Written by AbangNara | February 24th, 2010

memey norman

Kami tahu anda semua sudah menyampah dengan gambar-gambar Memey Suhaiza dan Norman Hakim nie. Kami pun menyampah jugak. Tapi kami tetap nak berkongsi jugak gambar kali ini sebabnya gambar-gambar kali ini menunjukkan betapa penyayangnya Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Memang penuh sifat seorang ibu dan seorang ayah mithali.

Cadangan kami kepada mereka berdua nie, kawin ajerlah cepat-cepat dan buat anak sendiri. Dengar ceritanya memang dah merancang nak kawin tahun depan, tapi tengok gaya dari gambar-gambar nie baiklah kawin tahun nie ajer. Sekurang-kurangnya kasih sayang yang penuh didada tue dapat dicurahkan kepada anak kandung Memey nanti. Rugi sungguh kalau kasih sayang tue disimpan lama-lama.

Patutlah anak-anak Abby cepat mesra dengan Memey. Rasanya memang Memey ada ciri-ciri keibuan yang sejati. Mungkin itu pun salah satu sebab Norman terpikat dengan Memey. Tapi dalam gambar-gambar yang kami kongsikan nie, lebih menyerlahkan ciri-ciri kebapaan Norman.

Korang tengok ajerlah gambar-gambar Memey Suhaiza dan Norman Hakim dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

memey norman

89 responses to (GAMBAR)Sungguh Penyayang Memey Dan Norman Hakim

  1. sharinginfoz says:

    memang mesra kan…. hmmm rasanya dah boleh kahwin le ni… anak2 pun suka ngan memey kan..

    Tak ada Iklan Nuffnang, Jgn Risau….

    Ekonomi Malaysia Dah Pulih???

    0
    0
  2. x-not-x says:

    hurmmm..

    0
    0
  3. Lil' Princess says:

    Memey mmg suka budak2. cepat2la kawin, lg baik dr dok ke sana-sini berdua2 tanpa sebarang ikatan sah. Kawinlah cepat.

    0
    0
    • double_b says:

      betul lah tu..biarlah dengan ikatan yang sah, kalau sama2 dah suka..kalau tak de ikatan tu, syaitan lah yang paling suka menggoda..renungkanlah wahai memey n norman..

      0
      0
  4. smart says:

    mambo no 5.. huhuhu

    0
    0
  5. Zaza Muhammad says:

    betterlah cepat2 nikah….. lagi le bagus bile dah ade ikatan yg sah. org nk sound kate ape pun xble kecuali yg mmg species PHD..

    0
    0
  6. Ryta says:

    Rasanya Memey ni mmg nak menikah cepat2….tapi si Normiang ni plak yg tak ready lagi!
    Ntahnya hai…dari dok kulu kilir tanpa ada ikatan yg sah….menikah je lah—–>mcm Waheeda ngan Akhil Hayy dulu….kan dah reda sket kontroversi diorang berdua tu!

    0
    0
    • rezab says:

      dah c normiang tu dah mcm nak bosan dah merasa memey kot…mana tau ade ati kat org lain plak…kang dah terr kawen ngan memey kecoh plak kalu berkenan kat anak DARA lain…huhuu

      0
      0
  7. mamaboot says:

    asyik baju ni..diaorg xde bj len dh ke???huhuuhu

    0
    0
  8. bungateratai says:

    sedihnya abby kalu tgk gamba ne..

    0
    0
    • BumbleBee says:

      x payah ckp cmnihla… bg semangat kt abby to moved on lg besh aku rasa…. life goes on…~

      0
      0
    • jenna says:

      ahhh x payah sedey. abby…poto gimik x cukup anak2 ambik buat drama ….mak pak pun seret skali dlm drama pekong diorang

      0
      0
  9. pu3 viva says:

    huurrrrmmmmmm……..

    0
    0
  10. iliaili says:

    buleh ka mak pak cium anak di bibir? tak kah mengajar mereka pula? saya tak pernah pun macam itu.
    mak pak cium di pipi dan kepala saja.

    0
    0
    • Geli Hati says:

      AKU PUN CIUM ANAK2 KECIL KU KAT MULUT JUGAK. SAYANG ANAK KAN. KEKADANG HANTAR MAKANAN DARI MULUT KE MULUT. HEHEHE BUCUK CUTE.

