Written by AbangNara | August 24th, 2010

rcw

Untuk pengetahuan anda semua, minggu lepas kami ada terima jemputan berbuka puasa Astro di Bora Asmara. Dengan hati yang berkobar-kobar, kami pun pergilah. Sedap jugak lauk dia. Terima kasih kepada Astro sebab sudi jemput kami.

Dalam banyak-banyak artis yang datang, Rozita Che Wan benar-benar menarik perhatian kami. Inilah first time kami dapat tengok RCW depan-depan mata. Selama nie cuma dengar orang cakap pasal kecantikan dia yang mengalahkan anak dara. Bila tengok depan-depan mata, memang betul anak dara pun leh kalah dengan gaya dia.

Dari segi penjagaan badan dan wajah, sememangnya wajar untuk kaum wanita meniru Rozita Che Wan ini. Maintain slim beb. Kami kagum. Dan kami rasa bukan senang nak maintain macam nie lagi-lagi kalau anda pernah melahirkan anak. Kami tabik kepada RCW.

Cuma mungkin lain kali lagi bagus kalau tak pakai ketat sangat. Kesian pulak kami tengok macam tersepit je perut tue bila pakai baju ketat camtue. Mungkin RCW selesa kot. Sapa tau kan?

Nanti kami ceritakan pasal program Astro yang bertimbun-timbun sempena Raya nie. Lagi gambar Rozita Che Wan yang nampak biru dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Ada gambar Abang Nara ngan RCW tapi malu nak letak kat sini. Bak enggang dengan pipit pulak.(betul ke peribahasa nie)

rcw

rcw

rcw

79 responses to (GAMBAR) Rozita Che Wan Yang Nampak Biru Di Majlis Berbuka Puasa Astro

  1. azizi aziz says:

    1st— hehhehe

    0
    0
  2. Melayu says:

    Teringin kami nk tgk gmbr enggang dgn pipit tu

    0
    0
    • Ryta says:

      Betol3….
      Mana gambarnya Bang Nara? Nak gak kami nengok gambar enggang ngan pipit tu ha…..
      Post ler..alah memalu lak dia!
      :-)

      0
      0
  3. lara_hati says:

    cantik…

    0
    0
  4. lisya says:

    wahh..1st..

    0
    0
  5. emilda says:

    DIA PAKAI BAJU PENGANTIN KE TU?MCM BAJU PENGANTIN.

    0
    0
  6. mummy nana says:

    die mmg cantik.. pdai jg badan.. :D

    0
    0
  7. [email protected] says:

    huhuhu
    ***Ada gambar Abang Nara ngan RCW tapi malu nak letak kat sini. Bak enggang dengan pipit pulak.(betul ke peribahasa nie)

    NAK BAGI YANG LAIN CIKET,,,, bak gagak n merak

    gan marah bang nara

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      yela sama cam kita kan…
      bak gagak ngan merak…kui3…

      0
      0
    • mama bosan says:

      tp aku tgk drama2 yg dia belakon tu,kat leher dia dah mcm ayam piru la….ala dah tua,mana ada ubat,suntik2 tu tahan sekejap jer..

      0
      0
  8. nobody says:

    hehe..nak tgk la gambar bang nara tuh..aishh, tak payah malu2 la bang nara!

    0
    0
  9. Penari Poco2 says:

    bolehla tahan…

    0
    0
  10. datin says:

    nak tgk gamabr a.nara ngan rcw…sapa g nak tgk???angkt tgn!!!

    0
    0
    • Penari Poco2 says:

      kalau ikut sume angkat tgn, masalahnya abg nara tu takut, nanti tunang dia tgok gmbar tu…

      0
      0
  11. BlackBerry00 says:

    Bnara says..

    “Dari segi penjagaan badan dan wajah, sememangnya wajar untuk kaum wanita meniru Rozita Che Wan ini. Maintain slim beb. Kami kagum. Dan kami rasa bukan senang nak maintain macam nie lagi-lagi kalau anda pernah melahirkan anak. Kami tabik kepada RCW.”

    sungguh terasa di hatiku
    huhuhu
    pas ni nk bkk pose ngn air suam + kurma jer…

    hehehehe….

    0
    0
  12. CST says:

    ambe rasa ambe lg cantik sebab ambe tutup aurat…..bertudung litup dan berbaju longgar……..

