Written by AbangNara | February 27th, 2009

artis seksi di anugerah eh

Kalau tak silap kamilah, gambar-gambar artis ini diambil semasa majlis Anugerah Eh 2008. Tak tahan jugak mata tengok artis-artis wanita Malaysia yang baju mereka seksi dan tak cukup kain.

Kita rehat sebentar dari gosip dan gambar artis-artis Malaysia untuk 2009 dan kita layan gambar-gambar mereka semasa tahun 2008.

Teruskan membaca artikel ini sepenuhnya untuk melayan gambar-gambar artis Malaysia semasa Anugerah Eh 2008. Layan ~~

37 responses to (GAMBAR LAMA)Artis-Artis Malaysia Di Parti Anugerah Eh 2008

  1. saya says:

    nk tahu x kenapa artis pompuan m’sia slalu pakai baju x cukup kain….
    ini andaian jerlah.. klu slh maaff yer…

    1. kain sgt mahal. takut lari budget sbb nk kena beli kasut, handbag yg sedondon, make-up lg , so kena beli dgn duit yg cukup jerlah
    2. nanti bleh dpt pujian kulit siapa yg paling putih, halus muluss
    3. diaorg sebenarnya nk buat baju yg labuh & menutup aurat, tp tukang jahit x sempat siapkan sbb byk tempahan..so sbb tu diorang pakai baju yg x bape nk siap….
    4. mungkin klu pakai baju yg tutup suma …nanti panas, aircond dlm dewan x cukup kott ( jgn lupa baru panas dunia, nanti panas akhir saper nk tolong tuu)

  2. Anonymous says:

    Xckp kain??…okay…diterima…tapi sy rs depends la org tgk mcm mn. Kalau org fikir mcm2 kt pakai setebal mn pun org mengutuk…tp sy rs biasa jer pakaian kat atas tu…

  3. Arm says:

    cantiknya baju artis kiterrr……….xde lg ker baju len yang lg cntk???mcm2………..

  4. ni says:

    ni pesen la
    pesen x cukup kain

  5. flower says:

    fesyen x de kain ler 2..
    btol 2…adoii..
    seksi nk mampos..

  6. pim says:

    panjangnya lidah nabila….

  7. secret says:

    tetek atilia kecik gile!

  8. Pumkin says:

    cian kt dpa ni…det byak2 tp msih lg xckup kain.ish3…bwak insaflah eh..

  9. BIAR LAH DIORANG NAK BERTELANJANG SEKALIPON, YANG PENTING DATO CT TAK BEGITU CUKUP MENGEMBIRAKAN AKU,,,
    GO DATO CT!

  10. dzury says:

    pepun dorang yg mnanggung dosa…kubur lain2 jg

    • saya says:

      kalau cam 2 nape diutuskan para nabi dan rasul kalau kita duk pk kubur lain2… jgn jahil sgt, kite mmg wajib ingat mengingat sesama ummat…

  11. boxer hugo bosss says:

    btol gak…kubur msing2 jage la wei..
    nk ckp byk pun xgune..bkn dorg pedulik pun yg pnting bg dorg satisfaction..hahaha…jntan lak mate melilau nk pilih mne nie…spe yg jd mgse lak nie…:D
    tmpt cnie mmg pki bju xckup kain…kalo pki cam wahida sume malap lak anugerah nie..da lumrah dunie yek..
    pepndai la yek…mentaliti dorg sume spesen jew..

  12. opah says:

    dunia akhir zaman ……….

  13. mario says:

    kain kat bawah lebih kat tak cukup renung2kan lah

  14. luxury says:

    masyaAllah..ape nk jadi la dunia skrg ni…
    nk kate x ckup kain…tp kain bjela2 n leret…
    dh la dosa tayang body…rmbut pulak…
    sehelai rmbut pn seksa ngn api neraka..
    apetah lg behelai2…bygkn api neraka tu lbh bpuluh kali
    ganda panas dr api kt dunia ni..try korg cucuh tgn kt api..
    tgk pns x…pastu bygkn api yg bgnda kt akhrt nnt..
    na’uzubillah…smoga kie same2 perbaiki dri…
    peace no war!!!

    • yuyu says:

      aku sokong kau…… tak tahu la apa nak jadi ngan depa ni semua

      • aku laa... says:

        LEPAS NI G KAT JABATAN PENDAFTARAN NEGARA, TUKAQ JA AGAMA ISLAM TU KEPADA TIADA AGAMA..
        BUAT MALU ORANG ISLAM JA…
        JAHILNYA AGAMA..SAMPAI TAK TAU DOSA BESAR PKAI MCM TU!!! OHHH..MGKIN DIOWANG DH BYAK DUIT BERJUTA2 DIOWANG DH BOOK IN TIKET KE SYURGA KOT..SB TU TK TAKUT DIREJAM API NERAKA..
        SUBHANALLAH..KITA YG TAK TLIBAT BERDOSA SB HARI2 TERPAKSA TGOK ORG PAKAI MCM TU..
        YA ALLAH..KAU LINDUNGILAH ANAK AKU DRI MENJADIKAN MEREKA CONTOH PEMAIKAIAN…

  15. go ask ur mother says:

    aku suke nabila…
    haha

  16. onmiz says:

    DATO CT sentiasa jd pujaan ati ak…ak snggup tnggu seberapa lama pon…lau sudi….hehehe

  17. shima says:

    i like ella’s style…

  18. kurus says:

    ni tawun 2008 ek??? rindu lak haku ngan masa-masa silam haku ni..

  19. kambing gurun says:

    macam haremmmmm…

  20. Anonymous says:

    menyampah aku tegok. macam la bagus sangat. pakai baju yang tak cukup kain.

  21. Anonymous says:

    pikiaq bagus ka…. dah tengok macam orang yang masa zaman belum muncul ketamadunan dah…. nak kata baju kat malaysia ni tak cukup rasanya belambak…kata artis, duit banyak beli la baju yang cukup kain….

  22. Anonymous says:

    apa la nak jadi…..

  23. Anonymous says:

    ingatlah bahawa kta semakin hari bukannya semakin muda….. jgnlah gunakan prisip enjoy dlu masa muda, nnt dh tua bru nak tobat…. kot nnt tak dan nk smpi tua dah padam… macam mna nk jwb… smpt ka nk tebus balik….. hanya ingin memesan….. jadikan iktibar….

  24. fukts video says:

    Because of reading your blog, I’ve decided to create my own. I had never been interested in keeping a blog until I saw how great yours was, then I was inspired!

    <3

  25. crazy taxi 2 says:

    Thank you for your website post. Thomas and I have been saving for our new e book on this topic and your short article has made us to save money. Your thinking really responded all our concerns. In fact, more than what we had thought of previous to the time we ran into your superb blog. We no longer nurture doubts and also a troubled mind because you really attended to all of our needs right here. Thanks

  26. flight sim says:

    I simply couldn’t go away your web site prior to suggesting that I actually enjoyed the usual info a person supply to your visitors? Is gonna be again regularly to investigate cross-check new posts.

  27. Cerita Artis says:

    magnificent put up, very informative. I ponder why the other specialists of this sector don’t realize this. You must proceed your writing. I am confident, you have a great readers’ base already!