Written by AbangNara | February 14th, 2011

erra emran

Bila tengok gambar artis-artis bermain badminton, Abang Nara pun tiba-tiba rasa nak angkat raket dan join diorang. Nampak macam menarik. Ada sedikit luahan perasaan yang dihantar oleh pembaca yang mengirimkan gambar-gambar ini. Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.’

[note]Hanya nak kongsi…Kalau lepas ni keluar lagi gosip kata Erra dan Emran ada masalah….tak tahu la nak cakap apa..Foto ni bukti yang menunjukkan mereka masih bahagia…tanpa perlu selalu dipamerkan di khalayak…Hati mereka lebih hati ……Agaknya wartawan ni nak sentiasa tengok Erra dan Emran macam ni je kot sentiasa…baru dikatakan tiada masalah:-) Walaupun diorang ni orang dikenali dan glamour di mata masyarakat ( peminat)…namun mereka juga perlu kehidupan yang ‘normal’ macam orang biasa….Biar la…..Apapun harap lepas ni…kalau nak siarkan sesuatu berita…biarlah diselidik dulu …..

Selagi tiada bukti……………tak perlu la di kecoh – kecoh kata Emran main kayu tiga…..Selamat Hari Lahir Engku Emran 1 Feb dan Erra Fazira 9 Feb…Semoga Bahagia selamanya……Wah nampaknya sekarang, masing – masing dah suka main badminton ye selain Umie, Erra, Alia Lee dan Ning….Bagus – bagus…..Aktiviti yang sihat:-) Bukan sekadar mengeratkan kasih sayang…..tetapi menunjukkan hubungan yang baik sesama rakan artis dan keluarga masing – masing:-) Rasanya lagi berfaedah baca dan tengok aktiviti artis macam ni….. [/note]

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

erra emran

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

176 responses to (GAMBAR)Bahagianya Erra Dan Emran, Bermain Badminton Bersama-Sama

  1. min says:

    ok je..dah2 la kaitkan masalah rumahtangga mereka..biarlah mereka bahagia ye

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 3
    • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

      adatlah bergaduh dalam umah tangga….. mana nak perfect jer…..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 35 Thumb down 3
      • Jejai sendat says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 58
        • zangga zhanghurry says:

          pe ke jadahnyer Aliah Lee tu kejap betudung kejap tak dlm gambar2 kat atas? pelik mak tgk..nokk!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 66 Thumb down 3
        • redcarpet says:

          ELOK XPYH PAKAI TRUS LER CI LEE TU MYAMPAH PLK TGK….XPASL2 AK DPT DOSA MYUMPAH ORG..ISH2..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 4
        • ann says:

          umie aida pon same gak. rasanye dia dah kata nk bertudung lepas kawin kan. ke aku yg tersilap. kalo btol, xde gaye nk berubah ke arah bertudung pon. :( retis oii…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
        • Gilastats says:

          Hmm, mmg xbetulla cara Vee tu. Tpkan, kalau tgk2 kan kawan2 nyer FB – org bukan artis pon banyak mcm tu. Cuma, bila artis kita menghukum terlebih sket. Dari pandangan yg maha Esa, kesalahan dia sama besar je…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 1
        • CILI PADI says:

          TU YG PELIK TU MCM BISKUT CHIPSMORE
          KEJAP ADA, KEJAP TAKDE.

          MUNGKIN DIA CATEGORY ADA MIGRAINE..
          BILA MIGRAINE, TAK PAKAI..
          BILA TAK MIGRAINE, DIA PAKAI.

          TAPI FIKIRKAN BALIK.. LANTAK DIA LER..
          YG JAWAB NANTI DIA DGN SUAMI DIA. :)

          MUHASABAH DIRI.. :)

          ::SUKA TENGOK PEREMPUAN YG BERTUDUNG BERPAKAIAN, BERPERANGAI SENONOH:::

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 2
        • kite says:

          mungkin tu koleksi gmbo lama2 + baru kot..sbb dia pon br je pkai tudung blk kan..tgk gmbo bkn satu hr je dorg men badminton tu..

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • anies hisham says:

        kalu x gaduh tu x namanyer rumah tangga…tu cite dongeng nama nyer

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
    • Dalee says:

      Hidden due to low comment rating. Click here to see.

      Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 43
      • bluecrystal says:

        teringat mentor malam tadi,
        “kenapa awk nak erra jadi mentor?”
        “sebab erra baik dengan yusri”

        LOL!

