Written by AbangNara | June 8th, 2009

siti saerah seksi

Tak ada idea eh kami nak menulis pasal gambar Siti Saerah dan skirt pendeknya nie. Geli geleman kami melihatnya.

Korang undilah kat bawah nie untuk suka-suka:-

[poll id=”21″]

Ada satu lagi gambar Siti Saerah pose ngan skirt merah meletup dia tue. Kalau terasa berminat nak tengok bacalah artikel ini sepenuhnya.

siti saerah seksi

148 responses to (GAMBAR)Siti Saerah Dan Skirt Merah Pendeknya

  1. eclipse says:

    huhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      besarnyer peha dia…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • dada says:

        umm besar, putih lak tu! tapi apesal satu gambar peha putih satu lagi xputih?
        aneh nie….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zaza Muhammad says:

          lightning x btul aaa tuh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          astaghfirullahalazim…
          x sangka aku si saerah nie…kalo bdn slim xper lar jgk…
          nie x…ishhh…teruknyer…
          dah lar tumpang glamor kakak dier…x phm aku…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • vincci says:

        yup.peha die besar mcm org dh beranak 10 ;)

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • manohara says:

      adoyai….peha ngan betis cam sama size jerk….dua kali tgk cam batang pokok pisang blakang umah aku daaaa…..nie la nama nye x reti jaga nama baik kakak yg sopan….mmm..mgkin gak rezeki die dlm seni suara x laku di sebabkan bnda2 cam nie la…x reti b’syukur…nk dedah2kan segala lemak2 yg ada tanpa rendah diri…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. eclipse says:

    seksi siot…seksa aku melihatnya…huhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Kak Su says:

      Dah tau gak peha tu ‘tembam’ wat pe la nak pakai mini skirt..tak ke nampak huduh..tu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • DelimaSaraa says:

        just tembam kaksu, kalau ada plak duit syiling kat kaki sebagai seni khat, konpem tak pakai kain tak cukup RM tuuu….

        saraa luar bidang pemikiran ni…dok terpikir cam manalah dia duduk…kan kain tak cukup inci tu..tersilap dudut jadi macam sape tu ravelina s.semat..pebenda ntah nama bawang putih tuuu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • damia zahra says:

        mmg nmpk huduh tul la…huhuhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • damia zahra says:

      mcm mana la aq x komen bila tgk gaya minah ni?…
      makin lebar je aq tgk bdn dia bila pakai skirt pendek ni…huhuhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • cik kiah says:

        huhu..peha besar mcm gini pun leh pakai skirt kan..
        hahaha..dah kelakar aku nengok

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Kak Su says:

    Mak ai seksinye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • cahayachenta says:

      ni bukan apa ni kak su… bajet2 nak pikat datuk gak la ni… mana aci kakak dia jer kawin datuk…. Hai… Apa la nak jadi… kesian kat arwah bapak dia yang dok dalam kubur nun… jenuh nak pikul dosa anak2 dia ni… dengan yd seksi, yang x pakai tudung, yg pakai tudung x cukup kain…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. pinky says:

    alamak terlebih sudah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. jojio says:

    Biasa jerrr…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      biasa bagi orang yang biasa memakai dan tidak merasakan peapa bila memakainyer…

      tapi…

      luar biasa dan terlebey sudah bagi orang yang tak biasa memakai dan merasakan perkara sedemikian adalah suatu perkara luar biasa untuk dilakukan…

      alamak..aku plak terlebey sudahh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • eclipse says:

        xpe saraa…komen yg bernas!huhu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jojio says:

          Artisss beb….biasa lerrr….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • DelimaSaraa says:

          jojio…em, betul gak…janji artis..nak pakai skirt pendek nampak pun tak per..baju nampak lurah longkang pun tak per…sebab atas title artis..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ho…ho…ho…
          sib baik aku bkn kategori si saerah nie…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • coci says:

          artis mende?
          album takder..
          lagu takder…
          drama takder…
          filem takder..
          pementasan teater takder…
          menempek kat majalah ngan kakak dier ader la..
          itu pon boleh dikira artis ker?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. nurul says:

    die nikan nk glamer…suara xsedap…2 yg cari publisiti cam ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. aries_april says:

    tul 2 nurul…
    xbest lgsg pmpuan ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • afissy says:

      harapkan kakak je…klu x, xmerasa nk kuar tv…xkenal pn saper ct saerah ni….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        ha’aa…ko betul…
        nak tumpang inteprem lar katakan…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. keliwon says:

    uwekkss….dah berbaldi-baldi aku muntah.siap masuk sepital lagi nengok minah perasan ni menyeksikan diri dia yang tak seksi tuh..hampesssssssssssssssss…….langsung takdo napsu den nengok eeee…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Kak Su says:

      Masuk wad mana..blh Kak Su gi lawat..he..he..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        wad bhgn xde nafsu lar kak su…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • keliwon says:

          hu..hu..hu..hu.hh.u….hu……sakit ati nengok…sebok nak enterprame akak dia le nih…heran aku…takdo ko datuk-datuk yg berkenan kat dia nih…ye lah..kengkawan datuk K ke,…suku sakat dia ke…agaknya yg reject-reject je kot yg berkenan kat dia nih…aku yg dah anbutu ni pon takdo napsu nengoknya…kesian..kesian..ko siti saerah aka ct gendut..ha..ha..ha..ha…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Kak Su says:

          Kah..kah..kah..keliwon ko nak bagi Kak Su pecah perut ketawa apa…baru ni Kak Su dgr perkataan anbutu tu..hah..ha..lain je bunyinya..hah..hah..nak pengsan ni..hah..hah..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. aries_april says:

    apa kata siti klau tgk adk dia yg gla glamor ni…
    klau nk pkai ddk rmh xpa la…
    bt mlu kat orng yg tngok ja…
    fkir dlu la blum bt…
    orng rmai skrng dh pndai ktuk…(++ kta kat sni)
    hahahaha
    klau kta rs 2 x sesuai ngan kta, better stop it…

    @ pn xda orng nk lrng kot..
    kan bapa dh xda…
    orng ni klau ngan mak x pa…
    ada bapa yg nk lrng sglnya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • eclipse says:

      xlarat dh nak komen artis2 ney…xde yg semenggah…klu xpki seksi…pngai plak x btl..kaco umah tga org la…

      wpun dr ney ade gak yg xbtl…hehehe…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Kak Su says:

    Kak Su minta diri dlu nak makan tgh ari ni..jumpa lgi nanti..jgn lah kutuk berkilo2..ye..sian Siti Saerah..sekilo tak pe..bye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. masa arwah tarudin ada(bapak dia)xda pulak mcmtu.bila bapak dah xda masing2 tunjuk bulu…entah la,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      bukan dia nak tunjuk bulu..tp dia biarkan kakinya berbeku…ataupun, kaki dia basah tuuu, nak suruh cepat kering..hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. perndunks says:

    besar giler peha.kalah peha gajah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. tamazula says:

    apa lah engkorang ni…..mentang2 la saerah ni kurang cun…tembam sikit…pakai skirt cam tu pun nak heboh….normal la bagi seorang artis….dia pun nak kebebasan juga nak pakai apa….ok per ..aku tengok dia pakai skirt tu…putih lagi tuuuuu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. ONCET says:

    kihkihkih…baru dapat nak enjoy, lepas bapaknyer tak de kot…tak de yang nak larang2…klu larang pun, tak setakut kalu bapak yang larang….

    silap2 dato’ k terpikat….

    kihkihkih…

    maap ye kawan2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • eclipse says:

      ble tgk muka ko oncet…mst aku gelak bsr…hahahaha…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ONCET says:

        cesss
        tu gaya tido paling seksi ler tu…lum aku tunjuk kaki aku lagi…kahkahkah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. bzz bzz says:

    klu kaki cantik best gak nk tayang. ni kaki gemuk.. klu aku, aku segan.. huhu. die x segan ke…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Darkshed says:

    nak bg sejuk sket kat dlam kot..maklumlah…lemak bnyak ni cepat berpeluh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • DelimaSaraa says:

      bukanlah…supaya ada trademark di bdn..kalau negara untuk mudah dikenali kena adakan focus point…jadi samalah ngan saerah ni, focus point di bahagian lemak2…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. jojio says:

