Written by AbangNara | April 26th, 2010

majlis tunang aziz m osman puteri lily

Sesungguhnya di hati kecil kami ini terdetik rasa jeles yang bangat sangat kepada Aziz M. Osman. Mana taknya, abang Aziz kita nie umurnya 48 tahun tapi dapat bakal bini umur 21 tahun. Memang bertuah sangat-sangat. Dah la muda, kecunnan Puteri Lily pun boleh tahan jugak. Tak percaya tengok ajer gambar majlis pertunangan Aziz M. Osman dan Puteri Lily nie.

Dalam diam sebenarnya kami mengkagumi kehebatan Abang Aziz yang hebat mengorat Puteri Lily nie. Teknik dia simple jer. Memula amik Puteri Lily di bawah jagaan dia. Konon nak tolong kembangkan bakat jadi pelakon hebat. Dalam masa tue sempat pasang ayat pancing dan cucuk jarum baik punya. Tup-tup dah bakal jadi bini. Siapa yang untung? Abang Aziz jugak ~~~

Apa-apa pun kami mendoakan kebahagiaan Abang Aziz M. Osman dan Puteri Lily dalam melayari bahtera perkahwinan mereka nanti. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Lagi gambar sekitar majlis pertunangan Aziz M. Osman dan Puteri Lily dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

majlis tunang aziz m osman puteri lily

majlis tunang aziz m osman puteri lily

majlis tunang aziz m osman puteri lily

majlis tunang aziz m osman puteri lily

majlis tunang aziz m osman puteri lily

54 responses to (GAMBAR)Majlis Pertunangan Aziz M. Osman Dan Puteri Lily

  1. afdsmkad says:

    aik…tunang plak..hahahhaaa..
    cun jugek puteri lily.
    untung2.
    asek2 dpt yg cun jew…
    haishh

    0
    0
  2. NST says:

    Tahniah la abg aziz…tu la yg dinamakan rezeki…hehehe

    0
    0
  3. BlackBerry00 says:

    tahniah…

    0
    0
  4. Ayie says:

    untung badan..

    0
    0
  5. megahertz says:

    Alhamdulillah…

    tahniah… moga kekal hingga d satukn n kekal bahgia hingga hujung nyawa.. harap abg aziz ambil pengajaran dr 3 p’khwinan yg t’dahulu.

    (bakal istri kali ni, muda sgt nih…. bimbinglh btl2…)

    0
    0
  6. FTNer says:

    rasanya lagi muda dari anaknya kan?

    0
    0
  7. ctzen says:

    cantiknya baju dia, kiut
    sesuai ngan oranngya

    0
    0
  8. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    muda..
    cntk….
    hope bhgia….

    0
    0
    • aries alyana says:

      hmm….harap2 lama..bukan apa,pepuan tue muda,laki dah tua…pepuan muda takkan muda2 lagi nak kawen…mesti ada samtin nie..

      0
      0
  9. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    muka cam farah brit2x

    0
    0
  10. aries april a.k.a. nick name (BBB) says:

    mana lain nie…

    0
    0
  11. nick name says:

    aku balik dulu laa ye…mane bee??kem salam maut sama dia…bee jahat,tak suke sampai skrg…eeeeeEEeee..
    byez……..

    0
    0
  12. Piston Pecah says:

    dah jodoh kan..doakan yang terbaik untuk kedua-dua pasangan ini..

    0
    0
  13. ajuera says:

    tahniah pak aziz ku…huhu..lawo la bju tunang puteri lily tu pakai..rse nak bt mcm tu gak la utk pertunangan i…cewahhh!!

    0
    0
  14. hey says:

    cantik baju lily…

    0
    0
  15. cili says:

    semoga ke jinjang pelamin n bahagia selamanya.

    0
    0
  16. Uweekkkkkk says:

    trend skrg ni nak carik pucuk muda…mcm bung, datuk K + datuk K… duit manyak, maaaa!! ada aku kesah?

    yang penting, doakanlah cepat-cepat aziz ni kawen…kang ‘kering’, susah….

    0
    0
  17. Zaza gabor says:

    Kalau i dah lama i muntah kat muke aziz ni. Tak menarik langsong. Badan bongkok sabot kecik plak tu. Itam muka tak de selera i nak tengok lame

    0
    0
  18. mae says:

    Kalau selebriti tua kawin muda tak pe, tak kena sembor, hehe…

    0
    0
  19. hey says:

    bujang sama bujang, lantakla…

    0
    0
  20. Zaza Muhammad says:

    abg aziz kite tu xnmpk tua aaaa…sepadan je diaorg. Usia tu hanyalah nombor ihiks!

    0
    0
    • weiya says:

      betul la kak zaza..ade pngkomen kat atas kata dia bongkok..weiya ade gak jumpa dia..tp tak ler slalu..tak bongkok pun..lgpun dia kecik jer..mana ade org rendah bongkok

      0
      0
  21. manjalara says:

    ermmm….tak minat

    0
    0
  22. fiza says:

    jantan x puas ngan satu. is that really love?soulmate? go to hell…

    jaga2 la dek, si aziz ni bila2 bley pasang lain. dasar jantan x reti puas, pelik aku.

    0
    0
    • weiya says:

      dlm hal rumahtangga dia..kita tak tahu sape salah..lgpun bini ketiga tu bkn salah dia..x dia yang tak tahu edah tak abih lagi..dengan V plak..may b dah taker persefahaman.jgn pk negatif…

      0
      0
  23. PnConfused says:

    senang btul jodoh diaaaa….

    muda2 cun2 lak tuhhhhh… :P

    0
    0
    • manjalara says:

      jgn lepas ni becerai pulak, masuk entah kali keberapa nak bukak fail kat mahkamah, aku naik hairan semua bini dia cerai, dah berapa kali dah kawin…….
      pendapat org tua2:

      perkawinan 1 cerai : maybe salah kedua-dua pihak
      perkawinan ke 2 cerai : salah satu pihak tak betul
      perkawinan ke 3 cerai juga : memang salah dia

      so apa pendapat u all

      0
      0
  24. pening says:

    Kpd Aziz..jlnkah tanggungjwb yg d amanahkan sebagai suami tu dgn sebaik2nyua…jgnlah terlalu seronok utk menyusun isteri je..apa2 pun..tahniah & hrp biarlah kali ni berkekalan hingga ke akhir hyt..

    0
    0
  25. Jay Ar says:

    lelaki yang baik impian perempuan
    jodoh memang dah tuhan tentukan
    berhati-hati pilih pasangan
    sejarah lama terulang jangan.

    0
    0
  26. Jay Ar says:

    semua syarat dah dalam genggaman
    usah bertangguh menambah dugaan
    org muda perlukan bimbangan
    jangan jemu berikan panduan

    0
    0
  27. Minzy says:

    tahniah Aziz M. Osman :o)

    0
    0
  28. shika says:

    cantk mekap je ni… tak mekap… peh.. nenek aku lagi lawa… btw…. congrats la…harap a. aziz tak pandang pade rupe semate2… hati budi lagi penting,,,, smg bkekalan ke anak cucu…

    0
    0
  29. Hey, always great to determine other people today from the hole world in my browsing, I really appreciate the time it must have taken to put together this awesome site. kind regards

    0
    0
  30. Legalsounds says:

    I know this is really boring and you are skipping to the next comment, but I just wanted to throw you a big thanks – you cleared up some things for me!

    0
    0
  31. Thanks for this wondrous post, I am glad I noticed this site on yahoo.

    0
    0