Written by AbangNara | March 12th, 2009

gambar seluar dalam kris dayanti

Gambar di atas baru ternampak peha Kris Dayanti je. Inilah akibat memakai kain semasa membuat show. Lain kali pakai seluar ye Kris Dayanti.

Kalau nak tengok gambar Kris Dayanti ternampak seluar dalam, sila baca artikel ini sepenuhnya.

gambar seluar dalam kris dayanti

gambar seluar dalam kris dayanti

gambar seluar dalam kris dayanti

72 responses to (GAMBAR)Kris Dayanti Ternampak Seluar Dalam

  1. mamijarum says:

    ish..ish..ish…
    nape dok camtu

    0
    0
  2. tebu says:

    nasib baik die pakai

    0
    0
  3. teja says:

    tak nampak pun…..hik hik hik

    0
    0
  4. saloa mambok says:

    eeeeeeee x maluuuuuuuuuuu kedai kopi terbukaaaaaaaaa…..

    0
    0
  5. pinky black says:

    artis dh dapat title HAJAH ke mcmni adess die ni dh g wt haji kan?kan?

    0
    0
    • zarina wong says:

      Betul ke KD da pergi Hj…
      Iskh,,, Iskh,,, Iskh,,, memalukan,,,

      0
      0
    • zarina wong says:

      apa2 pun jgn lar kite cepat menghukum seseorang
      sebelum kte tahu jahat baik buruknyer seseorang tu…..

      0
      0
  6. amano says:

    nasib biak hanya nmpk seluar dlm.

    0
    0
  7. barang bOik says:

    boleh tahan siut..

    agk tembam gak ni..

    huhuhu

    0
    0
  8. cindy says:

    patut nye sorang muslimat kena jaga aurat…nak nak lg bila dah bergelar hajjah….x pe la kubur lain lain kan….kita doakan yg terbaik jek pd kris dayanti

    0
    0
  9. bUDakgEnIus says:

    Peha berlapit2,lemak gempal..hahaha…bangke ke?GELI HAKU…

    0
    0
  10. flower says:

    x sedar diri seksi gler..

    0
    0
    • zati says:

      bodoh tak sedar diri
      gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
      bangallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      0
      0
  11. cancer girl says:

    hohohohohoho……….
    mungkin dia xperasan kut dgn apa yg berlaku….
    mudah-mudahan dia akn sdar lain kali…

    0
    0
  12. miss comet says:

    dia sengaja pakai skirt la tue supaya tak ketara yg dia mmg nak tayang peha dia yg gempal tu kukuikui

    0
    0
  13. syed says:

    cantik panatat dia

    0
    0
  14. Anonymous says:

    aku nampak nonok dia tapi dalam seluar

    0
    0
  15. Malon Goblok says:

    Dasar malon-malon berotak porno !!
    malingsia memang cam sial

    0
    0
  16. miebahau says:

    apa la lu x malu ke……….. lps ni wat show xyah pakai suar dalam la lg bagus…. 1 dunia boleh tengok apam lu

    0
    0
  17. Lailafi says:

    Malu la. Kt org puan kne la jg imej sbg mslimah. Nyanyi tu nyanyi gak tp yg tu kne la jg. Hnya suami je yg leh tgk. Ada phm ka…

    0
    0
  18. katakgebu says:

    Ish,ish,ish,untung ler kite bleh tgk kris dayanti pnyer…..slame nie husband die sorng je yg bleh tgk,tp skrg 1 malaysia bleh tgk,HIHIHIHIHIHIHI!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  19. que says:

    kalo x pakai apa2 lagi bagus…bukan senang nk tengok.

    0
    0
  20. bigbun says:

    terbaik dari ladang tue….huhu

    0
    0
  21. pening says:

    Da mmg trend penyanyi Indon ni kalu nyanyi msti nk tyg spender dia..ish3..x malunye..

    0
    0
  22. askun says:

    yg nie klu dye offer aku jd gigolo dye pn slumber je aku sebat tawaran tuh!!!

    0
    0
  23. penggali kubur says:

    pehh… gua lg la k
    bayo pon sggup yop!!!

    0
    0
  24. fidz says:

    nk taw x cbb pew dye dok cm2..?

    cbbnye dye suruh kita jilat burit dye..msti best..hehehe

    0
    0
  25. borang says:

    alaaa nape nampak sikit sangat…….

    0
    0
  26. ozo says:

    stedy laaaaah….

    0
    0
  27. nomyyuvi says:

    pe la ‘hajjah’ sorang nie…. better duk umah je mop lantai ker….

    0
    0
  28. nun says:

    inilah anugerah yg Allah berikan pd dia yg tkda pd org lain. Alhamdulilah skrg ni dia dah insaf dan mdlami agam dgn cmrlang dah bsdia membongkarkan kisah2 pribadinya utk pgjaran bg smua umat islam di dunia ini.smoga hidupnya sukses dan dirahmati Allah. amin….

    0
    0
  29. mat terap says:

    main pun sodap

    0
    0
  30. fahrin says:

    aduhai cian kat kris dayanti jht btl kameramen ni…….nak kene belasah gak ni…..he……….sy arap kris dayanti bersabar ek denganpenceraian nga x huband 2 ek..mungkin x dok jodoh…dgr cite sampai nak wt party fuyoo x penah dengar lak orag cerai sampai wat majlis….ish3

    0
    0
  31. nialenglui says:

    cam sial la janda ni hukhuk

    0
    0
  32. cewek nakal says:

    napa dia bgni????????????? sal dia nih sksi kli ramai pminat,.. ishhhhhhhhh… x senonoh btul…… wrna ptih lg tu,,, haha,, astaga.. hua3

    0
    0
  33. bangat says:

    padanpun anang ceraikan die talak 3…rupe jer cantik kat luar je..tp dalaman hancus…nie le die kabaret kelas atasan.. kalau kaji dalam2 betui kata pak ustad 100% benar… wanita paling banyak masuk neraka…

    0
    0
  34. TOTO Anakibu says:

    Luka NANAH tak lagi kering, maki tampar nadi,…
    Gegaslah esok, lusa atau nanti ada tanya,…
    Siapa, apa kita lakukan,…?

