Written by AbangNara | January 24th, 2009

Recently a lot of sexy, hot and unpredictable pictures from Indonesia actress came up in the Internet. Last time, we wrote an article about the sexy bikini pictures of Sarah and Rahma Azhari, today we have something far sexier, hotter and awesome.

Luna Maya is not only a beautiful Indonesia actress. She also have a sexy figure and very talented in acting. Now can you imagine a beautiful girl like Luna Maya wears a bikini and shows off her sexiness?

6 more sexy and hot bikini pictures of Luna Maya, an Indonesian actress by reading the full article.

Baca Yang Ini Pulak:-

309 responses to Sexy Bikini Pictures Of Luna Maya, Indonesia Actress

  1. flower says:

    dosa dorang x yah nk sibuk2 lah..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 4
    • Ameno says:

      kalau tsunami lagi kat Indon nanti… ilang laa semua depa nihh…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 3
      • pengancot says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 46
        • pakcik li says:

          apahal plak ko ni…dah mmg indon bnyak wat dosakan..

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 2
        • ABID HOMESTAY PENANG,MALAYSIA
          EMAIL::homestayabid@gmail.com

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 7
        • pengancot says:

          bodo punya pakcik…ingat indon je buat dosa…abs d malaysia ni seluruh dunia ni org x buat dosa….bangang otak singkat la ko ni pakcik li…..mcm la ko tu x prnh buat dosa…indonnnnnnnnnnnnnnn je buat DOSA…issssshhhh paloi nya ckp…cukup paloi n bahalol!!!!!

          Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 16
        • hamba Allah says:

          setiap kejadian ada puncanya. Allah trnkan bencana untuk mengingatkan manusia yg lalai. Ambil iktibar dr setiap kejadian. Tsunami adalah slh satu peringatan.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 28 Thumb down 1
        • inalina says:

          jahil agama, dat y cakap tsunami takde kena mengena kn doasa manusia, siap ckp lg berdosa tau bila relate ngn manusia..apa pny stment la. gi blaja al-quran balik, bukn stakat baca je, tgk maksud skali.. baru paham apa itu bala yg Allah turunkan tu sb apa

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
        • Abdul says:

          pengancot ,

          Sri Langka, Tamil Nadu, Thailand , Maldives etc
          tidak terletak dalam lingkungan gunung berapi tapi negara atau negeri tersebut dilanda tsunami juga dan ramai yang mati dan harta benda musnah. Ingatlah segala yang berlaku adalah dengan izin Allah bukan dengan izin mother nature atau Charles Darwin dan berok-beroknya etc !!! Tak baca ke kisah-kisah nabi terdahulu dimana manusia ditimpa bala dan terhapus dari muka bumi kerana menentang Allah?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 0
        • erine says:

          yup.kat malays pun manyak dosa

          Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 6
        • cOmel says:

          sume yg bg komen tahnial sbburuk org nampak jew….:(

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
        • cOmel says:

          sume yg bg komen tahnial sb buruk org nampak jew….:(

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
        • Tulip says:

          Ko pun sm je xysh kecoh2 kat cni,bkn semua org komen utk mengutuk…huh…….

          Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
        • soraya says:

          siapa kata xmelibatkan dosa manusia..kita harus berfikir d luar kotak..ALLAH boleh membalas d dunia lg..xtunggu d akhirat..xtgk ker astro oasis..pasal tsunami tu..pengajaran yg dpt kita ambil..cuma bukan semua yg terkena musibah itu berdosa..segelintir dr mereka aja yg tindakan mereka mungkin membuat ALLAH murka…Lingkungan gunung berapi tu cuma sebagai sebab saja..

          Maaf jika sy silap dan sy juga msh belajar..Selamat Berpuasa..

          Hot debate. What do you think? Thumb up 10 Thumb down 1
        • keris says:

          salam…wat sahabat dan muslimin sekalian..pengacot…maaf ek klu ni teguaran wat kamu terasa….biar kita sama2 manusia terasa jgn dia ats terasa(Allah S.W.T)..mungkin pengacot byk mempelajari bidang sains ttg pergerakan bumi n sbg nya…tp sgala bencana itu adalah PERINGATAN dari Allah..pergerakkan bumi tu hanya asbab kejadian..lupakan kita ttg tentera Allah yg terdiri daripada angin,ribut,air dan macam2 lg..jgn terlalu angkuh mdongkat lg…Allah xkan mnurunkan satu musibah tu jika sesuatu tu tidak menzalimi diri mereka dan melakukan dosa..Bagaimana org yg tidak melakukan dosa di kawasan tu??jika dia mati..dia mati dalam keadaan iman…yg mlakukan dosa sudah tentu dlm keadaan kufur…lupakan azab Allah yg diturutkan pada umat tdahulu???”Apabila di beri pringatan.dan kamu masih bpaling…kamu tgolong dlm golongan yg rugi”..fikir dan renungan sejenak..di mana kita…dan saya doakan hidayah dan petunjuk Allah masih ada utk saudara…itu kan mbuat kita btaubat dan berubah

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 0
        • Tulip says:

          Mmg btl pun perbuatan dorg tu la punca terjadinya bermcm2 bencana cuma secr sainsnya krn gempa bumi tp hakikat sebenarnya angkara perbuatan manusia yg beragama islam tp mencemarkanya,igt la Tuhan tu maha berkuasa jgn la kt nk menafikn kekuasaan Allah SWT,pnh keluar satu artikel dr seorg Ustaz apa bila dia mengkaji punca terjadinya gempa bumi angka skala ritcher(x pasti btl ke begini ejaanya)tu sama dgn angka yg terdapat didlm salah satu ayat Al Quran yg menceritakan Allah menurunkn bencana gempa utk mengingatkn hamba2 nya yg ingkar..

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • lianashar says:

        btl tu….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ahmadtogo says:

      oi flower apa plak dosa dorg x payah2 nk sibuk..kalu bala datang semua kena..

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
    • gemini_gurl says:

      Minah tu islam ke kafir..??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      AKU X FAHAM LANGSUNG NGAN SIKAP SEGELINTIR MANUSIA DLM LAMAN NI…MENGKRITIK KOMEN CAKAP X SERUPA BIKIN…CUBALAH HIDUP TU JGN NAK MENGATA ORANG SAJA..BUAT HL SENDIRI XDE LAH ORANG NK SIBUK HL KITA…X BOLEH KA KALO X MENGUMPAT KRITIK ORANG LAIN…KALO KRITIKAN TU BERASAS XPE LA JUGA INI X MASUK AKAL KRITIK MCM SAMPAH MCM KONG SARDIN SATU APA PUN X BERGUNA…HAMPAS!!!!ORANG PUNYA DOSA KITA X BOLEH NK BUAT APA..ITU DOSA DIA DOSA KITA DOSA KITA…HIDUP SESEORANG DIA NAK BUAT APA DIA BUAT KITA BUAT HIDUP KITA JAGA HIDUP SENDIRI…ITU PRIVASI….SEDAR LA SIKIT KITA NI HIDUP DLM DUNIA NI DOSA ADA D MANA2 D SEKELILING KITA SO JAGA PERILAKU KITA SENDIRI….JGN NK MENGUMPAT O MENGHINA ORANG…DOSA YANG KITA DAPAT….ADA MATA LIHAT ADA MULUT CKP TP CKP GUNA OTAK….BE A GOOD PERSON BE A GOOD CRITICER….USE YOUR MIND DON’T USE YOUR HEAD……

      Hot debate. What do you think? Thumb up 3 Thumb down 12
      • pakcik li says:

        lebih la ko nie..mcm bgus plak..dah bnyk pahala ke ckp kat org…

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
        • pengancot says:

          lg sekali aku ckp ngan ko la pakcik…ni dh kurang ajar ckp ni…..haha….pahala ka dosa aku milik aku ko punya pahala dosa milk ko xde sangkut paut ngan aku….kalo ko x suka apa aku ckp tu blh blah….dh tua buat cara tua mcm aku ckp td…..ada fhm…msh x sedar diri juga org tua ni…ada hati ka nk cr ompuan muda mcm luna tu ke….bykkkk…meh sini aku kasi sepuluh ngan ko ko pilih asal ko tahan je pakcik…nafsu tu kuat lg ke….alahai..pokcik2….sedar la diri dh tua…g semayang nun….!!!

          Hot debate. What do you think? Thumb up 4 Thumb down 10
        • seppy says:

          tapi kan masalah nya klau kita islam, kita kena ingat kan sesama kita…antara nak terima atau tak terpulang..tapi esok kat akhirat jgn pulak telopong tak ingatkan pulak

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • keeper of hell says:

        hek eleh…mcm bagus je lu nih..
        da mmg bende bdosa harus la kite tegur…
        bongok!!!
        mmg sume org xperfect pon..abis tu sape yg nk tegor?
        abah lu?

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • pengancot says:

          hu aloh ko ni…ptt la ko ni keeper of hell….neraka la ko ni…ko tegur la kalo org buat dosa tegur la…padahl nama keeper of hell sepattnya x tegur org suruh org msk neraka lg ada ko ni buat dosa byk2 msk neraka….haha…ada hati nk tegur org jd baik konon…gua mmng x perfect bro….gua brutal punya org…apa2 blh jd….tp gua hormat abah gua bro….lu ddk neraka tu jg neraka tu apa abah lu x ckp ka x ajar lu jd org berguna ka….abah lu pun sama mcm lu juga la bikin maksiat sana sini ka itu sbb dia x ajar lu ha….bodo la lu ni….sekolah smpai takat mana yg bodo sangat ni….abah lu x tegur lu ka…ptt la…..!!!????

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
        • Sam says:

          assalamualaikum pengangcot…
          kenape ye ko nie garang2 sgt.. luna maya tuh mak kau ke? ke luna maya tuh akak ko?

          kalau ade kaitan dgn ko,aku mintak maap le..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • pengancot says:

          wlaikumsalam sam…garang ke….???besala tuh..mak aku ka akak aku ka sama saja ngn mak ko ka akak ko ka…suma pompuan…..kwn2 ko komen mcm sial sam woii…ko nk tegur nk komen gunakan akal n fikiran tu betul2..jgn nk tegur org tp mengutuk x kemana teguran korang tu…tu yg garang nih…!!!!mcm ko ni ckp mcm org x sekolah x blaja bahasa….luna tu mak aku ka akak aku ka??mana ko tahu???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 4
        • aku bukan indon says:

          ni keturunan indon ni tu yg dia marah sgt

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • sepi says:

        aq xkacau idup org pun tp kne gak org bwt taik.. tat wat we call suck.. puas sbar kot “

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
      • poo... says:

        sama juga cm ko pengacot!!!!!!!!!!

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • mpire says:

          apesal ko mrh sngat ke ko ni sama golongan dgn luna maya<yg lain aku sokong bnci pada maksiat kcuali pengacotttttttt

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • ev says:

        kalo dosa org kt x tegor, x ingatkan bl kene bala yg x bdosa pn kene bala mcm kanak2 tu….haih….

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • laman ni memang untuk gosip, ko tu yang tak sedar diri…!

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Abdul says:

      Tak baca ke kisah umat-umat nabi terdahulu? Bila bala turun, semua kena !

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  2. ni says:

    mak aih!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. rozy says:

    woh..luna maya ni muslim tau tak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. miss k says:

    mcm ni rupenye yg m’watkan si ariel tu tinggalkan bini die..kesian2…bile si bini pakai cmni,tau plak si laki ckp si bini tu x sedar diri….ishh pelik toll aku

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • pengancot says:

      tmpt bini d sisi suami….jaga hati suami x kira dr segi apa sekali pun…nk pakai seksi nk telanjang biar depan suami agar suami x lari cari pompuan lain….jaga bdn secantik yang bolah mcm luna ni agar suami x lari cari pompuan lain…hati mau baik layanan mau baik agar suami x lari cari pompuan lain….nk make luv ngan suami buat dgn gaya n stail yang mengiurkan agar suami x lari cari pompuan lain….ada FAHAM!!!!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 4
      • erine says:

        ekleh ingat laki je boleh lari…..bini pun bleh lari kalau perangai laki macam hampeh……nak komen pun biaq pikiq dulu.ingat kat dunia ni lelaki punya ka?

