Written by AbangNara | March 19th, 2009

majlis tunang nasreen ngasri

Berbaju kuning bak kerabat diraja, Nasreen Ngasri atau lebih dikenali dengan nama Darling(adik beradik keluarga Ngasri) akhirnya ditunangkan jugak dengan seorang pegawai pemasaran katanya.

Jangan terkejut bila anda tengok gambar-gambar majlis pertunangan Nasreen Ngasri @ Darling, sebab meriahnya macam dah majlis kahwin. Memang trend orang bertunang sekarang hantaran berbelas-belas dulang, dengan siap ada pelamin. Nasib baik tak ada tok kadi jer.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar tunang Nasreen Ngasri @ Darling.

P.S: Kami kesian dekat si lelaki keluarga Ngasri(tak ingat nama), kalau berlakon tak pernah dapat jadi hero, mesti watak sampingan jer. Rasanya dah dekat 2 dekad jugak dia jadi pelakon.

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

majlis tunang nasreen ngasri

11 responses to (GAMBAR)Majlis Tunang Nasreen Ngasri @ Darling

  1. saloa mambok says:

    baik nikah terus…syaitan kdg2 muncul aje kat mn2

    0
    0
  2. aku says:

    mg brkekalan hgga ke akhir hyt
    cpt2 la kawin…
    byk dugaan klu tggu lma2

    0
    0
  3. lina says:

    orang skrg tunang over kalah org kahwin kan….budaya org brtunang dulu dah x de dah skrg..skrg ni laki pon sbok nak disarongkan cincin gak..motif??? adoi..!! dalah dtg majlis tunang—dulu lelaki x dibenarkan dtg ok..sbb tu diwakilkan ibu atau saudara utk sarongkan cincin..kalau mcm tu baik suruh laki je trus sarong cincin..n then..nikah terus…–…skrg ni dahlah dtg majlis tunang then..pakai baju melayu bagai…apa kehenye yop? pastu…ada pelamin lah plak… dulu perempuannya dok dalam bilik je…simple pakai bju kurung wrna lembut , then tunggu disarongkan cincin..skrg ni..gedik nak ada pelamin…dok tayang diri…manelah sifat malu anak dara lagi…

    yang pasti budaya bertunang sekarang dah jauh menyimpang dr tradisi kita…fikir2kanlah…

    0
    0
  4. yiena says:

    cantik….moga kekal ke akhir hayat….
    cepat2 kawin

    0
    0
  5. ni says:

    semuge berbahagia la hendaknye spi bebile

    0
    0
  6. flower says:

    sama padan kan??
    cepat2 ler kawen..

    0
    0
  7. boxer hugo bosss says:

    rupe lai tue cam ac mizal lak aku tgk..ehheee…
    mcm2 ar…tol gak elok trus nikah lg bgus xde ar fitnah sne sni..nti org snap pict dorg ngh mesre2 nti cmne?paparazi ade d mne sje yek..dlm lubang kubo pun ade tau…jgn xtau..

    0
    0
  8. nali says:

    to lina,rileks r…ikut peredaran mase la beb…nk kecoh2 pehal…

    0
    0