bersedia lagi….u all ni nak kena gi blajar ugama lagi tau….jngan nk suroh minah jambu je….., u all nk kene blajar apa erti iklas ok ……minah jambu chau dulu nk gi ngaji ni

          0
          0
        • kucingbelang says:

          yo la cik minah pink..
          sye doakan cik minah berjaya ikhlaskan hati untuk bertudung..wish u luck cik minah.. rajin2 le ngaji..peace

          0
          0
        • tukang jawab says:

          meh cini aku aja ko skit minah jambu
          klu ko x paham gak cpat2 la g ambik klas agama sblom ter…………….lambat.
          pkai tudung itu wajib ko iklas ke x iklas WAJIB ok
          soal haji plak wajib pada yang berkemampuan
          dalam soal haji ni baru ade seru
          ko kaye mcm mne pun klu ALLAH s.w.t x pgl ko jgn harap la.

          0
          0
      • Orang Gomen says:

        Of course lah…dulu berjanji nak berubah konon…makin tua makin menjadi-jadi. Cakap macam keling..lidah bercabang. Dah le gemok macam badak!

        0
        0
      • leo lizza says:

        ek eleh… mcm bagus orang2 yg dok kutuk siti tuh… biarla dia nk pakai tudung ke tak pun.. dosa dia yang tanggung… yg korang dok ngata kat dia tu… korang tanggung la dosa korang tu.. korang dok ngata kat dia tu korang dah sempurna sngat ke.. sembahyang cukup waktu ke… yang wajib buat ke… yang sunat camna lak.. korang dok ngutuk dia… pahala korang pegi kat dia.. penat2 wat pahala.. bagi kat orang… bagus cara korang bersedekah yek… sedekah smbil makan daging umat islam lain… sedap tu yek… lain kali ukur diri sendiri tu dulu baru nak kata kat orang lain… ntah apa apa ntah…

        0
        0
    • Lovely says:

      Anak siapa MIA ni ek
      Budaknya cantik dan comel
      Anugerah Tuhan
      Tetapi Sayang seribu kali sayang
      Jadi Artis

      0
      0
  2. che' sha says:

    cute!! tp napelah pkaikan eyelashes kat mia..huuu

    0
    0
  3. topo says:

    comel giler Mia ni.. Dato ct pon comel gak.. hohoho

    0
    0
    • Budak Nakal says:

      Dato CT…. MANDUL ! Kesian kan?

      0
      0
      • Anak Sabah says:

        mandul…balasan tuhan rampas suami orang..!

        0
        0
        • AKU says:

          mintak-mintak la ko pn MANDUL jgak..aminnn…

          0
          0
        • Anak Sabah says:

          Mintak2 lah kau pun rampas suami orang jugak :)

          0
          0
        • x pernah suka siti says:

          padan muka tok ti.. tkot nnt kalo dia ada anak, anak dia plak rampas laki orang

          0
          0
        • Puteri Bunian says:

          Anak Sabah anak Haram!!!!!

          0
          0
        • Lan Taiping says:

          Puteri Bunian…aku doakan cucu2 kau jadi macam Fasha Sandaha dan Memey !!! :)

          0
          0
        • Telinga Capang says:

          Puteri Bunian pon jenis perampas suami orang gak kot?

          0
          0
        • Nura Ramly says:

          bukankah jodoh tu Allah dah tentukan, rezeki tu jugak Allah yang beri. Kadang kala bila kita tak dapat atau belum dapat apa yg kita nak tu, ada sebabnya. Allah tahu apa yg terbaik untuk hambanya. mungkin Siti belum cukup bersedia untuk jd ibu dan allah belum kurniakan dia zuriat kerna tahu apa yg bakal berlaku. tak semestinya dia tak boleh dapat zuriat sekarang maknanya dia mandul. tak baik cakap mcm tu. semua percakapan kita ni satu doa. dilarang mendoakan bala pada org. dia tak buat salah pada kita pon. dan dia tak buat salah apa pon pada diri dia sendiri mcm sesetengah artis lain yg banyak gila kontroversi dan suka mengaibkan diri mereka sendiri. mmg betul kita kena nasihatkan org tutup aurat dan tidak berbuat jahat, tapi keje kita setakat nasihat. yang lain urusan tuan punya badan dgn Allah sendiri. Janganlah mencela hamba Allah. itukan Ciptaan-Nya. tak baik persendakan ciptaan Allah.

          0
          0
        • AKU says:

          Anak Sabah..sedih la aku tngk org cm kau..HATI BUSUK sangat! asyik nak mendoakan yg buruk ja kat org..kau tu TUHAN ka nak menghukum org??? ishhh3…bawak2 betaubat la wahai Anak Sabah bawak mengucap….asyik nak mandulkan org ja keja kau..

          0
          0
        • marsh says:

          lebih baik mandul dari ngandung anak haram pastu buang merata

          0
          0
      • mia says:

        ko pun sama gak…
        jgn nak mengata org..
        ko tu buta agama ker…
        klu ALLAH dh kata tu bkn rezeki dia, ko nk wat pe..
        samdol….
        tu sbb ko tu bukan hamba ALLAH yg percaya pada Qada’ dan Qadar…
        suka menghina org adalah…
        klu diri tu baik mcm Malaikat, x pela juga…
        gila…

        0
        0
        • sesuatu says:

          …arini kita kata org…esOk2 mgkn kena kt kita lak…x pn kena kat ank2 kita atau adik bradik kita…Allah Maha Adil…

          0
          0
  4. antikecoh says:

    kiut je

    0
    0
  5. hoho says:

    mia comel giler.. cantik. eee.. mak iti tembam.. kikiki!!

