Written by AbangNara | April 1st, 2009

gambar seksi aleeza kasim

Berapa ramai lelaki-lelaki di luar sana yang sanggup mengantikan tempat Siti Sarah bergambar di sisi Aleeza Kasim? Sila angkat tangan anda.

67 responses to (GAMBAR LAMA)Siti Sarah Yang Terhimpit Di Celah-Celah Aleeza Kasim

  1. tuit says:

    huhuhu

  2. ni says:

    landing kat mane tuh….huhu~

  3. ain says:

    saya!(tgh angkat tgn nih)hikhik..xsesuai!
    smua laki msti nk brgmbr dgn dia klu d beri peluang kn2..

  4. ain says:

    mcm dh telanjng tgk si aleeza ni pkai bju nih..haiya tara malu la
    ksian…si sarah tu,nmpk sgt yg dia tu ter sgt2 la kemetod

  5. flower says:

    kalau aku jd sarah..
    aku curi2 pandang…
    wakakah…

  6. tautakpe says:

    mcm nk gigit2 je..hahahah

  7. Rain says:

    salah satu ahli neraka jahanam y masih belum btaubat..nauzubillah…

  8. fiza224 says:

    no comment!!!

  9. rozy says:

    alamak seksi pulak..huhu..
    cover sikit..malu i..

  10. ain says:

    artis kita skrg ni bergaya mcm xdak iman je
    pmikiran dh terpesong dr batsan islam..
    mg Allah s.w.t akn mbuka pntu hti depa utk brtaubat..satu hr nti

  11. garfield_82 says:

    hmmm…haleza tu dah cam rupa apa dah…

  12. zaza says:

    mcm buat perbandingan sama tp x serupa…haha

  13. pulut says:

    aleeza ni mmg bajet dia cun…padahal kulit hitam berkarah…..sudah sudah la tonjolkan tetek ko tuhh..takder maknanyer lagi….

  14. now_tea_boy says:

    aku nak jgak

  15. kak propa says:

    gtu! mantap nyah!

  16. RATU says:

    ntah la….dunia akhir zaman.

  17. jann says:

    dapat pentie aleeza pun jadi la

  18. anak kasim says:

    alamak…ni klu kasi panchut kt tgh2 tu…sdap aih…
    berdegup-degup hidung c sarah..
    sape pakwe c aleeza ni ek??

  19. fahrin says:

    fuyoooooooo…………..nak tunjuk ke? x tau malu betul..len kali tunjuk r kat laki ko……

  20. Mencelan says:

    pergh…..mmg best..

  21. ranum mcm buah nangka diletakkan dlm sarungnya….

  22. zeti says:

    huhu..isap j lah tetek die tuh..
    tp kalu aku..
    geli..
    bucuk…
    weik…
    xsenonoh tol…
    xder adap dh orng2 melayu skrng…

  23. wateve says:

    itam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HAHA . .
    geli aq teng0k

  24. unaiza says:

    kalo aku jd sarah aku geget smp putos, biar gado sumo idop. kendor pun ang nk tayang gak…heheheeeeee

  25. aku x heran la de…emmmm

  26. liza says:

    ALEEZA KASSIM NI BUSUKLA!

  27. bapak tiri kau says:

    lagi besar lagi banyak kena bakar api neraka

  28. bapak tiri kau says:

    bawak le bertaubat,tak ada apanya nak bangga,