Written by AbangNara | February 22nd, 2009

gambar bulan madu mawi ekin

Jika dahulu kami ada menulis dan memaparkan gambar-gambar berbulan madu @ honeymoon Mawi dan Ekin di Korea, setelah mendapat maklum balas dari pembaca blog ini, kami menyedari yang gambar tersebut hanyalah gambar di agensi pelancongan yang menaja percutian mereka berdua.

Jadi kini kami bawakan kepada anda, gambar sebenar Mawi dan Ekin berbulan madu di Korea. Nampak romantis ditemani dengan salji yang turun dan cuaca yang dingin.

Dengar khabar Ekin dah muntah-muntah dibuat Mawi sejak balik berbulan madu dari Korea. Abang Mawi memang mantap!!!

Lagi gambar-gambar Mawi dan Ekin berbulan madu @ honeymoon di Korea dengan membaca artikel ini sepenuhnya:-

gambar bulan madu mawi ekin

gambar bulan madu mawi ekin

gambar bulan madu mawi ekin

gambar bulan madu mawi ekin

64 responses to Gambar Sebenar Honeymoon Bulan Madu Mawi Dan Ekin

  1. AIN says:

    oii cik ekin pakai ank tudung jer ke
    tutup aurat ape kalau leher pun nampak
    hipokrit betul la ekin ni

    0
    0
  2. Anonymous says:

    Sebenarnya, artis ni tidak menuntut sebenarnya apa yang dituntut oleh agama. Sebab tu mereka hanya melakukan apa yang mereka tahu.

    0
    0
  3. Anonymous says:

    Mawi sendiri sebagai seorang suami dia seharusnya menjalankan tanggungjawab ke atas seorang isteri mengikut tuntutan agama.

    Dan menjadi kewajipan ke atas seorang isteri menurut apa yang diajar oleh seorang suami selagi ianya tidak melampaui batasan agama.

    0
    0
  4. redbutterfly says:

    hai semua….pandai komen ekin jer….
    yg Dato Ct tu lg la terukkk…lbh baik ekin lg ok dr dia

    0
    0
  5. redbutterfly says:

    yang paling besttt… Dato ct.fesyen tutup aurat Dato Ct
    hahahahhaa

    0
    0
  6. nurkasih says:

    oklah..
    drpd tak pakai tudung langsung kan

    0
    0
  7. teddycha says:

    sikit2..lamer2 tutup abis la kot..
    insya Alalh

    0
    0
  8. riana says:

    ala mcm bienda gak pakai tudung nmpak leher

    0
    0
  9. syanazila says:

    erm sweet couple ni…tahniah,,,,

    0
    0
  10. capslock says:

    besnyer ….korea

    0
    0
  11. miss says:

    aku meluat tgok si 2 ekor nie konon2 sehati sejiwa la baju nk sama eeeeeeee nk muntah aku …… lg dgan si mawi tu bila dah kaya sombong hipokrit sangup tinggal kan tunang …. kau baik xpayah jadi artis la mawi dok je kat felda jadi dj kat karoke tu lg baik la…….kawin pun nk tunjuk2 konon kaya la tu hak tuiiiiiiiii

    0
    0
  12. wanie says:

    wawawawa….
    sweet couple at sweet place…

    0
    0
  13. atikah says:

    meluat

    0
    0
  14. Anonymous says:

    aku pun sama menyampah tgk muka dia orang

    0
    0
  15. puteri says:

    aku ni bukan pun perfect sangat, tapi aku meluat tgk budak 2 org ni yg rasanya mcm mimpi jadi anak rajakan, majlis kahwin terlebih sudah,mcm bagus je, apa kata kita bagi tempoh perkahwinan diorang…hehehikin ko jgn tipu diri sendiri ye aku kenal ko before khwn, masyalllh, hanya boleh aku ucap utk ko…heheh

    0
    0
  16. ni says:

    bestnye gi honeymoon….
    nak jugak

    0
    0
  17. flower says:

    sweet memory at korea..

