Written by AbangNara | October 5th, 2009

pelakon berbikini

Kami taknak cakap apa-apa tentang hak dia memakai bikini. Nak berenang kat dalam laut semestinyalah kena berbikini kot. Cuma kat sini kami nak mengajak anda mengintai keindahan lautan ciptaan Tuhan. Kagum kami lihat kebersihan laut sampai gambar yang ditangkap dalam tue pun nampak clear jer. Siap ada ikan-ikan yang sangat comel berenang kat tepi-tepi. Tetiba terasa nak pergi scuba diving. Ada sapa nak ikut?

Katanya gambar ini adalah anak kepada pelakon Rozie Othman. Betul atau tak kami tak dapat nak confirmkan lagi. Susah jugak ye kalau jadi anak artis nie. Pakai silap sikit jer gambar habis terpampang kat dunia Internet nie. Nasib baiklah kami nie anak-anak orang biasa jer. Kalau anak artis, entah-entah gambar kitorang tengah pakai boxer kat rumah pun terkeluar dalam BeautifulNara nie. Hehehe.

Lagi gambar anak pelakon berbikini dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Ada gambar ikan-ikan yang kitorang cakap kat atas tue.

pelakon berbikini

pelakon berbikini

pelakon berbikini

pelakon berbikini

466 responses to (Gambar)Anak Pelakon Berbikini, Cantiknya Badan Dia

  1. aku says:

    biar la dia… hidup dia kan! kt punyer diri, pandaila jaga diri masing2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. violet says:

    wawa
    bsr tuttt
    huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. nenekpunkz says:

    amboi cantiknya body..huhuu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. pingkypanthers says:

    ahaks dh kuar kat sini….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  5. violet says:

    scuba diving.

    kak nara..
    nx yr nk p tioman…
    jom r

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. pingkypanthers says:

    pandai mak dia jaga bdn…
    mak ngan ank sama size….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. ammey says:

    xgebu pn….huhuhuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. hantupensil says:

    hahaha…
    perghhhh mantop bdan dia..
    hehehhe….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. cabai says:

    dah matang dah body dia nie…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hadzli says:

      matang amende..dah mcm minah bedot bru dtg dr vietnam aku tgok bdak ni..jht btol mlut aku ni ek…hti pns bro..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  10. mrpayid says:

    ini gambar dekat pulau redang la…
    aku pernah pegi.. mmg ramai melayu berpakaian mcm ini

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. yula says:

    aku br ja dok tngk
    dah kuar kat bn

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. tipah says:

    byk gak ea stok bikini die…huhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. violet says:

    wah..
    ikan2 tu cuci mata..
    ahaks

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. fahnees says:

    pantai tu biasa ngan pelancong asing ber bikini,so die pun nak merasa pki bikini lak. Takut kena gelak ngan mat saleh klu pki baju.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Mr. Cuz says:

    sonok gk g scuba ni…lama tak kelaut..hehehe…
    pasal yg pompuan tu aku tak kenal pn sape…
    so bia la die..dh besar dh die…
    ske ati die la nak buat pe pn…
    pndai2 la die jawab nnt…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. aries_april says:

    dh nk break…
    ok lah korang…
    blah lu…
    ummuah…
    love u all….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. EclipsE says:

    astaghfirualllah….
    zina mata ney…
    antu jgn tgk lbh2…
    kak nara xsuke la artikel myesatkan mcm ney…
    tkr gosip len lah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Z says:

    suka hati dia la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. kira-kira says:

    SALAM……..
    samat tgh hari….
    wuu gambo pe ni…………….ish..ish…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. kira-kira says:

    bdn 2 lawo xpe r gak nk pkai mcm 2….ni mcm papan lapis……..huh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. MemBesar says:

    cerita2 ni semua dh kuar 2 hr lepas kt Izyan.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. aries_april says:

    smua pakat tkar pic…
    tnggu jab ya?
    aries p cri mltup nya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. kira-kira says:

    ehm de org x??
    or aku yg xde ni.hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. violet says:

    elo
    ada org x

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. kira-kira says:

    fuhh lapo la plak……….huhu
    :-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. adlinalawi says:

    cantik bikini

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Penari Poco2 says:

    wah…menarik ker topik nie…
    kalo bg laki2 ofkoz ler menarik…
    tp kalo aku sbg pompuan, MALU WEH…
    sume leh menonjol beb…wa cakap lu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. yula says:

    test2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. Penari Poco2 says:

    aku malu weh…
    tgk pic pompuan msia pakai camnie…
    sib baik korang x tgk aku…
    kalo x, aku pakai purdah…
    MALU WEH…anak2 msia pakai camnie…
    MALU…MALU…MALU…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. violet says:

    laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. LiM says:

    pe la pakai camni . . takot seyhh mati t kene blasah dlm kubo ;(

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Penari Poco2 says:

    ngantok lg aku nie weh…
    xder mud…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. hantupensil says:

    ermmm
    nak makan apa tghari kang..
    huhuhuh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Penari Poco2 says:

    di hari raya…lalalala…
    terkenang aku kepada si dia…lalalala…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. chas says:

    body lawa tp muka tak cun mana pun..pelik la pakai cam ni..apa ke jadahnya..tp mak dia pun hangat gak..merokok dengar cerita..tak tahu btl tak..kalu mak sosial anak apa lagi..apapun jgn salahkan mak kalu anak jd cam 2..sbgai ibu, nk yg terbaik utk anak..tp kalu anak wat perangai jugak..nak wat cm ne…apapun fikiirlah dulu sblum membuat sesuatu..jgn samapai orang memulaukan kita…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. laracroft says:

    Taknak kutuk sapa2. Cuma ini adalah salah satu contoh kejatuhan akhlak dan moral umat islam malaysia.. tu jer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. shuhada says:

    abg nara..
    knp saya tak nampak gamabr2 tu…?
    post yang umi aida bertunang hari tu pun sy tak dpt tgk…mmg tak kuar…

    tq

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. violet says:

    weh
    asal aku nmpk muka korang sama je..
    kira2 je len..
    waaaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • yula says:

      aku lak pic ape we
      xkan tak tertuka2 lg
      aku dah bnyak kali tuka tu
      geram toi

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      aku dah pamer wajah aku yg sbnrnyer…
      ko da nmpak ker…
      khas untuk korang sempena aidilfitri yg mulia…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        xpe nanti tunggu aku pamerkan wajah aku yg sbenarnya..
        hehehehe…hahahaha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hantupensil says:

      ish ko nih…
      nmpak muke kire2 je yea..
      gtal ko…
      huhuh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. yula says:

    out jap
    nak p mkn
    satg aku join len
    bye

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. Penari Poco2 says:

    lalalalala….
    lilililili…lilililili…
    so boringggggggg….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. gossip girl says:

    adoi.. bdk ni mmg seksi time kt school dlu…
    belagak jg, ala besa la tu perasan ctk… bdn nenek aku lg lawa… kuiiikuiiiikuiii!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. guest says:

    alamak..ape gambo mak kwn aku pun ader nih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Penari Poco2 says:

    sunyi sepi jerk…
    korang2 sume g mkn…aku lak xder mud nk mkn…
    lalalalala…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. ANneDeSilva says:

    takot anne masuk ohbulan…
    dorg perang antara satu dgn lain..
    yg sorg setuju yg sorg tak..
    smpaikan melampau2 bahasa dorg..huhuhu
    harap kita di BN tak mcm tu la k..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • gossip girl says:

      bkn aku… hahaha…
      obe, indonboy n dildo yg mencetus sglanya…
      mrka ni anti islam n msia…
      asyk sgt nk kutuk kta,…
      so ape lgi balas la ni yg tgh geram ni…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ANneDeSilva says:

        la ko ke yg tengah gado dgn dorg gossip girl?
        patotla nama mcm kenal..
        aku dok baca la ni komen ko..
        pedas dan panas..
        kuang ajar giler kan ayat dorg tu..
        ko leh survive x gossip gurl kat sana?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. Penari Poco2 says:

    kak nara…
    komen pasal nek jah dah mencecah ke angka 1038…
    kak nara patot bg award kat nek jah nie…

    errrrmmm….award aper yerk…???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. ungu says:

    rosak reputasi emaknya disebabkan anak pakai bikini..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. ANneDeSilva says:

    pening2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. violet says:

    zzzzzzzzzzzzz

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. kira-kira says:

    de org x????
    bosanye……………………….
    :-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. violet says:

    ble nk kwa cite len ni
    sik tgk tetek minah ni jer..
    aum…
    terlaser lak..
    ;)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. Jojio says:

    Nape tadi aku tak tengok….perghhh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. Penari Poco2 says:

    antu, ko kata godaan aku xcukup lg…
    ko nak aku goda ko camna…
    huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. gossip girl says:

    peace malaysia no war!!!
    bn is cool!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. gossip girl says:

    peace malaysia………………………………………………..
    …………………………peace no war………………………..
    hehehe…………………………………………………………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. Penari Poco2 says:

    alangkah girang diwaktu pagi…
    burung bersiul menyanyi-nyanyi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. Penari Poco2 says:

    korang sume…
    cube tgk kat pic yg first tue…
    aku kompius lar…seluar dlm dier tue pakai
    talipinggang ker…ishh…kalo yerk…x pnh lak aku tgk…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. violet says:

    bosan ler..
    napa xder cite br…
    hahahahahahhahahahahahahahahahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. kira-kira says:

    halu………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. Penari Poco2 says:

    kawan2…kita bukak topik baru lak k…
    aper kata kita kongsi ceta pasal raya yg tlah kita lalui…
    camna raya korang…ok x…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. violet says:

    apa nk wat eg….
    ish2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. pizza says:

    Hi, gossip girl!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. jed hijau says:

    salam,

    apa khabar sume…???

    bagi akak, tak heranlah kalau berenang pakai / skuba pakai bikini…yang akak heran..kalau dalam laut pakai baju kurung tu..mmg pelik…lagi pun dia bukannya dengan pakwe dia buat bukan2 pun….

    harap2 anak rozie othman ni…terdidik sbb mak dia tegas….harap2 lah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      mmg heran lar gak kak jed…
      bab nie malaysia kak jed…xleh nak disamakan ngan
      negri omputeh…malu aar…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hantupensil says:

      ermm..
      kalo pkai kebaya pun bole brenang gak pe kak..
      heheheh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        alang2 lar pakai kain kapan…opocot…!!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • nanianne says:

          tp kan kak jade, ade je swimsuit yg sesuai n x sexy boleh dipakai…nape nk pkai yg sexy cmtu? bek bogel je trus kalo da alang2 nk tayang body….body dia pun xde la cntik mane pun

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. Penari Poco2 says:

    antu, aku dah majuk nie…
    ko xleh pujuk aku lg…ko bawak lar violet tue skali…
    tinggalkan aku sendirian…sampai ati ko…
    xper…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • violet says:

      la..
      ni apa lak ni…
      ish xbek gdh…
      kan aku ada kire2…

      antuuuuuuuuuuu
      pjuk bini ko nih
      dah la kira hilang
      :(

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hantupensil says:

      mne de la..ish2..
      mane la smpai ati aku nak menduakan ko..
      ish2…
      sape la aku tanpa ko..
      huhuhuh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • gossip girl says:

      pujuk jan xpujuk…
      poco xper biar aku pujuk yer…

      jom kta mkn pizza… he3…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. rozita cik pora says:

    gambar kat marang ni…. lawak tempat tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. yula says:

    eeehheemmm…
    tumpang lalu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. LaLuNa says:

    alaaa…malasnya masok meting

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. gossip girl says:

    tempat ni rsa nyer kt pulau redang la…
    tpi cm tioman jg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. tOmEii says:

    sengal pny pompuan…..
    bajet bdn cntik jek…..
    ape2 ajela…….
    dosa tanggung sndr………
    mak borek ank rintik……..
    hurm……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. hantupensil says:

    lalalalalallala

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. yula says:

    xda org dah ka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. Penari Poco2 says:

    boring tul arr…
    nak tido lam opis ker nak balik umah jer nie…
    mana satu ok…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. ANneDeSilva says:

    takotkan masuk OH bulan?
    dorg mcm komunis dok serang org jewkk…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. kampung@kl says:

    salam sume….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. gossip girl says:

    mna xnyer… sn byk org yg anti islam n malaysia…
    tu yg xthn tu… padahal ddk kt malaysia…
    adoi…!!!

    peace malaysia!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • yula says:

      biaq la kat depa
      indon pun ada kat sana
      yg xtahan nya siap kutuk malaysia lg
      xsedar diri rakyat dia mai mnmpang mlysia
      pasai tarian penyet tu pun nk gadoh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • gossip girl says:

        tang tu yg aku xthn.. gatal jer mulut aku balas blk…
        xlupa jg yg anti islam cm obe n antialim..
        siut jer kta agama islam… mmg kencang gla kt oh bln td…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. violet says:

    weh
    p page sblh weh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. liz says:

    Malaysia nie belum kena lagi bala yang teruk mcm indonesia…sebab tu manusia belum sedar dari lena…sebelum terjadi bencana..marilah kita sesama manusia yang beragama islam terus bertaubat dan jauh daripada bala@ amarah allah s.w.t..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. pening says:

    Betul tu Liz…bala Allah nk dtg x kira masa…minta d jauhkanNya dr kita semua…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. konon2 kt hawaii lah tu…….
    pdhal kt laut blakang umah aq jer tu………..
    huhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ctzen says:

      korang percaya tak teori ni…
      pompuan kalau dah mcm tu lakunya,
      dia dah dot dot dot….
      ye lah, pompuan yg betul2 pompuan ada sifat malu,
      ni tidak, dah xde rasa malu…
      malu pada Allah paling penting,
      nauzubillah…
      abih korang pikir lelaki yg rapat dgn dia takat tengok jer ker ‘keindahan’ pompuan yg macam tuh..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. ahaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. yula says:

    lalolalolaoo…..
    nak tnggu bala dl cam indon

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. asparagus says:

    1st…..terbaik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. peminat says:

    berani sungguh si gadis ini berbikini di negara yg penuh dgn adat sopan …nak kena ni!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. lilin says:

    ei… tetek londeh ke ni??? or berat sgt???? isk2..berat lagi dosenye….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. ntah ler……
    akhirat t biar la mak dia yang jawab… soal hukum hakam ni…… xbaik diperlekehkan…
    lagipun, manusia akhir zaman…. mana la maruah downg ni agak nya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  85. new moon says:

    ish…ish…ish…dunia2…kang mari ombak besor trakut tburai je baju n suar kecik tu…sian kt mak die….setau aku la mak die bru je dpt deru pkai tudung…xtau ar kalo pkai dlm drama je ke….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. hurm says:

    hmm agaknya dia bergamba kat maner eh..siap pakai bikini lg..hmm xmalu ker..(xla kot agknya..)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. mrjjay says:

    nak ambik gambar yang lebih dahsyat lagi pun awak punya pasal la….. tapi, simpan la elok2. yang dok bagi orang lain tengok tu pasai pa…? tu yang jadi tak elok tu cik adik ooiiii….!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  88. Pal says:

    Kalau nak mandi di laut bekini amat sesuai khasnya untuk gadis-gadis yang masih muda seperti anak pelakon itu. Lawa betul senyuman dan tubuh badan si cun itu.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. ITA says:

    myb it’s to late i command this pic.but i very terkejut when i open this blog.she’s graduate from ukm 2008.degree in mass com.same badge with me.and i know her.she’s name is sofia.emm..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. Says says:

    bogel je la terus.
    kan senng.
    x payah sush2 nak pakai baju.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. Sambal Kentang says:

    POMPUAN PER NIH???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. bendul says:

    sexy tp xhot. kesian xmenarik langsung

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. Pal says:

    cantik dia pakai bikini. menarik dan mengembirakan semua jantan-jantan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • dewasa says:

      kesiannya jantan2, cam dah xder pompuan cantik sesangat dah. mesti jantan pun muka spesies seangkatan dia jugak ni, karat belaka

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pooo... says:

        dierr cntik sebab pkai bikini..tpi muke..errmmmm/….taklah cntik sngt…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  94. mat says:

    wat malu student ukm jek huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. fyza fiza says:

    malu la cikit..mak artis…tp. . .adoi..ssh nk ckp..ni ke realiti sebenar kehidupan seorang artis..?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  96. cinta says:

    kalau badan putih melepak x pa juga ni badan macam bangla lagi.insaf la insaf!!!!!!!!!!!!!! tuhan kan maha pengapun. jadi banyak2 lah bertaubat

    he…………he………..he……………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. machoman says:

    cinta:haaha..btul ckp hang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. hangpalahangtu says:

    ape2 pun ceta pasal die ni…. saye suke tengok die punya boobs la beb…. besar tuuu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. Jes Sue says:

    apsal x berbogel je. dah x pkr psl hukum hakam agama. agaknya mak dia yg ajar mcm 2. slh didik katakan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0