    Tapi aku tengok gambar nie macam baru bangun tido jerrr….sumer muka macam tak siap jerrr…yadaaaa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. aries_april says:

    im here….
    u all dh mkn ker?
    ktuk2x jga….
    klau nk krus pn,
    jgn smpai than prut.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      ha aaa… ada orang pun.
      aku bru lps mkn ler ni..
      yg lenlain mana??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • eclipse says:

        aku mkn apple jer…semangat nak diet ney…huhu…xde maknanya!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          ok…
          jom stat buat dosa…
          kita kutuk peha saerah…hihihi….

          aku stat… peha dia ok jer… lagi pndek skit skirt dia tu, lagi besh..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • eclipse says:

          dosa…dosa…aku tkt nk tmbh dosa…huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. mm.. says:

    gmbr pertama tu pkai stokin puteh ke? wateva, dah makin rosak anak arwah taruddin.. big brother xtegur ke? ct patut tegur adik dia yg perasan lawa ni klu dah big brother ngan yg lelain xtegur.. org kwn ngan dia pun bkn sebab suka kawan ngan dia, sbb kakak dia ct.. mana la tau ada projek leh join ngan penyanyi tersohor negara…cian.. kwn2 semua hipokrit.. baik ko balik kg la saerah oiii.. buat malu kakak ko jer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. eda says:

    saerah ni sape?
    artis ker?plakon ker? tumpang glamer kakak jer lebih…ceh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      aku dah nak ckp dah mcm tu,, tpi xsampai ati plak!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        dia hanyalah seorang budak yang tak seberapa yg cuba interframe nak glamer dengan menggunakan nama siti nurhaliza

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. eclipse says:

    jgn la kutuk lbh2…sian dia…hehehe…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. eclipse says:

    saerah ney klu slim mcm ct…huh…xdpt aku bayangkan…mst cun…muka dia kn iras2 ct…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. eclipse says:

    asl dowang amik gmbr style mcm tue…mcm terencat akal aku tgk…muahahaha….mcm org kenan pon ade gak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tyrabanks says:

      dunia dah akhir zaman,,,
      manusia blumba2 menunjukan apa yg boleh ditunjuk…biar semua tau!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        kalau nak tunjuk semua… bukak semua je la saerah… tu pun lepas bukak semua aku tak rasa pun si awal tu berselera.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. Lovelyvic says:

    Cis… peha mcm lembu pendek tak sedar diri… kalau lawa takpe gak. Pelik tul… zaman skang pmpn tak lawa suka sgt pakai seksi.. maklumlah… muka tak seberapa tak bleh nak dijual… terpaksa dedah tang mana yang patut… untung2 ada ar mat gian suke.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • eclipse says:

      hahaha…komen xhengat!mat gian bahaya tue…nti dia kunyah nya peha saerah…org gian mcm tue mst dia ingat ayam kfc…wakaka..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • eclipse says:

      yup!aku setuju….aku pon perasan gak…dhlah krg lawa…pastu terdedah sn cni…aku yg lawa nie pon (perasan lg…hehe…)tau nk tutup…hahaha…dlm pic ney jerlah…hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Lovelyvic says:

        ha… tau takpe..
        cuba tgk pmpn yg pakai baju proper…
        mesti lawa2…
        pasal muka dh lawa…. watpe tunjuk yg lain…
        tgk muka je org dh suka…

        tapi kalau muka dah tak lawa…
        tu yg perut hitam pusat terbusir pun nak dedah..
        peha gemuk berselulit pun nak dedah..
        asalkan… ada benda leh kasi org tgk… jadi leee….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • delimajelita says:

          cop2 agak nya si saerah ni kalau kurus mesti lawa kan.eh yer ker???

          tp skali tengok cam ala2 gaya Dina jugak…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • xxx says:

          bodo saerah..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tyrabanks says:

        wey… kalau aku lelaki(kalau je tau)… yg tutup litup tulah lagi aku nak nengok…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • jed hijau says:

          kau ambik ayat pakwe kau ke…..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tyrabanks says:

          ana x amiklah itu ayat sama boipren ana…
          ini ayattt ana amik sama kwan ana punya kwn punya kawan lah… akhil hayy lah…hihihi..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • damia zahra says:

          huishh…sejuk ustz tu tgk ayat ko ni tyra…hokhokhok

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ko ni cam bg0s r..
      ntah2 peha ko cam ayam serati..
      tu yg jeles ngn owg laen..
      dah2 ler tuh..
      sdar sket dri..
      nob0dy perfect..
      ni x..
      da ler xsdar dri tau nk kutuk owg jer..
      khas t0k ko..l0velyvic

