Written by AbangNara | February 11th, 2009

[poll id=’10’]

26 responses to I Can Be Sexy Too – Azharina

  1. Anonymous says:

    sangat cantik. patut sexy.

    0
    0
  2. Boyan says:

    i like it!!!!!!!

    0
    0
  3. cimA says:

    tahpape

    0
    0
  4. [email protected] says:

    macam tuuut…

    0
    0
  5. no name says:

    perut kantoi!

    0
    0
  6. flower says:

    sexy ler dh janda kan..

    0
    0
  7. ni says:

    x yah la seksi sekdi…umur pn dh banyak….buat la amal ibadat lg bagus

    0
    0
  8. jue says:

    :p tulah..nampak perut..aku ada perut gak..tapi aku takpe sbb aku bukan artis, bole?

    0
    0
  9. ej says:

    nak ar,…arm..leh
    sexy , getar kepala ni tgk

    0
    0
  10. mimi says:

    hahaha nampak perut r…..buncit

    0
    0
  11. miebahau says:

    perut dah la boyak pastu nk pakai seksi.. seksa gua memandangnya

    0
    0
  12. ezad says:

    Azharina patut lebih dedah lagi. Pakai pakaian yg sikit kainnya. lebih nampakkanya peha bukan setakay betis sahaja.

    0
    0
  13. wa dah x tahan ni, kasi bukak luas-luas sikit , senang nak masyukkkk !!!!!

    0
    0
  14. buzzlee says:

    air byk neh
    hee
    meleleh beb wa ckp lu

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      ish ish ish..baik ko istigfar….astaghfirllah….jgn lah pemikiran sampai kesana..subhanallah..

      0
      0
  15. pening says:

    Diaorg ni bknnye ape..saje je nk test market..nk tgk saham msh ade ke x….

    0
    0
  16. Anonymous says:

    kalu nampak buah lagi best

    0
    0
  17. Anonymous says:

    takat peha je sexy, tp perut mcm org ngandung lah..off!

    0
    0
  18. LumiGlow says:

    seksanyaaaaaaa.

    0
    0
  19. sani says:

    walaupun janda tapi masih bergetah lagi.jodoh dan pertemuan semua ditentukan tuhan.mesti ada insan terbaik dpt membentuknya

    0
    0
  20. manto says:

    waduh bi,bikin tak tahan tengok paha bi yang putih mulus.rasanya mau pancut atas paha bi,eheeeeeeeem,gnak tahan………………..

    0
    0
  21. sir says:

    ehmmmm,sedapnya malam tadi dah dapat, kalau macam ni tiap-tiap malam pun nak dapat bayangkan paha dan kaki yang putih azharina ni…….aduh macam dah tak tahan tengoknya………

    0
    0
  22. s2 says:

    hai kak buncit…hahahahahahahahha

    0
    0
  23. scarlet says:

    sexy apede nya,, kahwin pun dgn org tua,, mengaku lagi belumkahwin… bekas laki pun layak jd datuk sudah….sexy ke… tak nampak pun keseksian perempuan ni/

    0
    0