Written by serenity | September 22nd, 2011

Siti Nordiana atau Nana pernah menampilkan imej seksi selepas bercerai dengan bekas suaminya, Allahyarham Faizal Yusof. Nana walau bagaimanapun telah mula bertudung sejak Ramadhan lalu.

Nana berkata dia mula berminat untuk mengenakan tudung setelah melihat ramai orang bukan Islam yang mendalami agama dan memakai tudung selepas memeluk Islam.

Lagi beberapa keping gambar Nana dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar pada Facebook Nana.




53 responses to (GAMBAR) Siti Nordiana Juga Telah Berhijrah

  1. tora dtg lg says:

    jng berhijrah sbb fesyen dah ler…

    0

    0
  2. Granite says:

    Nampak ayu je setelah bertudung.. Serious lagi cantik daripada tak bertudung dulu

    0

    0
  3. Grand Tornado says:

    sy doakan semoga beliau terus dgn imej ini serta memperbaiki lagi cara bertudung supaya lebih baik..dan sebaiknya dpt mengajak artis lain untuk mengikuti jejak beliau…amiiin

    0

    0
  4. aslann as says:

    Alhamdulillah. semoga imej bertudung kekal. :D

    0

    0
  5. chekgu cute says:

    hmm..syukur la dh mula insap,, umur pn makin meningkat kan..

    0

    0
  6. nurnilam kasih says:

    alhamdulillah…..moga penghijrahan ini kekal ke akhir hayat……..

    0

    0
  7. alhamdullilah, kekalkan imej ini…perbaiki akhlak, nescaya hidup aman bahagia dunia dan akhirat

    0

    0
  8. HoNeY bEe says:

    alhamdulillah, Allah melimpahkan hidayahNYA yg MAHA LUAS di muka bumi ini…

    harap artis2 lain (seksi) ikut jejak langkah siti nordiana dan lain2, berhijrah mnjadi ARTIS SOLEHAH…

    amin…

    0

    0
  9. Alhamdullilah..Tahniah buat Nana..dah kekalkan imej..jgn mcm fida ..hahaha..congrats nana..peacee
    http://amoibeautiful.blogspot.com

    0

    0
  10. ramai artis yg dh bertudung.alhamdulillah..:)

    0

    0
  11. bujang says:

    LEBIH CANTEK LAGI DARI FREE HAIR.
    HAA…..KALU CAM NI DATO AMBIK PUN X RUGI.

    0

    0
  12. Zura says:

    Ingat lg dulu nana penah kena kritik sbb pakai seksi…dan dia berjanji x akan seksi lagi..tp alhamdulillah allah beri hidayah pada dia untuk tutup terus auratnye…

    harap teruskan penampilan sebegini…:)

    0

    0
  13. ila says:

    cantik siti nordiana pakai tudung.. semoga kekal sampai bile2..

    0

    0
  14. saya says:

    alhamdulillah..kan lg cantik dan sopan :)

    0

    0
  15. Anonymous says:

    comel pun…

    0

    0
  16. ameq says:

    alhamdulillah..buat perubahan perlahan2…lps ni cuba jenguk2 plk butik tudung2 labuh..ya…

    0

    0
  17. ameq says:

    Alhamdulillah..cantik dah tu…berubah la perlahan2…dari yg baik ke lebih baik…insyaALLAH…lepas ni jenguk2 la plk ya butik2 tudung labuh….:)

    0

    0
  18. ryn says:

    Alhamdulillah, sgt manis bertudung.

    0

    0
  19. A.L.I says:

    WHAAAAAAAT~!….

    SHE’S GETTING A HIJAB AFTER SEEING MU’AALAF(S) WEARING IT ?…..WHAT A STUPID STATEMENT………COME ON….WEARING HIJAB IS NOT A “MINAT” (INTEREST) …..IT’S A THING YOU NEED TO DO IF YOU A MUSLIMAH…..THAT’S ALL ……FULL STOP!

    ARE NOWADAYS CELEBRITIES GETTING DUMBER AND DUMBER ?

    0

    0
    • lala says:

      x baik komen kasar2 camtu..sepatutnya kita kena menyokong dan berbaik sangka..mungkin perkara tu yang menyedarkan dia..bab2 halal haram ni orang2 kita bukannya tak tau, masing2 belajar agama..cuma masih belum dapat kesedaran lagi untuk menuruti perintah-Nya..mungkin jugak lepas tengok org2 muallaf yang pakai tudung membuatkan dia sedar dan insaf atas kekhilafan dia dulu..Allah turunkan hidayah pada manusia ni dengan berbagai-bagai cara, ada yang sedar dan ada yang tak sedar..yang tak sedar tu rugilah sebab hati masih tak nampak hidayah tu..macam Siti Nurdiana ni, Alhamdulilah la dia sedar dan berhijrah kepada kebaikan..

      0

      0
      • nanu diana says:

        aku setuju. Allah beri hidayah atau gerakkan hati kepada umatnya melalui perbagai cra.. mungkin ini satu permulaan yang baik kepada dia.. kita sokong la

        0

        0
        • mak jemah says:

          ape masalahnye kalau dia tgk muallaf then dia rase insaf. mungkin dia rasa, “tgk, org yg asalnya kafir pon boleh berubah masuk Islam dan tutup aurat. Ni kan pulak kita yg dah tentu2 Islam dari lahir.” Malu beb dgn saudara Islam baru. Bersyukurlah kita ni dah dilahirkan Islam. Org nak berubah ke arah kebaikan, sokonglah.