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  5. pakcik daud says:

    wah best2..bsa gak..ariel 2 sape?pakwe die ke

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pa-a says:

      ariel tu penyanyi peter pan, bekas laki dia la wak oi…tak ikut peredaran zaman tol la.. idup kurun baper wak oi…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • pengancot says:

        ala x yah ambik tau la wak…tengok geli sendiri dh cukup…x yah nk tanya2 sapa dia tu…bukan penyanyi peterpan la woi…tu penyanyi metallica…..see you in hellllllllllllllll….wooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrraaaaahhhhhhh….

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
        • pakcik li says:

          ko sorg jela pegi neraka..watpe ajk org len plak..bnyk wat dosa la ko ni…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • pengancot says:

          pakcik li…aku nk msk neraka ka surga ka aku punya hl…ko pun sama la msk neraka tengok pic luna tu…dh tua dh pakcik ko ni msh x sedar2 lg ka….bertaubat la lu pakcik…kubur kata mari umah kata pg dh…dh tua buat cara tua la…x yah nk sibuk2 buka laman ni nk tengok luna maya bogel tu…kote dh lemah dh…dh x larat u…wahai pakcik li…hehe

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
  6. AppLe says:

    hahahha…apa2 jer la korg nie..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  7. WaLoa says:

    biarkan je…
    kta tgk pown dosa gak…
    huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. wow..seksi bangat luna maya..ngak salah kalau mau seksi asal hati suci..ok deh,,moga luna maya sukses selalu..I’m yours…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  9. lanToK LeW says:

    waduh2….seksa bangat sih…kalo kulit secerah minah saleh x pe juga sih….ni…emmm….ala2 mendung gitu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. izal says:

    seksi giler tue…….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  11. ihda says:

    hallo luna aku mau nanya itu luna apa bukan sih kok kaya dewi persik gitu sih ,emang kamu lg abis berenang ya kok pakai bekini segala terus foto bareng temennya tambah cantik aja nih luna .udh ya komentar aku cuman segitu aja klo kebanyakan nanti kasihan yang baca nya dadah… sampai ketemu lagi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. ..... says:

    pasal la ko rang berabis sangat nak komen hal artis ni..dah tau pun dorang 2 artis…mmg gitula hidup dorang….mmg dorang sudah memilih jalan untuk buat dosa….yang kita ni xpayalah nak ngumpat untuk tambah dosa….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  13. ..... says:

    mmg orang kita ni kuat btul nak mnyibukkan…tak ble la klu x sibuk hal orang lain…buat pa la kita nak sibuk hal artis kita kat malaysia…artis kita bukan nya TOP mana pun…xpayalah nak sibuk2….laman web beautifulnara ni pun satu hal…da xda kerja nak buat ke?…asyik nak sibuk hal orang lain…asyik nak jatuhkan maruah oarang lain je…..cuba kamu bayangkan kalau gambar keluarga kamu yang kena post d mana2 laman web,kamu x malu ka….kamu fikir la sndiri…jgn jadikan keburukan orang sebagai hiburan dan bahan umpatan…..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pengancot says:

      BETOLLLLL TU BRO…..WA SETUJU DGN KATA2 LU BRO…laman ni memang satu sen pun x guna buat sibuk hl org je cb la buat laman yang berfaedah sikit ka…yang tau dia nk umpat kutuk org je…menyampah tengok n dengar komen2 hamba allah dlm ni x masuk akal x profesional langsung…..konon laman ni nk cr publisiti nk glamor kot…..taikkkkk palat!!!!cittttttttttttttttttttttttttttt.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  14. Wajib Lawat says:

    [...] Read more on Beautiful Nara [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. rali says:

    waduh….kalau boleh tak usahlah pakai apa-apa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. kucir says:

    dunia2….hantam sajalah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. oliyus says:

    ok 2 aja ga masalah tambah cantik sexsi

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  18. erri says:

    astagfirulloh…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ko ni mengucap tp tengok juga…dh tau haram tengok ko layar laman ni….hambik ko dosa seketullll….

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • apek says:

        wei pengancot…ko ni aku tgk kejap cm positive..kejap negative…apa la masalah ko ni?ada masalah brain damaged ke?

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Brutus.. says:

          betul tu bro..hampeh la kau ni mamat pengencot..cakap macam tak belajar ilmu geografi & ilmu tasawuf je ko ni..bodoh bangsat..dari segi geografi memang la plak titonik banyak kat sekitar perairan & tanah indon..memang sah la gempa bumi & gunung berapi selalu belasah indon..dari segi tasawuf pulak, dosa-dosa manusia akan mengundang bencana dari ALLAH supaya bencana yang datang tu akan menginsaf kan manusia supaya bertaubat dan tak buat lagi keingkaran terhadap ALLAH..tu je..jadi kalau kau tak tau betul2 ilmu geografi dan tasawuf jangan la kau pandai2 kata dosa-dosa manusia tu takde kaitan dengan bencana2 yang datang tu..Kau tu makhluk ALLAH yang lemah macam aku jugak..jangan cakap besar, ALLAH tu Maha Kuasa..DIA boleh buat apa saja yang DIA suka..Orang yang post comment kat sini yang kata Tsunami tu kemungkinan besar salah satu faktornya adalah kerana dosa2 besar yang manusia lakukan tu adalah BENAR..sebab dia tau ilmu tasawuf dan Agama..janganlah kau kata dia mengarut pulak..faktor yang jelas dari segi geografi pulak adalah sebab Indon ada banyak plak titonik..Aku tengok kau ni kerek semacam, tu yang aku rasa kau ni Hampeh je..cakap biar berisi dengan ilmu bro..jangan main hantam ikut nafsu kau je..

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
        • boikot pengecut says:

          si pengecut ni telalu byk ilmu geografi tp kurang ilmu agama..
          sebb tu dia kate bencane tuh disebab kan pegerakan bumi la apela..
          tp bile dia tau tentang islam mst dia tau kne bencane diturunkan..? bkn ke bencane2 ni disbbkan tanda2 hampir hari kiamat…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • pengancot says:

          hahaha….brutus…ko ni ckp mmng tinggi ilmu pengetahun tinggi agama tp bodo bangang….tau pun ko indon tu dlm lingkaran gunung berapi apa d indon ka saja yg kena…apa tmpt lain x kena????allah turun kn bala bukan krna itu suma wahai kwn….bala yg dia trn bermcm2….kalo krna setakat artis tu buat hl mcm tu…tu perkara biasa kwn.dekat malaysia ni lbh teruk lg dr indon tu bukan setakat artis je nk buat video clip tu silap2 org sebelah umh ko jgn2 ko sendiri yg buat xde pun bencana tu tsunami ka ka gempa bumi ka nk melanda malaysia….??ckp laa kalo ada??so apa yg berlaku antara bencana alam n dosa manusia xde kna mengena brutus….kalo tuhan nk trn kn bala segala bentuk bala dia turun sekarang ni…kejadian gempa bumi tsunami telah lama berlaku d atas muka bumi kita ni kwn….sejak blm manusia wujud lg….itu tertakluk dgn kepanasan bumi pergerakan haluan guunung berapi….benda tu kita x boleh nafikn akan terjd gempa bumi letusan gunung berapi o tsunami pabila berlaku pergerakan pada muka bumi……..hukum alam dan hukum allah pada dosa manusia x sama kwn…dosa tetap dosa berlaku tsunami gempa bumi ka tetap berlaku d atas lingkaran nya…..aku ni pun manusia lemah mcm ko buat dosa juga buat slh juga tp apa yg aku komen dlm ni bukan nk memandai o ego ka apa….tapi krna x gemar la tengok org kutuk org semcm je x pakai otak pakai kepala…kalo nk komen komen la betul2jgn nk ikut suka je…..aku blh jd positif o negatif…….ko fhm x????so kalo ko tu tinggi pengetahuan tp bangsat punya org x tau apa yg d aku ckp jgn nk tunjuk ko punya tinggi pengetahuan yg x seberapa tu nk ajar aku….lg bangsat ko ni…fhm la apa yg aku kritik ni jgn guna kepala ko yg xde otak tu….ok brutus…..brutus konon….haprak….!!

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
        • pengancot says:

          woi apek…besa la gua blh jd positif o negatif….lu pun sama la..?so apa mslh dgn lu apek…??/lu pun sekejap ckp baik sekjp ckp haprak la apek…..wa mmng la apek sekjp positif sekjp negatif…ikut keadaan…..jgn kutuk je pandai apek tp diri sendiri x sedar apek….ok

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • mama says:

          nape bahasa kasar sgt…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • semut says:

          pengancot babi

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • pengancot says:

          semut babi tunggal…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Tulip says:

          Aku rs yelah…alah indon mesti la sokong indon,kalo xnk org ambik tau nnt mati,angkat mayat ko sendr,kapan sendiri,tanam sendiri,bc talkin sendr,suke ati nk maki hamun org nmpk sgt si pengancot ni xde tamadun..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • sambal says:

        si pengecut yang ego dan bodoh sombong,
        macam pandai sangat

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • pengancot says:

          ni pun satu kong sardin punya org…aku x sedar diri ka sedar diri ka ko apa peduli….aku minta duit ko ka…aku mulut ko ngan aku kongsi ka…bahalol!!1

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • pengancot says:

          lu ckp sama gua apa tu bencana alam?/lu bikin dosa la ni la ni ka bencana alm terjadi???lu ckp???kalo dunia nk kiamat sekarang ni udah kiamat tau…!!!lu ha brk psl satu org luna maya bikin hl lu ckp dunia mau kaiamat…mungkin lu lg teruk bikin hl dr dia lu pikir la bro….pikiaq la??

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • semut says:

          pengancot babi…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          semut nenek babi…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • pengancot says:

          betul2 sambal belacan punya org lu ni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • .......) says:

          woi sengal yg pengecot..Allah turunkan bencana supaye org2 mcm ko nie bleh bfikir n amik ikhtibar..salah satunye mmg sbb ngara tu dlm lingkaran gunung brapi ke hape ke…tp Allah itu MahA berkuasa,klu Dia ckp xkan,perkara tu tkkan tjadi,tp klu Die ckp ya…maka prkara itu pun akn brlaku,TP knape Dia turunkan jg bencana tu…?ha..LU PIKIR LA SNDIRI..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • pengancot says:

          woiii….ya…ya…aku fhm ALLAH turunkan bencana untuk menyedarkan org mcm aku ni termasuk ngn ko sekali yg sengal x tau nk membezakan apa yg d kritik ni…cb la ko brfikir ambik iktibar tuh…so ko pun jgn sengal ngn kritikan x masuk akal tu…ok…mmng la indon tu dlm lingkungan gunung berapi xde pun ckp xde…?kalo nk terjd ia meletus o tsunami d mana2 la dlm lingkungannya…kalo ia berlaku d jepun so org jepun la byk buat dosa ka??berlaku d pilipin org pilipin ka yg byk buat dosa ka???kuasa ALLAH SUBAHANALLAH TAALA kita x tau bro…..berlaku gempa bumi o tsunami bro bila2 masa saja kalo ia nk meletus…so APA KAITAN NGN DOSA MANUSIA D INDON ITU YG AKU NK TANYA????lu pikir la sendiri…mls gua nk pikir bro…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • astagfirullah….
        ayat ni mengucap ke pengancot…? ko memang tersangat bodoh!!!

