Written by AbangNara | November 14th, 2008

Gambar diambil dari laman web OhBulan.

Nasha Aziz yang tahun ini telah putus tunang dengan jurugambar kini dilaporkan sedang hangat bercinta dengan lelaki di atas. Dikenali dengan nama Nur Iman Tang, pakwe baru Nasha Aziz ini adalah seorang mualaf yang juga memeluk Islam tahun ini.

Tambah hangat ada gosip-gosip panas yang menyatakan Nur Iman Tang ini dahulunya pernah mengorat Maya Karin dan Maia Ahmad tetapi gagal. Masalahnya ada hati lagi mamat ini nak mengorat Nasha Aziz yang cun melecun.

Nak dipanaskan lagi cerita yang dah panas, mamat ini juga dilaporkan banyak hutang walaupun bergaya dengan kereta mewahnya. Nampaknya banyak cerita-cerita buruk tentang kekasih terbaru Nasha ini. Harap-harap Nasha Aziz tidak membuat kesilapan yang sama seperti semasa dengan bekas tunangnya dahulu.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 responses to Gambar Kekasih Baru Nasha Aziz

  1. nasa says:

    mak aih.buruknya.tak sesuai langsung ler ngan nasha.

    0
    0
  2. pricess says:

    weh…mr tang ader gf ar…my classmate…cun lagi…

    0
    0
    • JoyahSport says:

      princess*,

      Tang tu main kayu tiga la dgn kawan awak tu..hahahaha..dier mmg kapel dgn Nasha la..ckp jer kat kawan awak tu, dier tak de chance nak compete dgn Nasha..wahahahaha..

      0
      0
  3. DEBAB! says:

    btl ke gosip nie..??xkan laa nasha nak kat mamat cam nie..

    0
    0
    • JoyahSport says:

      Debab!

      Betul, bab, dier mmg kapel dgn Tang..saper sini geng2 hardcore CM?? mesti kenal punyer si Tang ni.

      0
      0
  4. girl says:

    ini gosip je semata2..

    0
    0
  5. kader bangla says:

    ini aa bayya lagi ingat bayya lagi ada cikit hen serm lagi ini orang quaquaquaqua

    0
    0
  6. org m'sia r says:

    udah2 lee pki seksi nasha oiii….hang tu dh tua kawin2 je…lau llaki ni bek,kwin lah x usah nak mmlih lau cntik xpe r jgak….

    0
    0
  7. ni says:

    ooo dia ni ngan nasha ehh
    oklah jugak…ade la cute skit

    0
    0
  8. flower says:

    kawen je la…x hairan pon..

    0
    0
  9. jojo says:

    mmg pun dia ade utang byk..dgn company aku pun dia ade utang lebih kurang 15k

    0
    0
  10. […] meletup jugaklah gosip Nasha Aziz dengan pakwenya Nur Iman Tang. Tapi sekarang dah senyap balik. Tak tau apa dah jadi dengan Nur Iman tue. Mungkin tengah sibuk […]

    0
    0
  11. Nang Kok says:

    haaa eee leyyyyy…. muka mcm cipan ni yang Nasha syok sangat? Punya ramai lagi tapir2 kat luar tu, dengan tenuk2, cipan ni jugak yang dia ndak…. ish tak paham aku dunia sekarang ni…

    0
    0
  12. jojo says:

    btl ke gosip ni?xyah r khwin ngan mamat tue…x sesuai r ngan nasha…

    0
    0
  13. PapaNakkal says:

    cinta tu sebenar buta!

    0
    0
  14. fazwinjah says:

    w0i,.dh tue t0k sd0r dri lg………..g mp0s r lu…..
    pkei sksi2 wt mde,.kwang aj0 gn bpk kndg lg…..
    baek mti dr ka id0p,.
    tgg0ng azb kt kb0r lg sng cte……

    0
    0
  15. jantantegar says:

    nasha mana ada masa dengan lelaki, sebab dia suka minum ais.

    0
    0
  16. PutraMalaya says:

    jgn maen blkg oi..hahhaaah

    0
    0
  17. […] tak kenal siapa Nur Iman Tang nie? Sila tengok gambar Nur Iman Tang di sini. Boleh tahan jugaklah hensem dia. Khabarnya Nasha dan bakal suami akan pergi umrah selama 2 minggu […]

    0
    0
    • Seilpaka says:

      Ini Mr Tang..masuk islam.
      hehehe.
      Mr Tang ini xtao laa org ckp die byk hutang ke ape ke.
      tp die ni organizer Gig2 kt malaysia dlu.
      Die ade recording Company sendiri Clockwork records
      and skrg yg aku tao.
      mana2 artis indon nk masuk malaysia mesti lalui dia.
      lebih kurang cmtu laa.
      hehehe.

      0
      0
  18. insan biasa says:

    boleh tahan la laki nih…sape ckp x hensem dan gemuk?? mane ade gemuk la..biase je…kalu nak tahu pmpuan skrg lbh suke lelaki bdn camni..kalu kurus sgt mcm org skt je mcm org menagih dadah..lebih baik badan mcm nih nampak sihat…

    0
    0
  19. peminatmu says:

    putus tunang..putus tunang.. harap2 kali nie jd la ye…. siasat dulu betul ke perangai buruknye tuuu….

    0
    0
  20. adddduuuu says:

    mr.Tang ke….aduuuuu

    0
    0
  21. id says:

    tak da ka orang lain. you nak bimbing dia cam na you pun kureng ni kan mualaf yang baru setahun jagung. fikir balik lah kak nasha…………………………….

    0
    0
  22. NAZZY says:

    WEKKKKKKKKKKKK

    0
    0
  23. Z says:

    i kenal laki ni. Tapi si Tang ni xde masuk Islam. Itu nama glamour dia je. Kalau masuk Islam pun, hari tu I nampak dia kat Zouk, bukan habis minum heinekien dan tiger. I tau budak ni. Kalau diaorang buat prti, mesti di panggang babi. Hidup Islam!

    0
    0
  24. jojet says:

    biarlah apa dia nk buat janji dia bahagia,tk usah sibuk2lah…

    0
    0