Written by AbangNara | November 13th, 2009

Siapa yang dah lama tidak buat senaman? Angkat tangan!! ( kami angkat gak) . Haa, jika anda memang malas nak bersenam untuk menyihatkan badan (orang kurus kena senam gak tau), korang kena tengok cerita yg bakal keluar 24hb ni kat Hallmark 702 Astro sebab kompem lepas tu korang terus pegi buat 8 pusingan jogging. Tengok preview ni sedih tau…..Ingat senang ke kalau macam Syanie nak jadi macam Sarimah?

Kasik korang teruja sikit nak tengok The Biggest Loser Asia ni dengan gambar-gambar kat bawah ni.

p/s: memang cantik betullah Sarimah ni..kagum tgk kulit Sarimah yg halus mulus pulus.

34 responses to (Gambar) Sarimah & Syanie & Biggest Loser Asia

  1. mawy says:

    sarimah ibrahim ker…

    0
    0
  2. puteriaquarius81 says:

    wah.. k. syanie beransur sihat.. alhmdllh bdn pun nmpk kecik sikit.. cntiknya sarimah.. huhuhu

    0
    0
    • awekmas says:

      so far yg as i knowlah..kak syani ni nk rasa ringan sikit n nak amalkan gaya hidup yg sihat skrg..bukan nk kurus trus..cos dia habaq sat g xdaq plak org comey lagu dia nantii hahaha

      0
      0
  3. weiya says:

    samekom….semua

    0
    0
  4. eclipse says:

    mn yg lelain ney pg??

    0
    0
  5. BumbleBee says:

    mcm2 program skang ni..tp bagusla drpd asyik ketengahkan pertandingan nyanyian jer…
    tapi mcmana kalo org islam yg masuk ni nk kene timbang tgh2 org ramai eh? tngok barat punyer, sumer pakai x cukup kain… :P

    0
    0
  6. farra-eng says:

    aik..sarimah kai seksi nampak lurah x de lak org nak kecoh

    0
    0
  7. ammey says:

    sunyi ja page ni
    -out-

    0
    0
  8. pening says:

    Amboi Sarimah ni, smnjak da solo ni, semakin meletop la….

    0
    0
  9. minah nomad says:

    seronok tgok syanie kuar tv bru2 nie..makin sehat..

    0
    0
    • aRieS ApRiL says:

      ha…mkin sht dia skrng….
      bn nk krus trs..just meringn kan bdn ja….
      dia kt…bsar….skr nk brgerak…

      0
      0
  10. baem says:

    geramnya…

    0
    0
  11. […] orang, marilah kita menjaga kesihatan kita ya! Kalau rasa takde semangat nak bersenam, cuma tengok The Biggest Loser Asia kat Astro, mungkin boleh dapat […]

    0
    0