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. Kereta Tolak Warna Merah says:

    hangat sgt kot.. tu yg g pki bikini je tu… xbesar sgt dia punya.. hehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      hahaha…agak nye kot…biasala tepi pantai hangat cuaca pun panas….emmmm…blh la u…besar x besar tp semangkuk tgn nk meramas dia punya ttek…ehehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mama says:

        mcm dh try pn

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • semut says:

        pengancot anjing

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • pengancot says:

        lbh dr try lg mama oiii…ckp stail apa mau…bodo x try…mama x pernah try ka???

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • keris says:

          salam…wat sahabat dan muslimin sekalian..pengacot…maaf ek klu ni teguaran wat kamu terasa….biar kita sama2 manusia terasa jgn dia ats terasa(Allah S.W.T)..mungkin pengacot byk mempelajari bidang sains ttg pergerakan bumi n sbg nya…tp sgala bencana itu adalah PERINGATAN dari Allah..pergerakkan bumi tu hanya asbab kejadian..lupakan kita ttg tentera Allah yg terdiri daripada angin,ribut,air dan macam2 lg..jgn terlalu angkuh mdongkat lg…Allah xkan mnurunkan satu musibah tu jika sesuatu tu tidak menzalimi diri mereka dan melakukan dosa..Bagaimana org yg tidak melakukan dosa di kawasan tu??jika dia mati..dia mati dalam keadaan iman…yg mlakukan dosa sudah tentu dlm keadaan kufur…lupakan azab Allah yg diturutkan pada umat tdahulu???”Apabila di beri pringatan.dan kamu masih bpaling…kamu tgolong dlm golongan yg rugi”..fikir dan renungan sejenak..di mana kita…dan saya doakan hidayah dan petunjuk Allah masih ada utk saudara…itu kan mbuat kita btaubat dan berubah

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  20. [...] dihubungi untuk mendapatkan penjelasan. Buat sesapa yang tak kenal siapa itu Luna Maya, mungkin koleksi gambar Luna Maya ini boleh membantu anda.Baca Yang Ini Pulak:-Sexy Bikini Pictures Of Luna Maya, Indonesia Actress [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Zaza Muhammad says:

    ade sesape nmpk tatu kupu2 kat bontot dia,,?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. MISS LUNA says:

    I LOVEEEEEEEEEE U LUNA..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. aron says:

    bawak-bawakla bertaubat

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  24. cinta.com says:

    luna maya ni islam ke? dah seksi pegang hanjing lagi.. kalau bukan kristian saya no hal…hehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      LAANTAK DIA LA NK PEGANG ANJING KHINZIR KA APA KA.YANG U NK AMBIK HL APA KESSSSS??!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • insan_yang_lemah says:

        hm, npe marah2 ni….
        hm? die just ckp jer…
        risau kalau agama lain tau perangai islam cm nie…
        hue…
        kerna nila setitik, rosak susu sebelanga….

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  25. hanzz says:

    Elok gak ada beautiful nara ni agar menyedarkan mereka yang x sedarkan diri….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      sapa yang x sedar diri ni ooo…????luna ka ka pengkritik2 dlm ni???jawap….?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • ko yang tak sedar diri PENGECOT..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • sambal says:

          si pengecut cuba cakap macam2 untuk tarik perhatian..
          supaya ramai orang kutuk dia

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          HAHAHA…ckp mcm sambal belacan la ko ni…nk tarik perhatian konon……cittttt!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • pengancot says:

          sedar diri la boikot…kalo x sedar x ckp dlm ni….benggong la ko ni…ko nk boikot aku ka boikot la…common u r wellcome!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • Sam says:

          pengancot..
          best sial jadik ko.. semua org benci.. bagus2.. tp kan pengancot,pe yg ko dpt bile semua org benci nie..?? ko nak jadik cm rafiqin darwisy tuh ke..?? ke ko nak jadik cm aduka teruna tuh..??

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • pengancot says:

          bestttt…mmng best sam…x kesah la aku nk jd sesapa pun…aku nk jd lbh mcm 2 ekor tu yg ko ckp ….ko tny aku ape yg aku dpt….???ko x nmpk ka apa yg aku dpt la ni…dh tau ko tny lg….apa ka bodo ko ni???ada aku dpt duit lol….teruk sial la pertanyaan ko ni…hahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  26. ambk ko luna maya…name sedap body mantap muka cantik…tp satu nusantara dah tau video ko tersebar kat internet…muka sebijik….

    pandai2 la cari alasan atau bukti alibi nk menidakkan…hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. rahsia hebat says:

    nak bogel sangat…meh aku bogelkan..hahahaha..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • 0123 says:

      bogel kan je weh. die bukan kisah pon. aku sokong ko…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • deen says:

        ayatquran: Dan janganlah mencari-cari keburukan orang (49:12)

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • Wak Koran says:

        Dont worry be happy, mereka hanyalah pemain music dan sinetron bukan kepala Agama. Biasalah artis2 kebanyakan hidup berlandaskan glamour dan nafsu. Ingat tuh ! bukan semua yah. Mereka bukan idola masyarakat yg harus di angkat martabatnya sebagai mentor budaya atau apa2 lh. Udah deh, jgn pusing2, nnti terjwb juga. Kiri kanan bahu kita ada Mailaikat. Apapun klu benar, itu emangnya contoh2 sialan manusia tk bermoral kok!.

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • pengancot says:

          iyaaa betul tu wak…apa mau ribut2 pusing2 kepala mau komen…itu dosa dia dgn tuhan dia tanggung sendiri…yang kita ni nk komen buat apa x dapat pahalanya…dosa lg ada…tarak untung…sakit hati mau baca pengomen2 yang tak bertauliah cap selipar jepun mengomen orang x tentu pasal….gila apa….ato gila sex…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • cik bedahlaser says:

          hahahhaah sama la macma ko pengacot… sama dengan je ko nih… ke lebih???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. pok soh paip says:

    ariel peterporn. Hahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. pok soh paip says:

    ariel peterporn

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. rao says:

    xsuka jgn tengok nti sama2 dpt dosa.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pengancot says:

      betullll bro….tengok tengok saja jgn nk mengumpat tambah dosa je….nk kata pintar berintelektual diaorang ni tp bangang mengrikik x kena gaya….ikan bekut punya orang…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Pengancot2 says:

        Ko nie pengancot…ckp tak serupa bikin…ko tau org mengumpat tu dosa….jadi yg ko ni guna bahasa kesat sngat tu tak dosa ka bro…?????…..bukan tambah dosa kah tu bro…?????
        Ko kata org mengkritik luna maya tu tak berintelektual-lah, bodoh-lah, entah apa2 lah bahasa yg ko guna tu bro……..
        tapi yg ko ni ckp kesat sngat kat org tu tak dosa ka bro…?????
        Ko pandai sngat ckp soal dosa ni bro…tapi ko lagilah teruk bro……takyah lah nak ckap org bro…..tngok diri sendiri dulu bro!!!!
        Takyah nak benci kat org yg komen kat luna maya tu bro….sya bukan anti-lunamaya bro….tapi lu fikir lah sendiri guna Otak Genuis lu tu bro.
        kita tolak tepi soal org komen luna maya…!!!
        bro pegi dekat dunia luar bro….bro tengok org buat maksiat. itu dosa di punya bro.mcm bro ckp dosa saya ialah sya pnya…n… dosa org tu dosa org tulah…Betul tak bro. Tapi bro kena ingat kita org Islam semua b’saudara. Akhirat nanti kita akan disoal bro……kalau kita tak mampu nak cegah maksiat dengan tangan bro…kita cegah dengan mulut…..klau ngan mulut pun tak bole guna hati bro…..ini dah selemah-lemah iman….tapi klau ngan hati pun tak rasa apa2….tambah sok lagi…..Waullahualam —lah .saya pun tak brani nak ckap….! ada org ckp itu antara dia dngan Tuhan.
        Dah buat dosa 10,20,30,40 kali pun nak kata tu antara dia dngan Tuhan…so kita org takyah nak sibuk.Bila org bagi nasihat kata tu antara dia ngan Tuhan.Kata Tuhan Maha Pemaaf. Tapi takkan lah Tuhan tu bodoh sngat bro. Bro agak2 klau si isteri ni curang skali,pastu suami dia maafkan,curang 2 kali suami maafkan lagi,curang 10 kali,suami maafkan lagi .saya rasa tak ada 1 suami pun dlm dunia ni akan maafkan Isteri yg mcm ni. Betul tak bro???????????????????
        Kalau-lah ada bro kita nak panggil apa suami mcm ni,suami solleh,atau suami YG Maha Penyayang, Mana ada mcm nikan bro!!!!……so kita nak panggil apa suami mcm nie bro?????????????????????????
        sya tak pandai nak kata kesat2 nie bro…mungkin bro lebih tahu nak gelar apa si suami ni.
        JJJJJAAAAADDDDDIIIIII BBBBRRRROOOOO TUHAN kalau dah 10,20,30 atau dah beratus ribu juta dosa kita buat kat DIA…..dosa yg sama plak tu….bukan tak tau tu dosa…..dia tau plak tu…….tapi masi juga buat……agak2 bro TUHAN nak maafkan tak ORG mcm nie bro…? situasi nya samalah mcm si isteri yg curang tadi tu bro. Nah bro jawab lah sendiri WOKKEY.
        Bro kita hidup bermasyarakat….berjiran dan berkeluarga.Saya tak tahu bro ni dah Kawin ke blum…….saya harap kalau2 bro dah kawin…n…..ada plak anak prempuan/lelaki…..pastu anak tu buat DOSA ….Saya ….harap2 sngat bro takkan biarkan anak tu mcm tu jak.Dosa dia Dosa bro jugak.Nanti akhirat bro pasti dan pasti akan disoal. Mcm tu jugak kita Muslim sesama Muslim….semua bersaudara….takkan dah tengok saudara sendiri terjebak dngan dosa bro nak biarkan jak….betul tak bro????? saya tak kata org yg bagi komen panas kat luna maya tu baik2 smua,smua nya btul…..sya pun bukan nya org naik2 bro……taapi mcm sya ckp kita tolak tepi soal luna maya…….mungkin dia artis kot……sbab soal artis ni kita tak ble nak kata apa…dia dah pilih jln tu…..nak buat mcm mana….artis sendiri kata….bila dia menang anugrah ke…atau…bila dia ditemuramah ke…..artis slalu ckp……”Syukur Alhamdulillah ,bila dah menang anugrah nie,pintu rezeki makin terbuka luas” Betul tak bro…..????
        So bro sebelum bro nak reply komen saya ni ,saya harap bro replylah seperti seorg Muslim,seperti seorg cendikiawan,seperi seorg yg bijaksana,,,,,,,gunalah bahasa yg lebih baik sepertimana seorg Bijak-pandai berbahasa……Jnganlah nak komen ikut nafsu bro….nak ikut sedap hati bro sendiri jak……kita berbahasa ada batasnya…batas sebagai seorg muslim ke pada muslim yg lain……kita klau nak org kafir join Agama kita…..kita sendiri kena change dulu….baru bole change org kafir tu……………………..
        Jadi yg terakhir dr saya mohon maaf bro klau dlm komen sya ni menyinggung hati dan prasaan bro…..????? dan harapan sya sbgai saudara muslim saya harap bro bole buat change dlm diri bro.Saya bukan nak ajar bro saya cuma nak blajar jak bro…..so mohon tunjuk ajar yah bro Pengancot…..TQ SO MUCH