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 5
        • suke ati akulah...aku popular...ko ader?..xde diam..haha says:

          haaha aku pown tgk..mmg klakor betul..pastu siap nak nyanyi lagu nurul dan ajai..wakkakkkka…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
        • bluecrystal says:

          terkena ajai sebijik..kalo aku jadik ajai pecah perut gelak tgk peserta macam2 hal

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
        • silentgirl says:

          haah la…aku pn tgk…bengong gle bdk tu..xde kne mgena kot..minat erra sbb yusri..tpkan..dimana ada erra, disitu ade umie aida..muke pn da lebeh kurg..aliah lee plak sjak divorce ngan aziz m osman, tdung pn ghaib tbe2,,

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • mellisa says:

          yer2 btol sngat,kelakar hahha…pandai la dia wt lawak…leh la masuk raja lawak musim akan datang hahah………

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
        • BumbleBee says:

          nama baru rahim maarof…rahim monroe…hahahahaha…selamber badak jer peserta tu…terbahak-bahak ajai gelakkan…

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
        • quEenr!an@ says:

          aku pun tgk..huhuhu….
          bile x dpt masuk ke next level merayu2..
          yg 4 org yg bengang ngn ajai tu lg x bly bla…
          “saya dtg nk jumpa era bkn nk jumpa ajai”
          hahahahahaha..bile da nyanyi dpn era nangis2 lak mamat tu..ape kes???

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • silentgirl says:

          hahahah..yg 4 org tu lg bdoh..especially minah pkai tdung tu tbe2 nk nanges..mse kne intrview kt lua..cm bangang siot mangkok 4 ekor tu..memalukan sgguh! ngatkan sdap sgt la suara smpai protest nk erra gak yg judge..pastu jntan yg tbe2 nanges mase nnyi tu pn sgt xleh blah..hahahah! papepon brader yg mgaku suare die cm awie tu hahaha paling cool…smpai kne tahan ngan security! wahahahaha…dorg yg suare tah pape n prasan nk jd pnnyi ni mmg wat jd bahan kne gelak jelah..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • Lovelyvic says:

          paling kelakar “SELURUH ULU LANGAT KATA SAYA BERBAKAT, BAKAL PENGGANTI AWIE” itu yang nak tergolek2 aku gelak…. dengan takde gigi, ic merah, siap mengata mengutuk org tak hengat dunia…. tu serba kekurangan tu (gigi kurang), kalau dah popular, lagi berlagak agaknya.

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
        • quEenr!an@ says:

          brother HULU LANGAT
          nyanyi kt counter pendaftaran bagai nk rak pas tu bile mtk ic clr merah plak…hadoiiiiiiiiii malu siuttt….hahahahaha
          “ramai org kt saya blh nyanyi”
          yg x bly than “semua org hulu langat kt saya nie bly ganti awie dan P.ramlee”

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • silentgirl says:

          hahaha..tu la psl..pny la siap wat baju sndri kan..letak name ‘AWIM’…hahahahah!da kne tahan ngan security pn leh memekak2 lg kat lua..yg dtg audition ni kdg2 xtau ke xde bakat..jgnlah wat jd bahan gelak org je..pastu ade plak nk wat kisah sedeyh…nk ubah nasib kuarge..mak jual sate..adohaiii! mmg la kesian…tp byk lg cr lain nk ubah nasib..klu da suare cm tahi..xkan nk amek gak jd pnnyi sbb kesian kat die…hadoiii…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Lolla says:

          sorry i x tgok la.. tp knapa ic die merah?? x phm..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • silentgirl says:

          lola..sbb die bkn warganegara msia..die pemastautin tetap shj.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Lynn says:

      yg sorg tuh plak kejap pakai tudung kejap x pakai

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
      • love says:

        ko ingat senang ke hati nak berubah jadi baik ni??patutnya ko bg sokongan kat aliah tu.memang la hati die masih separuh2 lagi..patutnya kita tgur elok2.baru sjuk ati die.org kat luar tu pon sma gak,ade je gmbar kai tdung ngn tk pkai kat fb.jgan la nk slahkan artis je.nnt diorang pakai sbab tknk kene kutuk ngan pminat bukannya sbb Allah.

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
    • ZH says:

      cantiknya dorg walaupun tak mekap .. huhu, sweet lah tgk pasangan sama2 beriadah untuk aktiviti macam ni .. jeles pulak hehe

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  2. aya says:

    COMELNYER BABY ERRA

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 27 Thumb down 8
  3. Kasih says:

    Doakan yg baik2 jer utk mereka…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 6
  4. Bro Kool says:

    syok tgk org bahagia

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
  5. ipoh mali says:

    bagus lerrr…sihatkan badan yekk..anak erra pon dah besor ek..tp eran tgk gmbr V, jap pakai tudung, jap idakk…haiyyssss

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 4
  6. alahai dunia says:

    :)

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 7
  7. ye chef! says:

    baguslah …

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 7
  8. saya says:

    erra n emran sweet couple^^

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 6
    • MisstauruS...MisspocO says:

      smg diorg kekal bahagia, amiin…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 17 Thumb down 8
    • Laila Zinnirah says:

      Tak suka sangat la dengan Erra ni. Suka sangat pakai rambut palsu. macam tak ada rambut sendiri pulak.

