Written by AbangNara | March 30th, 2009

gambar kahwin dynaz

Selongkar punya selongkar, rupanya kami masih tak kongsi bersama dengan anda gambar majlis perkahwinan Dynas. Maafkanlah diri kami ini yang serba kekurangan.

Walaupun sekarang Dynaz sudah pun mengandung, rasanya masih tak terlambat nak kongsi bersama kecantikan dan keayuan si Dynas masa majlis perkahwinannya.

Petang nanti kami akan kongsikan gambar mengandung Dynas pulak ye. Lagi gambar sekitar majlis perkahwinan Dynaz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Bertuah betul suami Dynaz. Cantik, putih, body mantap. Senang cerita Dynaz nie memang datang dengan pakej yang lengkap.

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

gambar kahwin dynaz

26 responses to (GAMBAR LAMA)Majlis Perkahwinan Dynas

  1. ain says:

    waaa hebat la admin selongkar smpai dpt nooo gmbr lama nih…xpa2 setiap org msti ada kekurangan…
    cntiknyaaaaa dynas ni
    beruntung la suaminya dpt isteri yg cntik lg cun..

    0
    0
  2. garfield_82 says:

    dynas memang cun ler…

    0
    0
  3. Hazwan says:

    tip top kaw kaw lat
    hahahaha

    0
    0
  4. fiza224 says:

    xlawo lgsung dynaz ni… sorry, xminat lgsung kat die.

    0
    0
  5. hanz says:

    mantop habis

    0
    0
  6. flower says:

    aku suke tgok dia ni berlakon..
    lawa la dia nih..

    0
    0
  7. as says:

    betol betol betol
    aku pn agree

    0
    0
  8. now says:

    cun n elegant

    0
    0
  9. ain says:

    memg lawa pn..x d nafikan kcntikan dia tu
    bersyukur lah dgn anugerah yg Tuhan beri…

    0
    0
  10. LIZA says:

    cunnnyeerrr dieee…i like

    0
    0
  11. farah_89 says:

    hei

    0
    0
  12. putricute says:

    mmg dh dynaz cantik..
    anugerah TUHAN

    0
    0
  13. Congress will pass a legislation limiting public touch upon the Internet to individuals who have spent a minimum of one hour really engaging in a specific task while on line. – Andy Grove

    0
    0
  14. When we blindly adopt a religion, a political system, a literary dogma, we become automatons. We cease to grow.

    0
    0
  15. Legalsounds says:

    We are a group of volunteers and starting a new project in our community. Your post provided us with valuable information to help us get started|.You have done a great job!

    0
    0
  16. From there you can either use Migratr or another bulk uploader like PictureSync or Zenfolio’s own built-in uploader- It might mean having to do the organizing into albums and captioning all over again, but it still beats bulk downloading / uploading.

    0
    0