Written by AbangNara | April 9th, 2009

zahida rafik dan betty benafe

Dari gambar-gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe yang kami paparkan di sini, mungkin inilah yang biasanya berlaku apabila artis-artis Malaysia bertemu sesama sendiri.

Tapi pelik jugak sebab selalu mesti ada terselit sorang dua jantan-jantan miang dalam gambar-gambar artis Malaysia yang macam ini. Tapi dalam gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe ini hanya wanita aje yang kelihatan.

Mungkin tak ada jantan-jantan gagah yang berani nak mengorat diorang berdua kot? Kalau anda berani, bolehlah mencuba. Dengar khabarnya dua-dua ini masih single mingle.

Kalau anda belum melihat gambar Zahida Rafik di London, boleh lihat dan hilangkan rindu anda pada Zahida Rafik.

Lagi gambar-gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

zahida rafik dan betty benafe

zahida rafik dan betty benafe

zahida rafik dan betty benafe

109 responses to (GAMBAR)Bila Zahida Rafik Dan Betty Benafe Bertemu

  1. aku lar... says:

    suka hati engko la…asalkan ko bahagia la wahai artis malaysia….

    0
    0
  2. lilies says:

    hurmm..who dat guy..?? nape conteng yg kt atas meja tuh??

    0
    0
  3. pocongcomei says:

    bile ku pandang betul2 dgn cermin mata ku y setebal 3 inci nie…..cam pondan pun ada gak dorg nie…
    huahuahuahua..

    0
    0
    • ain says:

      oo ko tgk muka depa mcm maknyah eh

      0
      0
    • bUDakgEnIus says:

      HA’A…

      SEJIBIK…mcm maknyah..

      TAPI nie ORIGINAL recipe beb!

      hahaha…

      0
      0
      • flower says:

        mak nyah pon ok gak..
        bapok2 la katekan..

        0
        0
        • ain says:

          klu maknyah xpa..lantak la…ni yg tulen pn nk bt prangai cmni haiya

          0
          0
        • flower says:

          nk cari jantan2 ler 2..

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          Satu DUA Tiga LEKOK,
          Jantan Betina KENE KeTOK,
          Perangai BuRUK mcm BEROK,
          Buduh bangang mcm SENDOK..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          Aiiii, ko ikut aku berpantun gak yer? Siap ko sebut berok plak tue….ko bace nie…

          ADA SEEKOR DARI SPESIS BEROK
          BERGAYUT ATAS PONDOK TELEPON
          MENGATA ORANG PERANGAI BUROK
          HMM..X KESAH LER…DAH PERANGAI DIER PON!!

          kikiki….
          (TEMBAM nyer ko nih BUDAK GENIUS!)

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          Macam pernah jumpa AKU JE..

          KATA AKU TEMBAM..

          Aku tough beb,
          Petang2 lepak kat Gym..

          q=)

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          Lepak jer tapi x exercise….jadi penonton jer kat gym. Tol x?

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          BANYAK LA KO..!!

          exercise la beb,
          baru sihat badan..

          Kadang2 men futsal,
          Baru cergas..

          kan?kan?kan?

          q=P

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          Sama ler aku, petang-petang menari poco2, sihat per!!!

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          Macam tu baru BAGUS..!!

          HEHEhehe…

          Nak menari skali la dgn ko POCO-POCO..

          EWAHHH…EEWAAHHH….macam joget zapin la plak..

          hehe

          0
          0
  4. ain says:

    tu la aku kata..artis ni posing pelik2

    0
    0
  5. ain says:

    mcm lesbian la depa ni…bergmbar tu bt muka mengghairhkn eiiii

    0
    0
  6. bUDakgEnIus says:

    AWAT TIBA2 ADA SORANG JANTAN NO?

    Puas hati mcm tue..!!

    5 lawan 1

    PERGHHHhhh…

    TAK SANGGUP AKU..!!

    0
    0
  7. ain says:

    laki tu sesat mai mn…mcm br melepaskn tenaga yg byk heeeeeeee

    0
    0
  8. akulah!!! says:

    kalau nak celebrate sesuatu mesti ada arak

    bodo bunya artis

    0
    0
    • fiza224 says:

      ade arak ke? mane aku xnmpak pun..