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • pengancot says:

          akum…..apa yg bro ckp ni mmng betul bro bgs boleh menyedarkan sapa saja…sori la bro mmng dh cara gua ckp mcm tu….sbb gua rasa berhak la nk ckp kesat kat se2tgh pengkritik2 ni….sbb nya bro dia lg teruk n kesat bahasa mengkritik dlm ni..so x salah bg gua pun guna bahasa yg kesat…tp kenapa harus mcm tu..gua bukan juga nk sokong si luna ni o apa ka tp gua x pernah nk komen sebelum ni pasal dia mcm tu….just watch komen dgn pemikiran yg luas dan berASAS la…se2tgh komen dlm ni ada antara nya gua x kesah bro pasal x mendatangkn kutukan o menghina secara keji sgt…ada yg bgs ada yg x…dia org ni nk memperdebatkan pasal dosa and kejadian bencana alam bro….bro pun pikir la sendiri…maksud gua senang je kenapa nk kaitkan kejdian alam n dosa manusia tu….itu suma kehendak dan kuasa ALLAH.kalo betul d indonesia tu byk dosa kenapa d negara2 lain yg lg byk dosa dr indonesia tu x pulak terjd hl mcm ni….negara islam ataupun bukan islam suma nya sama tergolong dlm uamt manusia dan ALLAH YG MENCIPTAKAN KITA sebagai manusia…bro yg aku x puas hati la bro pasal pengkritik ni ckp indon byk buat dosa tu sbb kena tsunami la gempa bumi la…bro pikir secara logik la ok…PATUT KA???bencana alam kalo dh nk terjd kita pun x boleh nk nafikan bro…bila2 masa saja dr sekarang….so kita jgn nk tuduh o kutuk negara jiran sebelah tu dgn kata2 o komen yg x masuk akal yg x berasas…nk kutuk pedas2 hangat2 terpulang tp jgn mnghina. mengutuk…lg hina la dr kata2 gua yg kesat ni…SO BROOOOO…..ini kita yg menyibuk pasal artis luar negara…dlm negara kita sendiri pun kita x ambil tau bak kata gua broo…jaga tepi kain sendiri jgn kita jaga tepi kain org…itu jauh seberang laut kita nk tegur…yg kat dlm negara kita ni sendiri pun kita x tertegur betul x brooo….hidup keadaan n suasana kita x serupa bro apa2 bole jd…kita jgn nk ambil peduli hl luna tu bro…itu betol…ambil la peduli yg ada d umah kita dan sekeliling kita…jiran kita d sebelah umh kita masyarakat kita d sekeliling berdekatan kita itu harus kita amibl peduli n harus kita tegur….bak kata hidup sekampung kalo ketua kampung x tegur org2 kampung d bawah jagaannya berbuat jahaat maksiat maka berdosa la ketua kampung tu dan seluruh kampung tu… jd bro apa yg gua ckp ni bro hanya rasa sakit hati fed up n meluat dgn se2tgh komentar2 yg mengomen x pakai otak….kita manusia bro bukan binatang….kita d anugerah kn akal dan fikiran oleh Allah berbanding binatang…guan akal dan fikrian tu sebaik mungkin bro…kalo akal dan fikirn bole membedakan apa yg buruk dan baik apa yg keji dan suci so pergunakan lh akal dan fikiran tu sebaik yg mungkin….berfikir dulu seblm berckp…berakal lh bila nk mengkritik..jdnya x de la manusia mcm gua ni akan rasa fed up benci o meluat nk dgr komentar2 yg bertauliah tinggi tu memberi komen mcm yg la ni la…ok bro…bro fhm ka apa mksd gua…sebagai umat ALLAH hamba ALLAH mnita maaf la kat sapa2 yg terasa tu…lu org lempar kata kesat gua pun boleh lempar balik kt lu org itu je bro…so bro….rasa2 x nk melayar laman ni pada mereka2 yg alim n x nk berdosa…JANGAN SAMA SEKALI TERBUKA O GATAL2 TANGAN nk tengoookk juga si luna maya tu berbekini….kita tengok dh berdosa apatah kita mengumpat menghina mengeji dia…..x berdosa ka o dpt pahala itu yg suka mengkritik mcm tu kn….ok bro panjang dh ni bro…wasallam bro…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  31. lados says:

    Orang depa Islam/Christian sama aja. Jangan terkejut. Mai sini jadi Islam, pi tempat lain jadi selam. Begitu lah kira kira nya. I dah dok di Bandung 3 tahun jadi tu sebab I tau. Kalau biasa pi di Jalan Champerlas, itu lah tempat I. Fasal cewek, banyak lagi yang cantik cantik. Nak main cuma dalam RM15.00 aja. OK.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      betoi bro…lain padang lain belalang…tu baru kat indon byk lg tmpt dunia islam mcm tu sama saja…apa kurang kat malaysia ni…..msh mahal bro rm15.00…aku blh dpt rm10.00 pilipin lg kaw2 cantiknya….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Bisa aje dong. Janji ongkos nye masuk….Lagi bogel, lagi banyak ongkos nye. Emangnye cari makan. Bisa aje bikin ape aje……Jumpa di Aileu, TIMTIM …………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • irwan says:

      hati pun senang……..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pengancot says:

        ya pak..itu bisa ajak pak…ngak rugi satu rupiah pun pak…emangnya ongkos masuk…saya pun mau gitu pak janji famous rupiah masuk…..hidup pun senang ngak gitu pak

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  33. fasha here says:

    Luna ni cantik, org cantik peminat tak kutuk sangat. Cuba kalau dia tu hodoh, semua pakat kutuk kuuk dia.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. jokeria says:

    baik bukak semuaaaa….baru la ala2 mat saleh gituuuu….au pun nak jilattt

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      oraittttt bro….tu kira ok la pakai bikini…bulu tebal wo…aku pun nk jilatttt….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. SHANA says:

    biasala dunia aakhir zaman org islam lg lebih2 dr org kafir tsunami ke gempa bumi pun dorang tak takut lgsung heran betul muka lawa tp myalah guna kan lantak korang lah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      dh tau pun ckp mcm tu….jgn sibuk hl org…jaga tepi kain sendri…jaga maruah sendri…jaga iman sendri…naik meluat aku tengok komen2 korang ni x masuk akal…ada otak x guna pakai….byk video2 clip org melayu kita ni main berancot x pulak korang nk komen…suka lg ada tengok…x yah komen ma buat video lucah sendri abs cita….tengok apa mcm stail korang ok ka x…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • .......) says:

        aku pn mluat bce komen ko…sengal!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • mama says:

          aku meluat gakk… fanatik luna maya

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          kalo ko meluat jgn baca…tutup mata tu p main jauh2..aku x suruh pun ko msk cmpur…yg ko nk baca juga pasal apa suka sgt ka kalo dh menyakitkn hati….yarabiiii….x fhm la aku???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mama org says:

        sah..klo korg baca komen2 si pengancot ni dia backup indon jek..mmg sah dia ni keturunan indon..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. SHANA says:

    tapi dorang tu bkn tau malu pun wat bodo je tgk la sok lusa dah senyap skit ada la muka dorang tu setuju tak?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. SHANA says:

    tak de la putih sgt si luna ni baik nenek aku lg pputih melepak wat malu kaum wanita je

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pengancot says:

      putih x putih lantak dia la minah oiii….negro lg hitam apa x komplen pun..ko tu jeles sebab bdn x lawa mcm dia ha…nenek ko buat apa putih pun x guna…dh tua xde org sudi nk tengok kalo pun gmbr2 nenek ko kua dlm internet ni….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • Sam says:

        aku rs aku bernfsu la nak tgk nenek ko pengancot.. boleh buat modal aku rs nenek ko nie.. aahhhhh

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          hahah…bgs la ko bernafsu tengok nenek aku maknanya nenek aku lg ok dr luna tu ha o engko ni jenis x tolak bangkai sam!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mama says:

        nape ko marah sangat erk pengancot

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          bukan marah mama fed up…!!!konon komen tu nk menegur la tp mengutuk…mama pun ikut sama ka x fhm apa yg aku ckpkn ka…???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • entah lar.. says:

          mulut ko per beza pengancot?? komen2 ko mcm sial gak..sume org komen ko nk jwb..ati ko yg jahat ker ati org lain yg jahat? ko mrh org komen luna..alasan ko jgn menghina..tp komen2 ko lg menghina ko sedar tak?ko ni tepuk air di dulang tepercik kt muke sendiri. ckp mcm baik x suke org mengata n menghina..tp ko bace balik komen2 ko..ada ker kuar yg baik2? sedar sket lar woi..mulut ko mcm longkang jgn tuding jari kate org!!

          kalo ko jenis yg kaki gado..bkn sini tmpt ko..sini biar lar org nk bg per2 komen diorang nak..yg ko nk gado dgn stiap sorang kt sini per kes? ko rase ko bagus sgt ker? ko menjatuhkan maruah ko sndri! dr sini ko tnjukkan kebodohan ko kt org..nmpk sgt ko ni manusia yg suke gado, xleh org pendpt lain dr ko, kuat mencarut n low IQ. kalo x suke bace komen2 org, gi website lain lar bodoh! x payah pnat2 ko jwb mencarut2 stiap komen org..ko sedar x ko sndri yg suke jage tepi kain org n ko sndri yg suke menghina n mencaci???

          confirm ko akan jwb komen aku nih..ko kan kaki gado n rase diri ko bagos!! hahahahaha

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • Tulip says:

          Ko lg kurg ajar dr pengomen kat cni,kalo org lain kutuk sorg je yg ko ni nenek la,mak ko lah org tu org ni lah,ckp bkn main lucah baik ko igt kn diri ko sendr dr menyibuk nk membela si Luna Maya ni,igt org heran sgt dgn ko..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. azmanalang says:

    entahla dunia nak kiamat kot… dosa dan maksiat berluasa… Ya Allah berilah pentunjuk kepada umat mu yang lemah ini.. Amin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. wil says:

    itu nak jadi isu…………dunia dah berubah kena terima hakikat orang yang megata tu lihat diri sendiri dulu bagus ka tidak

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      betullllll…..itu pun nk komen ka manusia2 ni…artis mat saleh telanjang bogel x plk diaorg ni nk komen…x suka tengok tp tengok juga…alah kalo luna maya tu telanjang depan pengkritik2 tu hah…..mau diaorg bedal lbh lg dr ariel….benggong…sibuk hal org…woiiii….buat lu punya hl sendri sudah la…jgn pandai komen je…lu org pun sama….dia nk telanjang ka nk berancottttttttt ka dia punya hl…nk bikin filem blue ka dia punya hl…lantal lah…apa nk sakit hati…pasal apa x dapat nak ngomol dia ka sakit hati sangat…lol

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  40. matpg says:

    Isshhh..aku nyer lg b*$#r kot..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      sori mat…..gua punya lg panjang besar wooo….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Sam says:

        bak dtg tgk… brickfields petang nie,3.30. Blueberry.. jgn sampai lu 5 minit je dok dlm dah la..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          5 minit x main la gua..asal lu tahan lubang dubur lu boleh…gua pg brickfield,blueberry…kalo lubang jobo lu byk taik bau x yah la ok….muntah gua nnt..ahaha

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. hugo says:

    mcm sialllll…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      alahhh…ko tu jeles ngn ariel pasal x dapat nk berselinkuh ngan luna kn….sial konon cuba depan mata ko nk tengok sial x sial………lol

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • cipop says:

        tengkorak hang pengancot……dah orang buat salah..kena tegur la..dalam islam mana ada artis ka orang biasa…kalau dosa tetap dosa….paham…kau tak puas hati la dengan hang niiiii…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          APA YANG KO X PUAS HATI NGAN AKU KO CAKAPPPPP!!!!KALO NK TEGUR ORG TU TEGUR BETUL2 JGN CKP MELAKNAT ORG KO FAHAMMMM CIPOP???/KO TU BETUL SANGAT KA HA??KALO X FAHAM APA AKU CKP JGN MENYAMPOK….AKU LEPOK KANG……SIOLLLLL!!!1YE LA DOSA MMNG DOSA…X KIRA LA KO TU ARTIS KA MANUSIA BIASA…BODO BANGANG!!!!KO TEGUR LA… X YAH YG JAUH NI TEGUR YG ADA KT SEKELILING KO TU…AKU NK TENGOK BLH X BLH…JGN2 KO SEKALI PUN BUAT BENDA X ELOK ISAP GANJA MAIN BATU KA APA….SO X YAH NK JD BAIK OK KWN…LOL