    0
    0
    • minah jambu says:

      kau ni anak sabah asek komen rampas laki orang je pesal?? sakit ke? dh jodoh ct ngan tok k dh jodoh…..aku tau kau jeleskn kau tk dapat tok k tol tk? minah jambu mesti tk salah teke…

      0
      0
      • nano says:

        rampas le suami org pastu org rampas suami awak pulak……what comes around goes around

        0
        0
        • AKU says:

          kalau ct rampas suami org pn benda tu akan jadi kat dia balik xda kena-mengena ngan korang yg asyik dok mengutuk ni pn..

          bukan laki korang yg dirampas kn..

          0
          0
        • nano says:

          nak ingatkan je bukan siti je…utk semua perempuan di luar sana……………

          0
          0
        • minah jambu says:

          kalau jodoh ct tu kuat ngan tok k benda2 sebegini tkan menjadi…itu tuhan punya kuasa ,,,,,kauorang hanya pandai bercakap n mengutok je.!..cuba suroh ngaji tk tau kn??

          0
          0
        • jaja says:

          betul …seolah2 mempertikaikan kuasa allah

          0
          0
  6. adahazuar says:

    alahai comey sungguh….

    0
    0
  7. Puteri Bunian says:

    jap lagi mesti ade yg kutuk CT kat cni.. hehe

    0
    0
  8. tna says:

    Mia sbenonye lebeh comel tanpa sebarang make up..

    0
    0
  9. lea says:

    comey…

    0
    0
  10. sizuka says:

    comel nyer….

    0
    0
  11. Adam says:

    Yg laki tue ayah ngan abg Mia ker? Handsome ek HAHAHAHAHAHA!
    Siti ngn Mia pandai bergambar =)))))

    0
    0
  12. khaix19a says:

    mia ni klau dh besar msti lawa kan huhu….

    0
    0
  13. alia says:

    ini….teknik fotografi ke..ataupun muka Siti sememangnya dah demok..?
    tapi kedua2nya mmg sama cantik & cute.

    0
    0
  14. aku suka mizz nina says:

    muka mia mcm x happy je ngan tok ti..

    0
    0
  15. kutu says:

    COMEL GILER MIAAAAA……hrp2 lpas ni xde la edisi kutuk mengutuk ct…..huhu

    0
    0
  16. akuperwira says:

    pic no 5 : siyes tdung ct cam kopiahh..hehehe

    0
    0
  17. wintergurl says:

    Kecil2 dah pandai pakai lashes

    0
    0
  18. siti ni bila la nk ada anak? org xkn kata dato k mandul sbb dia ada anak. dh lanjut umur 32 dh ni…

    0
    0
  19. KAK RATU says:

    siti penyayang…tapi syg tak dpt baby sendiri…usaha yer mak iti…..

    0
    0
  20. mikan says:

    mia mcm kurang happy..nervous kot..tp comel sgt2.

    0
    0
  21. mia_sara says:

    mak iti…i love you la~~(coz mak iti bawak mia g soping)………..hehehe

    0
    0
  22. Lovelyvic says:

    Mak Iti… ala comelnya panggilan…. ingatkan org mcm dia nak kena panggil auntie Siti ke, Tok Ti ke… so down to earth… impressive.

    Alaaa… kalau betul pun Siti tak ada rezeki untuk ada anak sendiri, berjuta2 kanak2 yg ada kat Malaysia ni yang sudi jadi anak angkat dia. Dont worry,~!

    0
    0
  23. lolyat gang says:

    eh
    giliran siti plak memperalatkan budak ni ?

    sebelum ni mak dia n lisa yg cuba curi perhatian media dgn menggunakan budak ni

    kesian aku tgk bdk mia ni dijadikan alat oleh artis2

    0
    0
    • silentgirl says:

      haah la…dlu lisa yg sbok hangkut bdk ni kesana cni..mas memula aku rase ‘alahai..comelnya’…tp lame2 rase cm muak plak tgk artis2 nk publisiti ngan bdk mia ni..siti pn nak gak ke? tlg la..mentang2 bdk ni comel..nape b4 this xde plak nk amek gbr ngan bdk2…amek jelah ank agkt..xyah sbok2 ngan anak org..

      0
      0
    • Leo says:

      Mia ni comel semua orang suke… siapa-siapa pon suka nak bergambar dengan dia. tak salah kot kalau siti nak bawak dia balik ke nak amik dia jadi anak angkat ke.. mak bapak mia pon tak kisah.

      0
      0
    • nano says:

      sokong tu apalah…….semua nak tumpang glamer Mia

      0
      0
  24. hmm says:

    kanak2 yg tak tau ape2 pon pndai ckp kena syg org..nnti tuhan marah..berdosa..yg kite2 ni dok mngutuk org je, especially mngutuk org yg walhal kte tak knal perangai die pon…hmm.. bile la nak insaf…..

    0
    0
  25. aku says:

    kelakar dgn family mak iti ni..yg akak nya dh lama kawen xdpt2 anak,,yg adiknya plk br kawen dh terkeluar anak…mungkin itu balasan kalau suka merampas hak org lain n cultural shock:P

    0
    0
  26. hairan says:

    ape plak siti yg memperalatkan budak ni..dh die yg kena undang kan…mia pon kena undang gak….ish3

    0
    0
  27. hairan says:

    jgn mudah mengate kluarge org..nanti kena kat keluarge sndiri baru tau…sudah2 la dok mngutuk org…kte tak tau kan cerite sbnor…xdpt anak blom rezki…tak smua manusia ni perfect kn…

    0
    0
  28. pergh says:

    smakin byk org dok mngutuk die makin byk pahale yg die dapat..yg dok mngutuk tu dpt ape?hidup perfect sgt ke?smpai nak menilai kjahatan n kekurangan seseorg…sesuka ati je ckp tu balasan die..kte tak tau mngkin tu ujian dari Allah tuk die.balasan utk kte plak kte tak tau kn?

