Written by AbangNara | March 2nd, 2009

gambar tetek lana nordin

Eleh, kalau setakat pakai push up bra sambil tahan nafas time amik gambar sebab nak nampakkan konon-kononnya breast besar, gambar seksi terbaru Lana Nordin nie tak boleh nak lawan dengan gambar gaya seksi menggoda Azizah Mahzan dan Zafrul.

Kalau anda rasa gambar si Lana Nordin yang menggelarkan dirinya sendiri Pamela Anderson Malaysia(rasa nak muntah jer dengar), silalah layan kembali gambar-gambar lama seksi Lana Nordin yang pernah kami paparkan dulu.

Baca Yang Ini Pulak:-

67 responses to (GAMBAR)Setakat Besar Nie, Zafrul Tak Teringin Pun Nak Pegang!!!

  1. village1 says:

    astafirullahhalazim…..kan akak dh terbedosa tertengok gambar cam nii…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
  2. abort says:

    sama ah ngan akak~~

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. kitaro says:

    ni lagi sekor… bodoh tak habis

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  4. haslynda fikri says:

    emm,,,,,,,,,,,,,,,,,ko ingat ko cantik ke?????

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  5. xx says:

    cantik nyer lana nordin..i like

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  6. budak shah alam says:

    pergh..best giler tetek die..ni yang aku minat ni..stim aku tgk..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  7. zombi says:

    sapa lana nih?

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • ain says:

      dia pelakon drama
      x la popular sgt…
      ni popular pn kat dia pnya buah..
      klu dia x tayang buah nya tu..msti x popular

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  8. man says:

    Ya tuhan… berilah hidayahMu pada mereka ni… (Kesian aku tengok, kalau cantik tak apalah juga. Ini hodoh semacam saja) Kesian betullah!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  9. jungkang says:

    nyum2.. tak besar mane pon.. just nice je

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Kuaci says:

    tu ar.. kalo nak kata pam anderson mmg jauh dia kena tinggal la.. dia ni stakat 34b je… :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. pulut says:

    dah lah hodoh…macam beruk mak yeh…….tersengih macam mak jah jerk….gelik ketiak aku tengok….

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  12. pulut says:

    dah ler hodoh….macam beruk mak yeh jerk…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. oney says:

    ni la orang melayu..kata je islam perbuatan macam setan…insaflah dek tuhan kalua dia nak ambik dia tak bg tahu kite..buat padan-padan sudah le, nak jadi glamour pun banyak lg cara lain bleh buat…sesama islam ni cakap..ke macam mane dgn org lain..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  14. wakakakaka… lana nordin… choopp.. berapa filem dia belakon…berapa drama dia dah shooting?? 10..20..??… laaa.. baru bawah 10 je… pastu takde pun jadi pelakon popular… pelakon harapan… takde pun… aku pun tak penah kenal dia la…. wakakakakkaa.. adoiii…

    tapi belom glamer macam azizah mahzan.. dah cuba nak possing maut.. baget cun la tu.. pamela anderson… wakakakaka..perasan.. setakat saiz baru 38B pakai push up.. tak payah la belagak dikkk….

    pamela pun dah masuk 44D

    no lagi satu bangang.. cantik la tu… ko ingat susu ko tu boleh perah buat padamkan api neraka eekkk???

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  15. kurang laser says:

    he….sokong anakjindariteko

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. sya-leo says:

    jgan duk perangai mcm nie,ingatla umur kte da semkin tua.pd yg len tu jgan la dk mngata org je

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  17. sukaati la.. says:

    eleh, kecik je..x menarik pun..kecik pun nak tayang2.. x maluuu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. lady says:

    lana ni pelakun ke hape..??????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Joe says:

    Seksi betullah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Keramat says:

    stakat nk tyg tetek cam tu,nenek aku pun terer ape.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  21. ni says:

    klu dia betul betul hargai aset dia….dia x tayang kat org lain…
    dia tayang kat laki dia jek
    hapelah!!!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  22. flower says:

    besar ker 2..
    x pon..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  23. ain says:

    mgkin dia bangga org bg gelaran mcm Pamela Anderson…sbb tu la dia nk brpakaian mcm artis hollywood tu jgk
    perasan!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  24. Bunga says:

    .: Mmg dia wat breast dia ngan bontot biasa arr ada org taja..duk pun kat kondo mewah..yg paling best siap bela anjing..x caya korg gi laa umh dia..:.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  25. [...] Gambar Lana Nordin Perasan Dia Punya Tut Besar [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. blade says:

    happening ke lana nordin nie..?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. bobolia says:

    astaghfirullah……..sungguh jijik perlakuan artis2 malaysia yg terikut dengan budaya barat freemason……sedarlah Armageddon dan kiamat dah dekat …….berapa tahun je lagi nak Perang Armageddon….masa tu dajjal keluar korang nak ikut sapa?????

    kelab malam ni mmg punca maksiat habis……wahai org ramai….mari kita bersatu hati pergi membakar semua kelab malam pusat segala punca maksiat…..kita2 pergi ramai2 kump ribu2 org dan bakar……

    baru aku paham sekrang kenapa Amrozi bom kelab mlm kat Bali

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  28. naj says:

    heh…pakai push-up je tu blh ckp bsar….xsebesar org pakai silicon..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. insan says:

    Tak pasal2 je mak bapak dia dapat saham dek perangai anak dia yang mcm sundal nihh…
    Wahai sundal…jangan salahkan jantan kalau kau kena rogol…sendiri yang cari pasal nihh…!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  30. bling2 says:

    aku kenal sape dia ni..
    kaka dia aku kenal
    mak bapak dia pon aku kenal…
    mak bapak dia duk flat sri melaka jerk..

    dia duduk ngan sape pon aku tau…
    kakak dia.. erm… lg la.. malas aku nk cte aib org…
    lu pikir la sendiri… haha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • jerneh says:

      jgn citer dgn org len..
      citer jek dgn aku blink2
      hehe…
      musti kawu tau sejarah dis ni
      cemana kan kan

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. blong2 says:

    Wahhhhh.. mak bapak dia dok sri melaka? blok bape? aku tau sgt area sane.. hahaha.. aku pon dok sri johor je.. silap2 aku kenal… hahahha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. miebahau says:

    aku klau jd mak bapak dia aku xngaku ni anak aku…. malu oooooooooo…. tunjuk tetek kt org ramai… tgk sndri dh la ni hbs 1 malaya nk tunjuk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. ixorasufia says:

    tetek dia very nice hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. manuk says:

    klu nak sngt besar payudara mudah je petuanya….ambil 10 ekor tabuan ha masukkn kat dlm bra pas tu tggu 5 minit cmfrm besar mcm kelapa..nape x pcye ye? klu x pcya cuba le…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. wandy says:

    hahaha…btl jgk cakap manuk… x semua artis cerdik…ada jgk yang bengap cam lana

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. mumy says:

    kesian… camner ler nasib dier kat akhirat nanti.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. mustapha kamall says:

    besar betul bola dia rasa nak nyot je kalau dapat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. pening says:

    perempuan yg baik akan menutup perhiasan dirinye dr tatapan mate orglain except husbandnye saje…fikir2kanlah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. midori says:

    artist mmg la cengginih..no more tutup2 dah..glemer x la sgt pon…dh la make up cam mak inang yg nk p wat opera cina..how? can kerrr si minah nie nk jadi natural beauty cam nasha?? setakat tnjuk gunung..wut da fish??? hugh..memacam la artis nieh…*PENIN 2SAAT*

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. Sambal Kentang says:

    POYO JER PEMPUAN JALANG NIH

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. momoxmann says:

    tak tau ke dia ni CALL GIRL!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  42. it's me :P says:

    lalai ngn arus dunia….
    Ingt skit blasan api neraka….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. [...] (GAMBAR)Setakat Besar Nie, Zafrul Tak Teringin Pun Nak Pegang!!! (63) [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. Juan says:

    Artis Malaysia mmg kebanyakkannya mcm ni…. Berlakon & bernyanyi xle bagus sgt tp bab buat dosa mmg bagus. Mgkn sbb didikan agama yg mak ayah diaorang bg x cukup or dh mmg xnk ikut apa yg diajar.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. Tiny says:

    Kalo nk ikut barat pun ingat2lah ckit awk beragama islam…agak2 lah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0