Written by AbangNara | April 5th, 2010

gambar red carpet abpbh2009

Banyak gile gambar Red Carpet ABPBH 2009 (Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009) yang kami dah jumpa. Tapi untuk malam nie korang layan dulu gambar Zizie Ezette dan Bung Mokhtar bergaya sakan di Red Carpet ABPBH 2009.

Nanti kami akan updatekan lagi gambar-gambar artis di karpet merah ABPBH 2009.

Baca lagi untuk gambar Zizie dan Bung. Kredit kepada Budiey.


gambar red carpet abpbh 2009
gambar karpet merah abpbh 2009
red carpet abpbh2009

Baca Yang Ini Pulak:-

104 responses to (GAMBAR) Red Carpet ABPBH 2009 Zizie Ezette Dan Bung Mokhtar

  1. yaddy says:

    ak 1st

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • tahniah yer.. keh3 :)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • cantik says:

      seksa da aku tgk..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Pisces says:

      Baru aku perasan… MAWI kalah ker? huhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • BinLaden says:

      sedang hamil tu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • akus says:

      aku tgk kulit kaki madam Z ni pon da berkedot haa..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • dunnowho says:

        ala,ape yg nk heran pon c zz ni seksi..bkn ker sume lelaki suker tgk??kalau xde yg suker tgk,xdela yg nk mnunjuk..org lelaki kan selalu yg bertutup pon die nk tolong bukak..pkai mcm gtu lg senang kn keje lelaki..xpyh susah2 tlg bukak..dh mmg trbukak dan trnganga pon…hadap jeklah…x suker????ttup materrrrrr!!!…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • rosh says:

          dh napak satu saiz lak…
          rugi nya laki dia nie BM psl biarkan tubuh si isteri mjadi tontonan lelaki lain….
          untungnya lelaki lain dpt melihat keindahan tubuh seorang isteri kpd BM…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • erika says:

      dah amik laki orang at least jgnlaaaa tayang kat public.. Respectlaaa pada yang no satu dan anak anak dari keluarga no satu.. Aku tujukan bukan pada zizie saja termasuk pada yang bukan artis.. Ini dah amik hak org tayang sana tayang sini.. Si tua berkedut tu pun sama terhegeh hegeh nak ikut siap dye rambut jadi hitamm.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. kasi pikir says:

    baik telanjng je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. miss annur says:

    wow!!!! beauty n the beast.. kih..kih..kih…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. anne says:

    dah tgk gambar sarimah kat ABP..lagi mengancam…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. man says:

    kesiannya aku tengok… rasa nak nangis.. tak cukup wang nak beli kainkah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. faracuppies says:

    untung datuk dpt wife cun melecun…xmakan smgu pon kenyang…huhuhuh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sayangISLAM says:

      tau takper…..
      ni kh contoh trbaik MENTERI di parlimen yg slllu trjerit2 mncri ksalahan pihak lain tp dri sndri tak pndai ajr bni brpakaian dgn baik…..
      wang byk tp kdekut nk bli kain tok bni trsyang….
      di alu-alukn masuk prgrm BERSAMAMU…
      gerenti byk tajaan tok smbungkn kain yg tak ckup tu…
      pk2 lh…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Gosipgurl_fea says:

    aduhai bapak dia ke ni..terlebih sudah…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. ozman says:

    pergh..memang kenyang la pakcik bung

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Lily says:

    alahai…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. ahoy says:

    mcm….uncle dgn anak buah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. naims says:

    Cantik…..tapi nanti lain kali kak ziziet pakai labuh sikit arrrr..lagi cantik..kan?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. BlackBerry00 says:

    pasangan ziebung…

    pak bung jadi smakin muda lah pulok..
    mak zie sejak dah kawen mcm dah berusia sikit…

    mudahan jodoh dorg panjang….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. beyond says:

    hurmmm…bl la nk sedar diri ni..agak2 la klo nk berpakaian…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Org Sungai.... says:

      Duit tak cukup untuk beli kain warne merah tu…sbb telebih beli kain yg warna putih…eh..eh..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. manis mas says:

    hi zie u kawin ngan org tua muka u pun da nmpk tua .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. fifie says:

    banggenye bung sume org menatap bdn bini die yg ………. (isi sendiri dgn ayat anda)… :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. serai_patah says:

    sokong ms annur

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. princessbutterfly says:

    dapat kahwin ngan lelaki kaya pun masih x mampu nak beli kain ke?….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. sang kancil says:

    kesian si bung, itulah pakaian pegi kerja, itu lah jugak pakaian pg ABPH… Zizie.. zizie…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. boikotsexy says:

    lantakla dia nak pakai apa pun. janji laki dia suka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • vios_vaio says:

      laki dia x suke..dia dah tegur zizie len kali jgn pakai seksi mcm ni lagi..bleh bace laporan penuh dalam paper 2-3 hari lepas.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. cokodok panas says:

    cantik si zizie tuh, tapi badan couple ni mcm dah naik skit ah.. yelah pengantin baru. Cuba tgk seluar bung. Peha montel sgt sampai berkedut seluar.. hik…opss..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. pinkanMambo says:

    ala2 ROZITA chewan lak

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. pinkanMambo says:

    BANG BUNG kener belatih senyum ni :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. pinkanMambo says:

    kali pertama BANG BUNG p ABP ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. AnneDeSilva says:

    morning semua…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. AnneDeSilva says:

    mana yg lain?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aries april a.k.a amira (AAA) says:

      ada ni anne..
      br nk trjah..
      hihihihi
      bz skit td…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. AnneDeSilva says:

    sunyi jek BN,…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    pic 1st tu x thn tngk..
    asl mka bang bung cam tu?
    hihihihihihi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. AnneDeSilva says:

    nk kongsi dgn sume….

    ARTIS kacukan Inggeris, Arab dan Melayu, Sharifah Sofia Syed Hussein terdiam seketika saat diajukan soalan mengenai gambar mesranya sedang bermain-main dengan dua ekor anjing. Puas juga bersoal jawab sendiri, barangkali memikirkan bilakah masa dia pernah bergambar dengan anjing-anjing itu. Beberapa minit kemudian, akhirnya wanita yang mesra dipanggil

    Sofia ini mengaku -Ya, saya mengaku. Memang pernah. Itu gambar-gambar saya.

    Seingat wanita berusia 25 tahun ini, gambar tersebut dirakam tahun sudah. Tidak pula diingat bila tarikh dan bulan yang tepat. Cuma, masih dalam kotak fikirannya dia pernah bermain dengan anjing milik rakannya di Shah Alam, Selangor.

    Lalu kata Sofia, dia hairan mengapa gambar itu dipersoalkan? Bagi dirinya, memegang anjing bukan satu masalah yang besar selagi dia tahu apa yang perlu dilakukan selepas menyentuh makhluk berkenaan. Caranya? Senang saja, bersamak. Semudah itu.

    Ada nada tidak puas hati dan kecewa dalam perbualan bersama Pancaindera baru-baru ini. Rasa itu diluahkan secara terperinci satu demi satu.

    Boleh bagitahu, anjing-anjing itu milik Sofia ke?

    Dua ekor anjing itu bukan kepunyaan saya. Pemiliknya adalah seorang rakan. Dia pun orang Melayu juga. Kedua-dua anak anjing itu baka German Shepherd. Kebetulan hari tu, kawan Sofia ni membawa dua ekor anjingnya berjalan-jalan dan singgah di hadapan rumah. Jadi, Sofia gunakan peluang itu untuk bermain dengan mereka.

    Memang jenis tak takut anjinglah ni?

    Tidak. Sofia memang suka anjing. Bukan sahaja anjing, malah kucing, burung, tikus hiasan (hamster), burung, arnab, ikan. Binatang macam tuntung dan ikan pun Sofia suka juga.

    Yalah, kalau haiwan itu semua orang tidak kisah. Tetapi sekarang ni bermesra dengan anjing. Terfikir juga, orang Islam macam Sofia ini boleh sentuh anjing macam kucing?

    Sekali lagi, Sofia tekankan yang Sofia sukakan anjing. Jangan ditanya mengapa Sofia suka anjing. Kalau nak tahu, Sofia pernah bela anjing di rumah satu masa dulu. Anjing itu adalah anjing liar yang datang rumah Tetapi tidak lama kemudian terpaksa halau keluar anjing tu sebab ramai saudara dan sahabat handai tak mahu datang ke rumah selepas Sofia membelanya. Diaorang takut agaknya.

