Written by AbangNara | December 1st, 2009

islamic fashion festival

Ingat lagi tak tetiba ari tue ada gambar Zahida Rafik buang tabiat pakai tudung? Rupa-rupanya time tue ada event Islamic Fashion Festival. Ramai artis-artis pompuan yang datang bergaya sebagai seorang muslimah kat event tue. Ada Camelia, ada Ekin, ada Aein dan ada Dilla (gambar kat atas tue).

Tapi bagi kami yang paling hot tetaplah Wardina. Memang gaya muslimah sejati. Sejuk mata memandang. Dan sebenarnya kami nak menyatakan rasa hormat kami kepada Zahida Rafik yang sanggup datang bertudung untuk menghormati majlis. Ada jugak artis-artis lain yang pemakaian agak kureng untuk majlis nie.

Lagi gambar Wardina dan artis-artis lain di Islamic Fashion Festival dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

islamic fashion festival

229 responses to (GAMBAR)Wardina Dan Artis-Artis Lain Di Islamic Fashion Festival

  1. [email protected] says:

    1

    0
    0
    • kurosaki says:

      asik mker ko jer first..
      aq pun nk gak jdi first…

      0
      0
    • [email protected] says:

      ader gak sekor yang xbertudung… camelia mcm tok ti lak

      0
      0
      • [email protected] says:

        nant ko usaha ek

        0
        0
        • kurosaki says:

          yela tu..
          tgok2 nti mke ko jer..
          mnymph…
          hehe..

          0
          0
        • [email protected] says:

          nant panggil dia KURAP

          0
          0
        • kurosaki says:

          pala hot ko….
          apex tul ko ni…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu mcm 2 ek…
          ko memng sakit ati gan aku kan

          0
          0
        • kurosaki says:

          mmg pun…
          pet jdi sepet..
          aq pnggil ko spet jela..
          ko pun pkai spek kan..

          0
          0
        • [email protected] says:

          mata kau besar tau x sepet pun…..

          0
          0
  2. hantupensil says:

    2

    0
    0
  3. hantupensil says:

    gambo first skali mmg xleh bla..
    hahaha

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      cam pocong lak…

      0
      0
      • [email protected] says:

        nama ko 2 poco2…. nama ko kan Penari [email protected]

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          x eh…pocong2 berpoco2…
          aaar baru betul kan…
          xleh bygkan…

          0
          0
        • [email protected] says:

          nant aku bayang kan

          0
          0
  4. yula says:

    ko 3 la antu

    0
    0
  5. Penari Poco2 says:

    cantik2 lar pakaian diorg…
    aku suke…

    0
    0
    • [email protected] says:

      huhu aku pun suka

      0
      0
    • kurosaki says:

      poco2 asl tiap kli msuk bn ni
      aq x leh tgok gmbr…
      huhu…

      0
      0
      • [email protected] says:

        aku nampak jer muka ko KURAP

        0
        0
      • Penari Poco2 says:

        laaar…pc ko ader pblm lar tu…

        0
        0
        • [email protected] says:

          kener virus POCO kot

          0
          0
        • kurosaki says:

          bkan gmbr aq la…
          tpi gmbr2 kt atas tu…

          0
          0
        • [email protected] says:

          hampeh tol ko kan… nak kutuk aku le kan….

          0
          0
        • kurosaki says:

          ble mse lak aq ktuk ko lak…
          haha…mengong..

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhuhu… ko kalo aku xder kat cni mst ko rindu bangat kat aku….

          kalo aku xder BN xler hepy mcm ni

          0
          0
        • kurosaki says:

          yela tu…
          ko ni ckap dh cm kwan aq tu..
          prasan lbih..
          nympah..
          huhu..

          0
          0
        • [email protected] says:

          hehehe….. kurap kita kan serasi bersama…

          0
          0
        • kurosaki says:

          eee… tlong la pex..
          mntak2 aq x srasi gan ko…

          0
          0
  6. scorpion cat says:

    comelnyer wardina, fifi pon same..

    0
    0
    • [email protected] says:

      tp yang paling comel mest le aku…

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        huk huk huk…
        pedih ulu ati aku nih…ko comel…?

        0
        0
        • [email protected] says:

          memang le kan… kenyataan….tanpa was2 lagi….promok zaitun lak aku ni

          0
          0
        • kurosaki says:

          aq nk trglak ni pex…
          tpi nti klu glek org igat aq glo lak..
          udah2 tu pex..
          x than aq…
          haha…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhuhu…
          mcm ek… ko memang dah xbetol kot

          0
          0
  7. scorpioncat says:

    tomeynyer……….

    0
    0
    • [email protected] says:

      tapi pic ko lagi cute

      0
      0
  8. yula says:

    antu ni ilang lak
    antu o antu
    violet de tak ari ni

    0
    0
    • [email protected] says:

      vio bz kot

      0
      0
    • hantupensil says:

      ade ni ha..
      tagh bikin kerja sikit…
      hehehe

      0
      0
  9. jonkerwalk says:

    lawo kalo pkai tdung cm ni…tp plg cun mmg le wardina!

    0
    0
  10. puteriaquarius81 says:

    cntiknya wardina…
    lor, camelia guna kain alas meja aq ker.. pulang balik!.. huhuhu

    0
    0
    • hantupensil says:

      lor dia curik kain alas meja ko ke..
      huhuh

      0
      0
    • [email protected] says:

      PUT aku rindu kat ko….
      lama ko xmasuk…
      xder kawan yang nama sama gan aku kat cni

      0
      0
      • puteriaquarius81 says:

        yela antu.. pkai plak cenggitu, huhu sodih den tgk..
        hohoho yeke rindu pet.. bz kit lar.. x smpt drop komen.
        dnt worry even aq x komen, tp aq sntiasa amik perkembangan korg.. ewah..

        0
        0
  11. aries_april says:

    korang..
    klau weya msuk…
    srh dia add aries ya?

    da hal skit nk ckp…

    0
    0
    • [email protected] says:

      promok bisnes lagi ker

      0
      0
    • kurosaki says:

      aik.. skli lalu jer kt sni ke aries??

      0
      0
      • [email protected] says:

        dia tumpang lalu je

        0
        0
        • kurosaki says:

          wei spet mne lak poco2 ni tdi ader…
          polek….polek….

          0
          0
        • [email protected] says:

          POCO P berpoco ler kot

          0
          0
        • kurosaki says:

          lma x nari poco2…
          lma2 kang lper lak step dyer..

          0
          0
  12. julya215 says:

    handbag nk same…pas2 tayang,,,huhuhu nth ap2….

    0
    0
  13. yula says:

    musan la
    tv pon katun ja

    0
    0
    • kurosaki says:

      ttup jela tv tu lyan bn jer…
      pagi2 ni mmg katun jer…

      0
      0
    • puteriaquarius81 says:

      layannn… zass.. huhuhu

      0
      0
      • [email protected] says:

        put bz ke ko skrng ni

        0
        0
        • puteriaquarius81 says:

          bz gak la .. napenya pet? ko nk blnja aq mkn ker?

          0
          0
        • [email protected] says:

          2 tahun lagi ler aku belanja ko

          0
          0
        • puteriaquarius81 says:

          huhu kedokut…

          0
          0
  14. Apin Opin says:

    wardina jugak yang paling cun!

    0
    0
  15. [email protected] says:

    yang paling hanjing kat ctu x pakai tudung…..

    oarang kalo masuk kandang kambing tau lembu pandai le buat mcm dorang….

    ni x dia buat gak pangai dia….

    sekali sekala kita kener gak buat hipork….pakai tudung jap pun xper

    0
    0
    • kurosaki says:

      tah cm aq ni hah…
      huhu trpkse…tpi ok jer..

      0
      0
      • [email protected] says:

        HUHU NAK BUAT MCM MANER KAN…. NI XPANDAI TOL….
        KALO DAH JADI ARTIS XDER PENDIDIKAN TINGGI MEMANG CAM 2 LAK…. TAMBAH LAK NAK IKUT KEPALA SENDIRI BELAGAK,RIAK TAKBOR BONGKAK….

