Written by AbangNara | September 5th, 2010

gambar kahwin aida aris

Hensem gak suami Aida Aris yang bernama Husfarid Shaikh Ali @ Shaikh Hussain nie. Hidung mancung tue beb. Tahniah la buat kedua-dua mempelai yang telah selamat dinikahkan semalam di Hulu Kelang. Semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga ke ahir hayat.

Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Aida Aris dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Dah baca dah pasal iklan raya TV3 yang macam Krismas tue?

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

gambar kahwin aida aris

Baca Yang Ini Pulak:-

97 responses to (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Aida Aris

  1. zaihas says:

    1st….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Lor says:

      Wah hepi.. Dapat hadiah mey…?

      Hmm… Hencemnya huby dia…! Congrat eh, moga bahagia kekal ke anak cucu..! Biar ape org kata, janji tuan punya diri bahagia kan…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  2. Azim Norazmi says:

    huhuhu, mcm best je nikah bulan pose….
    nqnti jadi trend

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. budi says:

    tahniah aida

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. tahniah

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  5. kikilala says:

    motip kawen bulan pose???jimat ekk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kukukuda says:

      ambil berkat dan tidak membazir. +ve thingkng lah sikit

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • zaihas says:

        tahniah…dan bgs lah kawin bulan pose…jgn membazir mcm setgh artis tu….pas kawin mcm2 hal berlaku…konon takdir…tp knp dgn artis ja kerap berlaku takdir bercerai…tolong jwp….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • sepatu putih says:

          sebab org biasa xmasuk paper or tv klau becerai pon…sbb tu nmpk ramai artis kawen cerai..padahal semua sama jer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • chick ke this? says:

          yea btol…sbb diorg masuk paper n media..ko ada? cuba pakcik2 google n makcik2 wikipedia cerai, pehtu masuk BN.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • shanadh says:

      apa yang penting..keberkatan ramadhan..semoga masjid yang dibina di bawah lembayung kasih dan rahmat Allah sehingga ke akhir hayat…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. pelik says:

    huu?nikah dibulan puasa?kalo ikut kata org tua2, 3bulan sebelum puasa pun tak elok..nikan bulan puasa…huhu..anyway congrates lah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • fiena says:

      itu kate org tua2, bkn dlm islam. dlm islam ade ke x menggalakkan nikah dlm bln ramadhan?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • MrsRelax says:

        Yup! Sokong! Boleh je nikah bebila… x der bantahan dalam islam…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • it's me says:

          eh.. bukan ke ada bulan2 yg sesuai dan x sesuai untuk bernikah dlm islam? cuma kite yg praktikkan..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • sfa says:

          setahu akulah kan.. dalam islam mana ada bulan2 yang sesuai untuk nikah @ tak. orang2 tua jer yang kata macam tu. adik aku pernah nikah, bulan depannya baru sanding..sebab mak kata bulan yang bersanding tu ikut bulan islam tak elok. last2 adik aku bercerai gak sebab laki tak tau tanggungjawab!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • nad says:

          org tua nyanyuk kot yg bagitau “pelik”… Kita perlu ikut islam, org tua ker org muda ker semua kena ikut islam. tak perlu nak amalkan kepercayaan pelik-pelik.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • bunga dahlia says:

          huh…sapa kata tak baek kawen 3 bulan sebelum puasa? aku ok jaa? aku menikah pun lagi 2 minggu nak posa. ala…atas diri sendiri…sebenarnya bukan apa, takut nafsu takleh nak tahan. aku ok jaa…takdak pun kantoi hari siang… :)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Piratz says:

    Strategi yang bagus.. Jimat..
    Buat kenduri bulan puasa..
    tak perlu jamu tetamu makan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Kak Su says:

    Alhamdulillah..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Kak Su says:

    Dah tengok dah iklan tu..sebijik xmas…ntah ape2 da…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. DiNdA kAnDa says:

    tahniah aida dan suami..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. london almond says:

    tahniah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. wazy says:

    Lepas ni mungkin ramai artis nikah pada bulan puasa sebba jimat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. c says:

    even aida ni smoke but she is very good person..very softspoken..baik sgt2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. BlackBerry00 says:

    congratz aida….
    moga jodoh kalian berpanjangan
    hingga ke akhir hayat….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. terasa hati says:

    BN, tolong cari tentang budak JB yg menghina sabah.. dia skrg dah jd bahan bual dlm fb oleh org sbh.. kami jz nak dia mta maaf.. utk 1 Malaysia..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. terasa hati says:

    be4 this he use nick name Luca Lucas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Maey says:

      Sy sokong sgt2!! Bang Nara, tolong la buat entri pasal Luca Lucas yg terang2an menghina negeri Sabah. Ni dah jd isu sensitif..dah jd bualan kat FB, dgr2 dah masuk paper pun…Kalo pasal yg laen2 Bang Nara cepat je siarkan.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. erisaamieza says:

    taniah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Ema says:

    “cantikkkkk!!.semoga kekal hingga akhir hayat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Yiedpozi says:

    tahniah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. aida says:

    sama cantik sama padan,semoga kekal sampai ank cucu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Cik yah propa says:

    Heh..hensem nya suami aida aris ni..harap2 kekal sampai bila la yea..semoga sentiasa berbahagia”Selamat Pengantin Baru”…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. SYIMA EMI says:

    semoga kekal hingga ke syurga..aminnn… berkat bulan ramadhan, insya Allah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. rashid says:

    Aida aris still cun…tahniah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. red says:

    sama cantik sama padan…..Moga di panjangkan ikatan perkahwinan bahagia hingga ke akhir hayat…amin….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. eyda says:

    ambil keberkatan di bulan ramadhan….tahniah moga berkekalan….amin….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. nik says:

    biarkan la mereka merancang pernikahan dibulan puasa nie bulan y mulia……insallah kekal selamanya_amin_selamat pgantin baru kpda aida&suami

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. xoxo says:

    hensem!
    congratess aida. :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. leey says:

    tahniah,,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. kebun_bunga says:

    Kak Aida, tahniah! Emmm, pengantin baru kene jaga2. Jgn gelojoh sangat waktu siang2 nih. malam xpe. hehehe.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. mi_bro says:

    Biasalah kawen dgn Tok Mamak Penang mesti idung mancung. Semua ni suku sakat Kapitan Kling di Tanjung.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. cheftwo says:

    aida aris memang dah pakai tudung sekarang ni ek.. alhamdulillah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. gegeh says:

    Kawen bulan puasa bukan tak boleh.. tpi tak digalakkan.. takut nnti tak tahan.. x pasal2 kne byr kifarah..bukan ckit tu..membebaskan seorang hamba, @puasa 2 bulan berturut-turut,@ memberi makan 60 org fakir miskin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Hani Bunny says:

      make sense… i agree

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • cikedi says:

        gegeh…mmg benar kena kifarah..dah bulan posa ni depa kena paham2 la ya idak??..kalo buat juga….pandai2 la tanggung ..pandai2 la bayar kifarah..dah nama pun puasa ni utk melemahkan syahwat kan….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. nic@pet says:

    cantik baju dorang,,, taniah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. aries_april says:

    simple n nice..
    aida dh brtdung ek?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. cikedi says:

    uhuhuuh..bulan ramadhan ni kan bulan yg mulia..apa lak x elok nya nikah bulan ramadhan…keberkatan ramadhan tu…mmg penah dgr pun org tua2 kata mcm tu…sbb apa tau?? kononnya takut nanti siang2 hari pun nak “bersama”..apa kejadahnya la bangsa kita ni x ingat benda lain…asyik nak ingat benda tu saja..tu yg buat undang2 sendiri mcm tu…..satu ja nak pesan,..dari tuan guru ku….kalo x dak dlm al quran atau hadis…setakat ckp org tua2 tu x yah la nak amik pot..tambah2 lak perkara yg akan menghala ke syirik..(x di nafikan byk juga pesan org tua2 yg baik..itu patut la di ikut )…kita islam…adat melayu dan peraturan islam ada lah tidak sama…peraturan islam sempurna segalanya….sekadar berkongsi…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. zieza says:

    Tahniah..moga berkekalan hingga akhir hayat..amiiinn

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. cha says:

    harap² aida akn terus bertudung begini..manis jer nmpk…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • itu tudung fesyen sanggul tinggi…x suka la tgk…sama cam dlm epilog syurga cinta tu, asyik meninggi je sanggulnya…mcm hapa je tudung….apepun, semoga aida dan suami berbahagia.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • rasa says:

        pun xberkenan gak fesyen tudung sanggul tinggi. tgk depan cantik, tgk belakang, pelik buruk tul, sesapa jerlah bukan aida jer…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BumbleBee says:

          diharamkan dlm islam pun…ade hadith berkenaan pakai tudung ikat sanggul tinggi2 ni…serupa unta. try laa google…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. miss suka masak says:

    sweet couple…

    hurm nak tnya nie,,,,

    lau sape2 y taw……….

    nama betol bang nara apa erk???

    nara ke???

