Written by AbangNara | July 10th, 2009

ayu raudhah seksi

Mak aih terkejut berok kami bila tengok gambar seksi tak hengat Ayu Raudhah dalam Majalah Mangga. Patutlah ramai yang gelarkan Mangga nie majalah Playboy Malaysia. Semua gambar-gambar yang diorang keluarkan menyeksa mata yang melihat.

Kalau dulu ada gambar Zizie Ezzetie pakai baju tidur dan si Zeyna memeha di peha Iqram, kali nie Ayu Raudhah pulak buat free show tunjuk peha besau dia. Kang kena marah ngan Zakuan Adha kang baru tau.

Kami ingat kami nak kumpul tandatangan ramai-ramai la mintak haramkan Majalah Mangga nie. Makin melampau plak kami tengok dari hari ke ari. Ada yang berminat nak join?

Baca Yang Ini Pulak:-

173 responses to (GAMBAR)Ayu Raudha Seksi Dalam Mangga

  1. eton(bkn nama sbnr) says:

    aku setuju..
    kte band jep mjlh mangga ni..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 29 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      iyekkkkkkkk

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • BumBLeBee says:

      salah satu benefit buah mangga…… menaikkan shahwat…..

      tu yg nama majalah ni mangga and orang2 yg pose dlmnyer seksi seksi…hehehehehhe

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
      • Delima Saraa says:

        wakakaka…majalah mangga menaikkan syahwat??? uh uh uh, kelakar giler aku dengar perkataan tuu………… ish ish ish, bahaya tu, nanti kena gam

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • BumBLeBee says:

          aiyoh….delima….cuber baca elok2….. benefit buah mangga ler….

          biler plak kata majalah mangga….
          ni mesti baca laju xde brake brake ni…..ekekekkee

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Delima Saraa says:

          aku memang sesntif perkataan2 tu…wakakaka…ooooooooooo lelaki semua, ni satu lg petua untuk hr ni, tanak pokok mangga..tak payah nak beli ubata2 kuat atau pil mak janda…hehehe

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • norazniyta says:

          mmang ptot pown zaquan mrah dye bab dah melmpau sngat pakaian dye tue…da x ckup kaen agkyer

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
      • hyde says:

        klu aku jd zakuan, aku reject je pompuan ni… buat ape amek mangga paling bawah yg dah di belek2 org. baik amek mangga yg kat puncak.. masih suci dan terpelihara .. ye ar…mangga yg kat puncak susah nak capai. klu nak jugak kene panjat, bergadai nyawa, silap2 jatuh bole mati. hanya org yg betul2 hebat je dpt amek mangga tu.. bile da dpt, makan ar… raser neyr berganda2 lebih sedap dr mangga yg kat bawah…. maklumlah gred baik… tak pernah disentuh org…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
    • assa says:

      blogger ni tak tau ker, setiap majalah atau apa2 saja dalam bentuk media bercetak akan di antar ke kementerian dlm negeri untuk ditapis kandungannya. Sekiranya kandungan majalah mangga tu terlampau seksi, dah lama majalah mangga kena ban. gambar ayu raudah tak seksi sangat. blogger ja yg kasih besar2 seksinya.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 6
      • Delima Saraa says:

        assa, ko ni editor majalah mangga ker????

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
      • glam says:

        stuju dgn pendapat assa.x seksi mana pun gbr tu.ramai lg yg pose seksi giler dr dia.yg ni masih d tahap biasa2 je.korang ni,nampak gbr mcm ni pun nak nak kecoh gak ke?x baik sesukati je bg cadangan nak banned hasil keja org tau.kalau dah majalah tu d anggap ala2 majalah playboy dr dulu lg gulung tikar diaorg tu..jgn timbulkan isu yg bukan2..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 4
    • nenek kebayan says:

      sy minat sgt ngan ayu nie..bila berlakon dlm manjalara tu.. bersopan dan ayu jer bile bertudung….tp bile tgk dia kat sini….menyampah betul sy…

      Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • glam says:

        wahai nenek kebayan..jgn la terlalu fanatik bkn nye si ayu tu kangkang pun dpan kamera.x kan nak paksa ayu bertudung pulak sedangkan dia x cakap pun nak bertudung.dh nama nye lakonan kenalah ikut kehendak skrip dan jln cerita sb tu dia bertudung dlm cerita tu.apa la nenek ni.terlalu mengharap perkara yg bukan2.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
    • nenek kebayan says:

      betul… kite band jer mangga tu…tp kita terbitkan majalah mempelam…..wakakakaka

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • glam says:

        x pun nenek kebayan terbitkan majalah nenek sendiri la ye..MAJALAH NENEK KEBAYAN..kahkahkah..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • yusof says:

      tak baik band majalah tu… nanti ramai yang kena buang kerja… dah lah susah kerja sekarang nih… kita mana tahu strategi pemasaran majalah tu…. nama pun mangga kan kan kan… ada yang masam dan ada yang manis…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • ayuni says:

      eeee.. klu cantik xpala.. da la gemuk…wuuueeekkkk

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  2. ~EclipsE~ says:

    aku xminat bc mangga..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  3. eryna says:

    i tak penah beli magga since umur 17. now already 27. i stuju kalo u all banned je magazine tu.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • kaki pakuk says:

      I suke mkn buah mangga….

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • BumBLeBee says:

        Buah MANGGA – salah satu khasiatnyer buleh menaikkan nafsu…

        tu yg majalah nyer mendorong aksi-aksi yang bertujuan sama….kuew kuew kuew teow…

        setuju banned majalah ni.
        tak mendatangkan pekdah pun….

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  4. lalo says:

    count me in.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  5. kuntilanak says:

    majalah mangga memang macam 2, semua gambar artis seksi2 belaka..xseksi kat atas seksi kat bawah..xpun seksi atas dn bawah..artis pun dgn perasaan penuh bangga dan tersenyum gambar mereka disiarkan…

    yakkksssssssssss…..!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. anti lucah says:

    aku stuju..mljh telah merosakkan minda para remaja kita..mereka mudah terangsang lalu terasa ingin melepaskan nafsu kepada galfren or boifren mereka..aku stuju mjlh mangga diHARAMKAN dibumi Malaysia ini.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  7. aries_april says:

    aries skong kak nara…
    aries xmnt lgsg nk bca…
    bt rsk mta ja klau tngok cover page dia…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Mikael says:

    ?????????……………………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      knapa mikael oi????ko tak tau ek majalah mangga tu apa???

      ko rileks jer dlm keranda emas tu, jgn pening2..hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. jed hijau says:

    sapa baca mangga dia budak bodoh…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  10. BUZZ says:

    patut ditukar name “MAJALAH MAKSIAT”
    ataupon MAJALAH SIAL

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      cadangan yg perlu diafundi….kenapa dia guna mangga ek??? mangga tu menggambarkan seksi ker??

      saraa : aku nak pikir-pikirkan kaitan buah mangga ngan isi majalah nii

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. kecHik says:

    betul betul betul….
    kecHik pon SETUJU!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. aries_april says:

    sokong BUZZ….
    napa trans???????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Mikael says:

      bukan apa AA aku minat kat minah ni dlm citer manjalara cukup brsopan pakai tudung lagi….
      tup tup camni gak rupanya minah ni….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. yana says:

    aku setuju sgt sebab masa majalah mangga nie keluar aku suka gak beli malah aku rasa tak pernah miss keluarannya tp makin lama aku tgok makin teruk la gambar2 kat dlm majalah tue..setiap keluar mesti da ambik kat tepi swimming pool tak kira sama da laki or pomp.sejak tue aku lgsng tak beli majalah tue.buat sakit bijik mata aku jer tgok.aku tak tau lah salah artis ker salah majalah tue sebab artis2 kita nie tak da ker inesetif nak tolak permintaan2 camtu.agak nya terlalu ingin kejar glamor dan nak masuk majalah kot mereka tak kisah klu ada pihak yg cuba mengambil kesempatan ke atas mereka dgn memaparkan gambar2 yg tak sesuai lgsg dgn budaya kita.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  14. aries_april says:

    actually, GOV yg kna fkir smua ni….
    bkn kta yg prlu skit kpla nk fkr cam na nk boikot mjlh xda imej ni….
    GOV ptt skat smua ni…
    klau stkt ckp ja…
    sapa pn leh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • BumBLeBee says:

      bukan bab majalah jer…. control jugak cara pemakaian artis especially artis wanita kt event2 yg bleh kuar tv and majalah…. skang nk dah berani2 sumer nyer cm x berpakaian langsung pun ader…heheheh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Delima Saraa says:

    mangga??majalah mangga tak beshh…mangga harum manis sedap dan lazat…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. bangiperdana says:

