Written by AbangNara | June 8th, 2009

siti saerah seksi

Tak ada idea eh kami nak menulis pasal gambar Siti Saerah dan skirt pendeknya nie. Geli geleman kami melihatnya.

Korang undilah kat bawah nie untuk suka-suka:-

[poll id=”21″]

Ada satu lagi gambar Siti Saerah pose ngan skirt merah meletup dia tue. Kalau terasa berminat nak tengok bacalah artikel ini sepenuhnya.

siti saerah seksi

148 responses to (GAMBAR)Siti Saerah Dan Skirt Merah Pendeknya

  1. eclipse says:

    huhu…

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      besarnyer peha dia…

      0
      0
    • manohara says:

      adoyai….peha ngan betis cam sama size jerk….dua kali tgk cam batang pokok pisang blakang umah aku daaaa…..nie la nama nye x reti jaga nama baik kakak yg sopan….mmm..mgkin gak rezeki die dlm seni suara x laku di sebabkan bnda2 cam nie la…x reti b’syukur…nk dedah2kan segala lemak2 yg ada tanpa rendah diri…..

      0
      0
  2. eclipse says:

    seksi siot…seksa aku melihatnya…huhu…

    0
    0
    • Kak Su says:

      Dah tau gak peha tu ‘tembam’ wat pe la nak pakai mini skirt..tak ke nampak huduh..tu..

      0
      0
      • DelimaSaraa says:

        just tembam kaksu, kalau ada plak duit syiling kat kaki sebagai seni khat, konpem tak pakai kain tak cukup RM tuuu….

        saraa luar bidang pemikiran ni…dok terpikir cam manalah dia duduk…kan kain tak cukup inci tu..tersilap dudut jadi macam sape tu ravelina s.semat..pebenda ntah nama bawang putih tuuu

        0
        0
      • damia zahra says:

        mmg nmpk huduh tul la…huhuhu

        0
        0
    • damia zahra says:

      mcm mana la aq x komen bila tgk gaya minah ni?…
      makin lebar je aq tgk bdn dia bila pakai skirt pendek ni…huhuhu

      0
      0
  3. Kak Su says:

    Mak ai seksinye..

    0
    0
    • cahayachenta says:

      ni bukan apa ni kak su… bajet2 nak pikat datuk gak la ni… mana aci kakak dia jer kawin datuk…. Hai… Apa la nak jadi… kesian kat arwah bapak dia yang dok dalam kubur nun… jenuh nak pikul dosa anak2 dia ni… dengan yd seksi, yang x pakai tudung, yg pakai tudung x cukup kain…

      0
      0
  4. pinky says:

    alamak terlebih sudah….

    0
    0
  5. jojio says:

    Biasa jerrr…

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      biasa bagi orang yang biasa memakai dan tidak merasakan peapa bila memakainyer…

      tapi…

      luar biasa dan terlebey sudah bagi orang yang tak biasa memakai dan merasakan perkara sedemikian adalah suatu perkara luar biasa untuk dilakukan…

      alamak..aku plak terlebey sudahh

      0
      0
      • eclipse says:

        xpe saraa…komen yg bernas!huhu…

        0
        0
        • jojio says:

          Artisss beb….biasa lerrr….

          0
          0
        • DelimaSaraa says:

          jojio…em, betul gak…janji artis..nak pakai skirt pendek nampak pun tak per..baju nampak lurah longkang pun tak per…sebab atas title artis..

          0
          0
        • Penari Poco2 says:

          ho…ho…ho…
          sib baik aku bkn kategori si saerah nie…

          0
          0
        • coci says:

          artis mende?
          album takder..
          lagu takder…
          drama takder…
          filem takder..
          pementasan teater takder…
          menempek kat majalah ngan kakak dier ader la..
          itu pon boleh dikira artis ker?

          0
          0
  6. nurul says:

    die nikan nk glamer…suara xsedap…2 yg cari publisiti cam ni…

    0
    0
  7. aries_april says:

    tul 2 nurul…
    xbest lgsg pmpuan ni….

    0
    0
  8. keliwon says:

    uwekkss….dah berbaldi-baldi aku muntah.siap masuk sepital lagi nengok minah perasan ni menyeksikan diri dia yang tak seksi tuh..hampesssssssssssssssss…….langsung takdo napsu den nengok eeee…….

    0
    0
    • Kak Su says:

      Masuk wad mana..blh Kak Su gi lawat..he..he..

