Written by AbangNara | March 3rd, 2009

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

Oh Tuhan, inikah bidadari yang kau turunkan dari langit? Cantik sungguh wajahnya. Ayu, indah dan sempurna menutup auratnya.

Cantik sungguh gambarĀ  Siti Nurhaliza bertudung litup semasa membuat konsert sempena Malam Maulidur Rasul. Mesti Dato’ K tak tahan tengok Siti malam tue. Comel bangat seh!!!

Kan bagus kalau boleh maintain pakai tudung macam nie. Sejuk mata memandang. Lagi gambar-gambar terbaru Siti Nurhaliza semasa malam konsert Maulidur Rasul dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

gambar terbaru siti nurhaliza tudung litup

85 responses to Gugur Jantung Lihat Gambar Siti Nurhaliza Bertudung Litup

  1. jinchi says:

    cmni baru lawa…nice…bagus.tutup aurat.keepit u.ptp jgn hipokrit…time cmni tudung litup..
    time cncert celine dion berjambul…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  2. shamar says:

    cantiknya akak siti kita ni..alhmdullah,sejuk mata memandang..marila kita sama2 doakan moga akak siti meneruskan imej sebegini..amin

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  3. vida says:

    macam nilah baru cantik.harap siti dapat kekalkan pemakaian tudung yang macam ini.cayalah!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. village1 says:

    dato siti memang cantik. moga pintu hatinya akan terbuka utk pakai tudung cam ni…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  5. AIN says:

    ini baru la di kata kan pemakaian tudung yang betul dan menutup aurat
    saya harap dato` siti boleh kekal kan imej sebegini
    dato` siti all the best!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. princess says:

    aku sokong korang sume..moga2 akak ct trus berimej cmtu..sgt3 cantik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Puteri_Srikandi81 says:

    semoga kak siti teruskan imej cam ni. sangat comel dan sangat cantik. dan yg paling penting, menutup aurat sepenuhnya.. keep it up..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. akuprincess says:

    aku dari dulu memang minat giler kat ct nie..
    wjh jelita, ayu, manis, cantik, comel..
    gaya sopan, anggun, sederhana..
    suara sedap lunak merdu..
    huh, semuanya best filer la kalau psl ct nie..
    tambah aku jd fanatik tgk wjh dia kat atas tu,pakai tudung litup
    punyelah ayuuuu…
    aku sukeeee sgttttt.. luv u ct..mmuah

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  9. baloon says:

    teruskan bertudung mcm ni siti.. jgn diikutkan dato K tu.. suruhan Allah lebih penting

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. jelita says:

    cantink nye kak….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. siti nurhaliza says:

    cantiknyeeeee…..MasyaAllah…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. ehem says:

    datuk k x galakkan bini die bertudung kot?imej korporat la konon..rosak rosak

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. pulut says:

    ha….macam ni baru kata pakai tudung….ci SITI oiiii………manis jelita gitu…..sejuk mata memandang…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. Dicgmd48 says:

    bagus nye kalau siti pakai tudung macam ni. alhamdulillah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. sura says:

    apsal selendang x iron kak siti bekedut sgt tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Pendi says:

    SITI MEMANG BEST GILA,DARI MULA HINGGA HARI NI MASIH KEKAL MCM DULU,SUARA BEST,MUKA LEMBUT,PAKAIAN SESUAI,ORG YG TAK MINAT SITI,ORG TULAH YG BERMASAALAH..RENUNG-RENUNGKAN DAN MAJUKANLAH INDUSRI MUZIK TANAH AIR KITA.IM SORY.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. ayu says:

    eleh…konsert malam maulidur rasul ja nak pakai tutup macam tu…malu ler tu dekat Kumpulan2 nasyid yang ada….apa pun harap2 lah Dato’ Siti terus macam tu macam mula2 dia start pakai tudung hari tu…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ain says:

      sekurang2 nya dia ada jgk perasaan malu nk tutp aurat dpn2 kmpulan nasyid
      klu artis ln..hampeh!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. big boobs KL says:

    Wooowwwww. she’s dammmmmmmnnnnn cute.. So lets put on tudung Sti Nurhaliza.. u look more beautiful when u like this.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. princesS says:

    btul 2….mcm ni bru btl ttup…
    kan manis…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. ani says:

    mcm ni lah yang peminat tungu2, tutup aurat betul. tak lah tudung separuh..alhamdulilah, mudah2an diteruskan fesyen mcm ni. siti pakai tudung separuh tak cantik langsung, mcm ni… berseri2 muka dia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. majnun says:

    cantik nyerrr…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. cocojumbo says:

    tak prnah aku lihat wanita secomel ini..harap2 maintain kan lah tudung tu di kepala..

    moga2 maulidur rasul bawa berkah kepada dato Siti..

    :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. capslock says:

    pehhhhhh cantik sihh..baru sedap tgk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. Datin says:

    memang cantek tapi kita semua tahu ni kan sementara saja. bukan ct tak biasa buat mcm ni. drama drama dan terus drama.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. farah emira says:

    cantik……………..teruskan…………………i,like…………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. ndia says:

    smoga siti kekal kan imej btudung…………… litup

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. cdatin says:

    kan cantik pakai tudung mcm 2……. teruskan pakai tudung mcm 2 kak ct all the best and sngat cantik………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. cdatin says:

    x payah nak tunjuk rambut lagi………….and jangan berdrama………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. anggur says:

    caaantiK Giler Kak siti kte…. sume org nak kak siti teruskan pkai tdung mcm nie…lg CANTIK. kalah agnes mOnica….HEHE
    harap mencuba…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. api says:

    jangan nyanyi sebelah rabbani baru nak pakai tudung dah leee..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. Nuri says:

    Sungguh manis… Sungguh ayu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. anwar says:

    cantiknya kak siti.mcm wanita melayu terakhir.
    semoga beliau akan cepat2 dapat hidayah.amin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. readzul says:

    siti memang menjadi idola fesyen kami……jangan lupa lawati laman kami..ciow….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. WAN says:

    DATO’ SITI NURHALIZA beginilah cara pemakaian tudung yang dituntut dalam islam.kan comel tu.sedap mata kami memandang n sejuk perut ibu mengandung.kalo DATO CT pakai mcm ni ramai peminat yang menjadikan DATO idola dan dato pun leh dapat pahala dr dosa dengan pemakaian yng dato buat skrg ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. ayuni says:

    cntik gler…ske r style bru ni..actually wanita brtudung pn bkn xleh b’gaya..dr dlu ayu mmg ske ngan kak siti..sopan sntun..truskn kak siti..i love u…hehehe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. bUDakgEnIus says:

    Sekali tengok mcm awek aku plak..Mujur awek aku x jadi artis,kalu tak sure kene kebas dgn org !

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ain says:

      hmm ok la xdpt ct pn tpi dpt awek iras2 ct
      jnji prangai ok!jgn tgk rupa ja

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Miss Sal says:

    cantik sungguh….keep it up…ok…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. flower says:

    aku suke tgok dia pakai tdung mcm ni la..
    tutup sume..
    lg lawa kak eti oiii…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. pijan says:

    maser aku duk taip ni ade 3 ekor bosia tgh duk sebuk taip komen kutuk siti kat youtube ckp pasai tudung + dosa. kuikuikui lawakkkk giler. bosia yg dua ekor tu regular tiap2 mlm dtg cc aku nih anto komen psal ct kutuk2. kuikuikui

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. ni says:

    mcm ni kan lawo

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. flower says:

    datuk k tgok pon gugur hati + jantung..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. yana says:

    ala kite ni lau cr kslahan org memg pandai..buruk org sume nmpak slah sndri xnmpk ker..mentang la ct artis sume nk dkaji..APALAH..cermin diri dulu sbelum tefsir org..apa pun depend la ats masing..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. lala87bpgurl says:

    kak siti…kan cantik macam ni…orang pun ramai yg suke tau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. hani says:

    semoga datuk k tak main kayu tiga ngan siti nih… semoga bahagia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. Anonymous says:

    teruskan apa! nampak jambul je aku nampak la nie…. meluat pon ada

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. Anonymous says:

    tengok puan siti nor haliza, naik menyampah aku. masa tak bertudung, xdelah naik menyampah macam ni… ni macam dah nak mainkan agama je. pakai tak, suka hati dia jer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. love says:

    cantik kak siti…saya pun nak jadi cam kak siti

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. cicikgurl says:

    Untuk berubah kearah kebaikkan bukan mudah…perlu keikhlasan dan keredhaan hati…kita pun tak mau la siti bertudung litup hanya semata-mata nak menjaga hati peminat…kan da salah niat tu…biarlah kita beri dia masa untuk berubah menjadi apa yang sepatutnya dilakukan oleh seorang wanita islam….doa-doakan lah ye…amin…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. israh_shoawgurlz says:

    btul3..sy stuju dgn komen cicikgurl..erm..btw,arap2 k.siti fkir kn lah msk2 yer..we owez pray ur happnes..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. linnqh says:

    tahniah kak siti kita….. moga2 dapat diteruskan.
    llin antara jutaan peminat nombor satu kak siti. cantik dan ada kelas tersendiri sebagai seorang penghibur. teruja juga melihat kak siti…. lin harap kak siti teruskan pemakaian tudung sebegini …. kerana datuk siti nurhaliza tiada galang ganti……………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. kak aNIe says:

    Siti ni mmg cantik sungguh…bertudung litup lagi menambah keayuan dan kecantikan dia…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. hainizah... says:

    kan dier kater dier blum bersedia…apa apa pun doa yang terbaik utknyer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. nurul ain says:

    memang cantik gila ct.tp mungkin hatinya belum terbuka utk bertudung litup.tak mengapalah…..kita pakat2 doa supaya ct berubah.ada sebabnya tersendiri kenapa dia tidak bertudung litup…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. apa lar says:

    yup..xboleh dipaksa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. soundbass says:

    cantiknya…harap2 siti cpt2 pakai tudung…mmg cantik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. AM says:

    ISTIQAMAHLAH KEJALAN ALLAH… WAHAI UMAT MANUSIA SEKALIAN

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. zatie says:

    so beautiful.saya doakan agar cam ni terus…………………………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. mrs jeff says:

    comeynye datok siti!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. Seeing that i have been exploring temporarly for a pleasant study with reference to this one topic . Researching in Yahoo I lastly came across this web site. Reading these details I am relieved to convey that I get a good uncanny feeling I came across precisely what I needed. I most certainly will make sure to remember this web-site and check it out consistently.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. sofea says:

    Subhanallah…comelnye.
    lagi comel mase nikah dulu. hehe
    i lebiu datuk!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. mummy says:

    cantik sgt pkai tudung tu camtu .. ermm tp napelah selame ni dy pilih utk pkai selendang yg nampak rambut tu.
    pakai sempurna lagi meletop…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Exora says:

    cantiknya baju dieeee…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. lieyza says:

    cantik la ct pakai tudung litup…semoga anda menjadi wanota yang disegani oleh masyarakat dan juga alam selepas kiamat..amin…teruskan pemakaian yang sopan..islam itu mulia akhlaknya..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0