        LAMA2 MEMANG JADI BODOH LER

        0
        0
        • kurosaki says:

          huh… amek ko..
          ayat si spet tu x bole bla…
          haha…

          0
          0
        • [email protected] says:

          betoi aper aku cakap….
          xsalah kan….kalo dia pandai xler dia buat mcm 2

          0
          0
        • kurosaki says:

          pape jela pex..
          per kte ko pgi trus sound jer kt dorg…
          huhuhu… bru la dorg trase ..
          tu pun klu ad ati la…
          haha…

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku takut aku termuntah jer kalo aku cakap…

          mana yang lain

          0
          0
        • kurosaki says:

          tah.. tgok ewah2 kot…

          0
          0
        • [email protected] says:

          ape yang ko nak tanya kau tadi

          0
          0
  16. yula says:

    weh asal ym aku xleh on ni
    masuk paswod xleh hangin toi la

    0
    0
  17. scorpioncat says:

    mak oii..ngantuk la pulak…..

    0
    0
    • [email protected] says:

      TIDO JELAH…

      0
      0
      • kurosaki says:

        miaw….miaw…

        0
        0
        • [email protected] says:

          kurapsss pun nak tido ker

          0
          0
        • kurosaki says:

          x der la sepet…
          wei sepet aq tnye cket leh x?

          0
          0
        • [email protected] says:

          ape tanyer ler

          0
          0
        • kurosaki says:

          apa impian ko hah?

          0
          0
        • [email protected] says:

          ade 2 jer,,,, nak masuk surga n nak idup senang kat dunia

          0
          0
        • kurosaki says:

          tu smua org nk msuk syurga…
          mksud aq slain dri tu..
          ker ko ni x der impian sbnrnyer…
          haha..

          0
          0
        • [email protected] says:

          kan aku dah cakap nak idup senag…
          n nak jadi ejen insuran yang berjaya mcm kak nara

          0
          0
        • kurosaki says:

          hulamk… klu la ko brjya..
          klu x ko nk buat aper??

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku kejer le mcm sekarang xpun aku jadi wartawan…..heheheh
          cari citer gosip jer

          0
          0
        • kurosaki says:

          x sngka impian ko cmtu…
          hehe…
          klakar la lak…

          0
          0
        • [email protected] says:

          pesal lak xleh ker,,,,,
          sepupu aku pun wartawn n pengeraca tv…..
          tp yang wartawan 2 untuk politik n antarabagsa jer,,,
          yang pengecara 2 baca kajian cuaca kat RTM…. tp sekarang kat jepun naik pangkat n kener hantar kat cane….

          kawin pun gan mamat jepun dah

          0
          0
  18. scorpioncat says:

    tu la pasal…kalao bole tido, lame dah..ni keje belambak, tapi time ni saham malas tu melambung tinggi…so lepak jap..ehehehehe………

    0
    0
  19. hothotheat says:

    cool gle wrdina..
    ha3..

    0
    0
    • [email protected] says:

      hot p mana ilang lam jer

      0
      0
      • hothotheat says:

        tenet pat ak cm kimak ..
        td sever down..jp..
        ha3..
        ta bley blah la pic 1st 2..cm pocong seyh..
        wakakakak

        0
        0
        • [email protected] says:

          huhu mcm 2 ek kecian kat ko

          0
          0
        • hothotheat says:

          heheh..lau kije ngadap pc mmg cm nh la jd nye..
          tenet slow pon kne maki..
          wakakakaka…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu… msh x berjaya lagi ker nak letak pic ko

          0
          0
        • hothotheat says:

          ta berjaye..
          lol..
          ha3..

          0
          0
  20. [email protected] says:

    ofice aku ader kejer kosong… sapa nak kejer…
    tp untuk laki jer…
    n kener kejer kat janda baik….

    hehehehe…. jaga ikan keli

    0
    0
    • kurosaki says:

      la… ikan keli pun nk jge ker..
      keli tu kn tau jge dri sndri…

      0
      0
      • [email protected] says:

        banyak ler kener jaga 100 bijik kalom ler….