    Dgn membaca majalah magga..kita dapat mengetahui samada peha seseorang artis tu besar atau kecik ..betul tak BN….atau dapat melihat buah mangganya besar atau kecil…tak gitu kawan2….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
    • BumBLeBee says:

      tambah lagi satu….ade selulit ke tak….har har har harun

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. bangiperdana says:

    beli magga di pasar tani
    mangga dibeli busuk rupanye
    apa nak jadi artis yang satu nie
    kejenya nak tunjuk peha besarnya sahaja

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • BumBLeBee says:

      kakak besar tang atas, adik besar tang bawah….he he he

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      pakai mekap kat dahi,
      pakai plakk baju ketat nampak susu,

      majalah mangga penuh berahi,
      paha selulit dada menonjol itulah keutamaan isu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. aries_april says:

    klau dia cri, x jmpa nya…
    jngn tkut…
    kak nara xkan ksi kta nya email kat spa2x…
    kak nara kan geng kita…
    kta sslu support dia.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      hik hik hik…aries, kak nara byk isu yg dia kuar hr ni tau…kak nara buat utk berapa hr ni????ke kak nara takdek minggu depan???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. aries_april says:

    ha la…
    last week pn gitu gak…
    kta isn bru nk update…
    tup2x sbtu n ahd pnya bnyak statement…
    jenuh nk kjar…
    pas tu isn smpai hri ni….
    1 hri smpai 4 5 dia bwa kluar…
    @ kak nara nk cuti kawen…
    jngn lpa jmpt klau btul ya?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Delima Saraa says:

      ha?? kak nara nak kawen ker????

      jgn lah kawen lg, join lah kelab saraa dulu….nak nangis melalak2 ni…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. puteriaquarius81 says:

    pelik mjlh mngga ni.. gmbr seksi2 tp ada sesetengah artikel dlm tu bkan main lagi memuji Tuhan, ayat power2.. cam doh jer dorng ni.. posing plak, kalau x dalam kolam atau tepi kolam mmg x sah.. mgkn acara wajib diorang la tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. baby ain says:

    xper..xper…i sure…crew mjlh mangga ni paling ramai masuk neraka..ye lah…makin menggalak lah pulak..dh la artis kt mlysia ni suke beno mcari publisiti murah macam gmbo kat atas ni…agk nyer pe lah perasaan mak bapak die kan ada ank mc ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. x-not-x says:

    setuju dgn cadangan kak nara!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. skid says:

    seksi banget ini gurl…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. Kak Su says:

    Kak Su remaja dlu2 penah gak beli mjlh mangga ni…
    tpi bila dah tgk isi kandungannyer
    emh…hampeh…

    skg Kak Su beli mangga je….buah mangga..emmm
    sedap…he..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • YONEXBEST says:

      KALO DLM MAJALAH TU..DIORG LETAK GAMBAR YANG BERTUDUNG SIAP PAKAI PURDAH LAGI JE..TAK LAKU LE MAJALAH SYARIKAT TU KOT..
      NI SEMUA CARA NAK WAT LAKU MAJALAH TU..
      DUNIA SEMUA NIE..TERIMA JELAH.
      BAIK BELI MAJALAH UJANG N APO..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hunny madu says:

