Written by serenity | November 21st, 2011

Dengan hanya sekali lafaz, penyanyi yang pernah popular menerusi lagu ‘Hi Hi Bye Bye’ Ezlynn, 30, telah sah bergelar isteri kepada Adam Fahmy Shamsudin, 35, yang juga pengurus peribadinya tepat jam 5.55 petang semalam. Ezlynn yang anggun mengenakan busana rekaan Oscar Jeprey menerima wang hantaran sebanyak RM 20,020.20, mas kahwin RM 80. Majlis pertunangan dan pernikahan Ezlynn telah diadakan di Pusat Konvensyen Sime Darby, Bukit Kiara, Kuala Lumpur.
PhotobucketLagi 2 keping gambar dengan mengikuti gosip ini sepenuhnya. Kredit gambar pada Facebook Butik Lagenda Creations.


Photobucket
Photobucket

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 responses to (3 GAMBAR)Pertunangan Dan Pernikahan Ezlynn dan Adam Fahmy

  1. mira says:

    semoga bahagia….. 1st la…. hahahahaha

    0

    0
  2. mizz_zaza90 says:

    tahniah…~~

    0

    0
  3. aqu anna says:

    2nd…haha…

    0

    0
  4. putihkaseh says:

    seronok kan kwin cam ni, gambar sama2, x yah nak blur2 kan, nanti nak kuar jln2 pun sepadan dan x yah nak sorok2

    0

    0
  5. miera says:

    hmm.. adam fahmy… i know this guy.. dolu2 naik satu bas skolah kat alor setar,, dia skolah iskandar alor setar… dia n adik n kakak dia , tiga beradik naik satu bas skolah … tak sangka plak dia kawen dgn ezlyn… tapi ok lah.. dah jodoh kn.. semoga kekal kea akhir hayat…

    0

    0
  6. melati putih says:

    tahniah….moge berkekelan hgge hujung nyawe…

    0

    0
  7. Belimbing buluh says:

    Tanniah Ezlyn, jaga rmhtangga dgn baik, lps ni x yah lah nak seksi n mnari trkangkang lg masa nyanyi. All the best…

    0

    0
  8. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged Adam, Ezlynn, Fahmy, GAMBARPertunangan, Pernikahan. […]

    0

    0
  9. Whadda F? says:

    Kan sweet n sopan gitu kawin pakai tertutup gini…sejuk sikit mata memandang…takdela macam si syella tu…kawen pun pakai baju saket mata memandang…huhu… kawen ni kan perbuatan suci…patut nya pakaian nya pun bersesuaian lah kalau taknak tutup rambut sangat pun jangan lah terdedah sangat…Ezlynn dulu sgt seksi tapi Alhamdulillah….baju kahwin dia sejuk je mata memandang…sweet gitu…i loike~~~

    0

    0
  10. cili pedas says:

    ni kamera apa hg guna ni abg nara oi…gmbaq ezlyn yg cun pon bley jd cm pontianak ja…hadoi la…upgrade sket! …

    0

    0
  11. mya says:

    bile la aku nak kawenn. haaha

    0

    0
  12. PAKARCOPY says:

    apapun tahniah,harap2 nnt masa bersanding pun bahagia mcmni gak la yer…

    “perlukan khidmat rundingan pelaburan unit trust menerusi akaun 1 kwsp,sila hubungi saya 012-2676091”

    0

    0
  13. cik_cinta says:

    lame tak dengar pasal ezlyn…tup2 je da kawen…
    tahniah ! semoga selamat melayari bahtera perkahwinan …:)

    0

    0
  14. miss nurul says:

    cantik sgt dia..sweet je nampak..mga bahagia hingga hujung nyawa…amin

    0

    0