        0
        0
        • kurosaki says:

          la.. keli tu pndai cri mkan sndri..
          aq rse org yg jge keli tu x pndi jga dri nti…

          0
          0
        • [email protected] says:

          huhu… suka ati dia ler… heheheh

          0
          0
        • kurosaki says:

          aq ktuk jer…
          haha..
          aq rse org yg jge keli tu mstu ko kn…

          0
          0
        • [email protected] says:

          xder makner nyer….. aku belajar akaun maner leh jaga ikan…

          0
          0
        • kurosaki says:

          abes tu aq blaja gak akaun..
          boleh jer jdi tkang jge umh…
          haha..

          0
          0
        • [email protected] says:

          ko dah kawin xper

          0
          0
        • kurosaki says:

          ble mse lak aq kte aq dh kwen??
          konfius…konfius…

          0
          0
        • [email protected] says:

          saja nak pancing ko

          0
          0
        • kurosaki says:

          ko nk pncing aq watper..
          baek ko pncing keli tu…
          haha..

          0
          0
        • [email protected] says:

          keli 2 xyah pancing dia datang je menyerah diri

          0
          0
        • kurosaki says:

          btul gak ko gan keli kan spesis…
          wahwahwah…

          0
          0
  21. awekcun says:

    WAHHH…
    LAWANYA AKAK AKU NIE..
    COMEY SUNGGH..

    0
    0
    • [email protected] says:

      awekcun rindu kat ko…. lama ko cuti dari KOMEN BN

      0
      0
    • kurosaki says:

      sper akak ko…

      0
      0
      • awekcun says:

        HAI PET…AKU PUN RINDU KT KO..
        AKU BZ SKRT.
        SETTLE PSL KAWIN.
        WARDINA TU LE AKAK AKU LE..
        HEHEHEHEE…

        0
        0
      • [email protected] says:

        camelia kot

        0
        0
        • [email protected] says:

          dah lama aku tunggu kat jemputan ko… xbagi2 lagi….
          ke ko nak kawin tme 2 jan ni

          0
          0
        • anNeDeSiLva says:

          jgn jempot pet..
          habis makanan….heheheh

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku slim jer… mkn cket jer

          0
          0
  22. anNeDeSiLva says:

    eleh..
    pet sume org dia nk rinduu,,,,….
    korg pengkomen2 kipas susah mati BN..
    ada dapat email anne x???

    0
    0
    • hothotheat says:

      anne ko da kwen lom..
      cumil la ko nh..
      heheh..

      0
      0
      • anNeDeSiLva says:

        lom lg la….
        insyAllah ada jodoh kawinla..
        cumel??
        thnks hot…..
        biasa jek…

        0
        0
        • [email protected] says:

          poso mcm nak muntah jer cakap anne comel

          0
          0
        • kurosaki says:

          anne umr ko bapa?

          0
          0
        • [email protected] says:

          36 tahun,,,, dia nak kawin umur 50…..

          tp aku rasa BB yang nak kawin umur 50

          0
          0
        • kurosaki says:

          ala klu anne kwen umr dyer 50 pun
          klu dpat somi muda cm orlndo blomm
          best la tu…
          haha..
          jeles la apex tu…

          0
          0
        • [email protected] says:

          nak jeles aper,,,, nant aku dapat le bini mcm MAya x pun mcm rozita pun ok

          0
          0
        • kurosaki says:

          eleh mya gan rozita tu dh tue bngka watper…nti
          umr ko bru 30 bini ko dh 40 lbih…
          haha…

          0
          0
        • hothotheat says:

          ko nh mcm model la..
          ha3..
          ko na jd model ak ta..
          keh3

          0
          0
        • [email protected] says:

          hot ko cakap sapa SI KURAP KER model

          0
          0
        • kurosaki says:

          ko ad syer gan tyra bank ker hot?
          smpi bkak agesi model…

          0
          0
        • hothotheat says:

          ak ckp ka anne la..
          nape ko pon na join jd model ak ka..
          hak3