      0
      0
      • Penari Poco2 says:

        wad bhgn xde nafsu lar kak su…

        0
        0
        • keliwon says:

          hu..hu..hu..hu.hh.u….hu……sakit ati nengok…sebok nak enterprame akak dia le nih…heran aku…takdo ko datuk-datuk yg berkenan kat dia nih…ye lah..kengkawan datuk K ke,…suku sakat dia ke…agaknya yg reject-reject je kot yg berkenan kat dia nih…aku yg dah anbutu ni pon takdo napsu nengoknya…kesian..kesian..ko siti saerah aka ct gendut..ha..ha..ha..ha…

          0
          0
        • Kak Su says:

          Kah..kah..kah..keliwon ko nak bagi Kak Su pecah perut ketawa apa…baru ni Kak Su dgr perkataan anbutu tu..hah..ha..lain je bunyinya..hah..hah..nak pengsan ni..hah..hah..

          0
          0
  9. aries_april says:

    apa kata siti klau tgk adk dia yg gla glamor ni…
    klau nk pkai ddk rmh xpa la…
    bt mlu kat orng yg tngok ja…
    fkir dlu la blum bt…
    orng rmai skrng dh pndai ktuk…(++ kta kat sni)
    hahahaha
    klau kta rs 2 x sesuai ngan kta, better stop it…

    @ pn xda orng nk lrng kot..
    kan bapa dh xda…
    orng ni klau ngan mak x pa…
    ada bapa yg nk lrng sglnya….

    0
    0
    • eclipse says:

      xlarat dh nak komen artis2 ney…xde yg semenggah…klu xpki seksi…pngai plak x btl..kaco umah tga org la…

      wpun dr ney ade gak yg xbtl…hehehe…

      0
      0
  10. Kak Su says:

    Kak Su minta diri dlu nak makan tgh ari ni..jumpa lgi nanti..jgn lah kutuk berkilo2..ye..sian Siti Saerah..sekilo tak pe..bye..

    0
    0
  11. masa arwah tarudin ada(bapak dia)xda pulak mcmtu.bila bapak dah xda masing2 tunjuk bulu…entah la,

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      bukan dia nak tunjuk bulu..tp dia biarkan kakinya berbeku…ataupun, kaki dia basah tuuu, nak suruh cepat kering..hehehe

      0
      0
  12. perndunks says:

    besar giler peha.kalah peha gajah

    0
    0
  13. tamazula says:

    apa lah engkorang ni…..mentang2 la saerah ni kurang cun…tembam sikit…pakai skirt cam tu pun nak heboh….normal la bagi seorang artis….dia pun nak kebebasan juga nak pakai apa….ok per ..aku tengok dia pakai skirt tu…putih lagi tuuuuu….

    0
    0
  14. ONCET says:

    kihkihkih…baru dapat nak enjoy, lepas bapaknyer tak de kot…tak de yang nak larang2…klu larang pun, tak setakut kalu bapak yang larang….

    silap2 dato’ k terpikat….

    kihkihkih…

    maap ye kawan2

    0
    0
  15. bzz bzz says:

    klu kaki cantik best gak nk tayang. ni kaki gemuk.. klu aku, aku segan.. huhu. die x segan ke…….

    0
    0
  16. Darkshed says:

    nak bg sejuk sket kat dlam kot..maklumlah…lemak bnyak ni cepat berpeluh..

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      bukanlah…supaya ada trademark di bdn..kalau negara untuk mudah dikenali kena adakan focus point…jadi samalah ngan saerah ni, focus point di bahagian lemak2…

      0
      0
  17. jojio says:

    Tapi aku tengok gambar nie macam baru bangun tido jerrr….sumer muka macam tak siap jerrr…yadaaaa…

    0
    0
  18. aries_april says:

    im here….
    u all dh mkn ker?
    ktuk2x jga….
    klau nk krus pn,
    jgn smpai than prut.

    0
    0
    • tyrabanks says:

      ha aaa… ada orang pun.
      aku bru lps mkn ler ni..
      yg lenlain mana??

      0
      0
      • eclipse says:

        aku mkn apple jer…semangat nak diet ney…huhu…xde maknanya!

        0
        0
        • tyrabanks says:

          ok…
          jom stat buat dosa…
          kita kutuk peha saerah…hihihi….

          aku stat… peha dia ok jer… lagi pndek skit skirt dia tu, lagi besh..