      0
      1
    • bUDakgEnIus says:

      AKU SOKONG KO,akulah!!!

      LEBIH BAIK KALU;

      Dorang wat kenduri doa selamat ke,
      Buat bacaan YASSIN beramai ke,
      Jamu anak2 yatim makan ke,
      Bagi SUMBANAGAN kat masjid & umah anak yatim ke,
      Bagi LEMBU makan ke,

      KAN BAGUS..
      AT LEAST…kurang skit dosa ko event buat secara TAK IKHLAS..

      p/s:Susah kalau nak wat benda baik,kalau benda tak baik,CEPAT JE!!..
      q=P

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        Aku x setuju pasal kalu dieorg buat amal ibadat x bole tangkap gambar…kurang pahale. x iklas namanye tue…

        Kalu x buat amal ibadat macam gambar kat atas tue, x pe….pahale pun x dapat.

        Dapat dosa, xpe…ko tengok pun ko dosa gak..

        kikiki…

        0
        0
        • bUDakgEnIus says:

          Aku tak TENGOK…

          Aku servey line je..

          mane la tau terjumpa ko poco-poco..
          hahahaha

          q=P

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          ALASAN……kalau memang dah lelaki, rezeki depan mata, rembat je ler…

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          Kalau makanan ke,
          KFC ke,Mee Rebus ke,Sate arnab ke,

          CONFIRM AKU SEBAT..!!

          KALAU pompuan sori BEB..!!

          KALAU NAK KENE REJAM,BUAT AR..!!

          q=P

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          Eleh…kure2 dalam perahu,, pure2 xnak tapi mau…KO LA TU…

          0
          0
        • bUDakgEnIus says:

          NAKAL2 AKU PON,

          xde la sampai NAK MEREMBAT PEREMPUAN..!!

          BERDOSA BESAR KO TAU..!!

          p/s: walatakrobuzina…eee..takutt..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          BAGUSLAH kalu ko camtu…SELAMAT AKU!!!
          kikiki.

          0
          0
  9. nekounam says:

    cantek diorang smua tue..
    tahniah!!

    0
    0
  10. garfield_82 says:

    yang baju merah tu kelako ler..hehehhe..

    0
    0
  11. zaza says:

    biasa la 2…memasing dah rasa highclass klu dpt ikut gaya barat…apa nak heran..

    0
    0
  12. TintaMaya says:

    tu zizie ada skali kan…. yg baju ijau mcm pernah ku lihat wajahnya…siapa yaa…?? hurmmm….sapa kata xdak jantan terselit lam gambo nih…? tu ada gak 2 kerat tuh…. tapi terselit dr jauh je laa…. terselit kat sopa so gud….. huehuehue… ker berani dr jauh jer…?

    0
    0
  13. fesyen zaman sekarang…semua nk tunjuk epal masing2….ko ke aku yg lagi besar…dunia2…

    0
    0
  14. May says:

    senyuman zahida rafik mcm monster plastik

    0
    0
  15. mrs/uck/ou says:

    kadang kadang, artis ni kalau nak bergambar tak pikir dulu. mmg itu untuk simpanan peribadi. tapi seperibadi mana yang depa bleh simpan…bila keluar kat internet tak nak mengaku. bukan sayalah, silap orglah. bila tanya saya bukan mcm tu lah…saya bukan mcm nilah. lain kali dinasihatkan pada semua artis2 jangan hipokrit. kalau diri tu mmg dtg dengan pakej sosial, tak payahlah nak berlagak naif!

    0
    0
  16. maeca says:

    korg stuju x p y wardina ckp.’artis xbley djdikan cntoh’????

    0
    0
  17. chain says:

    In these days of austerity in addition to relative stress and anxiety about having debt, many people balk against the idea of utilizing a credit card to make purchase of merchandise or even pay for a holiday, preferring, instead to rely on the particular tried along with trusted way of making payment – cash. However, if you possess cash on hand to make the purchase entirely, then, paradoxically, that’s the best time to use the cards for several motives.

    0
    0