    0
    0
  18. ain says:

    hmmm

    0
    0
  19. hai..sayer ygk ekin bawak mercedes.. bez la dorang

    okey kirim salam ..kt sume..walau sayer x kenal awak.. bye

    0
    0
  20. joyah says:

    KALO X KAWIN MAWI X MERASE NAK GI KOREA . RASENYA DUIT MAWI YG MENJADI KESAYANGAN KOT . dULU MASA MAWI keja biasa x nak kot ekin kat mawi, ina naim jea yang nak .

    0
    0
  21. Nana says:

    aku ni bukan la peminat dia sgt…tp mawi ngan ekin ni kan manusia, manusia yg mmg ada kelemahan yang sendiri, mereka dah kahwin, itu kan dah jodoh dari Tuhan, perempuan baik utk lelaki yang baik begitu la juga sebaliknya, yg korang yg mengutuk2 ni dah tengok ke amalan hidup korang ni, dia nak kahwin mcm anak raja ke, apa ker, biar laa…duit dia, hahhaaa, apa2 pun semoga mawi dan ekin berbahagia hingga ke akhir hayat…..

    0
    0
  22. biyoola… asal dorang x kaco kite…

    0
    0
  23. ika says:

    amboi……
    kat malaysia punyalah tutup aurat
    kat korea….
    hampeh………

    0
    0
  24. melissa says:

    tgk dri sndri la sbelum nk kc komen kt org len…
    2 gmbar sbenarnya utk koleksi peribadi jek,bukn nk tunjuk kt korg pun… sbb tau mulut korg sume cm lonkang tersumbat(busuk!) huhuhuhu….. dia pn xsgka gmbar 2 leh trlepas.

    0
    0
  25. melissa says:

    ala joyah,ina pun ko xnmpak k????? Mawi jd artis dia pn cbuk gak..

    0
    0
  26. pandai ke mawi speaking sedangkan dia tu hanya dj supermarket saja dulu

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      dia kan ada bodyguard….segalanya telah diatur oleh meastro kan..betul tak abang mawi????hehe…

      0
      0
  27. lampam says:

    Mawi…ekin….
    hmmmm…. xyah la nk tunjuk baik dpn masyarakat…
    yg dosa tu tetap berdosa…kononnyer blh mawi leh didik ekin…ni sape yg didik sape ntah la…

    0
    0
    • DelimaSaraa says:

      ko ht2 lampam..karang ko kena bambu…aku tak tahuuuuuu.lalalala

      0
      0
    • ciku says:

      biar la dorang…yg kau jeles nape?…kau tu sape nk ckp pasal dosa pahale? kalau die berdosa pun bkn kau yg kene tanggung…cakap mcm bagus jer!

      0
      0
  28. hemoih3 says:

    kowang nih pehalla…
    suke ati dia la nk bt pe pon
    ade ke diowg kacaw idop koang
    stakat komen je
    x de mnde la
    mulut bapak jahat giler

    0
    0
  29. myna says:

    aku hairan minded org malaysia tok eh. biar la. waima aku sik minat mawi tok. tandah nya sia la kawen kedak anak raja ka. belanja sakan ka. dah nama org sponsor.. so wat to do. grab la nak. mungkin gambar di atas ya gambar k dak duak ngkah lam bilit ka. tapi org luar dah dapat tauk so cdak posting awal gambar tok. alah biasa la kta manusia. suka bergosip. mun sik bergosip sik da cerita. mun sikda cerita. sikda juak aku mukak sites tok.. hihihihihi

    ok la malas aku komen panjang..

    0
    0
  30. llalalala says:

    ekin mmg hipokrit.. baik xpayah pki tudung je kalo dah mcm 2….