          0
          0
        • eclipse says:

          dosa…dosa…aku tkt nk tmbh dosa…huhuhu…

          0
          0
  19. mm.. says:

    gmbr pertama tu pkai stokin puteh ke? wateva, dah makin rosak anak arwah taruddin.. big brother xtegur ke? ct patut tegur adik dia yg perasan lawa ni klu dah big brother ngan yg lelain xtegur.. org kwn ngan dia pun bkn sebab suka kawan ngan dia, sbb kakak dia ct.. mana la tau ada projek leh join ngan penyanyi tersohor negara…cian.. kwn2 semua hipokrit.. baik ko balik kg la saerah oiii.. buat malu kakak ko jer..

    0
    0
  20. eda says:

    saerah ni sape?
    artis ker?plakon ker? tumpang glamer kakak jer lebih…ceh…

    0
    0
    • tyrabanks says:

      aku dah nak ckp dah mcm tu,, tpi xsampai ati plak!!!

      0
      0
      • Lovelyvic says:

        dia hanyalah seorang budak yang tak seberapa yg cuba interframe nak glamer dengan menggunakan nama siti nurhaliza

        0
        0
  21. eclipse says:

    jgn la kutuk lbh2…sian dia…hehehe…

    0
    0
  22. eclipse says:

    saerah ney klu slim mcm ct…huh…xdpt aku bayangkan…mst cun…muka dia kn iras2 ct…

    0
    0
  23. eclipse says:

    asl dowang amik gmbr style mcm tue…mcm terencat akal aku tgk…muahahaha….mcm org kenan pon ade gak…

    0
    0
    • tyrabanks says:

      dunia dah akhir zaman,,,
      manusia blumba2 menunjukan apa yg boleh ditunjuk…biar semua tau!!!

      0
      0
      • Lovelyvic says:

        kalau nak tunjuk semua… bukak semua je la saerah… tu pun lepas bukak semua aku tak rasa pun si awal tu berselera.

        0
        0
  24. Lovelyvic says:

    Cis… peha mcm lembu pendek tak sedar diri… kalau lawa takpe gak. Pelik tul… zaman skang pmpn tak lawa suka sgt pakai seksi.. maklumlah… muka tak seberapa tak bleh nak dijual… terpaksa dedah tang mana yang patut… untung2 ada ar mat gian suke.

    0
    0
    • eclipse says:

      hahaha…komen xhengat!mat gian bahaya tue…nti dia kunyah nya peha saerah…org gian mcm tue mst dia ingat ayam kfc…wakaka..

      0
      0
    • eclipse says:

      yup!aku setuju….aku pon perasan gak…dhlah krg lawa…pastu terdedah sn cni…aku yg lawa nie pon (perasan lg…hehe…)tau nk tutup…hahaha…dlm pic ney jerlah…hehehe

      0
      0
      • Lovelyvic says:

        ha… tau takpe..
        cuba tgk pmpn yg pakai baju proper…
        mesti lawa2…
        pasal muka dh lawa…. watpe tunjuk yg lain…
        tgk muka je org dh suka…

        tapi kalau muka dah tak lawa…
        tu yg perut hitam pusat terbusir pun nak dedah..
        peha gemuk berselulit pun nak dedah..
        asalkan… ada benda leh kasi org tgk… jadi leee….

        0
        0
      • tyrabanks says:

        wey… kalau aku lelaki(kalau je tau)… yg tutup litup tulah lagi aku nak nengok…

        0
        0
    • ko ni cam bg0s r..
      ntah2 peha ko cam ayam serati..
      tu yg jeles ngn owg laen..
      dah2 ler tuh..
      sdar sket dri..
      nob0dy perfect..
      ni x..
      da ler xsdar dri tau nk kutuk owg jer..
      khas t0k ko..l0velyvic

      0
      0
  25. catalina says:

    apasal tiba2 je nk seksi minah ni .. si kakak dgn isu bertudung si adik cuba nk jd org KL kot .. begaya tk kena tempat nk pakai skirt pun kurangkan selulit dulu

    0
    0
  26. catalina says:

    tk dk shape mcm mana terpikir nak pakai skirt .. gemuk air atau gemuk angin tu ? muahahaha …

    0
    0
  27. tu gemuk gedempol x sedar diri tu….wakaka………

    0
    0
  28. cikgu says:

    sayang..kakaknye dua2 sopan..xsangka saerah mcm ni

    0
    0
    • Kak Su says:

      Hi cikgu..tul tu akaknya ok je..sopan santun berpakaian..sian..klu nak bgi tunjuk berat badan dah kurang sket..jgn la pakai cam tu…

      0
      0
  29. boxer hugo bosss says:

    pict yg 1st tue bkn ker kat lif sogo??hahaa..
    nk g kroke ke nk g bli belah ngh sales skunk nie..
    si awl nie mmg ade je eh..msti g rdbox ria kat atas tue..kan awal nie cam model redbox ler katekan..