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. catalina says:

    apasal tiba2 je nk seksi minah ni .. si kakak dgn isu bertudung si adik cuba nk jd org KL kot .. begaya tk kena tempat nk pakai skirt pun kurangkan selulit dulu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. catalina says:

    tk dk shape mcm mana terpikir nak pakai skirt .. gemuk air atau gemuk angin tu ? muahahaha …

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. tu gemuk gedempol x sedar diri tu….wakaka………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. cikgu says:

    sayang..kakaknye dua2 sopan..xsangka saerah mcm ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Kak Su says:

      Hi cikgu..tul tu akaknya ok je..sopan santun berpakaian..sian..klu nak bgi tunjuk berat badan dah kurang sket..jgn la pakai cam tu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. boxer hugo bosss says:

    pict yg 1st tue bkn ker kat lif sogo??hahaa..
    nk g kroke ke nk g bli belah ngh sales skunk nie..
    si awl nie mmg ade je eh..msti g rdbox ria kat atas tue..kan awal nie cam model redbox ler katekan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. sazzy says:

    siannye dia peha tak cun …nak wat cmner …

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. ko pehal????nyibokk says:

    mak aiiii…besonyerrr…cam ayam daging!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. adn says:

    wahhh…nie ular sawa mkn..mati kowt ular tu hahahaa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. x-not-x says:

    ntahpapentah…asyik dok nk menumpang glamour dato ct je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. nmk says:

    dia pakai bedak ke kt kaki dia nk kasik putih?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. xxx says:

    bodo nk mampus..
    bajet paha cntek..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. jed hijau says:

    wah…aku mmg dah lama tunggu pompuan ni kuar….dada aku lama dah semput…hari ni mesti lapang…
    Bagi aku pompuan ni tak tau malu tul..kalau sisaida tu..ada gak fanclub..birthday party Tok T dtg support..yg dia ni macam org tak tentu arah…sana sini org tak nak dekat…aku rasa Tok T pun bukanya ngam sangat dngn dia tu…boleh tahu la beb..
    Tok T kan kesayangan arwah ayahnya sbb pandai jaga diri…dia hampeh…tak dengar kata orgtua…mesti degil….tengoklah pakaiannya…adik beradik sume ok, dia je yang k o…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • lili says:

      ini la namanya orang gemok xsedar diri perasan cun tp hmpeh sian bapak dlm kubur anak kat luar kubur cmni pl jdnya.tak malu tol kaki kalu lawa takpa gak ni mcm batang balak.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • jed hijau says:

        lili, kau jangan lah tembak dia sampai mati….kasi nyawa-nyawa ikan dah lah…cian dia…KHA..KHA..KHA…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. guni says:

    geli aku tngk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. xbaek r k0wg nih..
    rmai lg artis laen yg dress up tr0k2..e.g ND tuh
    k0wg xband p0n..
    pilih kaseh t0l..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Lovelyvic nih cam bg0s jer nk smekan owg ngn lembu n so on..
    pe prasaan anda lau anda yg kne cmtu..
    do think bout others feeling.
    tgk sket peha anda cntek sgt ker?
    k0t..k0t..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Zaza Muhammad says:

      a’ah…ko ni lovelyvic, pesal le ckp camtu isk isk isk… Saerah pun satu, nk berpakaian tu agak2 aaa. Takan le x prasan tubuh badan saiz tu camne. Xble gak nk salahkan org2 yg kondem dia tu…. membuat atau sebarkan fitnah tu dosa dan mengundang fitnah pun dosa gak. So empunye badan tu (saerah aaa) muhasabahlah diri erk…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. glory...glory man utd says:

    budget cun la tue pakai skirt……………
    mcm hampehhh……….peha dah la mcm drumstick aje.
    ni bukan seksi pandang seksa n sesak nafas sekaligus……….
    tak sesuai betul laaaa.gedik jugak minah nie ek.
    tumpang glamer akak dia.kesian betul laaa……….
    len kali nak pakai ukur baju pada badan sendiri laaaa.
    cermin2 dulu diri tue sebelum berpakaian…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. badboy says:

    dah la gemuk..gedempol plak tu..
    ingt cantik la tu..
    tak sedar lemak tu dah malu dipertonton kan
    duit banyak
    p la slim worl ker..
    london ker?
    kuruskan badantu
    ala ko gemuk pun sore tak sedap..
    so bukan alasan nnt kurus sore tak sedap..
    aizat boleh jer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. onda onda says:

    macam budak x sihat aje aku tengok…sian

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. yuyu says:

    lew..ku ingatkn gambo yg first tu dier pakai legging silver..
    tertipu lak..
    rupenyer togel kakinyer itu..
    bajet kaki lawa r tu…ahakss