      0
      0
      • Kak Su says:

        Time anak masih kecil saya cium mulut gak tapi bila anak dah umur 10 thn ni tak boleh dah la…..cium pipi ja…terutama klu anak lain jantina ngan kita….

        0
        0
    • cipan says:

      anak yg jd pengantara ciuman antara depa berdua tu..huhu..nak cium direct tak boleh lagi..

      0
      0
  11. azanov says:

    cemolot anak pi tayang2 kat orang. kawin la cepat. tgk pun getik..

    0
    0
  12. mr.mama says:

    hmmmmmmm………………………..

    0
    0
  13. dila tomey says:

    Hmm…..Klu tgk btl2 memey ni memg cntk.tp sbbkn pangai die 2…g amk laki org lgsg org pandg pun jd xcntk.ape2 pn yg ko wat memey,jgnla dok tayang kt org..org bkn ske pn,lg mluat adelarr

    0
    0
  14. memey momok says:

    ishh..ciom mulut plak tu…c memey ni ajar budaya songsang ke??nnt besar jd pengkid anak tu baru taw…hehe..bek ko ciom aku ni ha..

    0
    0
  15. Geli Hati says:

    UDAH2 LA TU BN PASAL DOK TUNJUK LAGI GAMBAR2 DIORANG LAGI KAN MENIMBULKAN FITNAH PULAK LAGI. JGN DOK PROVOTE.

    0
    0
  16. Geli Hati says:

    BIARKAN AJE LAH TU KAN ANAK2 DIA JUGAK SI NORMAN MESTI LAH DIA SAYANG DAN RINDUKAN ANAK2 DIA.

    0
    0
  17. eehae says:

    Rasanya memey dan Norman eloklah kawin cepat2. Tunggu apa lagi…dah pun kena tangkap, jadi baik lah percepatkan kerja yang baik. Sudah terang lagi bersuluh…

    0
    0
  18. manjalara says:

    hish2…..tak abis2 dgn pic si memey ni, dah tak ade kejer lain ke nak buat, asyik dok download picture nak sakitkan hati abby

    0
    0
  19. cun says:

    tak payah la siar kan cite dorng lgi.. saya (mgkin yang lain) dah muak dgn cite mesra2 mereka ni.. kang wedding nnti wat la review, itu pon dah cukup..

    0
    0
  20. pening says:

    Eloklah tu kalau dia sygkan bdk2..snglah sok kalau ade anak sndiri nnt..asalkan jgn dok ‘berlakon’ je sygkan bdk2 tu hanya utk amik hati peminat je…mmg eloklah kalau cpt nikah..lg pun x manis asyik berkepit tanpa hubungan yg sah…

    0
    0
  21. pinkapplejuice says:

    Klu dh suka sama suka 2 kawen jelah, kang x psl2 terbuat maksiat plak lg. Memey ni mcm pentingkan diri sndiri, x tahu nk jaga hati kak Abby…

    0
    0
  22. misscasanova says:

    kasihan kat abby …..

    dulu nafi ada hubungan , sah memang ada hubungan …org bodoh je percaya kat mereka .

    memey cantik tanpa makeup ….

    0
    0
  23. Black_itu_menawan says:

    dorg nak cover…
    ntah2 dorg sorok gambar dorg comolot tak?

    (ish..jahatnya aku nih!!!)

    0
    0
  24. entah la says:

    licin betol muka memei tanpa makeup. tak yah makeup tebal2! kawen cepat2

    0
    0
  25. yula says:

    eemmm…sebelom kawen jer kot tnjuk syg anak normiang pas kawen xtau ler…

    upsss….

    0
    0
  26. bawahlicin says:

    wah licin dan gebunya pipi dia..teringin nak melihat kelicinan dan kegebuan yang satu lagi tu..eehehe

    0
    0
  27. bola says:

    ntah2 dh kawen

    0
    0
  28. nora says:

    macam dah kawin je… sll tgk mesti kuar pic dgn fmili sekali… jgn2 pas kena tangkap tu trus kawin kot cume tak nak hebohkan je kot…. yg ada pic kat dlm umah tu, tgh kareoke… mesra b dok serumah lagi.. aku rasa kompom dah kawinla!!!