    0
    0
  13. littlemia says:

    huhuhu statement x hengat..caner nih pas lahir baby nih…pewot x mo turun ni,,sesapa ada petua x nak dpt pewot cam RCW

    0
    0
  14. nama saya says:

    aish ciannya. atas dunia badan cantik dipertonton2.
    kat akhirat nanti badan cantik dijadikan bahan bakar pula.

    ini kenyataan. silalah simpan kecantikan anda untuk diri sendiri dan org2 yg berhak saja.

    0
    0
    • RCW NO 2 says:

      RCW NO 2 cantik zahir & batin…(“,)

      0
      0
      • insaf says:

        tak kenal blh la ckp cantik zahir batin,klu kenal dia,hanya tuhan saja yg tau..nak tau tanya la keanyakan org produksi terutama cameraman hahaha..betul tak cik ta

        0
        0
  15. littlemia says:

    huhuh nak simpan tuk hubby la nih…x menjadik lagi……

    0
    0
  16. Lady Starlight says:

    pi tgk kat http://www.redmummy.com . meletup-letup tu bang nara.Sengih sampai telingeeeeeeeeee

    0
    0
  17. SWEET says:

    ROZITA NIH DAH NAMPAK TUA
    WALAUPUN DIA CANTIK

    0
    0
  18. rin_472 says:

    memg lah badan dia nampak slim..dia pakai korset lah..
    xpcya tnya org sekeliling dia..tgk pandangan kasar pun tahu..kalo xpcya tgk dia duduk..perutnya tegak keras je..
    kalo ikutkan btol2 korang yang perut kurus pun cuba duduk..adakah perut korang akan menegang tegak je walau korang tunduk??..xpcya??korang try pakai korset…dapatlah bdn mcm RCW.grenti dada nampak tegang,perut tegang nmpk kempis je..punggung naik..aku dah btahun2 jual alat penjagaan badan ni..dah phm sgt.

    0
    0
    • noor says:

      i stuju ngn rin_472. i think rcw mmg pakai korset,by the looks of her shape. mmg body akan nmpk solid & mantap klau pakai korset,mksik umor 50 pn boley jd bergetah klau pkai korset. i rase body dia (bkn nk speculate okayyy!) dh sag dh kt part2 yg biasenya akan sag bila berumor..cm kt breast,tummy,butt etc. itu pndgn i lee..but it’s normal what??

      0
      0
  19. tintan says:

    betul2….mana lawa nya laaa….tiruan je..bulu mata tiruan….cubalah pakai baju kurung english cotton dan pakai selendang ke..mesti lagi cun. tak pandai langsung berpakain sempena bulan almubarak ni. aku rasa aku kena jadik perunding imej la. Org lelaki kekadang takut tgk camni. Depa suka yg natural jerrr…..

    0
    0
  20. tintan says:

    ha macam dlm ramadan rafik..cantikkk sgt cam tu.

    0
    0
  21. tintan says:

    apasal la suka sgt pakai sanggul bunga tu? mcm indon

    0
    0
  22. wawa says:

    kenapa bila tgk lama2 RCW ni mcm muka laki bertukar menjadi pmpuan? (statement sopan sket)…huhuhu~

    0
    0
  23. cik_li says:

    mmgla dye kurus…ala pkai korset kt dlm, curve body mmg la jd cntik…

    0
    0
  24. aku says:

    pegi majlis berbuka macam nak pegi kenduri kawen.. over nye!!

    0
    0
  25. leman says:

    pergh, mantoop lah si rozeta neh…
    nasik lemak kukos rm3.50..
    laok aym + sambal kerang…
    siap ade kcang ngan timun..
    sedap toh…

    0
    0
  26. timonsusu says:

    cit leman!!giler2 r komen ko..kwank3….jgn lupe nasik lemak plus telor mate…half cook…meleleh punyerrr!1ahhahahah

    0
    0
  27. zam says:

    saya jejaka sunyi….
    ada yg sudi berkenalan? call saya di 012-9276607
    harap2 ade la yg sudi jadi teman saya… saya nak yg cute dan putih. kalau gemok taknak.
    huhu

    0
    0
  28. timonsusu says:

    ko 2 nsem sgt ke nk pileh2?patot r kesunyian….huhu

    0
    0
  29. aries_april says:

    nik…mn ko ni…
    akak ko tngh pose ni…

    0
    0
  30. TOK WAN says:

    Susah jadi RCW. Kena maintain vogue and the bomm selalu. Hidup ni kan banyak warna, ada masa kita kena sanggup kelihatan hodoh, ada masa cantik, ada masa biasa-biasa je. Nasib baik la Tok Wan tak jadi artis. Tidak jenuh… kalut!