    0
    0
  30. sazzy says:

    siannye dia peha tak cun …nak wat cmner …

    0
    0
  31. ko pehal????nyibokk says:

    mak aiiii…besonyerrr…cam ayam daging!!

    0
    0
  32. adn says:

    wahhh…nie ular sawa mkn..mati kowt ular tu hahahaa..

    0
    0
  33. x-not-x says:

    ntahpapentah…asyik dok nk menumpang glamour dato ct je…

    0
    0
  34. nmk says:

    dia pakai bedak ke kt kaki dia nk kasik putih?

    0
    0
  35. xxx says:

    bodo nk mampus..
    bajet paha cntek..

    0
    0
  36. jed hijau says:

    wah…aku mmg dah lama tunggu pompuan ni kuar….dada aku lama dah semput…hari ni mesti lapang…
    Bagi aku pompuan ni tak tau malu tul..kalau sisaida tu..ada gak fanclub..birthday party Tok T dtg support..yg dia ni macam org tak tentu arah…sana sini org tak nak dekat…aku rasa Tok T pun bukanya ngam sangat dngn dia tu…boleh tahu la beb..
    Tok T kan kesayangan arwah ayahnya sbb pandai jaga diri…dia hampeh…tak dengar kata orgtua…mesti degil….tengoklah pakaiannya…adik beradik sume ok, dia je yang k o…

    0
    0
    • lili says:

      ini la namanya orang gemok xsedar diri perasan cun tp hmpeh sian bapak dlm kubur anak kat luar kubur cmni pl jdnya.tak malu tol kaki kalu lawa takpa gak ni mcm batang balak.

      0
      0
      • jed hijau says:

        lili, kau jangan lah tembak dia sampai mati….kasi nyawa-nyawa ikan dah lah…cian dia…KHA..KHA..KHA…

        0
        0
  37. guni says:

    geli aku tngk

    0
    0
  38. xbaek r k0wg nih..
    rmai lg artis laen yg dress up tr0k2..e.g ND tuh
    k0wg xband p0n..
    pilih kaseh t0l..

    0
    0
  39. Lovelyvic nih cam bg0s jer nk smekan owg ngn lembu n so on..
    pe prasaan anda lau anda yg kne cmtu..
    do think bout others feeling.
    tgk sket peha anda cntek sgt ker?
    k0t..k0t..

    0
    0
    • Zaza Muhammad says:

      a’ah…ko ni lovelyvic, pesal le ckp camtu isk isk isk… Saerah pun satu, nk berpakaian tu agak2 aaa. Takan le x prasan tubuh badan saiz tu camne. Xble gak nk salahkan org2 yg kondem dia tu…. membuat atau sebarkan fitnah tu dosa dan mengundang fitnah pun dosa gak. So empunye badan tu (saerah aaa) muhasabahlah diri erk…

      0
      0
  40. glory...glory man utd says:

    budget cun la tue pakai skirt……………
    mcm hampehhh……….peha dah la mcm drumstick aje.
    ni bukan seksi pandang seksa n sesak nafas sekaligus……….
    tak sesuai betul laaaa.gedik jugak minah nie ek.
    tumpang glamer akak dia.kesian betul laaa……….
    len kali nak pakai ukur baju pada badan sendiri laaaa.
    cermin2 dulu diri tue sebelum berpakaian…….

    0
    0
  41. badboy says:

    dah la gemuk..gedempol plak tu..
    ingt cantik la tu..
    tak sedar lemak tu dah malu dipertonton kan
    duit banyak
    p la slim worl ker..
    london ker?
    kuruskan badantu
    ala ko gemuk pun sore tak sedap..
    so bukan alasan nnt kurus sore tak sedap..
    aizat boleh jer..