    tlg jawab erk……

    lau sape2 y taw

    tq

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. 87 says:

    semoga berbahagia selamanya

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. azurin says:

    hensem tahap dewa….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. amoi sarawak says:

    cantiknya sama2 padanlah….aida lembut orgnya

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. sakit says:

    semoga berbahagia….dan berkekalan.
    nikah bulan pose untung ape…x yah ada makan2…jimat…..he he he

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. pandan says:

    mmg lah tak boleh bersama dalam bulan puasa.Tapi pada hari siang aja .. memalam boleh .. itu pun nak jadi isu …

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. kay says:

    Ahh…apakah ini semua hanya sati kebetulan??aku ternampak sesuati disebalik gambar-gambar ini..
    1)Mentol Lampu – Pencerahan (Illumination) -Lucifer@Iblis6.
    2)North Star – Bintang Kelahiran Horus (Dajjal)
    3)Lelaki Rambut Putih Dan Bersongkok Putih – POPE??
    4) Banyak unsur bintang 6 bucu…

    Ohh…kita telah dijajah oleh freemason dan yahudi…bagi sesiapa yang mampu membezakan hak dan batil,anda pasti mampu melihatnya….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sfa says:

      adeh ko ni kan semua benda nak mengyahudikan dan freemason… berpada-pada lah weh… jangan sampai budak2 yang tak reti apa-apa terikut-terikut dengan pemikiran ko ni.. kang nampak semua benda nak samakan dengan benda alah tu sedangkan orang yang buat benda tu tak berniat pun…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Rin says:

        apa yg x bniat nya, org yg create iklan tu pon bkn Islam… wahhh “kreatifff” nyeeeerrr!!! sgt la kreatif! hbs seni lah tuu… mcm la org Islam + melayu ni sama dgn cara hidup dan sosial agama dorg..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • id198 says:

          aku rasa budak SFA tu komen pasal komen kay… bukan pasal iklan tv3 yang mengarut tu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. gossip gurl says:

    drpd die wat maksiat bln pose ni..lbh baik die kawin di bln pose…xpyh la korg jd kolot,perkara baik cmni pun nk d jd kn hal…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. amoi sarawak says:

    cut cos ko…..jimat sedikitlah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. basshunter says:

    wahhh..jimat tu…nikah bulan pose..hehe..nk wat gak la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. shizuka says:

    sepadan sgt…sgt sweet kan…smg berkekalan hendaknya, amin…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. SUEADIRA says:

    Saya pun nikah bulan posa gak . Tapi kenduri pas raya…. sebenarnya nikah bulan apa pun … yang penting niat hati mesti bersih n ikhlas .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. lunia says:

    sama cantik sama padan…….sangat sesuwei…yg penting jangan amik laki org sudahhhhhhhhhh…..moga kekal abadi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. husband aida namak Mature…ngam sangat..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. Like another person mentioned what a implausible weblog this is. Typically I dont make an effort with a remark though to your work you deserve 1. Congratulations are so as

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. psychic chat says:

    There is no robber worse than a bad book.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. Ja Pageau says:

    I agree with your thoughts here and I really love your blog! I’ve bookmarked it so that I can come back & read more in the future.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. Is it okay to put some of this on my website if I post a link to this site?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. How is it that just anybody can create a weblog and get as popular as this? Its not like youve said anything incredibly impressive –more like youve painted a quite picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, right here. But do you seriously think that you can get away with adding some fairly pictures and not seriously say something?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. This was a seriously incredibly beneficial post. In theory I’d wish to create like this also – getting time and actual effort to make a excellent piece of writing… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to obtain a little something done.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. I admire the useful facts you offer in your articles. I will bookmark your blog and also have my kids examine up right here often. I am quite positive they’ll discover a lot of new stuff here than anyone else!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. idham says:

    jaga elok2..risau fasha sanda kebas plak kang..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. SMS says:

    Your site is 1000 times improved then my sms web site, which actually looks very bad and ugly.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. Haha, tova vqrno li e be choveko.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  63. Thanks extremely extremely significantly, inside the finish, soon after long days and even weeks of looking, I found something really worth focus. Yours!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. cd67 says:

    We ve just read the content provided within this spot. I must say My group is so awed with all the class of material. They adopt me great deal of info in the direction of my information. I came to be have no idea this before during my life. Many thanks due to this. My group is looking forward for more updates. Carry on the coolest work.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. Sun Load says:

    Jonathan Swift~ A wise man should have money in his head but not in his heart.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. I understand this is not exactly on topic, but i run a blog site with the same program too and i am having errors with my comments displaying. will there be a setting i am negelecting? maybe you could help me out? thx.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. Thank you, I have been hunting for details about this topic for ages and yours is the best I’ve found so far.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one today..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0