        BOTO 2
        DEN STUJU…..
        MAJALAH MANGGA 2 TAK SLH
        KITO YG BOLI MJLAH 2 BWT APO

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. miss suka+suki says:

    ak setuju
    ak nk sign jgk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. pinad_myra says:

    ok aku sokong……besa la dia nk cr publisiti….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. jann says:

    apasal dia tk londeh abis

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. lily says:

    setuju gam majalah mangga……tpi nk komen ckit psal ayu raudah ni…..dlm drama nmpak baik pakai tudung kat luar allahualam…..nyeksa mata…..peha besau la….pakaian nampak urat spenderlah…..dia ni tk tau dosa pahala ker….tgk mcm liza othman dlm drama pki tudung kt luar pun bertudung…kan cantik…..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  29. Zaza Muhammad says:

    mangga ni ble aaa jadi majalah playboy versi malaysia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. pianz says:

    daripada baca majalah mangga lebih baik kita ramai2 tanam pokok mangga atlast dpt gak hasilnya….skrg nie rm 4 sekilo tu…hhehehehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. apple says:

    sye rase la majalah mangga tak salah tetapi artis tu sendiri, klu artis tu betul jaga tatatertib diaorg tak kan la tersiar gambar mcm tu, fikir la kan majalah mangga ni suruh diaorg dedah sana dedah sini tapi artis ni ade mulut kan ade hak diaorg klu diaorg tak nak buat mcm tu diaorg boleh bersuara.ni mmg diaorg sendiri pun merela kan so jawab ye u all fikir la sendiri. mmg artis ni tak tau malu so ape lagi on je la bila di suruh buat mcm tu sbb nak popular

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • nenek kebayan says:

      betul betul betul…….mmg artis tu yg sengaja nk cepat naik glamour..yg company majalah tu yg dpt untung lebih….duit katakan….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Zaza Muhammad says:

        anyway…sbg editor ade kuasa veto untuk tapis… sblm tu pun diorg leh bg nasihat…’ jgn le posing camni dik, x elok’, jgn le rapat2, jgn pakai baju ni bla2…. ble apa! paatu klu artis tu degil gak, ok… kami terpaksa tukar artis sbb awak degil xnk dgr ckp…. tp klu dah majalh tu mmg nk kan camtu pastu kena plak artis yg desperado nk publisiti express… so = Majalah Mangga versi Playboy Malaysia…. hua hua hua hua hua

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. elok potong2 jer majalah mangga tu,makan cicah dgn sambal kicap pun sedap….majalah kebanyakan staff dia org melayu tapi suka publish gambar artis seksi melampau…bawak2 la bertaubat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. karut666 says:

    stuju

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. pening says:

    Kebnykan artis2 ni hipokrit…dlm drama bkn main beetudung, nmpak sopan..tp d luar…hah kau..cam2 posing maut..ish3…x taula nk ckp pe…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. sally says:

    aku setuju giler…. abang aku kata majalah magga majalah buah dada….kita boikot majalah ni…. walaupun aku tak pernah beli………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. si hitam says:

    biar la dia orang buah mangga diaorg… tgh cari market tuh… mana tau ada org beli..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. aku says:

    lawa la kaki die..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. siss says:

    dua beradik yang suka tayang atas bawah..tak fikir apa perasaan ibu dan ayah mereka..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • norazniyta says:

      jangan nak cakap orang jer lebih pikir diri sendiri..sedo la ckit kowang ne..tau nyer nak kutuk artis kiter jew..artis luo kowang puji2..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. [...] Gambar Seksi Ayu Raudhah [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. mae says:

    Tuhan akan beri balasan pada sidang redaksi yang muslim bagi majalah mangga

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. sanie75 says:

    MANGGA kegemaran saya….bandingkan yang impot gadis melayu boleh. Kepada yang tak suka jangan makan DAN JANGAN SAKIT HATI

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. cik rara says:

    biaq btol ayu nih…aku ngatkan ayu la sangat pkai tudung dalam cite manjalara 2 upenye HAMPEH!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. noname says:

    kite haram kn sje majalah yg mcm haram nie…..dr dulu lg….seigt i dl….mag nie ade letak page hadis2 nabi la….sekali sebelah page artis2 seksi plak….pas2 ske sgt amek pic artis2 kt dlm pool….mmg i penah t’bace mag nie…mbr i yg beli…pas bace…tobat x mo bace lg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. aku says:

    aku pon setuju!!! yg mengarotnye kt majalah mangga tuh ade lak cite2 sal hadis2 de perasan tak?? tapi gambo2 dalam majalah tuh cam porno!! tak gune tol!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. akuler says:

    pada haku mangga ni dah dikategorikan sebagai
    majalah ‘blue’ sejak dari dulu. Aku pun x penah beli dan baca pon. Orang yg nk tengok gamba ‘blue’ je yg layan mangga ni… he he he