    0
    0
    • aries_april says:

      klau tok wan jdi..konpon tok wan dh ngorat kak ita kta ni…hihihih

      0
      0
      • TOK WAN says:

        Aries_april,

        Jangan kata Kak Ita, Kak Nita, dan akak2 yang lain pun Tok Wan rasa eden torai ngorat (termasuk Aries_april.

        0
        0
  31. amoi sarawak says:

    betul2….makan pun mahu cantik gila…..tak pun sedang2 saja

    0
    0
  32. aku laa says:

    ALAHH BN.. KITE DAH TGK PIC TU KAT RM… CUN APEE.. OK ARR TUSSS….

    0
    0
  33. pizza says:

    Patutnya pakaian mcm RCW ni yang korang kena kutuk kaw2, tersembul sana sini, walaupun tidak terlalu mendedahkan tetapi seperti hampir telanjang. Bukan si Wassini yang pakai purdah longgar tu. Cuba tanya sket apa niat RCW pakai pakaian ketat melekap mcm ni di majlis iftar di bulan Ramadhan?

    0
    0
  34. Penari Poco2 says:

    fuuuhhh…letih…

    0
    0
  35. lady79 says:

    ape..nk soh tiru RCW ni(for wife)…??? erm..nk jd cam ni perlukan ribu-riban (rm), nk kena tegangkan sgala kulit, kena g spa slalu,g slimworls etc, ..stakat nk jaga sendri..xkan jd camni nyer.. klu da duit abeh ke ctu, keperluan umah cane lak!!!

    0
    0
  36. apa2 ajer says:

    Tapi aku anak dh 5 masih slim lg… berat aku sekitar 46-47 kg jer… ala sebenornye kegemukan seseorang tu ikut die nyer metabolisme lar… aku kuat makan tapi berat tk penah naik dari zaman anak dara lagi.. stil 46-47 kg jerk… tapi ada sorang kawan aku dia tak kuat makan, kalau makan pun pagi, tghari, ptg jer.. malam dia dh mmg tk makan berat2.. tapi badan dia gempal tk turun2.. aku lak asyik melantak jer… kekadang sampai ke tengah malam pun aku boleh makan nasi n mcm2 lagi… tapi dh mmg badan aku tk leh nk gemuk kot.. kekadang org yg baru kenal ngan aku ingat aku br kawin n ada sorang anak jerk..tapi bila aku ckp anak dh 5 dorang mesti terperanjat… mintak petua nk kurus laa.. mcm2.. tapi mmg aku tk amalkan ape2 petua pun.. Kekadang nk gak gemukkan ckit badan aku nie.. tu yg aku asyik melantak jer… tapi x leh gak gemuk… camne arr..?

    0
    0
  37. tini says:

    yg cntik itu bukan dari rupa paras atau dari bntuk badannya, tp pgangan agama dan budi pkertinya.. fikir2 kan la..

    0
    0
  38. gempak10 says:

    Nape sume gamba nih nampak RCW macaammm ade misaii.. ke.. aku yg salah nampak.. almaklomlah pose.. hehheheee… =))

    0
    0
  39. j.s. says:

    aq tgok RCW ni biase je..
    muke jerawat..aq jiran sebelah rumah die je..
    sombong melangit tak ingat..!

    0
    0
  40. hantu says:

    sedapnye bdn dier…
    RCW ni klu jadi pornstar sure meletop!!

    0
    0
  41. fcuk says:

    ranum nya buah…sedap ni kalau di belai….muahhhh

    0
    0
  42. eyda says:

    cantik 2 memang la cantik….tapi kalau pakai tudung bertambah la cantik….pakaian 2 kasi la longgar skit…x de lah terliur jantan2 kat luar sana….

    0
    0
  43. setan says:

    badan sedap siot……………..buah pon mntap………..

    0
    0
  44. […] (GAMBAR) Rozita Che Wan Yang Nampak Biru Di Majlis Berbuka Puasa Astro (75) […]

    0
    0
  45. Took me time to read all of the comments, but I truly enjoyed the write-up. It proved to be incredibly helpful to me and I am certain to all the commenters right here! It’s often wonderful whenever you can not only be informed, but in addition entertained! I’m sure you had enjoyable writing this post.

    0
    0
  46. 48karat says:

    keep slimming with fat burner…faster!!!!!

    0
    0
  47. Allegro says:

    The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought youd have something interesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.

    0
    0