    0
    0
    • erin jelita says:

      eeee… gelinyer aku tgk muke diorg ni…cam bagus jek..aku knl sgt budk c ekin tuh…sbb aku owg jb..emmm…hampeh punyer bdk 2 ekor ni…jgn jd manusia yg berpura2..hanya ALLAH yang tahu..

      0
      0
  31. mola moli says:

    ckp x nak kawen bsar2ran..

    menyampah!

    0
    0
  32. Glamer says:

    POOOORAH

    0
    0
  33. Glamer says:

    MELUAT TAHAP GABAN

    0
    0
  34. zainielena says:

    best la mawi kan
    ekin dpt
    melancong pong org sponser

    0
    0
  35. khalil says:

    tak kira buat apa pun, yg pasti buat tu smua demi tuhan(Allah) jangan buat tu kerana org yg komplen kerana buat keranaNya pasti diredhai. Asyik dok pot.pet.pot.pet tak tentu hala jadikan smua tu tauladan dan sempadan laaaaaaaa.

    0
    0
  36. noname says:

    aiks….bukan ke dowg kawen ramai yg sponsor….so, save la duit dy kn….tp kan…perasan x….pic yg no. 3, ekin x pkai tudung…cme pkai cap & cover ngn hud dy je…kn..kn…correct me if i’m wrong…..

    0
    0
  37. ppOp says:

    wow ! ekin cantiknye cm erra fazirra seyh .

    0
    0
  38. bukan perampas says:

    ekin tue takda didikan agama kot.sbab tue la pakai tudung sekadar tutup rambut jer n nak pikat c mawi lah tu…. bertudung tp baju ketat sana sini.dah la tu gedik pula melebih2.

    0
    0
    • ciku says:

      ye..kau mmg ade didikan agama, sbb tu kau pakai tdg kot.. …tp xmemberi ape2 pun. kau pki tudung, tapi mulut kau, hati kau busuk…same mcm org xpakai tdg jugak!

      org yg ade didikan agama xkan mengutuk kelemahan org.

      0
      0
  39. bukan perampas says:

    alah kalau takda sponsor dr astro compom ekin n mawi tue tak merasa nk gi hnymoon……… kalau nak guna duit c mawi tue ntah bila la nk merasa negara org. isk MEMALUKAN!!!!!!!

    0
    0
  40. syiqa says:

    eleh yg korg dengki sgt ngan mawi n ekin 2 npe????
    dowg kaco idop kowg ker….
    mengate owg,mcm kowg 2 bgos sgt….
    dpt balasan tuhan bru taw….

    0
    0
  41. aleesya qistina says:

    takpe la yg pntg kpala dia tutup habis.da jodoh ikin dgn mawi terima je la…berdosa mgata org..rasa bahgia tgk org bahgia .baru hati kita brsih.amin…

    0
    0
  42. waa …
    bestnyer ..
    ble plk mawi ngn ekin nk ajk kteorg ???
    wakha5 !!!!
    grau jerk laa ..

    0
    0
  43. Hi! I identified your website by accident this morning, but am really pleased that I did! Not only is it entertaining, but additionally straightforward to make use of compared with lots that I have viewed! I was attempting to find out what theme you had employed, – any person have any clue? I have utilized a comparable overall page layout myself, but find out that your net internet site loads a lot much more swiftly, even though you seem to have an excellent deal extra materials. The only situation I’ve had is with the header, which appears less wide that the actual page in Opera v8.0, even though it appears Okay in IE and in firefox… maybe it is time to swap! Superb website internet site, extremely tidy career, and also a excellent inspiration for my straightforward try! I’ll be wanting to increase my very own net website and will undoubtedly go to once more soon!

    0
    0
  44. KOREA…!!!! I WANT…!!!!

    0
    0
  45. aq.. says:

    manusia sume sme jew..xd yg sempurna..setiap owg melakukan kesilapan….bia lah dowg tue…dowg xkaco pon hidup kowg…kowg kutuk kowg yg dose…pahala kowg dpt pda ekin n mawi…so diam2 sudah…

    0
    0