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • .......) says:

          sengal…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. mencari keredhaan says:

    salam,sbg sesama manusia kte wajib utk menegur..bertaubat la kte bg yg b’agama islam,mungkin esk lusa kiamat spe tahu..dh byk petanda bsr..wallahuallam bisawab..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. Wanto says:

    masya 4JJ1,apa dunia udah mau kiamat ea,mga aj bnyak yg tobat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. Ilmu Alam says:

    woi pengancot..kau ni x belajar agama ke..semua yr terjadi dlm alam semesta ni adalah dgn kehendak penciptaNya..yr kejadian2 alam yg Discovery Channel tunjuk terjadi atas perintah Allah s.w.t x ada benda yr boleh terjadi dgn sendiri..belajar le sikit agama..jgn asyik nak percaya DC 100%.Ilmu manusia x seluas mana pun..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      woi ilmu alam….ko x baca ka apa aku tulis….hl bencana alam dgn dosa manusia ada kait paut ka…apalah ko ni bangap sangat..aku ada ckp ka kehendak alam ni bukan tuhan yg buat….?kalo ko setakat agama sekerat x yah nk ajr aku….mmng la bencana alam tsunami gempa bumi terjd dgn sendiri tp apa pulak nk melibatkan dosa manusia…lu ckp sama gua..asal tsunami berlaku manusis buat dosa ka…abs perang kt irag afganistan tu apa????tu pun bencana alam kwn….gempa bumi berlaku sekeliling kita ni dosa manusia ka yang menyebabkan nya….lu ddk malaysia ni x prnh ada gempa bumi tp apa pasal d malaysia ni org bunuh org buat video clip rakam sendri berancot melayu bogel apa2 la xde pulak kna gempa bumi…????biol la lu…ckp x pakai otak pakai kepala jer….haiya

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Tulip says:

        Org sakit mental ni si pengancot ni,jgn layan buang karan je dia bkn faham apa2..ko nk maki aku haha…maki le sepuasnya aku x heran pun…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. apek says:

    padan muka ko pengancot..mulut cabul sgt…ko ni ada masalah brain damaged ke?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      woi apek brain damaged ka apa palak kote ko rosak ka x jd mslh apek…ko ingat aku ni tkt ka knk komen…sori apek..kalo x tau apa2 diam jgn msk cmpr…baca diam udah la…ko tu ok sangat ka…dh betul ka…kalo hidup tunngang langgang x yah nk ckp…ngok!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. yazid says:

    Biarlah apa yg dorg nak buat..

    Kita sibuk atau sampai berbuih mulut pun bukanya ada guna.
    Itu hal mereka hak mereka.Dorg tu artis terkenal ..mana nak dengar cakap.Mungkin dorg bangga buat macam tu..

    dah tonton belum video dorg tu…

    Luna Maya ‘hebat’ tau…tp Cut Tari lebih ngam..’romantik’

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Ilmu Alam says:

    Mana boleh biar…kita kena saling tegur menegur sesama manusia..org buat salah kita tegur..kita buat salah org pulak tegur.itukan tanggungjawab kita..kalau x tegur bsk kita balik kena soal..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      alah ckp x serupa bikin la ko ni…nk tegur org tegur la diri ko sendiri ok….ko nk tanngung dosa org x yah la jgn2 org buat slh ko pun tengok je tkt nk tegur …tkt kn maki….ckp mcm tin sardin kosong….!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Zacky says:

        Bodoh la Ilmu Alam ni… sekarang dah dipanggil geografi laa… tegur tu bagus la.. tapi sumpah seranah sini je yang bodohnya.. Ariel baca ke teguran kau ?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. dream voyager says:

    aku setuju kata ilmu alam…
    sedih pon ada bila baca forum ni….sama sendiri bertelagah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. wam says:

    apa la kau org ni..biarkan la dia..kita sibuk2pun bukan dapat apa2 pun…meh sini kita buat duit hari2 kat rumah tak payah buat ot lagi…rahsianya kat sini…http://formulaluarbiasa.com/recommends/wam68

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. babun says:

    luna maya amput anjing…sial koe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ahh…biasa la tu mat saleh amput anjing tarak apa2 pn…jgn kata anjing babi pun dia org amput x de pun komen teruk mcm ni ha….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mama says:

        mat saleh kafir… luna kn muslim… kena jg agama dia pengancot

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          yesss…mat saleh kafir tp agama dia x tuntut dai buat maksiat o jahat….suma agama mcm tu tuntut kebaiakn xde satu pun dlm dunia ni agama suruh buat jahat….siluna tu kite nk jaga kite nk tegur…sbb apa nk jaga agama dia…dia agak2 mama peduli ka suma itu…????dia buat dosa dia buat la itu dosa dia ngn tuhan bukan dosa dia ngn kita ni sesama manusia…so kita jaga la diri kita sendiri agama kita tingkahlaku kita sendiri….nk tegur tegur la baik2 kalo nk menyedarkan siluna nk menjaga agama dia bukan kutuk!!!mcmmane la kwn tu nk jd baik???tu yg aku nk ckpkan….bukan nk menyibuk tp benggang ngn komen ckp tegur tp kutuk..!!!pa benda tu???

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. nANTI SEX says:

    Semaklah lu pengancot.!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kareem says:

      yes tol tu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pengancot says:

        ko ni mcm paku ngan pahat apa org ckp ko yes saja…x teliti dulu….sama .a ko ngan nnti sex tu….bgs ko jumpa nnti sex tu buat video ko sendiri isap2 gitu…..menyemak!!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      woi nanti sex..ko ni bukan semak lg…tunggu n nanti buat apa….cari lah sendiri betina ka jantan ko nk sondol…ko nk ku ancot ko…bodo punya org nanti2 sex….sampe tua la lu x merasa…..mocok la sorg2 bgs tmbah pahala ko byk2…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. pengancot says:

    what eer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. adam says:

    fuiyoh….mcm2 ada ne.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. .......) says:

    mmg sakit mentel btol mamat nih..cakap “suke hati diorang la phale ke dosa” YANG KO PLAK NK SEBOK APSAL?SUKE HATI DIORANG LA NK TEGUR KE APE….
    mmg kite WAJIB tegur klu bnde tu salah..jgn plak nt klu NENEK ko,MAK ko,KAKAK ko,ISTERI ko jdi mcm luna maya ni ko ckap suke hati diorang la..dosa phale diorang punye!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      itu la sbb nya aku ckp dlm laman ni jgn nk sibuk hl org….kalo nk tengok 2 la x nk tengok DIAM….!!!nk komen komen la pakai otak tu…berasas sikit jgn nk komen tp kutuk org…..ko pun ckp SUKATI JE NK KUTUK AKU padahl ko tu pun sama juga…sebok pasal org lain…jaga la NENEK KO MAK KO KAKAK KO ISTERI KO tu…jgn nk sebok o ambil tau hl org…hl diri sendiri x tau nk jaga…hah dosa pahala dia org punya la aku x ckp pun dosa pahala dia ko yg punya…ada ka!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • kokok says:

        pengancot ni marah pasal mak ayah n kakak dia mcm luna tu..aku mau order akak ko bleh ke pengancot????

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. truthgal says:

    woi pengancot…ko ckp bencana kat indon x de kna mgena ngn dosa…cba ko pikir npe masjid kat sna x runtuh msa tsunami??tu utk buat kta pikirkn ttg kuasa Allah….bkn utk org indon je tp seluruh manusia…smua blaku ats kehendakNya..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      hah…kalo itu petanda bg seluruh umat manusia jgn la ckp dosa tu untuk org indon….jgn la ckp pasal indon tu byk buat dosa….itu kehendakNya….tp apa pasal nk tuduh INDON TU BYK BUAT DOSA???patut ka…lu pikir la sendiri woiii…jahil sgt ka indon tu korang nk hentam dia???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. adam says:

    marah c penancot..
    marah dan marah lg..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • im says:

      haha..pengancot ni mmg best la…..die mmg ske org x ske kat die…btol…cri publisiti murahan…agaknye pengancot da lame admire kat luna ni…sbb tu hangin semacam….haha…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • cik bedahlaser says:

        tu yg sume komen org die reply balik tu…. nmpk sgt xde keje… kesian…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • pengancot says:

          sbb i nk bls suma kritikan u all la i xde keje….cik bedahlaser awak tu ade keje ke xde keje yg dok menyampok sini gak..kenapa…. geram ha???nk tuju gak komen2 cik tu mcm diaorg x masuk akai???ok la i bg ingatan nk post komen tu post la xde org marah…besala org kita ni suka mengomen tp dgn cara yg boleh d terima akal..jgn post komen yg x masuk akal yg bodo2…ok..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pengancot says:

        haha…bro2…gua x cari la publisiti murahan…gua suka belasah org yg ckp x tentu pasal bro..yala org mcm lu juga…bangang!!nk admire sama luna tu x kesah bro…asal dia mau saja bro…byk pompuan lain boleh dpt bro…hangin semacm pasal kritikan yg bangap mcm kritikan ko ni juga la bro…tu sbb naik hangin nasib x naik heli…haha…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot anak haram says:

          org suma benci dgn ko la bodo..aku harap tuhan pun benci dgn ko…hahahahaha kesian silaknat ni..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  57. Ilmu Alam says:

    Pengancot… gempa bumi cuma salah satu cara utk Allah nak balas dan bagi warning kat kita…byk lagi cara lain yg Allah nak balas tapi manusia x tau.Baik dpt balasan di dunia daripada di Ahkirat..Segala-gala atas Kunfayakun Allah…Insaflah dari segala dosa2 kita.Sy doakan yr terbaik buat saudara.p/s kalau ada masa lapang baca le sikit2 buku agama.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ilmu alam….mmng sah itu satu cara allah menurunkan bala nya sebagai satu amaran kepada kita manusia tg hidup d muka bumiNya ini…tp sedara harus sedar dan faham….aku x kata segala bencana itu bukan dari allah tp aku heran kenapa para2 pengkritik ni nk kaitkn indonesia tu dlm balanya?apa d situ saja ka allah nk turunkan amaran nya…??ada yg ckp pasal indon byk buat dosa itu sbb la tsunami melanda….logik ka pemikiran begitu???ko ngn aku pun sama kita ada buat dosa mungkin lg jahil dr si luna tu…so apa kait maitnya dgn rakyat indon negara indin…itu x betul sedara…!!x suma rakyat indon tu jahil o jahat…mungkin d kalangan rakyat kita ni lg jahil dr diaorg…so jgn la kaitkn o mengata o mengkritk dgn cara yg salah yg x boleh d terima akal…d akhirat xde sapa2 akan tolong kita dgn kebajikan,dosa pahala yg kita bawa nnt d akhirat tu…kita sendiri tanngung bro…beriman syurga la d mata jahat d buat neraka la d mata…so jgn nk post komen konon niat nk menegur sesama islam tp mengutuk sesama islam….kutukan xkan berhasil menjadi baik kalo teguran xdak berasaskan kebaikan…ok bro…byk masa saya lapang nk baca ilmu agama bro…tp jgn setakat ilmu agama kita blaja tp d dunia kita lupak nk blaja….agama pegangan hidup yg akan kita bawa sampai kemati ilmu dunia kita d wajipkan tuntut juga agar kita dpt nikmati keindahn kesejahteraannya sebelum mati…apa2 yg kita buat d bumi ini d akhirat la sumanya akan terjawap..so tuntutla kedua2nya sekali..jgn jahil….!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Ilmu Alam says:

        Alhamdulilah…betul jugak tu..jgn tutup minda kita.Kita harus terima semua pendapat.Walaupun saya x berapa setuju dgn Pengancot tetapi ada juga kebenarannya..X semua pendapat kita tu betul..Sama-samalah kita belajar segala Ilmu yg ada .Ilmu Agama dan Dunia sama-sama penting.Jadilah manusia yang berjaya di Dunia & Akhirat…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. anti pengancot! says:

    pelik la dgn kamu ni pengancot. bagi nasihat itu ini, hebat sungguh kamu ckp pasal dosa pahala org.. tapi kamu tuh membodoh bangangkan org ada la.. mcm kanak2 riang kamu ni…. sian x matang….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sakit ati tgk org bodo mcm pengecot says:

      woit pengancot,,, ko ni islam ka pe kebenda? ke ko ni mmg x de agama.. sound so stupid.. but U R STUPID. Mkn aku bc comin ko mkn aku rasa ko ni biul la..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pengancot says:

        apa2 la bro biol ka pa benda ka ok la tu….jgn x fhm je bro wokehhh…haha…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      aku x rs pelik pun bro….org yg membodoh bangangkn aku n diri dia sendiri aku bantai la bro….gua brutal bro ckp main lepas je x kesah la ko nk ckp apa pun…x matang x ckp mcm tu bro…apa2 la bro janji hati lu senang…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pengancot haram jadah says:

        padan muka lu pengancot..bodo…ko brutal ke,apa ka..tp lu mmg sial..wakaka

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. i love pengancot says:

    pengancot marah lah lagi..best pulak tgk hang berdrama..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. troy says:

    bodo punya laknat pengecot..allah melaknat pengecot..ko masuk lain agama la…ko ni mcm org tak ada otak.bodo..sesat,jahil suma ada dlm diri ko..puuihhh…laknat la ko..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ko ni pun bodo laknat jahil xde otak ade otak taruh ptp longkang…ko x sedar ka x baca ka apa aku ckp…fikir la ada otak tu ko tu bukan binatang troy….xde otak…apa yg bangap ko ni…ko nk melaknat aku ko tuhan ka???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • castor troy says:

        lain kaliiii,,gi la masjid..gi semayang jumaat..dgr khutbah..dgr ceramah…nnt tak la jahil mcm ni pengancot..tk la org keji ko..hina ko..bodoooooooo….haaaa amik ko haram jadah..aaa kene lg…sial,anak haram.kapir,laknat,…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. john says:

    pengancot..lu sial..semoga allah melaknat manusia bhati hitam dan jahil mcm ko

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      alhamdullillah kalo tuhan nk melaknat aku john…xpe…harap tuhan juga akan melaknat manusia2 yg memberi teguran konon baik tp mengeji menghina n mengutuk…itu lg laknat bro john….ada baik nya aku kutuk diaorg ni dulu…biarla tuhan nk laknat aku laknat la bro kalo aku salah kutuk diaorg ni…ko doakan la…amin yarabiialamin….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
      • chombi says:

        cis haram jadah pengancot…jijik aku baca perkataan ko ni…bpura2 plak…sial ko…

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. ron says:

    yaa betol..mugkin mak dan ayah pengancot mcm tu gak masa muda..hahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. banzai says:

    aku pun doakan biar pengancot mati kapiaq…mati hina…mati jahil..dlaknat tuhan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      aku pun doakan ko mati kelapiaq….mati keji mati berulat…d laknat tuhan..subahhanallah…!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • troy says:

        aik…pandai dia cakap subhanallah…ko kan kapir…pengancot2…ckp mcm ustaz.tp rupanye,,,kapir laknat..hahahahahaaa

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot sialan says:

          pengancot leh ckp subhanallah lar kwn2..aku ingat dia ni xder agama…bagi komen ngalahkan org xder Tuhan..rupenye dia islam..tp confirm dia kurang ilmu agama..tats komen dia byk gune logik n hukum akal kat kapla lutut

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • apai says:

          mu ni benggong la,palo otok bodo,dah tuhan nk buat mcm 2,mu 2 pasal agama mu tahu ko,setahu aku,ore bandar ni bodo2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. repoman says:

    kawe ghaso..pengancot ni anak haram…tu pasa dio tok pehe hal ugamo nih…nate hare punyo orghe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      x po la repomen….kawe pehe hl ugamo x gesoh…besa la tu…anok hare tu perkara biaso kawe dgr….mu tu x pahe2 natang berok gapo dio mu ni…?berok mak ye mu ni….??!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • zuki says:

        nate hare punyo pengancot…date klate kawe buak budu hohohohohohoho…sial punyo ore…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. siva says:

    org india pun tau baik buruk…lu tk ada sivik la pengancot…bodo punya org..kasi malu agama islam…jahanam..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      aney ha…bgs la hang tau baik buruk…suma ugama pn ckp psl baik buruk…yg baik kita ikut yg buruk kita tinggal aney…tp apa pasal mau ckp buruk2 sama itu luna maya punya gmbr?kalo ckp serupa bikin ok juga aney ini tidak ckp pun tidak serupa bikin mcm lu juga aney…mau kritik saya ckp biar pakai otak jgn paki kepala sukahati mau ckp….ckp x pakai otak mau komen itu luna…apa mau komen kalo x suka tengok…lg jahanam aney…mau komen komen la pakai otak jgn komen kutuk dia mcm2 aney. sial la jahanam la apa la senama dgn nya..itu mcm tegur ka namanya aney…mau tegur org tegur baik2 baru org boleh sedar….u lain agama saya pun lain agama…u mau tegur org bagi baik u sumpah seranah dai ka???itu mcm tegur ka kwn???india punya org mcm itu ka aney???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • siva says:

        lu bodo la pengancot..saya pun tk tau lu agama apa…yahudi la kot..pundek la lu…lu mati mcm bangkai anjing

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  66. rajendran says:

    thats right siva..i’m agree with u…..pegancot son of bitch..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pengancot says:

      that right rajendran…but not son of the bitch…i’m king of the bitch….son is too small bro….n u mother of the bitch…hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • munir says:

        bodo la lu ni pengancot..ko ni mmg bebal..padan la dgn muka ko sial

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. indra says:

    hang ni mmg sah anak haram pengancot..tu pasai hang tk pecaya bala tuhan…kafir la hang ni..tk sia2 pak dan mak hang buat mcm tu masa muda dulu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ni pun satu lg2 mau ckp psl pecaya o tidak bala tuhan…aku kafir x pa bro..kafir kafir la dlm dunia ni pun byk yg dh kafir bro….aku kafir kritik je bro..haha…..ckp la bro apa lu mau ckp…gua lahir dlm buluh betong bro…anak haram tu apa benda bro…anak yg haram ka….???haram dr segi apa bro…??dr segi mak bpk buat ka bro…?mak bpk buat anak haram ka bro???ko ni dh menyinngung hati org2 kafir bro ckp aku kafir bro…lu mau ingat bro kafir tu manusia juga bro hamba allah juga bro…byk pengkritik2 sini pun kafir juga bro….pikir dulu dgn ckp2 lu bro…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • indra says:

        hang kapir la pengancot…lu lebih baik sembah kayu…ko kan tk pecaya pd tuhan..lu keturunan haram…heheheh

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. shafika says:

    padan muka ko penganciot siol…keturunan haram jadah..anjing…padan muka..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ada ku nk ambik kesah ke wahai shafika….keturunan haram jadah ka anjing ka besala tu pengkritik mcm aku…mcm ko yg x fhm yg x ambik tau x mendalam tentang yg aku komen lg la ko tu bukan setakat anak haram o hanjing……keturunan bangap dungu x blaja abc ko ni….bodo lg d cmpur ngan siol kalo x tau keadaan sebenar…sori 2 say ok….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ika says:

        lancau mak lu la pengancot..suma org tk suka dgn ko..g semayang la weh..anjing..babi..syaitan..hahahahahah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. chaosbozack says:

    kat malaysia dah kena dah bencana nie tak ingat ribut greg tut..tut g00gle tsunami tu tut tut… jangan ingat sains jer lu dah di butakan oleh dajjal dah……….tak lama lagi nie kalau dah limpas red zone nie kena buat bahtera dah nie kuang..kuang…kuang….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. hamba Allah.. says:

    salam..hmmmm…pengancot 2 mmg btol2 anak haram la,,dh taw sume 2 dtg dr Allah,yg kau duk citer sal keadaan bumi di indonesia btpe,bengang btol mamat nie..nmpk sgt ko nie cetek ilmu agama..org suh p dgr ustaz ceramah kt masjid xnk…ko taw x bnde ape yg xhancur time tsunami kt aceh dlu…bkn kew masjid??law btol tsunami tuu 100% brpunca dr keadaan bumi..psal masjid kt aceh 2 xdisapunya skali??…bodoh btol,2 tandanya kuasa Tuhan,komen nk tunjuk pndai,bljr ilmu geografi knon…tp bodoh yg dtujuk…pelaa..salam!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      salam hamba allah…aku ni bukan nk cite psl keadaan bentuk muka bumi indon bro….aku ni nk ckp psl komen2 setgh org dlm ni yg mlibatkan tsunami ngan dosa manusia…ko ni x fhm ka apa….baca blk apa yg diaorg komen tu….ko ni pun satu bangang…mmng la sah tsunami bpunca dr keadan muka bumi….dh benda tu nk blaku d nk tjd d utara sumatera blaku la tsunami…kalo indon tu byk buat dosa apsal d acheh saja…hl masjid tu kita x blh nk perjelasankn….mmng dr segi pemikirn itu kuasa allah….tp kenapa d baitulmaqdis masjid d rbhkan oleh org kafir xde plk nk berlaku apa2 bencana alam…critanya pn sama saja…tu pun islam bro…kafir yg rbhkn…bukan nk tunjuk pandai o x blaja ilmu agama..tp benggong ngn komen se2tgh kwn ko dlm laman ni…komen yg bodoh2 mcm ko jugak x tauk apa2…bodoh yg ko tunjuk pasal x tauk ape yg d ckp….!!!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • adi says:

        ko ni mmg anak haram…suma org kt cni panggil ko haram,sial,bodo…mmmm padan muka ko…nah satu lg dasar ketutunan jahil dan sialan…best..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. anakrossi says:

    cammane muslim nk bersatu kalu sesame kite pn nk bergaduh tanpa bertolak ansur…ariel dgn luna punye pasal org lain yg gaduh…matang la skit bro2 sekalian…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. defent pengancot says:

    btul la ape yg pengancot cakap….kadaan geografi indon x brnasib baik mcm kter….jd brsyukur..cume d ingatkan jgn la salahkan pengancot..pengancot x tau ape2,sye knal die..die bdAK2 lg..nk ckp dosa phala ngan die pn x guna,dh x ader akal lg…….die tau psal indon kene bala pun dr tv..die tnyer mak die….”mama nape indon kena tsumawi”mak dei jwb bkan tsumawi tp tsu nami…tsunami ialah ombak yg diakibatkn dari gempa bumi di bwah lautan dan menjadi gelombang besar yg memusnahkn medan…..ia berkait rapat dgn proses gnung berapi..indon terkenal dgn gnung brapi,so kter patut bersyukur kpd ilahi……so skali lgjgn marah pengancot naaaaa..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ko ni sedar pun ckp mcm tu..bsyukur bumi malaysia x kena gempa bumi….ok la tu d sbbkan proses gerakan bumi bawah lautan…kalo setakat indon je yg kena xpe tp brp byk negara yg kena…so negara2 lain yg kena tu x berdosa ka jg…jd apa la nk melibatkan indonesia tu dgn dosa….thiland maldives bangladesh utara malaysia yg kena juga sbb ape u…?dosa manusia juga ka???aku berckp pasal bencana alm dgn dosa manusia ni sbb ada antara pengkritik2 ni melibatkan dosa manusia dgn kejadian alam…pas tu ckp pulak kat ibdon tu je yg kononnya sll tsunami n gempa bumi…pasal apa pasal byk dosa…ptt ka???so apa yg pemikran tu singkat sgt smpai tahap tu nk tuduh indon byk buat dosa…Allah x memilh sapa uamtnya drp islam maupn kafir kalo Dia nk turunkan bala…..sedar la skit dgn komen2 tu…yg ko tau tsumawi je….ape minat bgs sgt ke tsumawi ko tu….???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • entah lar.. says:

      trust me..defent pengancot n pengancot ialah 2 ekor beruk yg same..nak ajar manusia tp x sedar dia ialah haiwan yg tak berakal..