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 16
      • apa2 je says:

        erra suka pakai rambut palsu sebab tak nak rambut dia rosak sebab kang show ke apa ke asyik kene karen jer……rosak rambut..

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 7
        • min says:

          sokong..mmg erra pernah ckp, pakai rambut palsu sebab xnak rambut nye rosak..yelah, setiap scene dan sebagainye memerlukan penampilan yg berbeza2, kang mula lah rambut rosak…elok lg pakai rambut palsu

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
        • Amier says:

          Cakap lah apapun, mana tau kalau2 sebab rambut banyak gugur jadi botak ditengah kepala, kena coverlah dengan rambut palsu.
          Nak tahu samada kenyataan ini benar atau tidak, kena tunggu Erra naik helicopter, rambut palsu boleh terbang.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 6
        • NUR says:

          Untuk pengetahuan yang tak suka tengok Erra ni pakai rambut palsu……sebenarnya Erra sendiri pernah mengakui dalam satu program TV di RTM dulu…kalau tak silap program tu “Dia ………Erra Fazira ” yang rambutnya ada masalah iaitu nipis dan kering…Bak kata Erra, Umie Aida panggil macam ‘rambut bulu jagung’ :-) ….Jadi disebabkan itu…bila Erra ni nak berambut panjang dia guna la rambut palsu disebabkan rambutnya pendek (kalau tak silap rambut betul Erra dalam foto Erra, Emran dan Aleesya tu )..Tapi rasanya ada masa – masa je dia pakai….Jadi tu la Erra lebih senang mengenakan rambut palsu…Lagipun jurusolek Nurul Shukor sendiri cakap…..Erra satu – satunya artis yang tak nampak ‘canggung’ pakai jenis apa pun rambut palsu berbanding artis lain yang tak semua boleh mengayakannya dengan baik :-) Soal bertudung Alia ni tu….hanya dia yang tahu…..Tak salah menegur…..tetapi biarlah sopan sikit bahasa ok…..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
        • noni says:

          xde lar… rmbut erra mmg xcntk la..die cntik dr atas smpi bwh…silap rmbut jer xok..cm kasar n berketak2 ckit..mybe dolu2 da byk sgt wt rmbut die ni..tu yg skg ni xelok da rmbut die

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  9. arabella says:

    aliah lee ni jap pkai tudung jap xpakai. xpaham. pe pon alhamdulillah erra masih bahagia

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 2
    • I My Me Mine says:

      biasa la tu . pakai tudung tak laku . so , kena la bukak .

      Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 9
      • BumbleBee says:

        tp dh kawen ngan somebody…takkan la nk amik pot lagi kat hal laku tak laku tuh….it shouldn’t be the reason i guess…

        p/s: rezeki Allah yg bagi~

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  10. nape V kejap pakai tudung kejap tidak… jgn jadikan tudung sebagai uniform….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 4
  11. MisstauruS...MisspocO says:

    dah besar dh anak erra…

    aiiikkk…kak noraliah lee bukak tudung time main ek…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 8
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      mesti la main tenis mesti la bukak tudong tu……………kalau pakai tudong kn panas!! serembah serembeh ngan tudong nk main tenis rimas kn?

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 7
      • srikandi says:

        wlau btpe rimas thap gabang pn xlh bke jgk tudg 2.kn ad lelaki bkn muhrim kt c2..klu xnk pkai tudg, maen kelh ngn kwn2 pmpuan jer dlm gelanggang trtutup.seng citer kn..

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  12. Kasih says:

    alhamdullilah.. rumah tangga bahagia.. hubungan gan kwn2 pun kekal bahagia.. kekal bahagia dunia akhirat wt sumer.. Amin..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 9
  13. imran says:

    sweeet yau.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  14. bella~ says:

    alia uh da bertudung balik kan ?? dpan keluarga mentua elok bertudung . haissshhh . patutlah family hubby dye ta bape berkenan ngan dye . tapi dye mmg santekk :)

