Written by AbangNara | November 19th, 2008

pelakon-pelakon filem histeria

7 gadis cantik, menarik dan berbakat akan menghiburkan anda dalam filem terbaru Tayangan Unggul yang bertajuk Histeria. Akan mula ditayangkan pada 18 Disember 2008 ini, filem berbajet 1.4 juta ini mengumpulkan nama-nama hebat seperti Vanida Imran, Adiputra, Liyana Jasmay dan Scha Al-Yahya.

Yang pastinya filem ini pasti akan dipenuhi dengan jerit pekik awek-awek yang kena histeria. Mampukah filem ini mencatat kutipan paling tertinggi untuk filem Melayu? Sama-sama kita tunggu dan lihat bersama-sama.

Buat masa ini jom layan koleksi gambar-gambar pelakon-pelakon yang terlibat dalam filem Histeria di majlis tayangan perdana filem ini.

scha al yahya

liyana jasmay

vanida imran

#Sumber dari laman web Murai.com.my

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 responses to Gambar Sekitar Tayangan Perdana Filem Histeria

  1. raihana says:

    scha nie¬†mmg lawa gileww..tp rase2 rasenyerr filem histeria nie akan gempak arr..tgk arr pelakon2 dier mmg mantap..tp skang citer hubungan dier ngan si fahrin 2 dh meluas kan?aq hrp sgt2 dorang nie kkl selamanya tp kalo dh suka sama suke ape tggu lg kawen jer arr trus..sng citer……..cube arr jadi cam mawi ngan ekin 2,kan romantic dh mengaku dh pun tntg hubungan dorang..so,scha n fahrin bile lg?jgn tggu lame2 lg..

  2. pminat scha says:

    btoi2..dyer mmg sgt2 lorh chanteq!

  3. balqish says:

    scha n fahrin bilew nk married..

  4. DEBAB! says:

    btl ker citer psl dorng nie..?? ok gak klu scha ngan fahrin..xp citer “histeria” nie mmg best gak laa..xrugi u all g tgk..

    • saya pn x tahu btul ke crite diorang ni.cerita histeria mmg best sbb saya dh tengok mmg btul kata awak rugi klu diorang x tengok.ada lg satu,knapela.. diorang kutuk kak scha ade suara jantan. gila btul la org tu. mmg teruk…………….. kak scha tu mmg lawa habis, lawagiller………………… biarla suara dia mcm mana pun tp jgn la kutuk kak scha. kak scha saya doakan yg the best utk kak scha Bye.Bye……….. JUMPA LAGI……..

  5. klu bleh korang bleh x jgn masukkan scha dlm gosip2 yg panas mcm dia ngan fahrin tu.tk baik tau.hai balqis jgn la tanya soalan mcm tu biar diorang pikir dulu.apa..apa pun nk ucplah tahniah buat scha kerana apa..apa.. sajalah. semoga brjaya d luar sana bye…………

  6. HAI KAK SCHA TGH BT PE? kak scha kan orang kedah jadi kita dua sama2 cakap utara la tapi kak scha di KL mestilah cakap mcm org KL cakap
    kan? kak scha cerita AWAN DANIA tu ade brape episod? skang dh episod 12, dh 12 minggu saya tengok. ada juga skrip yg saya bleh hafal yg kak scha cakap dlm cerita tu. skirp ni masa kak scha nk kena ada ujian,masa kak scha ajak kwn2 dtg rumah nk belajar. SKRIPNYE…. aku dh fikirkan kaedah2 utk korang2 yg lembab ni.. dan lagi satu skrip masa kak scha panggil hana(ummi nazeera)jumpa iman(remy ishak). SKRIPNYE, ala..biskut betul la mamat ni sekejap ade skejap tak de. itulah antara skrip yg bleh sy hafal. BYE….. KAK SCHA Semoga Berjaya………..

    • chantek says:

      mmg betul2 peminat no 1 scha la awak ni…sy pun minat die gak…die sempoi, cun lak tu…suke sgt..

  7. ni says:

    x tgk la citer nih…
    best x?

  8. flower says:

    rasa mcm biasa jer cter nih..

  9. irafazir says:

    James Lee kembali dengan filem keduanya selepas kejayaan filem pertama HISTERIA, kini SINI ADA HANTU… 10 Feb 2011. sila layari facebook untuk info terkini tentang filem ini…

    Alving Wong, Baki Zainal, Rama, Fasha Sandha, Mandy Chen, Goh Sin Ping, Mano Maniam, Sufian Mohamed, Beto Kusyairy, Eira Syazira, Kuswadinata, Zaki Zabidi, Pete Teo, Chen Puie Heng, Chen Puie Kong, Wong Chee Hong, Patrick Teoh, Mohd Qhaud Abd Rashid, Taiyuddin Bakar, Chommat Samad, amerul Affendi, Kazaruddin Saisi, Zuraini Kassim