Written by AbangNara | April 24th, 2009

ainul aisyah

Besar betul rantai yang dipakai si Ainul Aisyah dalam gambar di atas. Macam rantai ikat anjing. Eh silap, motif Ainul Aisyah bergambar macam tue bukan nak suruh tengok rantai tue, tapi nak suruh tengok bahu dia yang ramping.

ainul aisyah

Sesungguhnya jika anda nak kenal lebih dalam lagi siapakah Ainul Aisyah ini, sila lihat gambar koleksi peribadi Myspace Ainul Aisyah. Pastinya anda akan terkejut melihat kesan BCG dia yang lebih besar daripada biasa.

Kami tahu anda tak kenal siapa dia ini sebab kami pun tak kenal dia. Nasihat buat Ainul, jika hendak femes cepat, sila buat kontroversi seperti Memey dan Norman ataupun seperti Zarina Ann Julie. Setakat gambar-gambar seksi sikit macam di atas, tak ada orang nak pandang pun.

50 responses to (GAMBAR)Lihat Bahuku, Ramping Kan?

  1. lilies says:

    niyh gmbr lame ar..dlm oh bulan da lme ade..huhuhu..

  2. pim says:

    siape dia ni..

  3. emm, tiba-tiba je rasa kurang pulak pahala jumaat aku ni..

  4. sazzy says:

    ainul menang seksi aku penah jumpa dia kat konsert akhir af6. lagi pendek skirt dia. lagipun dia tak cun arrrr.. tu kena posing lebih sikit…

  5. singa ganaz says:

    yg berlakon citer nana tanjung…

  6. iu says:

    kasik tarik lg kain kt bahu tu…bru kontroversi

  7. singa ganaz says:

    kt toilet sekolah man dia amik gambar nih??

  8. mien.. says:

    ala,die ni bkn cun sgt pn..posing je lbh2..huhu..

  9. minnie comey says:

    itam die ni..cam negro..bkn reti sg belakon pon..nyampah.

  10. miss LOVING says:

    tak suke lah pompuan yg over gedik2 mcm ni…
    eeeee….
    teman yg pompuan ni pun nek mnyampah tgok..
    huhuhu..
    carik publisiti lah tuuuuu…

  11. mirzaarief says:

    x kenal pun……

  12. mama says:

    ala….perasan lawa la ni…tu yg amik gambor..expose dlm internet…

  13. Irsam says:

    oh .. cantik..ya…

  14. reez says:

    ko yusha kaed ke

  15. machomarch says:

    dia belakon cerita ape yg dalam tandas ni..baru lepas menberak ker..

  16. ainul says:

    thanks beautiful nara.it was just another photoshoot.it’s okay,i terima teguran u.being famous is nothing to me.i sedar diri and fame is not really my thing.my family and friends yang kenal i tau i mcmana.next photoshoot i will take note and be more careful.thanks again.

  17. pocongcomei says:

    dh lme aku tak join nara nie…
    waaa betapa tkejut nye aku melihat perubahan nara…
    oooo nara… cun gler page baru nie…..
    tahniah.. tahniah…

  18. awOkk says:

    aku x minat btol ar kt minah nie…nmpk sgt muke dia sesuai tuk posing kt toilet je…hhahaha…baek bukak baju trus…sr bukak ckit2..

  19. SHA BUDAK BAIK says:

    ini gamba sempena utk filem histeria….kan die belakon lam citer tuh…mati lam toilet….

  20. Thank you for present highly wonderful informations. Your internet is fantastic, I am happy by the material which you have on this blog. It exhibits how very well you have an understanding of this subject. Bookmarked this page, will arrive again for a whole lot more. You, my close friend, I observed just the details I already searched all over the place and just couldn’t obtain. What a perfect web site. Such as this web page your site is one particular of my new favorites.I such as this info proven and it has provided me some type of contemplation to possess good results for some purpose, so retain up the decent work!

  21. really liked your blog comment, it really added a great point of view on the area. Thanks allot.

  22. Allegro says:

    An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers