Written by serenity | January 2nd, 2013

Kami tumpang gembira bila Anne Ngasri, 26, akhirnya bertemu jodoh dengan Mohd Sumali Reduan,40,  setelah tiga tahun menjadi ibu tunggal. Rasanya pilihan Anne kali ini memang tapat dan kemesraan serta kebahagiaan mereka berdua terserlah apabila keduanya kelihatan happy bersama keluarga  di negeri Johor dengan melawat Legoland.

Khabarnya, mereka berbulan madu di Benut, Johor baru-baru ini. Anne kelihatan memaut lengan Sumali bagai tak mahu lepas lagi. Diharap keduanya beroleh kebahagian abadi yang dicari dan ceria selalu bersama keluarga tersayang.

Kredit gambar, Instagram Anne Ngasri.

71 responses to (GAMBAR)Anne Ngasri Dan Sumali, Cuti-Cuti Malaysia Di Johor

  1. fkms says:

    Baguslah :) Semoga berbahagia.

    0

    0
  2. saya says:

    mkin bseri ann ni.. :D

    0

    0
  3. didie @ says:

    gelinyer

    0

    0
  4. Liyana Lunia says:

    amboi sumali pose mcm kekanak. comel gcew

    0

    0
  5. Kiah Propahanjeng Bermulot Puaka says:

    Getiknye kiah tgk aksi laki die tew.. getik getik getikkkk!!

    0

    0
    • milah says:

      kiah dengki. sbb laki ko tak reti nak gaya comel mcm tu.

      0

      0
      • Kiah Propahanjeng Bermulot Puaka says:

        betol ckp ko milah, kiah ngaku laki kiah yg ensem tu mampu melompat saling xtumpah macam lembu kene belacan jek.. kiah nyesal kawen ngn abg karim ko.. huk3

        0

        0
  6. linn! says:

    Canteknye ann!semoga perkahwinan kali ni kekal hingga ke jannah.aamiinn

    0

    0
  7. xnak mjlis grand says:

    comel nye lahai anne ni kan:)

    0

    0
  8. Haliza Misboon says:

    Anne = berseri2 n cunnnakk!!
    Laki dia = feeling2 muda remaja.. kanak2 riang ribena lagaknya (senak perut tgk)

    0

    0
    • mama jelita says:

      semoga bahagia bersama selamanya…laki dia posing camtu maybe sebab anak mereka yg rendang tolong amek kan gambar..sigh

      0

      0
  9. LINDA ALISHA says:

    mudah2an bahagian hingga ke akhr hayat.. nmpk semkin beseri dan semakin berbahagian.. cute..

    0

    0
  10. zufa says:

    bia la diaorng tngah bahagia..kentut pn wangi lagi nih..

    0

    0
  11. Klon Anne says:

    Anne ni produk ape ea?? lawa la kulit dia..

    0

    0
  12. Pengkritik tidak bertauliah says:

    Anne Ngasri 28 tahun le abg nara … xpe lah asalkan dia b’bahagia … kalau alif aziz muda n ensem tp kalau x leh bhagiakan dia watper… bek sumali hua3..

    0

    0
    • zufa says:

      poket alif aziz xbrape nk tebal maaa…kalau diaorng bersama..anne kene bermula dari dari bawah semula n kerja keras utk idup senang…sumali poket tebal maaa…anne xperlu kerja keras tuk idup senang..cuma mlm je la kene kerja keras ..:p

      0

      0
      • kak timah says:

        wang bukan segala galanya puan zufa

        0

        0
        • Anonymous says:

          kak timah.untuk anak2 hidup dgn sempurna x perlu pakai wang ke? mmg la kalo mkn nasi dgn garam pon boleh hidup….lalala

          0

          0
        • zufa says:

          tu la kak timah…skrang ni nk kencing pong nk kene bayo kak timah oooiiii..jadi nk pilih cinta ka nk pilih yg boleh hidup selesa walaupn xmewah n cuma saket mata sikit jer..orng politik kak timah..asyukkkk ooo…cer ceita kak timah oiii…peace kak timah :D

          0

          0
      • ratu minah jambu merah/ biru says:

        kenape nk babit kn nama Aliff ni ha !!!! memang la laki Anne ni ada duit nye oranggggggggggggg tapi nk jugak sedap mate memandang nye pon kan….bukan soal duitttttttttt !!!!!!! duit boleh di cari di mana mana kalau kite rajin berusaha !!!