    0
    0
    • sayonara says:

      Kau tu bela perampas suami orang….please la. jangan jadi melayu hipokrit boleh tak?

      0
      0
      • kak jah not so vouge says:

        knpe ko emo sgt ni weh.. dh jodoh ct ngn datuk k nk bt cmne.. die belum lahir lagi ALLAH dh tentukan ct akan kawen ngn datuk k. anyway, ct rampas laki anda ke?

        0
        0
      • Nura Ramly says:

        sebab dia Datuk siti dia kena hentam gila2. Cuba kalau dia org biasa atau artis yg tak glamour mana, takde berbakol bakol cenggini korang nyumpah dia. bukan nak bela tapi sgt tak adil kita kutuk dia sampai mcm ni hanya kerana Allah dah tetapkan dia kawen dgn Datuk K.

        0
        0
      • mia says:

        woi sayonara biol…
        kitorang bkn hipokrit mcm lu…
        kitorang ckp benda yg betul…
        yg ko sibuk sgt jaga tepi kain org pesal…
        tepi kain siri pun x terjaga…
        menyemak…
        cam bagus sgt…
        ko x belajar agama ker, or ko belajar tp masuk telinga kanan kuar telinga kiri…

        0
        0
      • semua pun pernah hipokrit…nabi jer x pernah….emo lar dia ni…neeeee~~~~
        x suka arr emo2 ni…

        0
        0
  29. kak jah not so vouge says:

    dua dua pun comel

    0
    0
  30. dr ally says:

    siapakah jejaka tampan itu??hehehe

    0
    0
  31. Mrs.LobakLobak says:

    ..muke die mcm lisa surihani la..comel sgt…
    to Datuk CT..hope sgt u’ll get ur own child…

    0
    0
  32. gosipgurl_fea says:

    omg sungguh sweet la Mia dgn Siti! .harap satu hari nanti Tuhan kurniakan siti anak secomel ni. Amen.

    0
    0
  33. jimmy says:

    Mia padan duk dgn Lisa shj

    0
    0
  34. sweet nya gambar diorang ala ala 1 family kat atas tue….
    kan lebih sesuai kalau siti cari suami macam 2… muda dan gagah perkasa…..

    0
    0
    • Tak Suka Mak Iti says:

      Tok K x gagah perkasa ker…? hehehe…

      0
      0
      • minah jambu says:

        kalau tok k tk gagah perkasa tkan ank dia sampai 4!!! semua nya hensem2 ….nanti minah jambu nak merisek ank tok k yg hensem tu jangan jeles!!!!

        0
        0
  35. Tak Suka Mak Iti says:

    mak iti…mak iti…

    letihla tgok dia pakai serkup pala tu…

    tak suka org hipokrit…!

    0
    0
  36. alahai….. dedua comey… moga siti cepat2 dpt anak, sentiasa mendoakan yg terbaik buat beliau….

    0
    0
  37. suka ati aku. says:

    memalam jumaatpn korang masih dok mngata orang…bawak2 mengucaplah korang semua…

    0
    0
  38. Ms Lulu says:

    deme2 yg dok ngata ni sebenornya jeles… jdoh,anak suma tu kan kt tgn ALLAH.. klu korang asyik pertikaikan nya,bererti korng pertikaikan ketentuan ALLAH.. psl dia bertudung plk,biar la..doakan la dia bertudung dgn cara baik..bukan nya menghina ke apa..

    0
    0
  39. onmiz says:

    ak xsuke owg kutuk2 xbrtempt nih…..sdr la weh…bkn smua owg smpurna….cabul tol la mulut…..kte ct mandul…tuhn blikkan ap yg ko tuh bru la trnganga…huahuahua….budus nak mampus….get lost la weh…

    0
    0
    • AKU says:

      tu la memalam jumaat nih dok mengutuk org..kata mandul la bagai..Allah jadikan kat korang balik baru padan muka…pandai cakap ja tngk diri sendiri dulu ok!

      0
      0
  40. hajimaru says:

    comey nya mia..mcm wajah ku time muda2 dulu…hahahha

    0
    0
  41. BOB says:

    siti with a motherly looks…
    hope something meaningful would happen to her this year..amin..

    0
    0
  42. dun says:

    hahahaha…kalau entry pasal siti je mesti komen pasal mandul, anak ngn tudung…nasib ang la siti ooiii…hahahahhaa..

    0
    0
  43. aneelda says:

    comel nye diorg ni.. mcm ibu n anak.. :) i love both of them!

    0
    0
  44. btol3 says:

    bak kata mia…kte kena syg org….nanti berdosa..tuhan marah….

    sudah2lah asyik dok mngutuk ni…kte tak knal pn kn ngn dato ct..stakat knal sbb die popular je…nak judge die hipokrit ke ape tuhan je yg tau..

    0
    0
  45. Puteri Bunian says:

    Makin korang kutuk Ct, Makin murah rezeki dia tu…dan aku tak rasa pa yg korang ckp and kutuk die beri effect kat die…korang jew yg sakit2 ati and tmbah dosa…
    furthermr,korang kene ingat pada HUKUM KARMA…
    Jaga MULUT tu sebab KERANA MULUT BADAN BINASA…
    Salah ker if kita mendoakan yg baik sesama manusia?!
    jd lah manusia yg BERAKAL k………………………………………..

    0
    0
    • minah jambu says:

      betol tu puteri bunian minah jambu sokong tu….ct kn baik kenapa diorang ni nk kutok2 ct kn? ct itu la ct ini la diorang ni kn jeles dengan kejambuan ct…tkpe tkpe puteri bunian biar tuhan aje yg membalas dngan orang yg suka kutok ok….kite relek sudah…

      0
      0
    • Anak Sabah says:

      Kau kutuk CT ada effect kat kau ke bunian?

      Next! :)

      0
      0
      • Puteri Bunian says:

        Anak sabah…..
        Lu Pikir lah Sendiri…..
        The only different between GENIUS and STUPIDITY is Genius alwiz know the LIMIT…..
        ANAK SABAH????
        genius r STUPID erk???
        urmmmm……………………………………………………………

        0
        0
      • Nura Ramly says:

        habis, kalau kamu berenti kutuk siti, hati tak tenang yer? kutuk banyak2 baru hati senang? kira ader effect kat kamu jugaklah yer kalau tak kutuk siti?

        0
        0
  46. minah jambu says:

    comel nye mia ni macam minah jambu dari kecik2 dulu muka minah jambu macm ni lah cute jambu lagi…..: anak sape tu ct? mudah2an ct dapt cahaya mate cepat eh mesti anak ct jambu jugak macm siti…

    0
    0
  47. yani says:

    aku betul2 suka kan mia ni..comel n cute

    0
    0
  48. cik mimie says:

    ramai nye di sini yg tahu nampak salah org je.. kowt ye pown siti tu x bertudung ngan sempurna, yg laen xda hak nak kutuk begitu.. kalo nak tegur ngan lidah pown, biar a berhemah sket.. baru la lembut hati die.. kalo x pown, doa je, moga2 die bertudung dgn sempurna.. 1 jari kite tunjuk kesalahan org, 4 jari lg plak menunjuk kat kite.. mcm mana nak maju kalo kerja nyer kritik aje?

    0
    0
  49. Piston Pecah says:

    ewah-ewah mia…

    0
    0
  50. moin says:

    1st round tgk,langsung xtengok siti.
    tengok miaaaa je smua pic
    super cute

    0
    0
  51. jena jen says:

    oh? Mek kiti dan mia. Jgn mia jd mcm sufiah yusuf ok. Hargai usia muda mia dgn sifat rendah diri dn besyukur pd rezeki yg ada. Jgn belebih2 mcm mek kiti ok

    0
    0
  52. huhu says:

    wah siapekah jejaka ber blazer itam itewww

    0
    0
  53. kutu says:

    btol tu cik mimie….suke awk..berhemah…hihihi….

    0
    0
    • cik mimie says:

      bkn ape.. manusia ne, kalo da x suka, benci, sume buruk je yg die nampak.. mcm sendiri da perfek gile je.. kowt ye pown nak tegur.. bahasa tu jaga la.. kang org kata, ada akal tp x guna.. try rasional sket.. ne nak emo je..

      0
      0
  54. salam…
    >siti gan mia diundang kan utk bergambar bersama….bukan siti yg peralatkan mia…
    nanti kalau siti tolak undangan tu, nanti orang kata siti sombong pulak…..
    >siapa lah kita nak kata siti tak dapat anak sebab balasan dia rampas suami orang….itu semua kerja allah swt….semakin dia tabah hadapi dugaan allah swt,semakin besar ganjaran dia dapat…….tu sebab dia asyek kaya jer…kita yg mengutuk ni…dapat DOSA jer…
    >sy ni nak kata minat siti x lar….biasa2 jer…tapi rasanya perangai siti ni tak lar seburuk artis lain….cuma siti ni silapnya pakai tudung sekerat and berkawin dengan duda (duda tu pulak kaya….)
    >so harap korang doakan kan lar siti and mia ni berjaya dunia akhirat, sebab kalau kita doakan orang…insyallah ada orang lain yg akan doakan kita jugak….

    0
    0
  55. kak ninie klate (jgn marah, kiki) says:

    like mia n siti, hehe.. kpda anti siti, x baik doakn kbrukn org lain, x dpt blsan drect dri tuhan time hdup ni, kt akhirt nnt x tau, kpda pmnat cti, ush doakn yg bruk kt anti siti tu, just doakn ksjhteraan kpda siti, mia, anti siti dan kita sndri… kn lgi bgus, kita aminkn yg bruk itu kat anti siti pun sma jgk kita cm anti siti, just ignore them…

    0
    0
  56. Mak Iti says:

    Siti…ambik lah i jd anak angkat u!!!!!

    0
    0
  57. setan says:

    bapak mia sara bodoh. giat jual anak. *scr publisiti*

    0
    0
  58. Mysara says:

    Comel betul Mia. Kecik2 dah popular..besar nanti sure lawa mcm diana danielle..

    0
    0
  59. EX BF Tok Ti says:

    Dulu aku nk ngorat, ko x nak terima aku sbb aku budak kampung…skrg budak kg ni dah ada 3 anak…tp x pelah Tok TI dah ramai anak (tiri), laki pun kaya raya, buat aje IVF @ ibu tumpang…

    0
    0
  60. bawahlicin says:

    gambar makcik muka gemok

    0
    0
  61. gossip gurl says:

    aku teringin nk tgk mke mak bpk mia ni..mak die ade tgk..sweet gk..bpk die xprnh..cmner la dorg leh dpt ank secomel mia..geram ak ngn bdk ni!!i wish dpt ank secomel n sepetah mia!!!