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 6
  15. ipoh mali says:

    ahaaa psl cantik ler lagi elok kalau bertutup…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
  16. MisstauruS...MisspocO says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 33
    • Kasih says:

      poco, ya lah kan… habis sumer komen kena dislike lah… ntah pape.. ucap tahniah pun kena dislike xsuka ke org doakan kebahgiaan org ni…

      org2 cam nie payah poco nk paham apa tu kebahgiaan.. moga org2 yg suka dislike tu di beri petunjuk lah…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 23
      • susok says:

        setuju dgn korang…ade gak manusia yg dengki tgk org bahagia…manusia2 tu la pedajal rumahtangga org… agaknye dia bujang tak laku atau rumahtangga dia tonggang langgang…tah ape2

        Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 10
      • apa punya olang lah says:

        wa pun pelik..
        ada manusia jelik..
        hati busuk dan dengki..
        tengok kebahagiaan derr..
        lu ada sakit kerr..
        main dislike2 derr..
        doalah yg baik2 derr..
        pasti lu pun org doakan…
        yg baik2 jerr..
        macam2 ragam lerr..
        peace..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 9
        • mamarazi says:

          apa kejadah ler di dislike nyer komen2 mengaminkan kebahagiaan hidup orang ni..ater udah jiwa kacau dibuat nyer tengok orang lain seronok ati tu terbakor lah jd nyer yer idak haaa…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 7
      • blah la perasan bagus says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 34
        • yanie hakim says:

          ni bhs apa yg hng gna ni adoyaii.. bt malu sj lah bhs yg hng gna ni adoyaii..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 9
        • MisstauruS...MisspocO says:

          yanie…aku relax jer dia kata mcm tu…yg sakitnye dia…

          ko nak tau tak yanie, komen org mcm ni bikin aku sakit perut la nak gelak…jom gelak ramai2…

          hahahahahahahaha…kahkahkahkahkah…hahahahaha…!!!

          Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 11
        • yanie hakim says:

          btl lah kn poco, rsa snak nk glak lak, hahahaha… hihihihii…. hehehehe….

          Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 11
        • Kasih says:

          adoi ayat punya lah sucu kan, muahahahaha…. sakit perut dok gelak ni poco, hahahahaha… :p

          Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 15
        • MisstauruS...MisspocO says:

          hahahahahaha…tak tahan aku gelak ni… sakit perut… aduiiiiiiiiiiiiiiii…. gelak…gelak…………

          hahahahaha…

          kah kah kah kah kah…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 14
        • anti poco and geng.... @_@ says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 26
        • Nia Reezalia says:

          memalukan lah betul bila ada manusia2 yang sanggup menggunakan bahasa biadap yang sebegini.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 6
        • MisstauruS...MisspocO says:

          hahahahahaha…

          komen gila mcm ni la bikin hati aku geli jer nak gelak…

          hahahahahahaha…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 13
        • MisstauruS...MisspocO says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 15
        • yanie hakim says:

          smua ada hak nk kmen yg dok sruh org diam phal lak.. rsanya hng tu yg ptt diam kot hehehehe.. mri kta glak bermai2 hehehehe hehehehe hehehehe…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 11
        • mamarazi says:

          aku nk tumpang gelak juger ler, ater komen nyer memang buat aku raser nak gelak yeob hihihihi..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 6
        • peugeotcyg says:

          ‘anti poco & the geng’ dan ‘blah la perasan bagus’ adalah geng yg busuk ati…ish…sush klau org camni ade kt dunia ni…busuk ati tul korg ber2 ni…yg herannye ade geng lak tu…boooo dorg booooo……..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 5
        • dy.smith003 says:

          kate td sma ada hak nk komen…so skaati dialah nk suruh ko diam yanie…dan ko pun ska hatilah nk marah aku balik pasni…dan orang2 laen pun ska hati lah nak dislike…ko tuh aku tgk anti-dislike sgt. silent readers kat sini pun dah cam nickname spe yang poyo. tu diorang dislike.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • key says:

          apa kes la awak ni. elok2 org lain mendoakan kebaikan org yg awak plak sakit hati sampai keluar ayat2 yg tak matang tu kenapa.. awak tak pernah dapat doa yg baik2 ker? meh sini kawan2 kita doakan si BLPB ni supaya dapat hidayah dari Allah..

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
        • key says:

          dislike jugak.. isyhh

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • mellisa says:

        kasih dia dislike bd yg xbaik ker?