        0

        0
  13. Ikan buntal suka malaysia says:

    Cuti2 Malaysia. Best! Jimat cost.

    0

    0
  14. Ikhlas says:

    Tua muda,tebal nipis poket nyer itu…tolak tepi…
    Yg penting anne bijak buat pilihan bat masa nih, dgn anak 3 org…lelaki muda memula oklah…lelama anak jd beban lak…
    So kita sebagai pompuan..patut bersyukur tuk dia…dia wanita tabah ketika di cerai dulu…kita tidak d tempat dia..senanglah nak menunding jari kan?

    Jgn macm tuh, kesian anak2 dia… Harap jodoh dia ngan sumali akan kekal hingga akhir hayat…

    0

    0
  15. OBSERVER says:

    YUKS. DAHLA GEMUK, AKSI BAJET SEKSI PULAK.

    0

    0
  16. Joyah Pok Pek says:

    Suka tgk Anne nie muka sweet manis jek..so moga berbahagia ke akhir hayat dan seterusnya ke jannah. Harus pilih yg tua sket asalkan matang, berkemampuan berkerjaya, beragama baru tahu arah tujuan ke mana :)

    0

    0
  17. syahirah abdullah says:

    semoga b`kekalan ke akhir hayat hendaknya… jgn baru2 aje hangat2 ^__^

    0

    0
  18. si gigi kuning says:

    semoga berbahgia anne dan suami…anne comel..

    0

    0
  19. 3A says says:

    semoga berbahagia n dapat bby yg chubby2 like yr hubby ucuk u …. heheheeee korg semua jgn jelez…. lelaki buncit, lelaki penyayang tau…..

    0

    0
  20. tapat says:

    memang tapat pun

    0

    0
  21. Oh gucci says:

    Aritu ckp nk ke bali..x der budget kerr? Ho ho ho

    0

    0
    • Anonymous says:

      kalau dia takda bajet pun kenapa? Patut ke kita tempelakkan org..kang kalau dia bercuti luar negara ko kata dia org umno guna duit rakyat…

      0

      0
  22. bilaakubercakapkaujanganbiadap says:

    oklah tu … bahagia . jgn jd macam dulu . jdlah isteri yg terbaik dunia dan akhirat … to aliff aziz : tak pe … kuatkan semangat cari cinta baru . but please keep be a nice man . jgn sebab frust jd perangai lama balik . love both of you . wink2

    0

    0
  23. aku tetap aku says:

    isyh.. Komen mula2 baik. Kat hujung2 tu ada plak ayat sinis. Apa salahnya kalau doakan yg baik2 sahaja.. Kemain laser lg bahasa dah macam diri tu serba serbi bagus dan sempurna..

    0

    0
  24. shila says:

    tu bercuti di legoland dan Bali lah

    0

    0
  25. roses says:

    bahagiaaa keduanya pas kawen..mklumla lama xdapek ehem2…kahkahkah

    0

    0
  26. Anonymous says:

    gmbr y pertama tu kelakar je suami anne wat aksi cam tu…cam kanak2 ribena plk….tpi nmpk kiut la cam kungfu panda….

    0

    0
  27. Menyampah says:

    x apa la..gemuk ke…bulat ke..montel ke…x ensem ke janji hati dia baik…buruk d mata orang tpi ttp cantik d hati anne..doa kan la jer dia org ni bahagia….

    0

    0
  28. WAWA says:

    Semoga berbahagia hingga Akhir hayat :D

    0

    0
  29. Anonymous says:

    bukan anne ni duta produk alma’s ke?… apsal lak tabita?

    0

    0
  30. Anonymous says:

    eh btl ke anne nie pkai produk tabita?mcm mane cik “ahkak puaka” blh tau…..kalo yer nk try jgk.Tp rsenye nie pkai produk alma’s hr tue kuar dlm blog.

    0

    0
  31. eden says:

    die pakai tabita.member sy g kdai tabita kt indon,kt kedai ade tampal gamba retis mesia yg pakai.antrnye anne n cik ta.nipu je kate pakai safi rania…..yg lain sy x igt sape lg

    0

    0
  32. tabib che ta says:

    Tak seswai la .. Tolong la

    0

    0
  33. ???????????????????????????????????????????10??????????????????????????

    0

    0