    0
    0
  62. BagusMaTi says:

    buang masa dan tenaga je sibuk nak buat dosa yg bertimbun2 kat sini, _____________!!!!! (bhgian tmpt kosong tu, korang sebut je nama aku tu)

    0
    0
  63. sapa aku... says:

    adoii lah manusia ni terok toll…
    SEBELUM NAK tegur MAK ITI NI

    0
    0
  64. sapa aku... says:

    adoii lah manusia ni terok toll…
    SEBELUM NAK tegur MAK ITI NI baik LAH KORANG TEGUR SANAK SAUDARA KORANG YANG TERDEKAT SURUH PAKAI TUDUNG DAN TUTUP AURAT DGN SEMPURNA…… SIBUK DUK MENGUMPAT N MENGATA JE KORANG NIH… SEDAR N PEKA DGN KEADAAN SEKELILING LORRRRR.. NGOK NGEK TOI…..

    0
    0
    • sapa aku... says:

      sengal tol saper unlike komen aku hahaha…
      melayu yg sungguh kesihan sbb hatinya tertutup …
      KESIANNNNNN.. aper yg aku taip tu sungguh ponn…
      tegur sanak saudara yg berhampiran yooo suh pakai tudung n tutup aurat elok2.. KESIANNN….

      0
      0
  65. Lucu says:

    CT….si maNdul yang semakin dilupakan

    0
    0
    • Orang Gomen says:

      CT akan jadi seperti Sharipah Aini dan Uji rashid..berkarat dirumah besar :(

      0
      0
      • mr riaz says:

        mulut org gomen… tapi memang betul pun.. haks haks

        0
        0
        • salam…

          ya allah….sangup korang kata orang lain mandul….
          pikir la sebelum nak bg comment….bayangkan kalau 1000org yang merasakan apa yg korang tulis ni x patut and doakan apa yg korang kata…jadi kat korang balik or sanak sedara korang ke…..Cam na lar agaknya nasib korang masa tu….

          kalau tak suka pun…..jangan la kata sampai cam tu…semua orang inginkan anak….allah swt dah tentukan hidup si siti tu cam ni…..nak wat cam na…(x dapat anak gi)…..kalau kata dia mandul…allah swt yg jadikan dia cam tu…maksudnya awak keji apa yg allah swt tentukan lar….????

          sy cuma nasihat ja….sebab sy pun masih x da anak….sy pun pernah alami bila orang kata sy cam ni…
          PEDIH NYA ALLAH SWT ja yg tahu….

          0
          0
    • hati2berhati2 says:

      astaga nanti ko mandul br tahu termalu

      0
      0
  66. hajimaru says:

    Lucu yg sengal…biar la ct dilupakan ke apa..yg pentig duit dia dh bertimbun..dari ko…yg ado..ntah2 ari2 makan maggi cicah cencalok je….mangkuk tingkat tul!!!

    0
    0
    • rilex says:

      hu huhu…..yolah…..harap dorang tue sodar diri…yg tak pkai tudung tue pun takyah lah nak sebok2 org lain pkai tudung ke tak….yg ckp org mandul tue plak….ekau tu leh branak ke? yg pnting CT jutawan…beb…ekau? dwet pun nak tngu ckup bulan baru bnyk kan….kan..kan…

      0
      0
  67. bintang hati says:

    gelak sorang2 aku baca komen2 korang.. jarang bebenor aku komen mengomen kat sini… tp ari ni tergerak lak hati nak menaip..

    kita kena ingat… kita bukan ALLAH yg boleh menghukum org sesuka hati… bak kata makcik aku..kita tak tau nasib kita.. kl org bkn islam mengucap seminit sebelum dia meninggal dgn niat nk masuk islam… hilang semua dosa dia… kita???

    bkn nk bg ceramah… tp penat dgn mentaliti org melayu yg suka kutuk2 org.. aku baca BN ni utk hiburkan hati jekkk….

    0
    0
  68. ehem says:

    rmi lgi org kawin duda…tp sbb stiti ni public figure org nk mengata mcm2…..sdgkan semua tahu and pndi je ckp jodoh tuhan tentukan..pasal isu bertudung, npe anne ngasri korang tk nak mengata…pkit udung bile berlakon bkk tudung..tu ape kes lak tu????

    0
    0
  69. mama uti says:

    aku pun sama dgn bintang hati setuju benor dengan pendapat bintang hati….mama uti suka budak mia tu…..cutelah

    0
    0
  70. risya says:

    sekurang2nyer siti x seksi meksi even die pakai tudung cmtu pun…org yg nak pakai tudung nie, kena slow2 belajar..bkn die terus leh pakai tudung….mcm tu jugak kite mengaji….mule2 mesti baca huruf2 die sebelum nak melangkau ke bacaan surah2…..macam nabi kita berdakwah utk perkenalkan ISLAM….citer itu ini n then org yg mendengarnya pasti terdetik at utk masuk islam…n mungkin yg mendengarnyer x terdetik….

    pasal mengandung tu, bkn mslh die amik laki org ke, mandul ke tp rezeki tu semua dtg dr YANG MAHA KUASA….ader jer yg kawin 10 tahun, xdpt anak..x semua org kawin terus dpt anak…semuanyer bergantung pd org atas….

    0
    0
  71. NiceWord says:

    Saya tengok orang yang mengutuk kat sini lebih famous dari Tok Ti la… Ada je yg nak dikutuk… Sampai bila la org yg mengutuk tu nak stop mengutuk org lain eh??? Dah hobi agaknye sampai nak stop mengutuk org lain pun tak leh dah… Dah jelas statement “manusia tak sempurna”,mestilah ada kelebihan & ada kelemahan.. Saya rase org yg mengutuk ni sempurna la,saya nak jumpe boleh tak? Nak bagi tabik hormat sebab rase diri dia tu “sempurna” .

    0
    0
  72. PanchaDhelima says:

    Mia tue dia pose sama Lisa lg comey…

    0
    0
  73. alamaya says:

    tersentuh naluri ibu…. _) siti sangat ikhlas melayan keletah anak inih… _)

    Siti, semoga cepat dikurniakan cahaya mata…. banyak2 kan berehat….tenangkan fikiran….. insyaAllah….. semua nya atas izin Allah s.w.t

    0
    0
  74. rilex says:

    yang mengutuk tue bagus ker? baik ker? at least DATUK SITI tue Datuk & Jutawan…..korang sape & kat mana skang? Sedar diri okey……!!!!