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. minah nomad says:

    wohoo..1st time kenal ayu raudhah melalui manjalara n bajet awek nie bertudung..tp makin lama makin tunjuk belang..n smpai skang pon xsgka btol ke nie perwatakan dia sbenar..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Pal says:

    Tak kan selalu nak bertudung. Kita ingin jugak nak lihat kecantikan artis-artis kita.Saya amat bangga dapat melihat gambar Ayu raudhah yang menarik itu.Saya memuji dan menyanjung majalah Mangga dan harap Mangga akan menyiarkan lebih banyak lagi pose-pose artis tempatan yang sedemikian.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. Along says:

    ala kat majalah Mangga 2 biasanya artis x glemer?kekdg 2 x pernah tau pun artis 2.Klau yg glemer ada tapi boleh dibilang.Saya dulu baca gak,pastu bila dah lama rasa cam nengok org TELANJANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. blueblogger says:

    majalah mangga ni dari dulu lagi dah macam nih..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • norazniyta says:

      ade sglintir nyer x der gambo yang seksi..kowang cakp2 ne aku rase kowang penah bace jugak kan…tipu r sape yang x penah bace..memang tipuuuuuuu…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. dinsblog says:

    yeap betul..dari dulu memang ambik gambar2 camtu…tak minat la nak baca majalah camtu…tak de paedah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. mat gaban says:

    bontot teblebih besar.rasanya saiz XXXXXXLLLL

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. wAwa says:

    aku rasa ni lom cukup seksi lg bg ayu raudhah…slalu tu laaaaaggggiiiiiii seksi…yg ni lurah dendam dia tk braper nk berdendam gitew… hik3~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. asniza says:

    ayu raudhah sungguh anggun dan mempersona bila memakai tudung..terutama dalam cite NUR KASIH..SANGAT AYU..yang sebenarnya berharga dan bernilai itu sekiranya kita menyembunyikannya..bukan mendedahkannya..jgn berkata tidak bersedia..kerana kalau AJAL datang menjemput…adakah kita bersedia??dan ajal pasti benar walau kita kata “aku masih belum bersedia”..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • norazniyta says:

      biarla die dengan hidup diye..kiteer x pyaah nk masok campor dlam hal dye..lau kiter kutuk dye tapi kiter x cermin diri kitersndiri aper gnernyer tol x?

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  54. Longki says:

    Siot jer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. hide says:

    majalah mangga majalah kelas bawahan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. kayu says:

    pergh ayu… aku suka sgt tgok buah dada mu….mmg besar….aku tk tdor sebulan pun tk per……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. anak soleh says:

    korang xyah la salah dier jew..
    salahkan kte ni..amal x jaga..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. dayana says:

    cunnye kak raudah………………….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. tak tahaaaann says:

    rasa nak lancap je…haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. mamadanish says:

    setuju sgt2……kena haramkan majalah mangga nih..x sesuai lansung.byk gmbar artis2 yg terlaluuuuuu seksi n seksa…marilah kita pakat2 pulaukan majalah mangga nih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. diamond says:

    maakk aaiii…
    seksinyaa….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. diamond says:

    klu pulaukn majalah mngga..
    pasti berkurng mjalah hiburn untuk kita nt….
    tp, sebliknya perlu d lakukn..
    prg yg trlibt dngn perctakn majalh trsebut perlulh lbh
    teliti dngn apa yg ingn di cetak..
    selidik luuu peer kndungn nya..
    pilih yg sesuai…
    kn seng..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. kobisbunga says:

    aku ingat nak cadangkan kat majalah mangga supaya jangan amik gambar artis kat tepi kolam mandi, tapi amik tepi kolam ikan ke..? kolam udang ke?? ok tak..??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. shaf 4 says:

    air mani aku tekeluar sial!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. Karim says:

    Apasai kamera tak ambik celah kangkang ayu…mesti syok punya..kameraman ngak utk nampak epap ayu..best la jd camera man…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. pak wahab says:

    adik2…majalah mangga nie klu nk ibaratkan sama la mcm seko babi..babi tu xharam klu xdisentuh..so..dah taw mjalah yang nama magga tu haram jgan dok beli laaaaaaaaaa………………….pepandai la control diriii..slamat beramallll….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. anne says:

    nk join…jom2 sama2 kite boikot majalah mangga(walhal majalah mangga aku x penah baca..hoho)best g cleo..hik3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. 1sense says:

    kome x yahla heran.. lau x kuar kt mjlh mgga pun.. deme ni mmg seksi smp x hingat.. kome apa kurangnya… mdedahkn crita keaiban deme.. sm jer hukumnya pun.. lau itu cara deme nk lariskn jualan… abis kome apa…?deme ni bkn bebal or what… tp deme tlupa akal deme kt atas kpala… bkn kat bwh kaki…meke ni bkn nk mggalakkn mjlh magga pun.. tp apa kata kita pakat ramai2 amek cermin besar… cermin diri kita dulu.. wokeh?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. Maria Ozawa says:

    majalah mangga xubah mcm penthouse versi malaysia….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. ain says:

    memang patut di band pon…!!Dasar islam makan darah daging sndiri…artis malaysia langsung takdek maruah.Perosak agama..jbtn2 agama tolong lah alert sikit pada persekitaran artis malaysia yg dah melampau..ni.Jgn di biarkan nanti merosakkan akidah pembaca.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. StubbornSmokerss says:

    Abis?????…Yg blog ni tunjuk gambar2 takde pekdah tu pehal? kan ke sama jek cam majalah mangga? Tak caya? korg try la tgk gambar artis pompuan kat blog ni…..gosip=mengumpat……kehkehkeh…jgn marah ek….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. syasya says:

    rugi klu tak tunjuk… penat jaga body, jaga kulit tiba2 kena tutup2… ape klasss.. so kena lah bukak baru mata org terbeliak… same2 kite share, ok… kesian bakal suami dia…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. fad says:

    im first
    tapi ader orang marah x ni aq first ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. cantik die ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. lisa says:

    perempuan murahan..
    yucks!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. hazieeee says:

    ayu raudhah bohsia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. jes says:

    ayu lbh baik pakai tudung lagi sopan.tpi nk wt mcm ne mungkin dia belum besedia..tpi x semestinya org yg pakai tudung ni baik kn…ape pn ayu raudhah memang cantik.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. Algojo says:

    Lagi cantik hang pkai tudung! Mangga ni baguih sbnaqnya,blh tmbah progol bsiri!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. LIZA says:

    AKU MMG MELUAT NGAN MAJALAH MANGGA NIH… MMG PATUT BANNED PUN… ASYIK2 GAMBAQ KT KOLAM RENANG… YG JANTAN SEPARUH BUGIL… YG POMPUAN LAK KALAU YG TAU MALU… TERTUTUPLAH SIKIT… KALAU TAK… NAHH KAU… SEKSI MAUT… BANNED JE MAJALAH MCM NI… MEROSAKKAN MINDA BUDAK2 SEKOLAH TAU TAK… AKU RASA YG DOK BLI MAJALAH NI BUDAK2 YG BARU NK CUKUP UMUR LA…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. roshi says:

    majalah mangga mmg tak patut buat begini.dia tak fikir ke klu seseorg artis tu dah ada org istimewa??nanti tak pasal2 sbbkan gmbar ni hbngn jd retak..nampaknya minda diorg ni dah dijajah..di mana letaknya agama kte??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. porno izle says:

    Totally digg your website thanks a lot for the info

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. Everytime I read your articles I feel like your writting is improving, see it from the day one. Good to fallow personal development.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. Legalsounds says:

    Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. boni says:

    hgfydtsra2hgfdfghjk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  85. JINGGO says:

    air byk xingat ni..mau meleleh kuar celah peha tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. ibuu says:

    hahahahaha,
    padan muka makcik yang tut+++++ kat Rita Rudani tu…
    dapat yang baru pun cam 2 x 5 je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. syamiza says:

    yg sokong pakaian ayu mmg pgngan agame da nipis kot. ade ke xseksi sgt. jgn trkejut la klu malaysia jadi cam indon. org wat baik mengata tp klu isu mcm ni jd biasa. yg haram da jadi haram. hmm…kiamat da dekat..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  88. syamiza says:

    bak kata seorg ustazah, klu pmpuan 2 seksi, bukak sana dedah sini mknanya dia sgt berani dn mmg xtakutkn dosa tp klu yg ttup smua tp blum tntu lg elok, at least dia hormatkn org lain dn hormatkn agama dia..”wlaupn dia pn xbtul gak….”