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
        • Kasih says:

          melissa, doa2 yg baik tuk kebahgiaan org hbs kena dislike.. dah tu sumer kena dislike, pelik btl2 pelik org cam nie…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 2 Thumb down 8
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          bis yg minah jambu ni komen yg kebanyakan nye dislike kau tk kire? minah jambu relek n steady je …minah jambu tk melenting pn………….kauorang ni komen banyak yg like pulak kena dislike melenting rabak2 pesal? relek la ….teroskn teroskn teroskn buat ceramah yg bagos untok pengomen2 ni…………

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
        • wanita sejati says:

          minah jambu, saya tak rasa miss poco, kasih, yanie dan lain2 tu melenting bila komen kena dislike sebenarnya sebab saya memang suka baca komen2 dari kasih, yanie, miss poco, minah jambu serta yang lain2 lah tanpa menggunakan ayat2 yang biadap dan tak sopan. mereka ni memang sentiasa memberikan komen yang bagus tapi orang nak dislike tak ada siapa nak kisah pun asalkan komen tu baik dan bagus, tak begitu cik minah jambu.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • yanie hakim says:

      sokong poco,kasih & susok.. apa mslh kn dpa ni dislike2 kmen mcm ni.. dngki lah tu tgk org lain happy kn.. cmner lah hdup nk bhgia lau xska tgk kebhgiaan org lain ni kn, adoyai..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 12
      • MisstauruS...MisspocO says:

        kasih, susok dan yanie…

        mmgla dengki kot, tp aku musykil gak kan yeke dengki atau dia ni ade masalah psyco sket…

        bujang ker? atau ade masalah dlm rumahtangga… sbb tula jeles tgok kebahagiaan orglain…

        sah…sakit psycho…sian aku nengoknya…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 11
        • Nia Reezalia says:

          kak poco, kak kasih, kak yanie, susok & apa punya olang lah, nia rasakan manusia ini adalah masalah jiwa, hati dan otak ini. kalau tak,tak kan lah dia dislike komen2 yang baik macam ini kan. memang sah lah sakit mental ini.

          Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 10
        • Kasih says:

          poco, aku rasa dia tu saiko lah.. jeles xsemena 2 babe.. org cam ni pun ada, btl gak kata nia 2, mslh jiwa, hati dan otak lah tu…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 12
        • mamarazi says:

          ater sakit ler tu poco, kasih ooii..sakit mental ler tu haa hihihi..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 9
        • MisstauruS...MisspocO says:

          sakit mental la pas kene reject oleh bf…konon2 nya nak sambut valentine arini tp bf dia advice x bleh sambut… dia nak jg… ni la jdnya…

          jom gelak…hahahaha…aku happy sakan ni…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 10
        • Kasih says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 15
        • yanie hakim says:

          sah2 skit mntal org ni kn hehehe.. nk valentine tp bf xnk bg bnga dibg nya buku bgmn mnjd seorg wanita solhah, trus skit hti dan dislike kmen2 kita kn, hehehe adoyaii…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 13
      • lilac says:

        alahai..kena dislike pon nk hangin ke? relax suda..doakan je kebaikan utk sume.

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
        • wanita sejati says:

          bukan komen mereka saja yang kena dislike tapi semua nya nya mendoakan perkara yang baik. pelik dengan manusia yang iri hati dengan kebahagiaan orang lain kan lilac.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  17. kutu says:

    taf2 gak bdn dorg ni ek….mcm atlet……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  18. http://kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html says:

    saya suka semua pict dia atas…..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 5
  19. ameenah says:

    sukanyaaaaaaaaaaaaa smoga mereka-mereka bhgia..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
  20. ija says:

    moga berkekalan hingga ke syurga amin…….

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 1
  21. Firas says:

    Kesian kat Vee. Still belum menerima hidayah lg kut. 2 yang tudung kejap pakai kejap cabut. Doakan la utk kebaikan dia. :-(

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
  22. kibo says:

    aku harap erra dapat tambah anak lagi..hahaha

    aliah lee ni baru aku puji cantik paaki tudung haritu,,rupanya on off gak..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  23. singa tido says:

    sodap kok dapek era ni.

    hahahahha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
  24. zaia says:

    Semoga Brbahagia utk kesemua pasangan yg ade dlm pic tu..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
    • Kasih says:

      dan dikurniakan anak seramai mngkin, Amin….

      Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 7
      • Nia Reezalia says:

        insya allah, amin.

        Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
      • MisstauruS...MisspocO says:

        doa yg baik…amin… (tunggu org dislike komen mcm ni…silakan…)

        Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 14
        • yanie hakim says:

          amin jg… lps tu smua kna dislike hbs adoyaii..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 10
        • MisstauruS...MisspocO says:

          yanie…kan dah kene dislike…

          yg ni la aku tunggu2kan…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 11
        • mamarazi says:

          makin lamer aku rasa org yg dislike2 ni dah jd giler terus ater habis 1 page di dislike nyer yeob..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 6
        • zaia says:

          klau komen doa baik2 pun org dislike jgk,ade 2 sbb je tu..
          1)dorang tk suke artis yg dikomen,klau boleh dorang nk artis tu merana tk bahagia,dorang nk doa2 yg suh artis tu mati cepat2,haa yg tu dorang like bnyk2 la tu..