      korang jgn mrh pengancot..kalo dah haiwan, mane der gi skola..tats why dia bodo bangang baghal bengong tahap gaban!! x payah begado ngan binatang..kite manusia ada akal..pengancot cume seekor beruk..kesian dia…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. truthgal says:

    ermmm..pangancot dh senyap dh….Alhamdullilah dh insaf dh pon…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      aku insaf bgs la minah…ko tu insaf la juga jgn dok mengintai komen2 aku akn datang….mmng krja ko ke mengintai org…x insaf2 lg ke???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • castor says:

        intai2 dia punya suka..tp lu ni laknat ,jahil dan anak haram..mampus la lu pengancot..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  74. uba says:

    Tak cantik mana pun body Luna tu….ariel ja jenis tak tolak bangkai…not my tease…..ingatkan ok sgt…cantik lagi agnes Monica….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  75. ridzuan says:

    tu nasib 2 org tu la dpt aib……kat malaysia pun byk jg yg mcm tu tp tuhan x tunjuk lagi…….sama2 la kita jaga….org melayu ni memang mengata org cukup terer dr zaman moyang kita lagi……

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  76. fiq says:

    ae….dnia nk dkt da…mende uw jd tok kte gat2….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  77. mien says:

    pngacot…ko nie bodoh sgt la….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. awe donde says:

    pengacot anak babi

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  79. wakenabeb says:

    pengancot yang ko lebih2 ni apehal…tau la kubur masing2 tapi kalo ko mampus nyusahkan org gak..nak kena mandikan tanamkan la..dah org tegur buat benda xelok ko marah org..harpkan ko tegur smpi kiamat pun ko xtegur

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      ok bro…tegur ka tu…?abs ko kutuk tu apa?tu bkn tegur bro…ko ni tegur ngn kutuk pun ko x fhm…nk tegur org buat salah ka tegur cara baik bukan tegur menghina mengeji…aku x tegur dia biar la dia sampai kiamat bro yg ku tegur aku marah pasal ko org tegur tp mengutuk x pakai otak tu la bro….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • poo... says:

        betul tu wakenabeb…dari tdi krtik org..ish2…..nasib baik ko perasan..aku naik berbulu dgr ayat pedas dari pengecot…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • pengancot says:

          ko nk pedas lg…boleh…aku tambah cili padi lg….biar pedas korang rasa..kritik la lg dgn kritikan x msk akai….ada akal n fikiran pakai la sebaik mungkin kalo nk kritik…!!!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anakin says:

          tu la bodo laknat betul pengancot ni…tak pegi semayang jumaat ke…dgr khutbah..psl bala,tsunami..bodo..kapir punya pengancot..laknat lah ko dan mak ayah ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. pengancot says:

    assalammualaikum suma….sejahtera bg sedara2 yg bukan islam…terimakasih atas segala kutukan korang kat aku ni….dan pada sesapa yg pedih telinganya dgn bahasa2 kesat aku minta maaf byk2…aku bukan nk menyokong o menidakkan kebenaran o kuasa ALLAH dlm hl ini…tp korang harus sedar la tentang apa yg aku persoalkn….se2tgh drp kritik2kan korang ni cukup x memberi apa2 yg berguna yg dpt d terima pakai…aku nk bertny…kenapa harus korang kaitkn hl dosa pahala setiap manusia d dunia ni dgn kejadian alam….padahl segala bentuk bencana alam yg berlaku ini adalah kerana peredaran waktu dan masa atas pergerakan muka bumi…aku tidak menolak o menidakan ianya berlaku bukan kerana kuasa tuhan…itu mmng dh termaktub…tp se2tgh korang memberi komen melibatkan hanya sesebuah negara itu indonesia yg terlibat akan dosa…kita x boleh menuduh begitu…PASAL D INDONESIA BYK BUAT DOSA…???apa ke jadah berpikiran begitu….kenapa perlu singkatkn fikiran tu berfikir mcm tu…??sedangkan korang pun tau keadaan itu tidak sama sekali d tujukan khas untuk rakyat dan negara indonesia…kenapa msh nk menyangkalknnya??seblm tsunami tu melanda indonesia byk negara lain dh terkena tsunami so apa negara lain tu byk buat dosa juga ka…??itu kejadian alam ALLAH TAALA saja yg tahu apa kehendakNya…jd kita sebagai umatnya yg lemah jgn berfikir lbh dr apa yg dia fikir…jgn terlalu tinggi sgt pemikiran tu sampai menjd berfikir yg x masuk akal…kita rdha atas segala kuasaNYA untuk melakukan apa saja…kita manusia…d beri seketul hati…d dlm hati itu kebaikan dan kejahatan tercipta atas kelakuan diri kita sendiri…baik hati kita baik la jd kita jahat hati kita jahat la jdnya..xde hati ko aku milik hati aku ko milik..masing2 dgn hati sendiri…begitu laa si luna ini…segala2 apa yg berlaku pada diri dia atas kemahuan dia sendiri tiada sesapa yg larang…dosa pahala dia allahuallam kita xdak tahu…kita menegur ada bgs untuk menyedarkan dia…tp kita tegur dgn yg betul yg blh menyedarkan dia…tp se2tgh teguran korang ni mengutuk mengeji dia…apakah cara mengutuk mengeji dia tu boleh merubah si luna tu jd insaf??kerana teguran2 yg x berasas tu la aku jd x seronok meluat ngn teguran korang ni…ada akal fikiran gunalah sebaik mungkin…nk mengur tegur la dgn baik bukan d keji…x suka tgk dia begitu haram ka apa kenapa nk lawat juga laman ni…??kan berdosa…korang pandai ckp dosa pahala tp korang tgk juga umpat keji kutuk juga…x berdosa ka itu suma…so sedar lah sikit…nk hantar post komen tu pakai la akal ngn fikiran yg Allah bg pada kita untuk berfikir mana yg baik dan jahat…aku boleh jd positif n negative boleh jd apa2 saja…korang klua kata kesat so aku pun boleh…so pada sesapa yg msh x puas hati ngn cara aku berckp cara aku melemparkan kata kesat ingat la kalo nk klua kan komen tu jgn guna kepala yg x berotak…guna kepala yg berotak yg ada akal dan fikiran tuh…Allah x suka kita kutuk2 org…berbaik sesama insan baik islam ato pun bukan…kita hidup dlm manusia sejagat ni harus berterimakasih atas pemberian nya…cuma kita je yg x tahu menghargai…itu saja wassallam…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • mr jizz says:

      aku dari awal setuju sgt dgn lu bro.semua hentam lu mcm tu sape x hangin tol x?
      ni la org kita.sng sgt terjun ke conclusion.maki hamun org no. 1.duh..sikit2 nak kaitkan org indon dgn tsunami.malaysia pun teruk jugak.gay makin ramai lak aku tgk.akhir zaman ni mana2 pun sama dah..
      brunei je yg stil ok kot?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • peace says:

        Asalamulaikum, panjang sungguh kutuk mengutuk. Ada fakta dan ada yg main akal fikiran. Maaf mencelah, sini sedikit tentang pengetahuan sy tentang tsunami yg teruk di indon dan beberapa negara lain yg kena. Sebelum tu kita tengok sejarah Aceh, dulu Aceh adalah sebuah negara islam yg masyur dengan nilai2 keagamaan, kuat pegangan agama. Tapi sedikit demi sedikit semua tu hilang, sehingga la sekarang. Kristian pun blh kawin dengan islam pada undang2 indon. Benda yang berlaku adalah dosa yg amat besar, jika dibandingkan dengan org kafir yg mmg menafikan agama islam dari awal lagi. Indon pulak mengubah hukum islam. Jadi dengan kesalahan2 dosa besar x mustahil Allah akan turunkan bala. Pasal tempat2 lain yg terkena tsunami senasib dengan indon, kita perlu kaji dan teliti, selatan thailand, penuh dengan tempat2 maksiat, kuala muda tempat pengedaran dadah(info dari kawan aku yg tinggal situ) penang pulak mmg banyak aktiviti x bermoral xperlula nak dijelaskan dgn terperinci. Bkn semua bencana alam adalah bala, tapi kita kena ingat, kadang2 bencana diturunkan untuk mengingatkan manusia akan kebesaran Nya. Klu bencana alam itu adalah 1 bala, petanda besar seperti masjid bediri gah, org beriman terselamat, itu adalah antara tanda2nya. Jadi kita kena kaji Al-Quran, mcm mana bentuk bala yg pernah diturunkan pada umat nabi terdahulu, X blh menggunakan akal fikiran saja untuk menyangkal. Kita pula kena ambil iktibar dari apa yg terjadi, mungkin Allah bagi peringatan utk mereka supaya berubah, dan mungkin dah ramai yg berubah dan insaf. Kita pula yg x diturunkan bala? kena la beringat. Sama2 la kita insaf dan bertaubat.

        To pengecot:

        Dari komen yg sy baca diatas:

        Saudara berkata kita umat Allah. Kita bkn umat Allah, tapi hamba Allah. Kita umah nabi Muhammad s.a.w

        saudara berkata org kafir pun hamba Allah. Org kafir bkn hamba Allah. Manusia yg menyembah Allah(islam) sahaja hamba Allah. Tapi org kafir dan islam adalah makhluk Allah.

        Teguran lain: Jangan la sampai kluar kata2 lucah, sampai ade pengakuan nak jilat ke ape ke. Ni teguran dari seorang muslim kepada muslim yg lain.

        Wassalam…

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • troy says:

          aku mmg setuju kata2 ko ni brader peace..tp aku angin gile dgn pengancot ni…mcm org jahil agama…tk penah pegi ceramah ke,semayang jumaat..tanya ustaz psl tsunami..bala..perang…bodo punye pengancot..sial lu..opss sory brader peace..emosi..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • ko macam syok sendiri la dak gile. sian… ko, telepas dari spital gilak mana ni…?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  81. kahkahkah says:

    oi pengancot..ko ni bodoh gile..hahaha..kecoh lebeyh..cm haram..mst ko ni artis nih..ade kene kantoi gambar kt sini nih..tu yg anti semacam kt BN..hahahaha..bodo pny olang..pigi mati lah!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pengancot says:

      hahahaha….gua bukan artis bro…gua anak haram bro tu yg kecoh lbh bro…lu lg bodoh gile +bangap+banggang bro…hahaha…pa plak kes bro ni nk kaitkn ngn BN?????pa kes bro…???lu org parti ka bro…kalo nk kritik pasal party bro bkn sini bro…baca kolum dulu bro…lu salah msk ni bro..ada baca ka o x skolah???bodo pny org mcm kerbo…..kulit je tebal ptt la bodo…ada otak taruk kat lutut…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • SOKONG says:

        SOKONG PENGECUT. tak payah nak ckp banyak, kita tak dapat duit pun dari sini..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • rony says:

          lu anak haram la pengancot..mak ayah lu pelacur ka..tak otak punya bodo..nk betumbuk jom la..hahahaha bodoh..haram jadah..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • ...pengancot..... says:

          pengancot lu ada kakak atau adik pempuan ke…aku mau pakai 2 hari..nnt aku beri ko seratus rupiah…heheheheheh c u pengancot bodo…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • sian… ko anak haram… mak ko dulu suke buat aksi macam luna agaknye…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • troy says:

          aku mmg berangin je dgn pengancot..cakap mcm org kapir..harap2 dia mmg org kapir…nk ckp psl agama biar la bpengetahuan..ni dh la jahil bodo,haram jadah..nk citer pasal agama lak…babi btl…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • peace says:

          Asalamulaikum, blm habis lagi perdebatan ni ye. Ok la, disini sy ingin memberi sedikit kesedaran. Sebenarnya saudara pengecot ni adalah salah sorg org yg membangkang ape yg kita percaya. Mmg ramai yg nampak marah bila dia buat kenyataan yg bertentangan dengan kepercayaan kita. Tetapi di luar sana masih ramai lagi yg sama seperti pengecot, kita tak blh nak salahkan dia, mungkin dia jahil atau kurang ilmu agama, tetapi untuk kita yg paham dan percaya tetang ajaran islam, adakah kita dah cukup kuat ilmu untuk menangkis hujah2 yg menggunakan akal fikiran. Sama2 la kita tingkatkan ilmu agama untuk menarik dan mengembalikan akidah umat islam. Jadikan org seperti pengecot ni sebagai batu loncatan untuk kita meningkatkan ilmu, takwa dan iman, jangan kita menambah dengan maki hamun. Anggap la ni sebagai dugaan. Diluar sana ada ramai lagi yg berfikiran mcm pengecot. Sama2 la kita berdakwah untuk menyebarkan syiar islam. Allahuakbar..

          wasalam…

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • troy says:

          wslm…aku setuju dgn kata2 dpd ko peace…mungkin aku tlalu bemosi…maf semua pembaca…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. emelda says:

    wahai cik abg n pakcik2 sume….cukuplaa…jgn gado2 lg….sume yg trjadi pd luna maya jd kan pngajaran…dosa pahala 2 antara dia dgn ALLAH….jgn stopkan tali persaudaraan islam antara kita sesama umat….dek krn blog yg panaz nie…:)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • troy says:

      aku bkn nk gaduh psl luna tu emelda…tp pengancot ni bodo…tak tau la dia ni islam ke kapir ke…cuba nk menidak2kan hukum tuhan…aku bkn alim sgt emelda..tp aku tau gak hal2 agama..,tp si sial pengancot ni ckp mcm haram jadah..mcm yahudi…tu psl org marah sgt kt dia dlm blog ni…kalo tk paham,tk tau pasal agama,jahil agama..gi la surau.,g dgr ceramah,g tanya ustaz,..tanya mak ayah nenek lu pengancot..kalo diorg tk tau gak,,ko heret mak ayah nenek ko g surau…bertanya,jgn malu2…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ina says:

        betul tu troy…emelda,kami bkn nk stop kan sirratulrahim antata saudara islam..,tp pengancot ni yg bodo..keras kepala..tu psl ramai yg tak suka dgn dia..pengancot kene keji teruk dlm blog ni…puas ati..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. nottie says:

    apa2 pun…mmg luna maya….perghhh!!! mantopss… dun care whut ppl wanna comment..kalau depan mata…ejas jugak kot…hehehehe…..

    tsunami ke hapa ke…xder kaitan ngn ini cerita…yg pasti… tsunami dlm diri ku mebuih-buih melihat keseksian luna..ooo luna..ooo luna…ekekekekee

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. jann says:

    assalamualaikum………antara dosa dgn bencana alam……kita beruntung jadi umat Nabi Muhammad sebab banyak syafaat….saat tiba ajal Baginda, dia sentiasa mnyebut “umatku” berulang kali……dan kita telah dijanjikan yang bala Allah S.W.T tidak diturunkan secara terus pada umat Nabi Muhammad sebaliknya dijadikan bersebab dan secara logik akal seperti bencana alam…..sperti umat nabi2 terdahulu, mereka menidakkan ajaran ALLAH S.W.T dihapuskan terus dari muka bumi, tetapi tidak umat nabi Muhammad….salah satu sebab bencana alam, untuk mengingatkan umat manusia agar sentiasa ingat akan balasan Allah atas dosa2 yg pernah dilakukan….mereka sentiasa diberi peluang untuk bertaubat…..

    ada satu kisah dimana Allah perintahkan malaikat untuk memusnahkan sesebuah kawasan kerana mereka tidak mengikut Agama Allah dan sering melakukan mungkar…apabila malaikat turun untuk melaksanakan tugas, mereka berpatah balik kerana di kampng itu terdapat sekumpulan yg mengikut agama Allah…Maka Allah perintahkan malaikat itu turun kembali supaya memusnahkan kg tersebut bermula dari sekumpulan meraka itu kerana meraka tidak pernah mengajak dan menegur org2 kg yg tersesat…….

    apa yg saya ceritakan bukanlah sbb sy nie pandai sgt bab2 agama, tp pengetahuan ini diceritakan sendiri oleh syarahan dan tazkirah oleh ahli2 dan guru2 agama…..sekiranya ade terkurang dimana2 sila betulkan…..jadi, moral of da story adalah, kita sebagai umat islam yg mengamalkan rukun islam dan membercayai rukun iman, hendaklah sentiasa berpesan2 sesama kita termasuk mengingatkan diri saya sendiri dan ingatlah, azab Allah itu amat pedih………yg ditunjukkan kt bumi ni skit je, sebab ilmu untuk manusia ni sgt2 sikit, dan ade antara kejadian yg Allah tunjukkan xblh terima oleh pemikiran manusia……WALLAHUA`LAM…….Assalamualaikum……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  85. pemancut says:

    from comments above. pengancot is actually an indonesian yang ngak bole terima kenyataan bahwa Mmg Tsunami itu balasan tuhan atas kedegilan manusia.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  86. nak pancut kt dlm luna says:

    patut pengancot…ko tukar nama jg pornoncot!!!!!!!!!!!!!, indon tu kena tsunami sbb…ko tgk sdr tempat ko tu….mana ader negara islam lain yang bagi islam kawen dgn kistien..tempat ngko jerrrrrrrrrrrr! dah kene tsunami x insap2 lg….kena pulak kat pulak lg kat jawa…x insap2 jugak…, agaknya si kaler luna tu…nak meromen anjing tu agaknya…ariel pose lah agaknya hr tu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. kaler buncho says:

    aku nengok sume indon sokong si kaler luna telanjang, aku setuju dgn ko ‘nak pancut kt dlm luna’. dieorg ni buat maksiat padan muka Allah turun bala. pastu duit kita gak dieorang mintak suruh derma!!!!!!!!!!!!!!!!huh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  88. coKkria says:

    ntah la.. luar lain..dlm lain… ssh nk pcaya manusia ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. Anti-PengancoT says:

    ish menyampah lak aku ngn c pengancot tu.. berlagak terlebih2 mcm pandai sgt… suka ati la diorang nak komen2 apa2 pun… dah tmpt nie di sediakn untuk wat KOMEN.. dosa-pahala tanggung sendiri la… knapa org nk tngok gmbr luna coz gosip citer baru.. kalu da pandai sgt.. terbitkan je buku2 ilmu ko 2.. xpayah nk jd pembangkan NO1 dgn nk maki2 hamun diorang.. of course org xske… brutal konon.. huhu.. kalu Allah 2 kata tgn ko cacat skrg.. ko anggap pun bencana alam gak kot agak nya… hahaha…. cian tul pengancot nie… apa2 pun itu semua kehendak-NYA sbb Allah yg menciptakan bumi n planet2 yg lain….. pasal luna maya nie.. artis malaysia lebih baik n beradab dr seberang.. lantak die la… yg penting gosip n informasi terkini xde la ketinggalan….. huhu…… selamat memberi komen.. jgn amek kisaht pada pengancot nk kata apa.. die akan tetap menegak kn diri die… TERUSKAN KOMEN2 ANDA……. yg baik kita jd kn teladan yg buruk kita jdkn sempadan.. ANTI-PENGANCOT SGT2…!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. nim says:

    aku skt mata n sakit hati bc tulisan pengancot. apehal la dia ni. semua benci dia tp still xsedar salah sendiri.still nk cr psl.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. BLUR says:

    PENGANCOT NAMPAKNYA PALING TERUK DAN BERLAGAK PANDAI LG HIPOKRIT DAN KEKADANG BIADAP..TIN KOSONG MCM C PENGANCOT ADALAH SAMPAH MASYARAKAT KRN IA ADALAH TIN KOSONG TAK BERGUNA..PINTAR PINTAR BODOH…JGN LAYANLAH C PENGANCOT LG …BIAR DIA DGN LABU LABUNYA…OTAKNYA ADA KARAT YG TEGAR,,,,TIDAK DPT DICUCI LG…MANUSIA YG PINTAR PINTAR BODOH MCMTU TAK INSAF NIM….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. tegang pancut says:

    wah…kalo aku dpt dia ni confirm tak kuar bilik….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. insan_yang_lemah says:

    uh…
    dah2 sme, jgn gado2 lg k?
    tenang…
    take a deep breath….
    bwk mengucap…
    nak tgk gosip bleh…
    tpi jgn gduh2…
    ya sedara sekalian?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  94. zairyl says:

    memang patut indon kena sunami

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. gurl_gurl says:

    eee…geram aku kat pengancot nihh!!! ko bajek ko bgus lak,kalu ko tu cerdik lg pandai,ko xckp cmtu bahlol!!! mulut cm betina,betina pun xmulut cm ko..org nak komen pe org pye pasl la,xpyh nk duk reply komen org bodohh!!! kuih bengkang tol la die nihh!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  96. pemancut says:

    aku setuju sgt dgn kaler buncho..dieorg ni buat maksiat xingat nk mampos!!!!!!!!, pastu biler dh kena bala..terkial2 la..buat sedih2 kat TV..minta derma duit kiter dgn muka seposen dieorg tuh!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. Jolah says:

    WOoofffff….Best lerrr Klau dapat main nng Luna Maya nihh……Fuhh…besttt…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. Lila Piraino says:

    I agree with your thoughts here and I really love your blog! I’ve bookmarked it so that I can come back & read more in the future.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. porno izle says:

    Hey there, was just surfing through the internet searching for some stuff and came across your site. I am impressed by the information that you have on this blog. It shows how well you get this subject. Bookmarked this blog, will come back later. You are great. Greets from arbeitsrecht wiesbaden

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  100. penderma says:

    paloi sigek sarawak ambik ko semua pengancot!!!!! mun sik cukup juak paloi sigek dunia tuk ambik ko semua!!!!!! cakap sik sopan asyik bodo n paloi jak d sebut.. cakap lah bagus2…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  101. ish..ish...ish... says:

    kesian betul aku tengok si pengancot ni….ni adalah salah satu manusia akhir zaman…tak pernah baca kisah-kisah nabi agaknye budak ni…cara cakap pun macam orang cetek akal…hai….aku jadi kesian sangat dengan budak ni…dia lupa agaknya dengan kuasa Allah….nauzubillah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  102. dahlia says:

    klau sye komen jgnlh terasa hati plak kan…apew yg diorang ckp sume 2 mmg betoi…..kita ni kalau iman tebal taklah jdi mcm 2…klau dh ske wt cam2 slalu …..bila allah dah turunkn bala…gn wk2 2 bru nk menangis..law nak nangis nangis lah skunk………renungknlah apew yg sye ckp ni ….sye skadr mnasihati…kpda empunye dri 2 sedarlh sblom trlmbt……ingat ingat lah kt aallah……alla yg mencipta dunia ni taulh dye bile nk turunkan bALAAAAAA……RENUNGKANLAN KATA2 SYE NI DH INSAF…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  103. syamiza says:

    mmg dosa org xpyh kita nk sibuk tp sbgai sorg islam yg xtegur islam lain wat dosa sdgkan dia thu prkara 2 adalah dosa, xbyk sikit pn dosa 2 trcalit pd bahu kiri dai gak…ape lg yg sokong..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  104. mama org says:

    pengancot keturunan indon

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  105. DramaStim says:

    Anda semua diwajibkan bernikah dahulu lepas tu hantamlah mana suka wanita/lelaki yang telah sah jadi pasangan anda,..
    Hantam jgn tak hantam….depan, belakang(bukan jubor), ngireng, merangkak, dokong, papah…henyak jangan tak henyak,.
    Mulakan dengan Bismillah disudahi dgn Alhamdulillah begitulah sehari hari dalam hidup kita,..mudah2han dirahmati Allah.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  106. Udin says:

    Ini pic benar2 bikin hot bangat

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0