    Sejujurnya, kenapa Sofia suka anjing?

    Anjing berperanan sebagai penjaga dan pengawal rumah. Penghuni rumah rasa selamat sekira membelanya. Binatang ini juga ada perasaan. Dia tahu kalau ada orang lain pasang niat jahat pada kita. Bukankah anjing juga pengawal pada zaman Rasulullah? Kenapa perlu takut?

    Hanya kerana itu?

    Ya. Tapi Sofia rasa sekarang ini masa yang tidak sesuai untuk membela anjing. Banyak yang perlu difikirkan. Antaranya kos untuk membela anjing ini. Kena pastikan makanan dan tempat tinggal terjaga. Kalau tidak sempurna, berdosa pula kita.

    Sofia tahu hukum selepas memegang anjing?

    Sudah pasti tahu. Kena samak. Janganlah pandang rendah dengan ilmu agama Sofia. Sofia tahu batas-batas dalam agama. Air liur anjing itu haram. Kita tidak boleh memegang anjing dalam keadaan basah. Kalau ada perkara yang Sofia tidak tahu, pasti Sofia bertanya orang yang lebih tahu. Sofia bukan insan sempurna. Ada kecacatan dan kekurangan. Sofia pun tak pasti kenapa baru sekarang orang bising pasal gambar tu? Perkara itu sudah berlaku setahun sudah. Mengapa tidak ditimbulkan ketika itu juga. Sebenarnya, Sofia sangat terbuka dengan soal ini, tak kisah. Asalkan kita tahu batasannya.

    Maksud Sofia?

    Sofia tahu mungkin ada orang yang kurang senang dengan perlakuan Sofia memegang anjing itu. Tapi janganlah pandang sebelah mata berkaitan isu itu. Tidak wajar terus menghukum seseorang atas apa sahaja perlakuan. Mana satu yang teruk? Orang yang bermain dengan anjing atau orang yang memperlekehkan individu yang bermain anjing? Sofia juga tidak kisah kalau masyarakat masih berterusan mahu bercakap tentang isu ini. Terpulanglah kepada mereka.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • AnneDeSilva says:

      pk la sndri..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ozman says:

        kesian sofia

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Fact-oriented Person says:

          Kita tak pertikaikan bila dia main or pegang anjing2 tu, cuma kita pertikaikan bila dia bergambar dgn cara2 sedemikian & gambar2 tu dah tersebar, itu ja.. Apapun dia sendiri pun tau walaupun ada salah jugak dlm penjelasan dia tadi. Air liur anjing tidaklah haram, tapi najis pd pandangan Imam Shafie..

          Anyhow, dia sendiri mengaku yg ramai sedara-mara & sahabat handai enggan datang kerumah bila dia bela anjing, dan atas sebab2 itulah anjing tak sesuai dibela oleh umat Islam di Malaysia. So dia pikirla sendiri…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • fs200 says:

          cuma nak ingat kan..anjing tu cuma najis..kalau pegang dlm keadaan basah, kena samak utk sucikan.tu saja.bukannya berdosa kalau pegang..sama macam pegang najis lain, tahi, darah,muntah..tak kan berdosa pegang?

          yang haramnya ialah kalau kita makan.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • teh_ais_kaw says:

          hadoi..byk statement xberapa nak betul kat sini..
          mmg betul kita kena samak lepas sentuh bnda najis mcm anjing ni..tpi hanya kalo kita TERsentuh,secara xsngaja,atau kes darurat..xdela pulak kite sengaja2 pegi sentuh..siap main2 lagi..lps dh puas main2..okei~pegi samak~! bljr kat mana ni haa??bnda tu dikategorikan sbg najis,so..korg ade pernah rasa nk saje suke2 pegi pegang taik kucing..pastu basuh blk tgn korg??lu pkir la sniri!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. beruntung zizie dpt Bung moktar…kaya pulak tu…usia bukan ukuran…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Fact-oriented Person says:

      Beruntung bagi yg materialistik..sungguh beruntung!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. azie says:

    nape pakaian zizie tu serabut sangat!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. adinda says:

    cam atok ngan cucu…huhuhuuuu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. naims says:

    koser la hakak sofea tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. naims says:

    Kalau jodoh tak kemana tau….suka kan dpt bini mcm tu…..meleleh ayaq mata tgk…..dusyum…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Fact-oriented Person says:

    Orang2 Islam zaman sekarang…nama je Islam, pakaian mengalahkan orang bukan Islam..seolah2 dlm Islam takde etika dlm berpakaian..kalau taknak tutup aurat pun, biarla bersopan…tapi bila ditegur, selalu jawab seolah2 diorang lebih arif dari orang lain. Itulah umat Islam akhir zaman…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. pelik¬≤ btol fesen ABPH kli ni.. ke mmg artis malaysia bab ber fesen ni pelik¬≤.. blkg pjg kain nye.. ats bawah x pulak d tutup…. ooo ye la…fesen… harus la begitu ye… x pe la… ade suami.. leh la mnt suami tlg tgung ape yg ptut ye tak… ikut la mana korang suke ye.. ye la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. BlackBerry00 says:

    terbaca crita psal sofia pegang anjing
    baik dye bela dan makan babi terus!!!!

    nama keturunan arab tuhhh…
    sharifah bla bla bla syed bla bla ba…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • fs200 says:

      dia bela anjing (najis).kalau pegang, dia samak, suci lah..mana berdosa. kalau pegang tahi, air kencing (najis) berdosa juga ke?.kenapa nak samakan dengan makan babi? makan babi memang haram. jangan kata die yang jahil sedangkan kefahaman agama kita tak lengkap.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • didi says:

      Pegang anjing mana sama dgn makan babi. Tak pass PAFA ke kat sekolah? Pernah dengar pasal samak tak? Nak ckp org lain tak pandai agama diri sendiri pun sama.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Fact-oriented Person says:

        Udah2 le tu..isu tu dah banyak dibincangkan dlm entri yg ada gambar dia pegang anjing sebelum nih, dekat 560 lebih jugak komen rasanya. Yg penting, perlu jelas ttg hukum sentuh anjing & jangan berhukum tanpa ilmu. Penjelasan Sofea sendiri pun tak berapa kena, so masing2 kena tambahkan lagi ilmu di dada termasuk aku..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • teh_ais_kaw says:

          btul..tahape2 je penjelasan dia..sesat dan menyesatkan.lbih baik xyah wat pnjelasan..geleng kepala je aku baca..ape pun,yg baik tu drpd Allah.yg buruk daripd kita sniri..wallahualam~

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. BlackBerry00 says:

    gabungan ZIEBUNG timbul bila
    poco tanya..
    apakah nama yg sesuai untuk couple ni
    so, the idea was there….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. kipas lipas says:

    nak pakai pendek2…kepala lutut pon berdaki….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Sepatutnya Pak Nil sedekahkan atau beri saja award tu pada arwah Din beramboi, ini kerana pertama kali arwah din dicalonkan.. lagipun Pak Nil dah pernah dapat.. kalaulah saya ditempat Paknil dah lama dah saya beri pada keluarga Arwah.. Apa salahnya? ada apa pada trofi tu..? kan boleh dapat lagi.. bukan PakNil saja,malahan sesiapa yg dapat dalam kategori tu patut buat mcm tu.. Al Fatiha untuk Arwah.. anuar

    Reply

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. mia says:

    mudah2an zizie akn bertudung dimasa2 akan datang……kalu saudara mara kita bukan alim2 belaka jgn mengutuk..tuhan kdg2 uji kita dgn perkara yg kita selalu cakapkan…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. s says:

    buruknya fesyen tp yg paling ketara bagi aku adlh. zizie besar dan kasarnya. kalo aku tgk dia klua kereta, mula2 klua kaki, feeeewwwiiitt, pastu klua satu badan. ALAMAK ai…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • teh_ais_kaw says:

      kehkehkeh2..lawak tul ko ni..
      tp mmg btul pun,die jenis rangka besar kat atas..kecik pulak si Bung tu dok sblah dier..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. ctzen says:

    OIIITTT MAK CIK Z….

    MALU LER SIKIT WEH BAWAK LAKI ORANG, TUNJUK2 GITU, (WALAUPUN DIA LAKI AWAK JUGAK).

    LAIN LER KALAU MAK CIK DAH MINTAK PERMISI ORANG 1ST NAK BAWAK PAK CIK BUNG TUH..

    ALAAA… ARTIS… “ADA AKU KESAH?”