          2)komen2 korang yg lepas kt entry lain buat si tukang dislike tu hati panas..tido tk basah mandi tk kenyang mkn tk lena tringat2 trbyng2 komen korang.azam thn 2011 ni kot dia nk jd tukang dislike spnjg masa d sbbkn hati dendam dia yg tk sudah2.hehe.spatutnye dia dislike le bnyk2 kt komen korng yg buat hati dia mendidih tu.ni tak,dah jd tukang dislike untuk semua komen korang wlaupun komen tu doa2 yg baik..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 4
        • Siti Aishah says:

          saya sedih membaca komen-komen yang berbau lucah dn penuh dengan maki hamun sungguh memalukan lah. walau apapun tujuan nya pengomen yang dislike komen-komen yang baij ini bagi saya tetap salah juga kerana kita tak perlu nak aib atau gelarkan orang lain dengan gelaran-gelaran yang dilaknat oleh Allah.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
  25. nasuha says:

    comel anak erra!!!!! like!

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  26. NUR says:

    Alhamdulillah………..melihat kebahagiaan dan mendoakan kebahagiaan orang lain tidak merugikan dan mengurangkan apa – apa sesama kita sebagai manusia…
    Semoga Emran dan Erra terus bahagia…Insya – Allah tahun ni mudah – mudahan Aleesya dapat adik ye :-) Amin

    Kepada yang tak suka tengok kebahagiaan orang lain…cuba renung kata – kata ini

    ?”Jika kau tak mengenal kasih sayang, maka kasih sayang pun akan terasa asing denganmu “

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
    • mamarazi says:

      haaa aku sokong kata2 kome ni nur..ater kata nyer nak bahagia tapi dengki lah pula yer tengok orang lain bahagia isshh..

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
      • yanie hakim says:

        stju dgan kmen nur.. doakn kebhgiaan org lain tu kn bnda baik dpt phla lg.. yg dislike tu tmpah bala sbnr nya adoyaii…

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 5
        • yanie hakim says:

          stju dgan kmen nur.. doakn kebhgiaan org lain tu kn bnda baik dpt phla lg.. yg dislike tu tmpah bala sbnr nya tau x, adoyaii..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 9
    • Siti Aishah says:

      saya sokong apa yang nur tulis itu. jangan sekali-kali kita benci oarng lain kerana kasih sayang yang ditunjuk kan.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  27. bluecrystal says:

    walaupun ni entri pasal erra, tapi mata aku tertumpu kat umie aida…nampak makin cantik dan slim lepas kawin…

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  28. non says:

    aku sikit x percaya erra ader masalah umah tangga…suke kecoh umah tangga org padahal xde pe2

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  29. Larahati says:

    bla la Ning dpt ank yee…
    Blum rezeki dia kot
    mudhan cept2 ning dpt ank amin..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  30. hoho says:

    gambar last tu sapa yang pakai baju jack daniels…aduh la tak sensitif langsung, mesti kaki minum nye tu. patut la gemuk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 6
    • pe2 je.. says:

      bju je pon..bkn dia tunjuk pon dia mnum bnda tu..bju bley bli kat kdai mn2 la..

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
  31. scorpioncat says:

    sapa hamba Allah yg ske sgt dislike komen yg elok ni.. jeles ke erra bahagia? psyco la ngko ni!!!

    Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 5
    • MisstauruS...MisspocO says:

      mamat/minah yg terlepas dr pulau jerjak la ni… sian…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 10
      • Kasih says:

        xsuka tgk org bahgia lah tu… apa lah xpaham aku org cam nie lah…

        Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 8
        • Nia Reezalia says:

          tak baik nya bahasa yang diguna pakai ini, mengelarkan manusia dengan gelaran yang sedemikian rupa, Ya Allah. nanti Allah balas dan makbulkan seperti yang diminta baru tahu. malu dan insaf lah.

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 4
      • blah la perasan bagus says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 18
        • anti poco and geng.... @_@ says:

          tol la, depa ni dok ingat hebat tera mana sgt lah dok bg komen kt sini…..naik menyampah aku tgk muka poco yg mcm pocong tu……kasih yg perasan lawa tu…yanie yg perasan hebat tu….geng2 depa ni memang status sundal highclass kot muahahaha…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 13
        • MisstauruS...MisspocO says:

          alahai…kdg2 sundal tu lbh bagus perangai drpd korang ni…

          nampak sgt hati korang ni busuk cam taik korang…

          insaflah nak kata org sundal… cuba cermin korang bdua dulu, bagus ker perangai tu…? kalau bagus xde ckp org sundal kan… org sundal ni x teruk mcm perangai korang ni…

          sekali lg aku nak gelak kat korang…

          hahahahahahahaha…

          kah kah kah kah kah…

          aduiyaiii, sakit perut aku ni….hahahahahaha…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 8
        • Siti Aishah says:

          terkejut saya membaca bahasa2 yang digunakan oleh sesetengah pengomen terhadap pengomen yang lain, sampai ke tahap mengelarkan orang lain itu ibarat sundal, masya Allah memalukan betul lah.

