Written by AbangNara | June 9th, 2015

Filem cinta Thailand, ‘Love Is’ kini sedang ditayangkan di pawagam dan mendapat sambutan yang hangat. Seperti yang kita sedia maklum, seringkali iklan-iklan dari negara Thailand memang cukup menyentuh perasaan. Filem Love Is yang menceritakan tentang konflik percintaan antara 4 sahabat turut meruntun kalbu mereka yang menontonnya. Nasihat Abang Nara, sila sediakan tisu yang secukupnya apabila anda ke pawagam menonton Love Is.

filem love is

Berpeluang menemuramah bintang-bintang filem Love Is seperti Pongsakorn Mettarikanon, Dhanantorn Neerasingh dan Khoo Pei-Cong, mereka mempunyai aura yang tersendiri. Bercerita tentang filem Love Is, bukan mudah untuk melakonkan babak-babak romantis dan percintaan buat mereka yang terlibat dalam filem ini. Bagi pelakon-pelakon, plot dan motif cerita Love Is yang menarik memberikan mereka peluang untuk menonjolkan bakat lakonan yang ada.

Telah mula ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia sejak 4 Jun yang lalu, pastikan anda tidak ketinggalan menonton filem Love Is yang pastinya membuatkan anda terkenang zaman percintaan satu ketika dahulu. Lagi beberapa gambar dan video dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Lagi makluman tentang filem ini di GSCMovies.

P.S: Salah seorang pelakon filem Love Is adalah pelakon Malaysia.

filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is
filem love is


PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 responses to (GAMBAR + VIDEO) Pelakon-Pelakon Filem Cinta Thailand ‘Love Is’

  1. nok gebuzzz says:

    suka tgk filem thai lagi yg bab seram…mmg jadi!

    0

    0
  2. Zack says:

    X hensem n lawa mana. Mcm korean je. Suka lg citer comedy cinta thai yg im fine thank you love you. Sume hensem2 n lawa2 pelakon dia. Kelakar pulak tu! Teringat sampai ke hari ni

    0

    0
  3. Anonymous says:

    plastikkkkkkkkkk

    0

    0
  4. Anonymous says:

    cerita cinta yang menjurus kepada maksiat.

    0

    0
  5. Tart Nanas says:

    daripada menghabiskan duit kepada orang siam …mari kita bertadarus Al-Quran. Ramadan dah dekat.

    0

    0
  6. mawar xde duri says:

    cite thai walau sedap mana pon kan,jd potong klu dgr diorang cakap..

    0

    0