    0
    0
  75. Jelita says:

    mia napa control muka…. mia malu eh. kalau mia happy tentu gambar lagi happening sbb pic Ct dah ok! apa2 pun dua2 cute :)

    0
    0
  76. cik senah says:

    untungye mia,,,,,,,,

    0
    0
  77. kakak Mia says:

    kalau mak iti kawin terus peknen dah tentu anak mak iti dah besar cam mia

    0
    0
  78. mawar merah says:

    saya bukan lah peminat fanatik tapi peminat setia Datuk siti dari dia remaja lagi hinggalah skrgni….betul tu rilex siapa lah kita ni nak mengutuk CT. Bagi sy dia wanita contoh ketimuran…berpakaian tak sexy dan bersopan santun…Di mana dia berada walaupun tak sempat bersalaman dgn peminat (kerana kawalan terlalu ketat ) dia akan melambai2 kpd peminat2nya di luar sana.Dia pernah cedera ibu jari kaki dan pengsan ketika itu diserbu oleh peminat2nya.

    0
    0
  79. hati2berhati2 says:

    lahaiiiiiiiii cutenyer 2 makluk tuhan niiiiii……………

    mcm tengok tempat yg paling tenang dan paling damai….

    0
    0
  80. what the? says:

    pelik .. pelik … pelik ..

    1. mungkin ada benar separuh komen disini

    2. pelik lagi kerana bila dia buat tak betul mudahnya
    nak maafkan kalau artis lain mesti dah kena teruk

    3. semua ini berpunca dari niat, baik niat dia baiklah
    dia dapat

    4. biasanya kalau ada masalah kehamilan, paling
    lambat setahun setengah (dia kayakan? jadi tak ada
    masalah nak buat rawatan)

    5. berkenaan rampas suami orang, hanya dia dgn
    tuhan yang tahu mana yang benar

    6. berkenaan serkop itu, rujuk balik no. 3

    7. pasal mia, tak sokonglah budak kecil aktif dalam
    bidang seni, tapi budak inilah yg memeriahkan
    dunia gosip 10 tahun akan datang.

    8. apapun, tak boleh minta yang tak baik tentang dia,
    walaupun kita tahu keburukan dan aib dia

    9. untuk siti, mungkin kena perbetul balik semua
    kenyataan yang awak keluarkan sepanjang
    bergelar artis (sebab mungkin awak cakap lain,
    niat awak lain, dan awak yang buat lain)

    10. diulangi sekali lagi, jangan minta yang bukan-
    bukan sesama islam, tak baik.

    ps: cuba berfikiran positif walaupun kadangkala terfikir juga negatifnya.

    0
    0
  81. moon says:

    yg lelaki dlm pic ni rasenye pelakon citer dottie tu kan…

    0
    0
  82. missty says:

    yang lelaki tu sape? ayah si mia ke?

    0
    0
  83. addy says:

    klu ada cite siti, memang kompom komen tudung pastu anak jd bahan

    klu takde cite siti, tp cite artis dapat anak ke, anak imej baru atau kekadang takde kena-mengena apa2 dgn siti pun pasti nama siti naik

    tulah artis popular. hahaha… sume org sibuk nk cakap ttg dia walaupun takde benda nk cakap.

    0
    0
  84. siti MANDUL says:

    Perampas laki org……tu pasal mandul
    air tok k dah bekarat..

    0
    0
  85. anieziesai says:

    SEMOGE APE YG KORG CKP BUROK2 PASAL CT NI…AKN KNE BALIK KT BATANG IDONG KORANG…AMINNN~~~~
    MSE TU..BRU KORANG RSE…LANGIT TU..TGGI KE RENDAH…JGN ASYIK NK SALAHKN ORG JE..TGK DLU DRI SNDRI….KORANG NK MARA2 DIE…DIE AD KE KACAW IDOP KORANG???
    KORANG YG CKP DIE MANDOL….TU KUASE ALLAH…XYAH R KORANG SBOK2 NK NGATE DIE MCM2…MCM KORANG TU SEMPURNE SGT…KLU DIE HIPOKRIT PN…TU MUNGKIN SBB DIE NK JGE ATI2 ORG…KORANG PENAH RSE KE APE YG DIE RSE…????KORANG JGN MAIN SEDAP MULOT JE NK KUTOK2 DIE…KORANG TU..MCM SUCI SGT….
    SALAH KE KLU DOAKN KEBAIKKN ORG???KO DOAKN KEBURUKKAN ORG…ORG PN..DOAKN KEBURUKKAN KO….SEMOGE.ALLAH MEMBALAS APE YG KO LAKUKAN….
    AMIN ….~~~

    0
    0
  86. Mustika Ilham says:

    kesian saya memdengar semua gosip nie…..mengapa ramai yg mengatakan DCT tu hipokrid………kesian dan hormatilah dia yg byk berjasa pada industri nie…..

    janganlah terlalu menyalahkan dia….ini semua takdir….saya pun tak tahu bagaimana pemerimaan DCT kalau dia baca semua komen-komen nie…..