          saya setuju dengan pendapat saudari poco,kedang kala sundal itu adalah lebih mulia dari anda2 yang menulis dengan niat mengaibkan orang lain kerana di dalam hati anda penuh sifat dengki dan iri hati atas keikhlasan hati orang mendoakan kebahagiaan pada manusia yang lain.

          insaf dan sedar lah kerana setiap apa yang kita mintakan adalah satu doa, takut doa itu di makbulkan oleh Allah dan dipulangkan pada anda pula nanti.

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
        • Siti Aishah says:

          masya Allah, tak elok dan tak baik gelarkan orang dengan panggilan sebegitu. komen lah dengan rasa hormat dan berhemah ya.

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • Kasih says:

          bahasa 2 melambang kan bangsa.. nk gak tnya apa lah agak nya bangsa korang kn yg dok kata kami ni sundal??

          sapa sbnrnya yg sundal antara kita ni?? xpham aku gan manusia yg hdp dan hati yg pnuh kedengkian dan busuk ati ni… agak2 xsuka nk bc komen kami abaikan jer la, xyah lah nk meroyan smp tahan tertelan dorian ha hehehe…

          tp btl la makin lama aku baca makin aku gelak tgk peel korang yg komen ntah pape tu hahahaha…

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 8
        • mamarazi says:

          ater makin teruk haa org2 yg giler bg komen…kome2 yg giler tu idak tau malu ker sama kn org lain dgn sundal yoeb..insaf ler insaf..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 3
        • yanie hakim says:

          ayt xtkt mati ke adoyaii.. insf2 lah sma malu lh kmen dok hina2 org siap pnggl sundal lg.. nnt allah blk kn kt hngpa br tau..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 7
        • MisstauruS...MisspocO says:

          xpe la yanie… ayat tu cerminan peribadi diorg tu mcm mana…

          dari situ kita boleh nilai, camna sikap diorg tu…

          nak gelak gak ni…

          hahahahahahahaha…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
        • key says:

          kenapalah bahasa yang digunakan ni terlalu baik sgt2. rasanya ayat ni dah tersilap kot. Sebabnya saya nampak ianya lebih ditujukan kepada diri tukang karut itu sendiri,, simpati sangat dengan org yg cacat hati ni.. perlu kad OKU?

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • arafat says:

          tak belajar lah tu key. suka2 saja guna ayat macam tu dengan megah nya. boleh geng dengan ifa raziah ni.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  32. minah kepit says:

    kt badminton court KLGCC ni..nti blh mai tgk kot dpt jmp kak erra..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  33. emel says:

    ummi..kulit muka kau cantik bangett.. benda apa la kau sapu kt muka eh..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  34. emel says:

    eh aku silap..aliah lee.kulit nya cantik giler! aku yg 20-an ni xde cantik gitu..huhuk..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  35. sadis says:

    moga2 sume bhgia la yerk… pasni udah2 ler dok brgossip sal umh tgga org.. t umh tgga kte lak yg kcau bilau.. -)

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  36. cikhuhu says:

    so suwit…
    bahagianye tgk derang….

    nak kawen gak la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  37. anne says:

    nk kawen makkkkkk!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  38. exa says:

    V tu smash kuat sgt kot smpai ter’smash’ tudung sekali
    tomeynye tgk emran plok erra n baby..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  39. asgiena says:

    aliah tu aku tgk jap pakai tudung, kejap x pakai..xpayah pakai teruslah sng..takde org mengata

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  40. lola says:

    aaddduuuhhhhh….knape msti artis dikaitkan dgn pemakaian tdung……x abis2 sal tudung…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  41. jume says:

    peliklah aku naper ada gak manusia ni dislike bila ada komen mendoakan kebahagiaan dan keberkatan rumah tangga orang lain.. tak ada kerja ake?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  42. Reena says:

    Emran ni kalo kat luar ensem gak..ari tu dia round Mid Valley..tinggi dowh..seswai la ngan erra.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  43. CikBunga says:

    Sukenye tgk gmbar erra skeluarga.. comel btul emran msa gmbr brtiga beranak tu.. hehe. Semoga mereka kekal bahagia dunia akhirat… amin..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  44. BlackBerry00 says:

    Dialog Mentor Musim ke-5 (2011) semalam….