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  89. hyde says:

    dlu mase sek ren aku curik2 bace mjalah mangga (tkut mak aku tau) kwan2 aku kaki mjlh mangga. tp sjak sk men, mjlah tu la yg pling aku geli nak bace… malu klu owg nmpak aku bace mjalah tu.. article ntah ape2…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  90. nadhrah says:

    Assalamualaikum. korang semua nama penuh saya nadhrah binti mohd fowzi umur saya 14 tahun form 2 1997

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. ain says:

    satu setuju jika majalah mangga diharamkan. dulu dah ok sebab kena komen. sekarang makin mnjadi2.dah 2 tahun saya tak membeli majalh ini.kerna tengok muka depn majalh pun dah buat saya tak hingin membelinya.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. zulkbo says:

    salam..
    ermmm..memang sakit mata..
    dah jadi hak orang..moga
    berbahagia selamanya..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. kaknor says:

    ayu, bertudung mcm kakak kn lawa…
    paha gebu tu untuk zaquan adha saja….
    jgn tayang kt org…
    kesian zaquan yg dok tanggung dosa…
    betoi dak…?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  94. rambu_ramba says:

    gelinyer..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  95. del says:

    ye lah ayu,,,pendek sgt skirt tu spi nk nampak celah kangkang…awk tu kan ramai peminat termasuk saya,,,
    benci arrrr diorang ngata awk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  96. chengai bay says:

    harap2 ny slps bergelar isteri nie..jg la pnampilan tu skit yer..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. mia says:

    x suke magazine ni…mcm mjlah lucah…artis begambar kalo x nmpk peha ngan lurah dada x sah…….geli je tngok….yucksssss

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. baby says:

    ntah..xpaham le..asal lee nak nunjuk2 kat org..bio hubby awk dh le mandang..nama dah AYU..wajah pn AYU..tp klau cam gini gambonye..xbape nak AYU leee..bkn pe sy minat kat awak..tp klau camgini ntah leee!!!..sy pn xpnh beli mangga 2..nengok kulitnye dh xlalu nak beli.. ngabih kan duit jeee..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  99. Just a smiling visitant here to share the love (:, btw outstanding layout.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  100. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to search out anyone with some unique ideas on this subject. realy thank you for beginning this up. this web site is one thing that’s wanted on the internet, somebody with a little bit originality. helpful job for bringing something new to the internet!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  101. barakobamamati says:

    seksi la habis2 depan majalah 2..dosa berkandaq2 dapat…kenapa perlu terdedah sana terdedah sini terkangkang sana terkangkangh sini…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  102. I needed to create you this little note so as to say thank you yet again for these marvelous suggestions you’ve documented at this time. It was simply seriously open-handed of you to deliver freely all most people could have marketed for an e book to end up making some dough on their own, certainly seeing that you might have done it if you ever considered necessary. Those concepts also served like a easy way to realize that some people have a similar dream really like my very own to grasp great deal more with regard to this problem. I am certain there are thousands of more enjoyable times ahead for those who go through your blog.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  103. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with valuable info to work on. You’ve done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  104. very good publish, i definitely love this website, keep on it

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  105. Would you be fascinated by exchanging links?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  106. Dana Hughen says:

    Just killing some in between class time on Digg and I discovered your article . Not normally what I want to read about, nevertheless it was completely price my time. Thanks.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  107. Karyn says:

    I love what you guys are constantly up too. Such clever work and reporting! Keep up the terrific works guys I’ve added you guys to my blogroll. My kindest regards, Karyn.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  108. musacougs

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  109. Frank Herbert~ Respect for the truth comes close to being the basis for all morality.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  110. Thanks, I have recently been seeking for information about this topic for ages and yours is the best I have located so far.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  111. You really make it seem so easy together with your presentation however I in finding this topic to be actually something that I think I would never understand. It sort of feels too complex and extremely large for me. I’m looking forward for your next publish, I’ll attempt to get the hang of it!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1