    0
    0
  87. kesal says:

    sy bukan tak suka siti..suka sgt dgr suara dia,tapi skrg dah semakin ramai pakai tudung ikut gaya dia..sedih tgk sebagai islam..mmg bukan niat siti nak org ikut gaya dia,dia artis….sy rasa kalo siti buka tudung semula,pasti ramai yang tak akan marah,dari mcm skrg ni,bkn sy galakkan kan tak pakai,tapi dlm situasi siti ni,dia mungkin belum bersedia..bukan ape takut menjadi ikutan…mcm tudung ekin,tudung wardina..skrg tudung siti…..semua tu artis….kalo ada tersalah bahasa..sy mntk maaf..just nak bg pendapat

    0
    0
    • Mustika Ilham says:

      sejuk sikit hati saya mendengarkan kata-kata awak nie ” kesal “…kita sebagai manusia tidak semuanya sempurna dan tidak semua benda yg kita mahukan akan dpt….

      sekurang-kurangnya kita boleh berbangga dgn adanya penyanyi macm DCT yg yg berjaya menempatkan diri di arena global dlam industri nie….itu pun nasib baik tarik tarik diri kalau tak dia mungkin menang lagi di APBH…memang dia yg unggul..mana ada artis lain mcm dia….masaalah keluarga dia…rumahtangga dia….itu biasalah ..kita pun kadang bermasaalah juga….

      0
      0
  88. pening says:

    comelnya Mia….

    0
    0
  89. Reena says:

    “Sekurang-kurangnya kita boleh berbangga dgn adanya penyanyi macm DCT yg yg berjaya menempatkan diri di arena global dlam industri nie.” Global? Ya rite!!! Stakat Indon, Singapore & Brunei tu lum la boleh dibangga sgt! (But it’s a big deal for her die hard fans!) Pop Shuvit tu nyanyi kat Jepun, tiket sold out..org kita senyap jer padahal kejayaan dorang tu lebih membuka mata org kat sana berbanding ct yg paling kuat pun nyayi kat albert hall which Allahyarham Sudirman dah nyanyi dulu. Raihan yg slalu tour sana sini, nyanyi dpn Prince Charles & Queen E pun tak kecoh.

    Anyway aku tak rasa Lisa memperalatkan Mia ni pasal dorang close selepas berlakon bersama cam ceta Adamaya & coming soon Lisa pegang watak ibu tunggal..berlakon ngan S.Sam. Budak comel mcm Mia ni sapa yg tak geram. Takde rezeki anak sendiri, ambik jerlah anak angkat. Mana lah tau lepas tu Allah bagi rezeki. Tengku Zawiyah pun anak dah berderet, memasing dah besar tapi dia selamba jer ambik anak angkat pompuan. Di samping membantu kebajikan budak tu, dapat gak dia mencurahkan kasih sayang. Kalo ct, dan dan org kata dah tertulis jodoh tapi kalo org lain..kaw2 kena hentam..cam Waheeda. Asal tak cakap jodoh maiza & AH tak panjang. Sekadar renungan, dulu ekin pun rampas ina drpd mawi.. skang ni… masih menunggu rezeki..

    0
    0
    • Mustika Ilham says:

      sekurang-kurangnya DCT Dah PEGANG 3 NEGARA YG HEBAT DI ASIA..BERTAHUN LAMA PULA TU…..belum ada artis yg boleh buat CENGKAMAN MACAM TU……..dan nk ditambahkan lagi pula dpt membuat persembahan di Albert Hall…maknanya bonuslah tu pada DCT….tercatitlah juga nama DCT artis malaysia wanita yg PERNAH MEMBUAT PERSEMBHAN KAT ALBERT HALL TU….sebaris dgn Allahyarham Sudirman dan yg lain2 tu…BERTUAH JUGALAH DCT NIE….TAPI KALAU DH MEMANG BERTUAH DAN REZEKI TOLAKLAH MCM MANA PUN DIA TETAP TERBAIKK…

      0
      0
    • addy says:

      anda tidak faham. siti artis pertama Malaysia yang membuat konsert SOLO di albert hall. gagal atau tidak itu tidak jadi masalah. sbb siti bukanlah ada promosi kuat di London. berbeza dgn Raihan, mereka mempunyai promosi dgn mendekati penduduk islam. maka, mereka mempunyai kelompok sasaran. berbanding siti, sewaktu membuat konsert tersebut, tiada kelompok sasaran tetapi ia suatu kejayaan kerana tanpa nama di London, siti berjaya mendapat tempat di Albert Hall. Bukan semua boleh bt persembahan. nak2 solo dan tidak mempunyai nama di sana.

      0
      0
    • tasha says:

      nampak sangat sengal! komen tapi tak bekfikir. siti ada buat persembahan dekat jepun, orang jepun semua suka dia. jepun2 dekat malaysia nie mcm Company Honda apa pun sure nak jemput Siti dalam event dorang. sebab dorang suka. ngok! kalau dia try buat album lagu jepun sure meletup. LOL!

      0
      0
  90. Suka says:

    Mia comel…Mak Iti makin tembam but still mantop..

    0
    0
  91. Djaa says:

    korang ni..da2 la ngumpat psal serkup die tu..atleast siti xdela dedah2 dada..artis len yg x pkai tudung xde plak korg nk mrh beria..siap bleh puji plak bile artis tu pkai dress tbuka2..x fhm tul ak..

    0
    0
  92. Djaa says:

    korang ni.. da2 la ngumpat psal serkup die tu.. atleast siti xdela dedah2 dada.. artis len yg x pkai tudung xde plak korg nk mrh beria.. siap bleh puji plak bile artis tu pkai dress tbuka2..x fhm tul ak..

    0
    0
  93. Reena says:

    Raihan pegang banyak negara bertahun2 pun tak kecoh..ct buat konsert kat albert hall pun gagal..mostly students yg attend..sebab tiket tak laku.. raihan org jemput, full house…fazly yg pepenat bertungkus lumus, yg dapat datuk ct gak..terbaek ke kalo merosakkan rumahtangg org?