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku dulu ader orang nak ambik jadi model….

          tp aku x nak… sebab dia paksa aku tambah berat badan….

          sial gan dorang

          0
          0
        • hothotheat says:

          tade kne mngene nga tyra lorh..
          model gigi je nh..
          na ke..join..
          hu3

          0
          0
        • kurosaki says:

          ala pex ko jdi model laki gemuk jela..
          haha…

          0
          0
        • [email protected] says:

          muka xsesuai jadi model…..hehheeh…
          nant aku pujuk ann jadi model ko.. heheheh
          model bra ker,,,,
          tp kalo tuk seluar dalam mst ann nak

          0
          0
        • [email protected] says:

          aku memang xleh tambah berat badan ler,,, dah mcm2 aku mkn produk untk tambh tp xberjaya

          0
          0
        • kurosaki says:

          ala ko buat jela cm cnta kolestrol tu…
          haha…
          plastik aslkn jdi gmuk…

          0
          0
        • [email protected] says:

          xnak ler mcm 2….x ori 2… aku nak yang ori….ori mcm F G

          0
          0
        • www. says:

          lagi gambar artis ke..??

          0
          0
  23. anNeDeSiLva says:

    mana miza..put sume eh??lama tak nampak..
    dorg dok FB dh takmo dtg sni ke??

    0
    0
  24. anNeDeSiLva says:

    ?????????????????????????????????????????????????

    0
    0
  25. anNeDeSiLva says:

    dh hilang semua??

    0
    0
    • [email protected] says:

      aku ader ni…. p jumpe kawan kat tempat lain jap tadi

      0
      0
      • yula says:

        yula ade ann
        yula dah dapat email ann td

        0
        0
      • hothotheat says:

        pet ko nh msti kaki ngumpat kn..
        ka opis …
        wakakakakak

        0
        0
        • [email protected] says:

          pet sebenarnya manusia yang baik tau

          0
          0
        • hothotheat says:

          mcm woderpet la plak..
          wakakakakak…

          0
          0
        • [email protected] says:

          ko ni orang keberapa yang ckp mcm 2

          0
          0
  26. yula says:

    i think ann
    mcm xdapat p je gatring tu
    coz yula kene blik kg ujung bln 12 mybe smpai awl
    bln1.nak uruskan borang kawen la
    yula nak p jmpe kowang
    nnti yula adjus mcm mn

    0
    0
    • [email protected] says:

      ko cakap gan ann je ker,,,, kat aku ko xnak bagi tau pun

      0
      0
      • yula says:

        sekali la ko pet

        0
        0
        • [email protected] says:

          terharunyer ko sebut nama aku

          0
          0
        • kurosaki says:

          yula aq x der ker….
          huhu…

          0
          0
        • yula says:

          ye kurosaki ku
          ko pon skali
          nnti aku kawen aku nak ko datang kedah

          0
          0
  27. EclipsE says:

    aein dgn v shanti tue sm lak bag dorg kn?
    dua2 nak menayang LV…

    0
    0
    • [email protected] says:

      veli kat pasar malam je 2

      0
      0
      • EclipsE says:

        KO JELES EK?
        BIARLA…DH REZEKI DORG…
        AKU RS BKN FAKE TUE….
        SI EKIN TUE KAYA IDUP DGN DUIT MAWI…
        SETAKAT NAK BG SEBIJIK KAT AEIN TUE NO HAL NYA…

        0
        0
        • [email protected] says:

          dia pun dah pancing orang kaya kan c ain 2…..

