Written by AbangNara | February 26th, 2009

gambar terbaru watie

Lama tak mendengar khabar si Watie ini. Salah seorang artis janda di Malaysia, dengar ceritanya bakal berkahwin sekali lagi tahun ini. Daripada gambar-gambar terbaru Watie, nampak dia masih tabah dan ceria meneruskan kehidupannya.

Walaupun gaya Watie dalam gambar-gambar terbaru agak seksi jugak, dia juga nampak tua dalam gambar. Mungkin dia tak amalkan suntikan Botox kot. Anyway jom layan lagi gambar-gambar terbaru si Watie dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru watie

gambar terbaru watie

gambar terbaru watie

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 responses to Gambar Terbaru Watie Yang Tetap Cantik Dan Menarik

  1. miss^debab says:

    makin cantik plak minah nie..

    0
    0
  2. ehem says:

    cantek ke.sexy x bertempat.ketiak busuk pun nk tayang.dh tua tuu tua la jugak.sexy mcmn pon yg laku jue evans,diana daniele,scha n lisa surihani jugak.dunia artis ni asal lawa je.xkn x sedar2 diri lg kot

    0
    0
  3. ehem says:

    tp ehemmmmmm sedapp jugaka layann tuttt..tutt minah ni.besar jugak ni.

    0
    0
  4. dorothy says:

    tak cantik pon.

    0
    0
  5. ni says:

    imej sekarang nih kire oklah
    sopan
    suke
    keep up~!!

    0
    0
  6. flower says:

    mantap ler..
    tp cun ler..

    0
    0
  7. hani says:

    nampak dah tua dari umurnya. kuat keje dia nih.. ksian.

    0
    0
  8. amano says:

    dah pakai botox…………
    tentu muka kau dulu tak cantik………….

    0
    0
  9. penggali kubur says:

    entahlah

    0
    0
  10. SyamZone™ says:

    Ermmm….Sopan sikit la kot dari dulu2….

    0
    0
  11. lulu says:

    Kelakar la ko ni mcm la kenal ngan
    Dia suka2 nak kutuk…dpt dia pahala
    Yg korg nak kutuk 2…korg 2 bagus sgt ke???
    Pelik betul ngan org melayu ni sikap phd terlalu byk
    Ade je yg tak puashati…kutuk la lagi byk dia dpt pahala

    0
    0
  12. miebahau says:

    tp dia nie comey la… muka ada nmpk kedut ckit… tarak hal punya…

    0
    0
  13. isola says:

    wati ni dah berumur 33 tahun….dah.
    kelihatan agak keduk dibawah mata.
    Petua utk kelihatan muda dari umur……jaga solat 5 waktu. sentiasa istiqamah dalam amalan sunat. dan kerap berzikir.

    pd wati…bila nak berhijrah. insyaallah kehidupan anda lebih bahagia dan barakah. Jangan tangguh tangguh dikhuatiri terlambat. mudah2an tuhan memberi petunjuk pd mu. amin

    0
    0
  14. salad says:

    just komen yang bek jak la,sian dekat org

    0
    0
  15. sarrah says:

    nengok gmbr dekat muka dh nampak tua.dah bergaris2 dah.tp kalu nak sexy lg,sukati dialah.

    0
    0
  16. sarrah says:

    muka dia dh nmpk kedut2.tp dr jauh nmpk cntk lg.psl dia nk sexy tu sukati dialah.

    0
    0
  17. KM says:

    huhu..semakin tua semakin mantop watiey ni

    0
    0
  18. bdakcmel says:

    MANTOP DR SEGI APEW 2 KM????? KAH65

    0
    0
  19. awekcun says:

    HAI SUME LEH JOIN……..

    0
    0
  20. awekcun says:

    CNTK 2 MMG CANTK LGI TPI SEKSI,XMAU LER GITU….AGK2 SUDH………

    0
    0
  21. man says:

    Besar jgk bare…..

    0
    0
  22. abeWA says:

    tabah.moga “suami” dpt bimbing ke jalan yang diredhai ILAHI

    0
    0
  23. FROM SABAH says:

    CANTIK TAPI TAK MENARIK BIARLAH JADI WANITA BUKAN PRAMPUAN

    0
    0
  24. jangnara says:

    lalala agak cantik die ni

    0
    0
  25. lis says:

    nampak dah berumur. lagi lima tahun tentu lebih jelas. Sekarang boleh cover make up.

    0
    0
  26. rocco says:

    sedap jgk boobs dier ni..geram aku

    0
    0
  27. kkkk says:

    Insaflah kamu sebelum tertutup matamu. kenapakah kamu masih x sedar dgn segala bencana yg telah diturunkan.

    0
    0
  28. shalala says:

    huhu seswai la ngn pembawakan maksud nama..
    wati= penzina

    0
    0
  29. watie says:

    sy suka watie ni, nama saya pun watie tp msh jd insan berguna…saya tdk suka org yang suka menilai org lain pada nama dan luaran. Zmn skrg org yg bernama khatijah, rabiatuladawiyah atau siti pun boleh jadi pelacur, saya bernama watie saya bahagia dgn keluarga sendiri malah saya hormati nama yg diberikan oleh ibu bapa. Oleh itu, kalian nilai diri sendiri sebelum menghukum org lain..tidak rugi kita menghormati org lain, lebih2 lagi nak menyambut bulan puasa ni… salam ramadhan

    0
    0
  30. tapa says:

    wah cunnya. watie malam ni tidur saya temankan ye.

    0
    0
  31. teka teki says:

    cuba k0rang perhatikan…bebet0l…nampak bra ci0ot….

    0
    0
  32. man ciot says:

    watie kawin dgn denlah….

    0
    0
  33. makbudak says:

    kubur masing-masing… dosa pahala sendiri tanggung..
    akal fikiran Allah dah beri.. pandai2 la membawa diri…buat semua kita tak sempurna di sisi manusia tapi di sisi Allah kita adalah ciptaan terbaik…

    0
    0
  34. What a great story. I am trully glad. Keep writing amigo

    0
    0