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  43. lili says:

    alahai bung, untung ko dpt seme yg besar2, gebu lg. mau x tdo mlm seminggu ni

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  44. [...] korang tengok gambar awek Abang Nara nie, baik korang layan dulu gambar Zizie Ezette dan Bung Mokhtar di ABPBH 2009 dan gambar artis-artis di malam Red Carpet [...]

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  45. Miss_hujaN says:

    Dah rezeki dye dpt laki kaya..Naseb baek x kayap ..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. ILYA says:

    bung 2 org kg akue..
    cayalah bung..
    tabik spring ngan ko!!!
    buli2 ko dpt c cantik ni..
    jodoh..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • barrack obama says:

      ko ni buat malu jak..
      patutnya kita malu ni ko bangga plak..
      pemimpin patut dicontohi tp klu suda macam ni…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. mamibizi says:

    sebagai isteri seorang menteri pakaian tu cam tak sesuai… bung tu menteri kt M’sia bukan kat Hollywood… ikut mcm Normala Shamsudin… pandai jaga kehormatan suami dia seorang menteri….pas kawin pakaian sopan…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. oprah says:

    INI LA BAJU YG PLG YANG TAK CANTIK N TAK MENARIK SAYA TGK…DESIGN NYER TAK BGS..KLA DI KARPET HOLLYWOOD SURE KENE TANGKAP GAN POLIS FESYEN..(RANCANGAN PASAL FESYEN).MCM PE TAH….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. a says:

    ingat bung yang akan bimbing zizie ke arah kebaikan..rupanya terbalik..
    bung pula dibimbing menjadi artis..
    abis la next election abg bung kite ni..
    dlm dewan bukan main berapi..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • teh_ais_kaw says:

      yer btul tu..dlm dewan berapi2 ngutuk org tu..ngutuk org ni..dgn zizie ha kau..meleleh segala bagai~pijak agar2 pun x pecah..wakakka~

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. cbuk_jer says:

    sedapnyer zizie.. mcm strawbery + susu.. berkrim.. yummi!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. Zaza Muhammad says:

    respek aaa…. wapun no brapa xkisah aaaa tp hubby dia sudi temankan dia ke majlis2 cenggini…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. anonymuzz says:

    Lebih baik x yah pakai kain jer.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. bawahlicin says:

    lemak banyak..takper..tak sejuk punya..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. betty says:

    mcm anak dgn bapak lah…muka seiras…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. pewetttt.. says:

    ala,,korunk utuk2 pown dpt dosa jek..org dh nsht berapi api tapi kalo xnk dgr gk nk wat cmne…tue la ahli parlimen pilihan msyrkt malaysia..ok la tue..org malaysia kn ske yg macam tue..so, wat2 x nmpk jela..tgung la dosa sesama…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. Jess says:

    mm..ok gak..
    cuma tiap kali aku nengok nie, mesti aku ingat nie bagaikan bapak n anak..
    :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. bikin panas says:

    mdm z nampak gemok sesuai arr dgn bung

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. hek eleh says:

    saper la PR si BM ni. tlg la advise si ZZ ni jage image suami ahli politik die tu yg juge merangkap ahli palimen.
    Awk tu bini ahli parlimen jgn la pakai mcm stripper..x sesuai langsung. u can be sexy but not this kind of sexy..this is hooker sexy not elegantly sexy.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. Lalu says:

    uikkk..cekci nyer…huu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. sugar says:

    arrrgggghhh korang . . . org wat perkara baik bina masjid pun nak mengata . . . . kalau org wat salah lg ar korang kecoh . . . doakan la kebahagian org kalau di jlan yg benar . . .kelak kebhgian korang juga di doakan . . . zizie dan bong . . . tahniah . . . n harap kekal hingga akhir hayat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. Dah kahwin pun pakai macam ni ke..?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. apa2 ajer says:

    betis ngan peha sama besar daa… nie jenis betis bunting gajah nie.. huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. mia says:

    adui na bapak Bung….kami orang Kinabatangan meluat betul tengok muka mu ni…jangan harap dpt undi dari kami….bikin malu urang kampung saja….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Alegro.pl says:

    When I initially commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a remark is added I get 4 emails with the same comment. Is there any manner you’ll be able to remove me from that service? Thanks!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0