    0
    0
  35. salvador DC says:

    Pada dasarnya itu lah modernisasi!!!!!!!!! Cumang dangkala dibuat2 orang !!!!!!! Tapi semuanya itu ada baik n buknya!!!!!! Kalau kita menilai orang jangan hanya dari segi buruknya saja; tetapi melihat juga segi baiknya. Supaya orang membaca juga bisa menilai kita dalam menilai orang masih ada budi pekerti dan spiritual quotient. Jangan sampai kita menilai orang jelek tetapi malah kita lebih jelek dari dia. Ini yang jadi masalah kalau kita menilai orang berhati2lah!!!!!!

    0
    0
  36. salvador DC says:

    Kita menunjuk orang tetapi jari tangan empat kembali kepada kita inilah yang menjadi masalah bagi setiap orang kalau menilai orang sebelumnya lihatlah diri kita terlebih dahulu!!!!!!! Sebaiknya dengar lagu Ebiet G. Ade tentang ‘, Tenggoklah ke dalam sebelum bicara ‘, kata Ebiet G. Ade!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  37. rudi says:

    Kalo udah bergelar Hj. itu emank harus jaga diri donk apapun alasannya, kalo gak gitu ya dirumah aja napa ngurus anak, daripada mempertontonkan aurat … dasar

    0
    0
  38. Acanana says:

    Mari kita menilai diri sendiri, sudah baik atau belum ????
    jangan pernah merasa sempurna dan paling baik……

    0
    0
  39. gatot says:

    itulah pola tingkah para artis kita pada nggak bener

    0
    0
  40. cindy says:

    HAI KRISDAYANTY AKU CINDY KAMU GI PAIN?…………….

    0
    0
  41. hamdan says:

    tunjukanlah bahwa kamu adalah imam nyg mammpu ngambil kptsan …ayo anang …tunjukanlah…

    0
    0
  42. pequeno clandestino says:

    blm di kategori kan menjadi menantu timor-leste,karna timor-leste merupakan negara yg bertakwah dan beribadah….

    0
    0
  43. Baskoro says:

    punya daleman koq! g dijaga malah dipamer – pamerin, sebenarnya orang itu punya malu gak sih…………………………………………..?????????????????

    0
    0
  44. hamba allah says:

    salam..saya tidak menyebelahi mana2 pihak..cuma saya nak tanya kenapa semua org mengutuk indonesia?semua tidak setuju mengagung2kan artis indonesia..kenapa tidak komen bagi sesiapa yg mengagung2kan artis dari negara barat?ada sesiapa yg nak kutuk mereka?tak ada kan…sebenarnya cara pakaian kita sekarang ni banyak dijajah oleh negara barat…cuba lihat artis m’sia..dedah sana sini..kita yg bodoh ni pun ikut trend artis..israel dah berjaya pengaruhi kita dari segi pakaian,muzik…kita sudah dijajah…artis indonesia jajah kita,kita marah sgt tapi artis barat pijak kepala kita kita masih tak marah…masih agungkan lagi ada…

    0
    0
  45. Soepono.AK.ST. says:

    Paha dan betis anak sengkaling dulunya desa pinggiran malang setelah kaya di jakarta sudah lupa diri mejaga aurot apalagi sudah Hj, ya ya ya itulah manusia setelah harta menumpuk lupa akan kematian akan menjemputnya.

    0
    0
  46. sableng says:

    wah, kurang lebar kayanya, jangan2 pakai sensor

    0
    0
  47. bayu says:

    masih bersama aja sudah diumbar untuk umum, pantes aja skrng berpindah ke lain hati ,kurang puas kali dia ama anang.

    0
    0
  48. benangkusut says:

    emang……terlalu….ter…..la…..lu…… beginilah artis indo sok ikutan artis luar negeri…………

    0
    0
  49. bowobowi says:

    siap nampek malem setu

    0
    0
  50. zukrina says:

    yela tu

    0
    0
  51. John Tokek says:

    Pandai org pempuam comment yer, pdhl diorg pn sll xsdr spender diorg trnmpk org public…

    0
    0
  52. lia says:

    ala dia bukan sengaja pun nak tunjuk2 spender dia tu…maaf kan jer lah…lau dia tau ni mesti dia malu…so diam dah lah….sesungguhnya ALLAH akan menutup pintu aib kita bila kita menutup pintu keaiban org lain…renung2 kan lah…

    0
    0
  53. eva bee says:

    kecewa berat sama krisdayanti…..

    0
    0
  54. Legalsounds says:

    We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your blog provided us with valuable information to work on|.You have done a marvellous job!

    0
    0
  55. devil says:

    najiiiisssssssssssssssssssss krisdayantieeee…….sok kecantikan loe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  56. tn says:

    wah wah bs buat sarpn empuk mbro

    0
    0
  57. aboe says:

    napa paten

    0
    0
  58. barbarra says:

    haha…..xmalu

    0
    0
  59. sensitif says:

    kelakar gila. . .tergelak aku tengok

    0
    0
  60. ceritasejati says:

    kenapa seksi banget, aduh bikin hot gosip.

    0
    0
  61. surasa says:

    biarkan aza dia nang jgn di ambil pusing….

    0
    0