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. jed hijau says:

    sedihnya aku bila orang kutuk2 dia. teringat lak masa sekolah2 rendah dulu…aku pun camtu gak…gemuk, bulat, tembam..sume ada kat aku…tapi sekarang tak lagiiii….sekarang aku mcm kakak diaaaaa……..

    org yang ejek aku dulu2, sekarang ni jumpe aku malu…pasal semua berlapis….issshhh!!!….tak baiklah…sori…sori….harap maaf…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. hermosa5790 says:

    adohaiiii…pasal nak pakai skirt pendek tu suka ati dia TAPI kot ye pun..cermin la dulu peha awak tu oiiii… kalau peha cun melecun, langsing tak pe la juga tapi ini THUNDER THIGHS! iskkk….nak kuar milo o panas yg aku minum tadi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. liyana says:

    LAKI sebelah awal tuh yg rambut pacak tuh GAY…aku nampak die kat club dgn peluk2 laki laa…aku cam….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. redriben says:

    huduh la wei.. insaf ar..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. sweet says:

    Die ni kalau jalan mesti kengkang kan..? yer laa.. peha bergesel.. kan gemuk tu..huduh nak mampos kan..?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. blackberry says:

    dugong betul la…hahaha..yuckssssss

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. greenfingers says:

    Ala..siti tu pn sbb dh xleh pki sexy.. tudung pn pki wat cukup syarat, menyampah aku tgk.. cube tgk gmbr siti time arwah yasmin pengsan tuh.. mcm sama xpki tudung…kesian betul, antara rela ngan tepaksa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. Ha'ah says:

    Bad Boy nih laki ke pompuan
    cara komen cam pompuan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. Yana says:

    Biaw la dyE nk kai apEw pon….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. cik kiah says:

    peha mcm ginipun ade ati pakai skirt

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. gosipgurlfea says:

    wohhhhhhhhhhhh GELINYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. pening says:

    Kalau blh mkn peha dia tu…kenyg setahun…hehe…
    tak sdr diri tul….!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. sitifazelahh says:

    xpe lah,lain kali jgn pakai gni lg erk!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. farha manohara says:

    nama nyer lagi artis…..kalo tak pakai mcm ni…..bukan nama artis la….tak kesah la peha besar pinang batang ke hape….yg penting….ader style gitewww

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. noorasmara says:

    cian kat dia, itulah asyik nak numpang kak ct dia aje…sekarang akaknya dah kahwin itu tak cukup duitlah nak beli kain…..saper2 yang ade duit lebih tu dermalah kat dia????????tengo batang pisang tu oh….terliur jugak tu…..masak kurma sedaptu…………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. sensitif says:

    X elok lagsung

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. Fira says:

    miskin tak cukup kain nak beli…sajer nak tayang betis mcm nangka…dah tau aurat tutuplah huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. nasehat says:

    kakak yg glamor…..adik plk yg perasan…..kakaknya pandai plak pakai baju elok…tp adik…..astaqhfirullah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. fery says:

    ni la dia…..namanyer kejutan budayaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. porno izle says:

    Just want to say your article is striking. The clearness in your post is simply spectacular and i can take for granted you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the effective work. ???????????? ??????????? ??????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. I am running a blog but never got any valuable comment form my readers. Hope your tips will help me to get some good and encouraging comments from my visitors.Thanks for sharing such beautiful tips.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. I can see that you are a specialist at your area! I am starting a website soon, and your tips will be very valuable for me.. Thanks for all your support and wishing you all the success in your business.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. yus syahida says:

    pelik nye dato ct x leh pakai seksi sbb family die x kasik dedah2 ni.. (orang2 alim) tp siti saerah n saida ok jer bkak peha keluar kepale lutut.. pelik pelik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • baim says:

      a’aaa wondering… siti jerk diorang kontrol dulu, maknanya kontrol tu sbb nk tarik peminat jerla spy lain dr yg lain

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0