    0
    0
    • dayang says:

      sape ade tgok galaksi…?
      jiran norman hakim pun meluat tahap mega cite pasal diorg ber2 ni kat fon…

      0
      0
  29. memeyburuk says:

    memang buruk perangai 2 ekor beruk kat zoo tu…. aku x ngata sapa2/////>.<//////

    0
    0
  30. Caldina says:

    Cool la Memey dgn Norman… aku suka tgk diorang ni.. happy couple….

    p/s: mendoakan agar diorang ni bahagia hingga ke akhir hayat…..

    p/s2: jgn di layan mulut2 yang dengki kat korangz…… chill…

    0
    0
  31. ainid says:

    ak x pham btoi artis2 semlysia…xpenh bace blog ker??xkan bz sgt smpi tak celik lgsg tenet nih..diorg tak kesah ker org dok kutuk2??org tak kutuk klu tak bt hal..dah bt hal memag sah2 la kener kutuk…korang kan public figure kne la amek tau cket komen org2 mcm ak nih..pastu dok tayang sndri dlm [email protected] gambar ntah paper yg da memg sah2 nk kne rejam…ceett poorah…

    0
    0
  32. SayuR BaYaM says:

    kakak norman hakim tu bekas cikgu aku masa sekolah kat mgs kuantan…

    0
    0
  33. alpha says:

    betul ke ni? mcm tak caye…klik kat nama I tu!

    0
    0
  34. zas says:

    skng ni lom dapat bapak budak2 tu pamerkan lah perasaan “sayang amat” kat anak2 tiri tu… tunggulah bila dia dah dapat kawen ngan bapak budak2 tu nanti. masa tu kita tengok, masih sama tak perasaan hendak mempamerkan “sayang amat” kat budak2 tu…. hehe…. tunggu……!

    0
    0
  35. syeza says:

    aku tk suka memey..tp…lawanya kulit dia!! huuu jeles jeles..huhuhu

    0
    0
  36. more function..!!!

    0
    0
  37. bibiey says:

    urmm aku mmg ta suke ngan citer2 dorang nih kan..nak kate nyampah pun lbih kurang la..tp aku tgok memey ni sifat keibuan tu bole la tahan…ade gak la..kalau die boleh jdi ibu yg baik tuk anak2 norman tu pe salahnye..manusia belajar kan dri kesilapan lalu.. :) tp jgn skang jew,nnt dah kawen dah kuor harimau bebagai..cian budak2 tuh..hahha

    0
    0
  38. glucose says:

    mesti la memey kene tunjuk penyayang, kalo x, norman xnak la… bercinta mmg semua manis, tp bile dah kawen baru lah tau baik buruk pasangan… sama la jugak cm abby n norman time bercinta dulu… semoga bahagia k… cium pipi pn ok ape, xyah la cium mulut… haha

    0
    0
  39. lu'lu says:

    meluat tgk memey..suke la tu dpt laki org..ko xpkir ke mcm mn x-wife normen tu dh jd..bodoh punye betine

    0
    0
  40. pinkypanthers says:

    propa jerk lebih…

    0
    0
  41. jari kecil says:

    entahla..diorg ni..tp kalau i x rela…tku..tgh berpantang laki cari org lain…oh no!

    0
    0
  42. zoey says:

    tue kan dieorang punyer hal?dosa pahala dieorang yang tanggung…………..lantak ko lar memey n norman……

    0
    0
  43. iza says:

    kawin cepat2 lagi baik…rasanya duit ada kot utk buat kenduri…lain la kalau tak berduit…rasanya tak ada alasan untuk tidak kawin cepat-cepat…

    0
    0
  44. nufa says:

    memey g tuuuuuuut

    0
    0
  45. Sambal Kentang says:

    lawa plak memey ni.. rugi aku tak kawin lg, kalu tak aku dpt bini baru LOLS

    0
    0
  46. kadang says:

    seswai la dgn norman yg dah tua tu

    0
    0
  47. malaysian says:

    berlakon jer tu…tgk nanti lps dia dpt norman n dah ada anak sendiri??

    0
    0
    • fauziah says:

      AKU MMG XSABAR TUNGGU MEMEY ada anak ngan norman pemalas tu. makan hati berulam jantung la, kang nk bercerai berai malu la, tu yg xkawin2 tu

      0
      0
  48. Kamariah says:

    betuke norman pemalas,kalau gitu teruklah nanti memey

    0
    0
  49. Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    0
    0
  50. Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    0
    0
  51. How good your site is.I wish you will keep updating your content constantly as you have one dedicated reader here.

    0
    0