          0
          0
        • EclipsE says:

          yela….
          sume nak kaya…
          sp nak idup ssh lg…
          everything is money…
          money is evrthing…

          0
          0
        • [email protected] says:

          cari le duit sendiri

          0
          0
        • kurosaki says:

          tpi money x leh ble ati dn prasaan jer…

          0
          0
        • yula says:

          kaya ngan duit org wat pe

          0
          0
        • EclipsE says:

          tp ble duit byk…ati dn psaan bahagia…

          0
          0
        • [email protected] says:

          tp kalo niat n duit x halal x senang gak

          0
          0
        • kurosaki says:

          tah tgok2 duet dh abes..
          mrana bdan..
          patu per lgi mntak belas ihlas la kt
          pmnat2…

          0
          0
        • [email protected] says:

          tau xper jadi mcm azian dawati…
          umah je besar tme sakit mintak derma malu jer…
          beli le insuran

          0
          0
        • kurosaki says:

          nk beli insurns pernyer..
          klu duet dyer dh abes buet fesyen rmbut…

          0
          0
        • [email protected] says:

          sebelum sakit beli le insuran

          0
          0
  28. kurosaki says:

    bkan kaya la tpi kayap…
    haha…

    0
    0
    • kurosaki says:

      tpi stahu aq mawi tu mner kyer…
      4 taun bru dpat royalti tu pun cput jer…
      plek gak….

      0
      0
    • [email protected] says:

      kurap le

      0
      0
      • hothotheat says:

        ko lg td kurap..
        nape ko ade kurap ka..
        heheh..
        eh poco2 mne

        0
        0
      • [email protected] says:

        kawan aku kejer mstro, dia cakap mawi sekarang xder pendapatan orang dah xambik dia buat pesembahan dah…

        masa minggu setiausaha tahun ni dia punyer pesembahan x lebih dari 10 meja je laku,,,,,

        0
        0
        • [email protected] says:

          poco dah p buat kek lapis

          0
          0
        • kurosaki says:

          yeker..
          ko ni smue kwan ad..
          ad mastro la..
          dlm astro la..
          cm nk bnkrup jer mawi ni…

          0
          0
        • [email protected] says:

          kawan aku 2 kejer sebagai pengurus arts kat mstro,,,,
          dia le yang cter,,,,

          siap ckp stacy paling mahal orng bayar 3k jer,,,,,
          kecian kan….

          n orang xnak ambik stacy buat ape2 pesembahan sebab x tahan gan bapak dia…. bapak dia suka mintak duit dulu…..

          0
          0
        • kurosaki says:

          oh… yeker..
          cm lbih sdu dri kuah lak…

          0
          0
        • [email protected] says:

          x tau le dorang yang bagi tau gan aku….
          n bapk dia kaki botol mabuk2 n maki2 orang….kalo x nak ikut ckap dia…….

          tp aku xtau tol ke x….

          orang2 yang cter kan

          0
          0
        • kurosaki says:

          besa la.. dye bkan islam pun..

          0
          0
        • yula says:

          cite lagi pet

          0
          0
        • [email protected] says:

          NANT PETANG AKU CTER LAGI

          0
          0
  29. yula says:

    nak tanye kowang
    mcm mn nak ubatkan org yg kene manterem nih
    yg kene ni dah teruk

    0
    0
  30. kurosaki says:

    pet ko nk ori cm FG tu
    nk bhgian mne ori..
    huhu…

    0
    0
    • [email protected] says:

      te…. dia ler yang meletop……

      tp aku laki xnak le mcm 2……

      tp kalo dapt bini yang mcm 2 mst ok jer aku

      0
      0
      • kurosaki says:

        ko igat ko sorg jer ok
        laki laen pun ok jgak..
        trutma kt org tue gtal tu…
        haha..

        0
        0
        • [email protected] says:

          mcm 2 ek… huhuhu
          ko x kuar makn ker

          0
          0
        • kurosaki says:

          jap lgi la skg bru kul bapa…

          0
          0
        • yula says:

          aku tanya korang xjawab pon

          0
          0
        • kurosaki says:

          penyer yula?
          x tau la nk jwab cmner…

          0
          0
        • [email protected] says:

          nant jupe ayah aku,,, nant ayah aku leh buat…
          berjaya ke x x tau ler….
          tp ramai yang berjaya

          0
          0
        • kurosaki says:

          bpak ko tok dalik ker sepet?

          0
          0
        • [email protected] says:

          TOK DALIK APER

          0
          0
        • kurosaki says:

          tok dalik cm dlam cter puaka niyang rpik tu..

          0
          0
        • [email protected] says:

          xder ler… ayah aku guna ayat quran jer…..

          0
          0
  31. kurosaki says:

    ala azean tu bkan pkir pun jauh2 pun…
    dye x pkir pun psal sket2 ni..

    0
    0
  32. BumbleBee says:

    handbag aen ngan minah sebelah dier dlm gmbr yg last reramai tu sama laa plak. sponsor jugak ke ape? haha

    0
    0
    • yula says:

      hari tu aku g jln the curve terserempak la ngan 2 kor kmbar tu
      galas handbag LV gak tp yg len bnyak toi duit dorang bl LV kalu ori mau ribu2 kalu ribu malaysia mhal la
      tp kalu ribu bandung tu murah la
      hahahaha…

      0
      0
  33. pza says:

    masing-masing muka tepong gomak

    0
    0
  34. [email protected] says:

    OK LER U ALLL NAK P MAKAN DULU PETANG JUPER LAGI

    YULA KALO NAK TANYER PE2 NANT PETANG EK

    0
    0
    • kurosaki says:

      ko mkan nti igat kt aq..

      0
      0
      • [email protected] says:

        OK BOLEH JER

        0
        0
  35. [email protected] says:

    ok lah juper petang nant

    0
    0
  36. anNeDeSiLva says:

    ………………………….

    0
    0
  37. Choqs says:

    sape nama yg pkai baju putih bunga hitam tu?

    0
    0
    • [email protected] says:

      fiza

      0
      0
  38. [email protected] says:

    U ALLL……. JASMIN HAMID 2 ANK HAMID GURGA KER

    0
    0
    • EclipsE says:

      xla…anak ahmed albab…huhu…

      0
      0
    • Choqs says:

      jasmin tu anak pak hamid komando la..yg bini dia selalu berkemban kuar umah tu

      0
      0
      • [email protected] says:

        HUHU…. tak tau le aku… BB dah makan ker…

        0
        0
  39. Choqs says:

    hi guys..i ada cite br la pasai pasha sando..tp xtau betoi ke x..hoho

    0
    0
  40. hamba Allah says:

    sesuai sangat la majlis ni di nama islamic ‘fashion’ sbb memakai tudung krn fesyen semata2, dada terpampang, takat menutup rambut shj belum boleh dikira menutup aurat. Kalau muslimah sejati, tak mungkin dedah bentuk dada utk tontonan umum. maksudnya belum boleh masuk kategori muslimah sejati lagi la tu. Yg muslimah sejati ialah wardina sewaktu mula memakai tudung dulu, atau ogy sewaktu mula memakai tudung. Sekarang wardina mahupun ogy dll bukan lagi muslimah sejati, setakat melayu sejati boleh la kot. Itu pun kalau layak la sbb ada yg kacukan

    0
    0
  41. http//www. says:

    agak comey mereka berfesyen…

    0
    0
  42. lanToK LeW says:

    comel nye wardina….cantik n masih mantain cun lagi walaupun da ade anak 3…yg camelia tu klakar giler siot…hahahahha…tok ti unyer selendang tahan lagi….

    0
    0
  43. ayumi... says:

    bleh plak ekin,ain & wife eizlan yusof pakai bawak handbag same…:D

    0
    0
  44. Wallah says:

    semua cun cun

    0
    0
  45. sofia says:

    Cantik…..fashion islamic yg tercantik sebenarnye dlm dunia fashion nih

    0
    0
  46. norj says:

    camelia pun ada? x sesuwaaiii…

    0
    0
  47. norj says:

    yg sorang tu nape x bertudung…letak selendang pun dah kira ok dah…iskkk..buat rosak majlis jer..

    0
    0
  48. putput says:

    cntik2nye diorg pki tudung…
    sjk prt ibu mngandung…
    heeeeee..

    0
    0
  49. Pak Tam says:

    pergh….cun2 belaka..geram pulak tgk sorang2

    0
    0
  50. xley bla.. says:

    muka ekin kalo tgk dr tepi nmpk cm bulan sabit

    0
    0