    0
    0
  94. Mustika Ilham says:

    walaupun dia gagal ..tertapi dia bertuah sebab, kerana rezekilah dia dpt menjejakkan kaki dan membuat persembahan kat sana………………..

    dan saya bergitu yakin seluruh warga kerja bagi konsert tu termasuk fazly telah melakukankerja yg terbaik dan ikhlas demi persembahan itu….

    itu sebab telah saya katakan tadi manusia nie tak sempurna…apa yg kita mahukan tak semestinya baik dan dpat………….inilah pancaroba dan cabaran yg amat gentir buat DCT….KALAU SEMUA NYA SEMPURNA …..TIDAK SEDAPLAH RENCAH DAN PERJALANAN HIDUP DCT…

    0
    0
  95. Anna says:

    Apapun…tetap sokong ct..

    0
    0
  96. dolly says:

    klakar bce komen2 yg ntah hape2 kt ats.. tp pape pun.. i love u siti!

    0
    0
  97. saya says:

    cehhh..siti tumpang populariti mia sara la plak : p

    0
    0
  98. shela says:

    teringin nak tgk anak mak iti……… doa2 die cpt la dpt anak. :)

    0
    0
    • Mustika Ilham says:

      Insyallah……kalau kena pada usaha, doa, masa dan keadaannya…adalah rezeki DCT tu nanti menimang cahaya mata…janji berusaha…mungkin ada hikmah disebalik semua kejadian ini…..

      0
      0
  99. munut says:

    yang lelaki pakai tie merah tu bapak mia ke? kalo ye, mcm familiar ar muka dia..model ke ape? err..yg budak laki muda remaja lagi sorang tu pon aku konfius? anak tiri CT eh?? (hehe…saje cbok nak taw…korg nih asik dok nak ngutuk si citi tuh, sampai xprasan kewujudan insan lain dlm gmba.. sila alihkan perhatian pd oinsan2 yg aku dok tanye nih. sape taw, sila jwb. teng!)

    0
    0
  100. mulut tempayan says:

    apa korang ingat ct sorang ja ke yg susah nak ngandung??ramai tau tak yg senasib ngan dia…jd jaga la mulut anda kalau nak mengata org tu mandul,ramai hati yg trguris tau tak!!!!!

    0
    0
  101. lulopme says:

    cantik MIA asli…cantik CT tiruan banyak botox…asli dan tiruan lah nee….

    0
    0
  102. saya says:

    mia tu dipakai kan mascara?
    IMHO, tak sepatutnye budak sekecil tu di ajar ber mascara bagai.she is cute enough without makeup.

    0
    0
  103. stiletto says:

    untuk ayah Mia….harapan den agar mia tu popohal eehh biar sekolah sampai dapat degree…belakon2 jugak….jgan pulak leko dek mengojar duit, hidup Mia jadi x tontu harah pulak…tengok yolah artis2 muda skang pun dah cukup…..asalnya belkon suko2, nak tolong keluargo…tapi bilo dah meraso pogang banyak duit, dah lupo daratan..lupo kek omak bapak sndiri….sori…membebel pulak acik stiletto kek sini……:) salam

    0
    0
  104. iluvislam says:

    saya rasa site ni kene tutup.byk sangat dah dosa diorang buat ni..kutuk mengutuk. Astaghfirullah

    0
    0
  105. Awek KL says:

    walaupun aku xsuka siti..tp aku xmau la tuduh dia mandul la..apa la..coz itu sume kuasa Allah…Allah belum nk bg kita nk cakap apa..

    0
    0
  106. dak_degil says:

    mak aih si mia ni..kecik2 dah pakai eyelashes ye.. :)

    0
    0
  107. tasha says:

    eiii jahatnya mulut2 uolss..

    moga Allah mandukan jugak org2 yg ckp tu..dari niat yg buruk dapatlah balik ke korang ya..busuk hati..mungkin korang buruk dapat laki miskin x ensem, korang je yg kene keje, nak beli beg LV jauh sekali kan? so jeles n busuk hati ajela keje korang ya..dia x dapat anak korang bukan tuhan, even pelacur pon dapat anak..pelisss la xda otak tol yg anti CT..ntah2 anak korang tu pelacur kelas atasan da besar nanti baru padan muke..wkakakaka.

    what ever pon if CT depan mata sure tergamam sbb die sgtlah cantik & baik korang yg buruk2 muke macam longkang taik n busuk hati sure g berlari (muke tak tau malu) nak rebut2 amik gambar..wahahaha mcm la aku x tau…sengal!

    0
    0
  108. tasha says:

    makin korang kutuk ct , makinlah dia :

    1-dapat duit berkoyan2
    2-disayangi ramai, yg doakan dia pon ramai..doa yg jahat Allah x makbulkan.
    3-makin berjaya dgn bisnes bagai? korang? stay buruk ajela wakakaka.
    4-happy ( sbb die x makan puji x hidup dek keji2 korang nih)
    5-sana sini org panggil makin laku x hengat.

    so jgnlah jeles sangat…perbaiki hidup tu jgn nak persendakan org lain aje tau.

    0
    0
  109. cikgu mia says:

    wpun aku bkn peminat tegar siti…tp ape yg menimpa dia, wat aku sedih……cuba kite bersikap empathy sket…cuba bayangkan diri korg berada di tempat dia? asal ade je entry pasal dia, mesti cter yg buruk2 je kluar…..hmmmmm…ape pun, aku bersyukur dilahirkan sbg org biasa, menjalani khidupan normal (tetapi dugaan ttp ada, cume xsehebat dugaan siti) ape pun, same2 kite doakan yg baik2…lgpun, mmg xelok doakn yg buruk2….n doa yg xelok mmg xdiperkenankan olehNya..amin~~

    0
    0