          0

          0
        • zass says:

          Semoga kekal cantik dunia akhirat berhijab. Tak kisah la, apa sebab dia bertudung, sekurang2nya alasan tersebut dapat membuka hati dia bertudung. Congratulations, Nana!

          0

          0
      • tudung litup says:

        setuju sgt…saya dlu jhat jgk…seksi meksi smpai terjojol bji mate org len…tp,x de rugi ape pon klu berhijrah jd lbih baik…brtmbah happy n aman….truskn yer nana…y ngutuk2 tu pon,still ade kelemahan dri sndri kn…so,jgn myalahkan org len…sme2lah kte brubah jd lbih baek…amin…

        0

        0
        • nenas says:

          yek tudung litup.. aku dulu pun cam ko jugak.. alhamdulillah.. satu hari Allah terbitkan rasa penyesalan yg amat sangat dlm ati.. tetiba rasa rugi sesangat jadi ISLAM hanya pada nama tapi tidak pada pakaian.. aku bersyukur aku antara hambaNya yang terpilih untuk bertaubat sebelum nyawa di tarik.. mudah2an rasa sesal itu sentiasa di hati supaya aku sentiasa dekat denganNya.. dan aku suka sesangat artis kita dah semakin ramai yg dah bertudung.. dan aku doakan semoga bertudung secara sempurna kekal hingga akhir hayat…

          0

          0
    • N says:

      Bodolah ko ni org nak berubah pn ko nak kutok2

      0

      0
  20. maia says:

    Syukur.. tapi artis yg makin tua makin sibuk pla berpakaian seksi…

    0

    0
  21. efrana says:

    serius…nana memang nampak lagi cantik kalau bertudung.ayu lagi.congratz ya.semoga perubahan ni berkekalan hingga akhir hayat :)

    0

    0
  22. Zura says:

    ingat lg dulu nana penah kena kritik pasal pakai seksi….dan dia berjanji x akan pakai seksi lagi…tp skrg dia terus dapat hidayah untuk menutup terus auratnye…menunjukkan keikhlasan dia berjanji….

    0

    0
  23. Wyna Nubies says:

    As Salam,

    serius!!Nana lagi cantik bertudung.Naik saham akhirat.Alhamdulilah.
    Tapi,sayangnya..tudung tu tudung akhir zaman.
    Tak lepas dada…lepas ni harap lebih prihatin.:)
    Semua wanita GERENTI cantik jika menutup aurat.
    Insya-allah.

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      ape2 aje lah si wyna ni ! dh diana ni dh bertudong diam2 sudah lah !!!!!!! boleh pulak dia cakap n komen tudong akhir zaman ! kepala hanggok betol !!! patut nye kira beri perangsang yg bagos punye ! ni tk dia kate2 lagi tudong nye si diana ni ! apeeeeeeeee punye orang mulot puk wakkkkkkkkkkkk !!!!!!

      0

      0
  24. alhamdulillah saya sokong ..diharap jgn ada pihak yg nak sindir2 pasal benda baik mcm ni,kekadang buat baik pun kena buat jahat apatah lagi

    0

    0
  25. zaia says:

    nmpk lembut dn ayu..

    0

    0
  26. icha says:

    yg duk ngutuk sakan tu sudah2 lah…xpyh nk membuka aib lama die..kita xtaw lagi apa yg akan jadi kat kita and ketrunan kita pd masa akan dtg..oleh itu, berdoa lah semoga ALLAH meneguhkan iman kita..
    p/s: fikir2 kan selamat beramal
    SALAM..

    0

    0
  27. REEN says:

    so sweet

    0

    0
  28. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tkpe lah kalau diana dh tknk nyanyi lagi kire ok la bertudong ………..jangan pulak kerana percakapan orang di sekeliling membuat kn diana bertudong ………..tapi kalau diana dh bertudong tk payah lah nk nyanyi2 lagi………..try berlakon pulak amacm ok………

    0

    0
  29. ibuyus says:

    tahniah nana…bio apa org nak kata yg enting ikhlas dr hati

    0

    0
  30. Hij says:

    Alhamdulillah, artis dah banyak berhijrah, sekarang tunggu beautifulnara pula untuk berhijrah ke jalan yang baik. Amin.

    0

    0
  31. CikZie says:

    Alhamdulillah..Nana jadi lebih cantik sgt… Saya sgt suke… :) Tahniah n semoga Nana n anak dimurahkan rezeki n bertemu jodoh yg baek.. Aminnn..

    0

    0
  32. mamaadam says:

    ok la tu, ada jugak berubah..lama2 nt, dia kan berubah lg baik, lagi baik n lagi baik..tahniah.hijrah yg positif.

    0

    0
  33. for rosacea says:

    That’s not me not used to blogging and actually value internet internet site. You can uncover significantly innovative content that peaks my interest. Let me bookmark your site whilst checking you out of trouble.

    0

    0
  34. bujang says:

    Tak usah dikira cantik ke tk. cantik bertudung janji tutup aurat.

    0

    0