    Peserta 0044 : Saya peserta 0044 ingin memilih Erra Fazira sebagai Protege..

    Ajai : (Blurr….) Aikkk…habis tu awak ni Mentor Erra Fazira laaaa..??? (dlm hati, budak ni mmg nak kene nie….)

    Peserta 0044 : Oooppssss….eh eh…tak laaa, saya nak jadi Protege dan Erra Fazira tu pulak Mentor pilihan saya…maaf bang..!!!

    Ajai : (Huh…nasib baik..!!!!) Ok, takper..(dlm hati tu bengkerkkkk..!!!). Saya nak tanya awak ni, kenapa awak pilih Erra Fazira sebagai Mentor..?

    Peserta 0044 : Sebab dye penah dengan Yusri KRU..

    Ajai : (Dlm hati..ape kaitannyer…????) Apesal pulak..???

    Peserta 0044 : Saya mmg minat giler kat Yusri KRU tu, sbb tu saya pilih Erra Fazira…

    Ajai : (Malas btol la nak layan..) Hrmmm…ok ok laaaa…habis tu awak nak nyanyi lagu ape..??

    Peserta 0044 : Lagu Nurul dan Ajai…

    Ajai : Awak ni memang “Mat Memori” betol laaaa… (dlm hati, memang nak kene budak nihhh…)

    ~~Kesimpulannya, selagi ada artis yang kawen cerai dlm Msia ni, mmg Peserta 0044 ni minat…~~ huhuhu……

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 2
  45. reza says:

    tak baik terus nak maki2 pasal org tak bertudung. tak semua org perfect. kalau kita berbahasa elok2 tak salah kan? kalau kita ti maki walau pun kita buat salah…..mesti sakit hati……

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  46. lily says:

    gmba 3rd last tu.. muka erra ngan umi aida macam adk bradik lahh ! da laa rapat.. sweeet je ! :)

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 3
    • Amier says:

      Gambar ke 7…Erra & Umi main badminton.Baik kalau kerap bersukan begini, harap jangan raket tu terperap di rumah sahaja digunakan hanya bila tebuan masuk rumah.

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  47. org tue. says:

    tu namanya tudung saji,kejap bukak, kejap tutup,kjap bukak kjap tutup….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  48. Suci Kaseh says:

    SWEET… COMEL ANAK ERRA…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  49. lala says:

    udoh2 le kome ni…xdpt apa pun gadoh2…ada dpat hadiah ke???igt2 le matii…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  50. ade otak says:

    aliah lee

    NO POINT PAKAI TUDUNG

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  51. Janji dia x tukar agama dah ler..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  52. NUR says:

    Salam Maulidur Rasul ” 1 Malaysia 1 Ummah “

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  53. Adzriel AB says:

    Moga diaorang semua bahagia dgn pasangan masing2 & Allah bukakan pintu hati diaorang nak berhijrah dgn bertudung.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  54. free hair sumenye….adoooi

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  55. cempaka says:

    Patut la Umie ni dah kurus main badminton rupenye..comelnye anak erra…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  56. kak Timah says:

    Suke tgk diorang …comel kan.. still nampak cam ank dara lg kan..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  57. atul says:

    cite pasal erra..tapi semua comment pasal aliah..hi hi..nangis erra tgk…tkr tajuk la mcm tu….hu hu

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  58. nim says:

    yang dah tutup aurat rambut tu terus la tutup…jangan la buat macm biscot lak..keja pakai kejap bukak…eeee apa punya muslim ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  59. Doakan yang terbaik utk mereka.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  60. dinna diana says:

    alhamdulillah…semoga semuanya bahagia dengan pasangan masing2…..bab2 free hair ke ape ke diorg dh besar, tau hukum hakam jgnlah nk dipersoalkan. Yg penting kita doakan kebahagiaan mereka agar berkekalan hingga ke hujung nyawa….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  61. peah says:

    OMG I ADORE THEM:) happily ever after compared tha yusri:)
    she’s a hot mama

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. noname says:

    mmg x patut V buat gitu, tp ye lah dah hubby dia pun x kisah kot, biarlah dia yg tanggung. Yg penting diri kita ni, berdoa la pd Allah agar x dipalingkan hati kita jadi mcm dia.. Takut esok2 kita pun gitu, mana kita nak tau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. nad says:

    so sweet…semoga erra and emran akan terus bahagia…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  64. Azian says:

    Wah.. I didn’t know that Umie is so slim.. Love her =)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. atok says:

    suko atok nengok eh…
    aktiviti yg sgt sehat..bersama family masing2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. jeera says:

    putihnye gg ning. pakai darlie eh?
    JEWLESSSS

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0