Written by AbangNara | November 18th, 2008

Taknak cerita banyak. Tengok ajer gambar Malique Too Phat dan tatoo/tatu kat bahagian depan badan(dada) dan belakang lehernya, Apa nak jadi dengan artis Malaysia sekarang nie?!!!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 responses to Gambar Malique Too Phat Dan Tatoo Di Badannya

  1. ni says:

    x sesuwai

    0
    0
  2. chantek says:

    astaghfirullah….ape nak jadi ni….

    0
    0
  3. flower says:

    x ingat nk mati ker..

    0
    0
  4. leez says:

    dia nak tunjuk terer lh konok…terer kpl hang bosa., eeee..aq geram tul kat dia ni mmalukan islam jer,…

    0
    0
  5. leez says:

    mac tahi2 je dia ni…., mympah

    0
    0
  6. 3line bodoh says:

    dea budak 3line a.k.a pukida laa…
    pertubuhan gengster melayu terbesar didunia.lol.bajet nk jd cm gangster cina n mafia italy..tp xdapek pon..ckp jer besa..
    anjing menyalak dalam kawasan sndiri.

    0
    0
  7. Gorgong says:

    wah… lagu yg dia nyayi bukan main lg ttg ketuhanan..
    (alhamdullillah) tp klu mcm ni gayanye dia takleh sembahyang nie…. mandi hadas pun tak lepas nie….

    0
    0
  8. ct says:

    haramlah bedul…………

    0
    0
  9. opah says:

    uhhhhhh………xnak suke la kat dia ni…..ntah pape !!!buek malu kaum yo !!!!

    0
    0
  10. imran says:

    memang tak salah ber tatoo utk org nonmuslims.

    0
    0
  11. BM says:

    betul ke ni

    0
    0
  12. mama_dyana says:

    kalau bangga sgt tatoo kan nama Allah dalam pale otak….bukan atas badan….Allah bagi pinjam kejap jer….

    0
    0
  13. Man says:

    Kau ni diantara seburuk2 org Islam yg pernah aku jumpa.macam ni kah cra org ISLAM? Pd aku kamu ni 100% orang munafik yang memalukan agama ISLAM!

    0
    0
  14. pengomen tegar says:

    yes .
    malique adalah kongsi gelap 77 .
    die ni kirenye pangkat abg long kwsn banting .
    aku pon x pcye .
    tp dulu mber aku kne pukul dgn bdk2 die .
    bile nk setel , si malique ni turun jmpe ktorg .
    table talk .
    care die mmg la ok .
    siap mtk maaf lg tu .
    juz bdk2 die yg huru hara .
    ape pon mmg x ptot die b’tatu .
    nk join ape pon join la .
    tp jgn smpi tpesong jauh .

    0
    0
    • dora says:

      dasyat nye..ahli kongsi glap r dy ni..x ckop g ke dy nye wit ngan jd artis 2 smpi nk jd kongsi glap…

      0
      0
  15. shima says:

    aslkm malik.kenapa macam ni u tahu kan apa hukumnya jika ada tatu di badan.berdosa besar.kemudian hari u akan terima azab allah di alam barzakh renungakanlah kita sebagai umat islam harus berpegang teguhh pada tiang yang 1 iaitu amal ibadah dan al quran.dan beri nasiha t==pada melissa supaya berubah donttake a cigaratte and tutup aurat.

    0
    0
  16. hahaha.. says:

    thats how we roll!
    hahaha.. tattoo? so what?
    his body,not u guys.

    think global,act local.

    peace!

    0
    0
  17. deehanamichee says:

    lantak die la nk bertatoo or pe,,k0wnx na cb0ox pew hal,kb0or msing2. .cbo0x jewp. .

    0
    0
  18. Malika Hoots says:

    I do know a lot of men and women would really like the thought concept and that i also can’t deny I’m moreover one of them. In case you’ll find further disccusion about this matter then simply it may be additional desirable and that i will probably would like to assume of precisely what you would create concerning your next write-up. Inside the event which you could release much more associated write-up, just make me aware as Most certainly i’ll want to have the ability to browse about it.

    0
    0
  19. one-m says:

    ayo, malique.. kw nih pahal.. kw ngowk nan joe 2, ok jew aw.. kw rap laguw alhamdulillah bkn meyn cm alim jew.. kw x masowkkn lark bout tatu kart versi 2..

    0
    0
  20. Thanks for your write-up. Another element is that to be a photographer will involve not only difficulty in catching award-winning photographs but hardships in acquiring the best video camera suited to your needs and most especially situations in maintaining the grade of your camera. It is very correct and apparent for those photography enthusiasts that are in to capturing the particular nature’s exciting scenes — the mountains, the particular forests, the wild or seas. Going to these daring places definitely requires a camera that can meet the wild’s nasty landscapes.

    0
    0
  21. well known the listed here. nevertheless i will receive a jog by using a cutting edge gps watch

    0
    0
  22. Also check your family history for genetic disorders or other health problems. Discuss this issue with your care provider and follow the instructions given.

    0
    0
  23. I hope you don’t mind,It very greatly is satisfying to me,I linked to your site from my blog!thanks to the autor,

    0
    0
  24. Rea Salo says:

    Thanks for a marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you might be a great author.I will make sure to bookmark your blog and will often come back sometime soon. I want to encourage continue your great posts, have a nice weekend!

    0
    0