    0
    0
  42. onda onda says:

    macam budak x sihat aje aku tengok…sian

    0
    0
  43. yuyu says:

    lew..ku ingatkn gambo yg first tu dier pakai legging silver..
    tertipu lak..
    rupenyer togel kakinyer itu..
    bajet kaki lawa r tu…ahakss

    0
    0
  44. jed hijau says:

    sedihnya aku bila orang kutuk2 dia. teringat lak masa sekolah2 rendah dulu…aku pun camtu gak…gemuk, bulat, tembam..sume ada kat aku…tapi sekarang tak lagiiii….sekarang aku mcm kakak diaaaaa……..

    org yang ejek aku dulu2, sekarang ni jumpe aku malu…pasal semua berlapis….issshhh!!!….tak baiklah…sori…sori….harap maaf…

    0
    0
  45. hermosa5790 says:

    adohaiiii…pasal nak pakai skirt pendek tu suka ati dia TAPI kot ye pun..cermin la dulu peha awak tu oiiii… kalau peha cun melecun, langsing tak pe la juga tapi ini THUNDER THIGHS! iskkk….nak kuar milo o panas yg aku minum tadi

    0
    0
  46. liyana says:

    LAKI sebelah awal tuh yg rambut pacak tuh GAY…aku nampak die kat club dgn peluk2 laki laa…aku cam….

    0
    0
  47. redriben says:

    huduh la wei.. insaf ar..

    0
    0
  48. sweet says:

    Die ni kalau jalan mesti kengkang kan..? yer laa.. peha bergesel.. kan gemuk tu..huduh nak mampos kan..?

    0
    0
  49. blackberry says:

    dugong betul la…hahaha..yuckssssss

    0
    0
  50. greenfingers says:

    Ala..siti tu pn sbb dh xleh pki sexy.. tudung pn pki wat cukup syarat, menyampah aku tgk.. cube tgk gmbr siti time arwah yasmin pengsan tuh.. mcm sama xpki tudung…kesian betul, antara rela ngan tepaksa…

    0
    0
  51. Ha'ah says:

    Bad Boy nih laki ke pompuan
    cara komen cam pompuan

    0
    0
  52. Yana says:

    Biaw la dyE nk kai apEw pon….

    0
    0
  53. cik kiah says:

    peha mcm ginipun ade ati pakai skirt

    0
    0
  54. gosipgurlfea says:

    wohhhhhhhhhhhh GELINYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    0
    0
  55. pening says:

    Kalau blh mkn peha dia tu…kenyg setahun…hehe…
    tak sdr diri tul….!!!!!!!!

    0
    0
  56. sitifazelahh says:

    xpe lah,lain kali jgn pakai gni lg erk!

    0
    0
  57. farha manohara says:

    nama nyer lagi artis…..kalo tak pakai mcm ni…..bukan nama artis la….tak kesah la peha besar pinang batang ke hape….yg penting….ader style gitewww

    0
    0
  58. noorasmara says:

    cian kat dia, itulah asyik nak numpang kak ct dia aje…sekarang akaknya dah kahwin itu tak cukup duitlah nak beli kain…..saper2 yang ade duit lebih tu dermalah kat dia????????tengo batang pisang tu oh….terliur jugak tu…..masak kurma sedaptu…………..

    0
    0
  59. sensitif says:

    X elok lagsung

    0
    0
  60. Fira says:

    miskin tak cukup kain nak beli…sajer nak tayang betis mcm nangka…dah tau aurat tutuplah huhu

    0
    0
  61. nasehat says:

    kakak yg glamor…..adik plk yg perasan…..kakaknya pandai plak pakai baju elok…tp adik…..astaqhfirullah….

    0
    0
  62. fery says:

    ni la dia…..namanyer kejutan budayaaa

    0
    0
  63. porno izle says:

    Just want to say your article is striking. The clearness in your post is simply spectacular and i can take for granted you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the effective work. ???????????? ??????????? ??????

    0
    0
  64. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

    0
    0
  65. I am running a blog but never got any valuable comment form my readers. Hope your tips will help me to get some good and encouraging comments from my visitors.Thanks for sharing such beautiful tips.

    0
    0
  66. I can see that you are a specialist at your area! I am starting a website soon, and your tips will be very valuable for me.. Thanks for all your support and wishing you all the success in your business.

    0
    0
  67. yus syahida says:

    pelik nye dato ct x leh pakai seksi sbb family die x kasik dedah2 ni.. (orang2 alim) tp siti saerah n saida ok jer bkak peha keluar kepale lutut.. pelik pelik

    0
    0
    • baim says:

      a’aaa wondering… siti jerk diorang kontrol dulu, maknanya kontrol tu sbb nk tarik peminat jerla spy lain dr yg lain

      0
      0