Written by AbangNara | June 6th, 2010

gambar kahwin aziz m osman

Kalau sudah jodoh, beza umur berapa puluh tahun pun pasti akan berkahwin jugak. Tahniah kami ucapkan kepada Aziz M. Osman (48 tahun) dan Puteri Lily Lokman (21 tahun) yang kini telah bergelar suami isteri. Rileks je Abang Aziz kita sekali lafaz. Memang penuh berpengalaman!!!

Majlis akad nikah telah diadakan di Masjid Negara kira-kira jam 10 pagi tadi. Ini adalah perkahwinan keempat abang Aziz. Itu yang rileks jer sekali lafaz. Dah 3 kali melalui perkara yang sama. Memang cool la Abang Aziz.

Tahniah buat Aziz M. Osman dan Puteri Lily atas perkahwinan ini. Semoga berbahagia dunia dan akhirat. Beruntung badan dapat bini muda macam nie. Abang Aziz, anda memang superb dalam mengorat. Ajarlah kami satu hari nanti.

Majlis resepsi akan diadakan jam 8 malam ini. Kalau ada gambar nanti kami akan uploadkan lagi. Selamat menjalani kehidupan sebagai seorang isteri kepada Puteri Lily.

Lagi gambar sekitar majlis pernikahan Aziz M. Osman dan Puteri Lily Lokman dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar dan info kredit kepada Mstar.

gambar kahwin aziz m osman

gambar kahwin aziz m osman

gambar kahwin aziz m osman

47 responses to (TAHNIAH)Aziz M Osman Kini Suami Puteri Lily

  1. damia zahra says:

    whoahhh! dialog dasat tu..hikhik!~

  2. akmakema says:

    1st!!!
    tahniah la pakcik ek.. hehe

  3. Zaza Muhammad says:

    Tahniah… moge jodoh berkekalan kali ni… amiklah iktibar dan pengajaran lepas..

    • makcik says:

      tahniah. jgan bercerai berai lak lepas nih ngan kes bodoh yg lalu.. wat pengajaran ye. jgan bagi satu malaysia kutuk anda lak selepas ini. peminat penyabar.

  4. hamba allah says:

    Salam,

    Orang tu dah kawin, tak perlu la buat ayat2 kurang ajar menghina, pasal malam pertama la, cuba bagi ayat2 yang membina, bukan menghina, masyallah..

    • abangnara says:

      erk. apa dialog yang menghina tue?
      leh tolong bagitau?

      • UITM says:

        xkan x tau abg nara.dialog tu cam x elok.x pyh nak tnye2 ah pl..apa pl ayt jgn kasar2???
        x sangka pl stakat ni ja ka attitude abg nara ni…
        eiiii

        • hamba allah says:

          Dah delete kan dialog tu? Bagus la, tapi tak perlu hipokrit tanya balik apa ayat nye..tapi yang penting, dialog tu dah di delete, alhamdulillah..

  5. farid says:

    Tahniah ye Aziz M Osman and Puteri Lily…

    JOM TENGOK TEKO YANG UNIK: http://faridlife.blogspot.com/2010/06/teko-yang-unik.html

  6. slacx says:

    tahniah korang dedua!

  7. rezab says:

    Eii x suka aziz ni…gila bebini je keje! Sesuei sgt la dialog tu ngan dia…

  8. tora aman says:

    tak sesuai kot dialog cam tu abg nara. tak perlu nak singkap hal2 macam ni. tak kena dgn kesopanan org Melayu kita. lg pun lawak berbaur lucah tu berdosa tak kira lah niat macam mana pun. niat tak pernah halalakan cara.

    • adik says:

      Tolongla gunakn dialog yg spatutny. Nmpk sgt pmikiran u ni lebih ke arah tu. Malukn bgsa dan agama je? Kenakn org leh tp blapikla skt woi,dia mdirikn rmhtgga bukanny wat benda x senonoh!

      • beRRy says:

        setuju sesangat!! dah slalu sgt blog ni wat dialog camtu. desprate ker??

        • nurul says:

          btulla..mula2 bc kenape buat dialog mcm tu. kalu nk berdialog pun biarla kena. kn kter nk meraikan pasangan bhgia kn?

          tolong padam boleh bangnara?

  9. ning baizura says:

    abang nara….xbaik tau…..kite kena jaga perlakuan kita…lgpon abg nara dh tua…..makin hari makin berusia…..insaf~~

  10. abangnara says:

    wokeilah. abg nara tarik balik dialog tue ~~
    weeeeeeee ~~
    thanx utk teguran

  11. NobodyButYou says:

    Haaaaa mcm tu lah abg nara!! Blog ni bnyk follower taw!! So abang nara sepatutnye update perkembangan artis dan jangan berat sebelah tau!!! Kalau boleh abg nara tingkatkan prestasi, dan jauhkan kontroversi!!

  12. Zaza Gabor says:

    Ramainye gadis cantik kawin lelaki tue yg hodoh tp kaye. Dpt anak pn sepesen muke bapak dia nanti. Lantak kau le

  13. winter_gurl says:

    untung besar dpat anak dara segar

  14. syasya says:

    kite tgk je lah nanti… tp klu yg ini pon kecundang… aku pon tak tau si lelaki ni nak ape lagi…. sebab klu kawin smpai 10 kali pon “same” gak… tak de bezanya…hehehe!!!

  15. SIOT says:

    FUHHH 4 KALI DAH ABANG AZIZ KITO NI KAHWIN

  16. NobodyButYou says:

    Jap..4 kali..yang pertama dgn Vee kan? Yang kedua dgn RADIAH, yang ketiga PUTERI LILY ni kan? Ade yang i tertinggal ke?

  17. NobodyButYou says:

    Boleh tumpang tanye..camne nak letak pic kat name kite ni?

  18. zey says:

    awet muda la aziz osman ni!

  19. betul…macam mana nak letak gambar profile di web ni ?

    ==>Gelagat Artis Seksi Malaysia

  20. rahsia hebat says:

    ranum3..best la aziz…hahaha..

  21. nanny girl says:

    wah….mcm bapak ngn anak daa…

  22. tahniah buat abang aziz kite…

  23. Sabahan Boy says:

    Hebat lah abg Aziz….cantik tu puteri lily cuba tgk video clip “tak mungkin berpaling lagi feat Mawi dan Zamani”

  24. Aura Miyose says:

    Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

  25. wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

  26. Love tiara says:

    Congrats walaupun lambat ucap…

  27. Thanks for spending the time to discuss this, I really feel strongly about it and love reading more on this topic. If doable, as you change into an expert, would you mind updating your blog with more details?

  28. I simply wished to say thanks all over again. I am not sure the things I might have undertaken without the actual suggestions shown by you regarding my question. It truly was a very fearsome circumstance in my circumstances, nevertheless coming across the specialized manner you dealt with it took me to leap with contentment. Extremely grateful for your information and as well , pray you really know what a powerful job that you’re carrying out instructing the rest by way of your website. I’m certain you have never encountered any of us.

  29. Rodger Hyun says:

    I precisely needed to say thanks again. I am not sure the things I would’ve tried without the concepts shown by you about that subject matter. This has been a very frustrating crisis for me, nevertheless noticing a specialised strategy you processed it made me to leap for happiness. Now i’m thankful for this service and as well , sincerely hope you comprehend what a powerful job that you’re undertaking instructing many others thru your blog post. Probably you haven’t come across all of us.