Written by AbangNara | November 17th, 2011

Agak lambat untuk Abang Nara menulis tentang maklum balas daripada Zarina Anjoulie di dalam Berita Harian tentang kontroversi gambar seksinya di FHM Indonesia baru-baru ini.  Rupa-rupanya, Zarina Anjoulie pernah menolak sebanyak 2 kali untuk bergambar dengan FHM Indonesia kerana diminta memakai pakaian yang terlalu seksi.

zarina anjoulie

Dalam banyak-banyak jawapan yang diberikan, Abang Nara tertarik dengan jawapan untuk persoalan sengaja menempah penyakit dengan bergambar sebegitu.

Untuk pengetahuan semua, saya pernah ditawarkan untuk mengadakan sesi fotografi dengan majalah itu sebanyak dua kali dan saya tolak kesemuanya. Antara sebabnya adalah saya tidak mahu bergaya terlalu seksi seperti yang dikehendaki mereka. Bagaimanapun, sewaktu menjalani sesi fotografi itu di Indonesia dua bulan lalu, berat badan saya naik, sekali gus menyebabkan tubuh dan payudara saya berubah bentuk. Dan baju yang mereka sediakan pun ketat. Disebabkan itulah gambar yang disiarkan nampak terlalu seksi. Itupun saya berusaha juga untuk menutup bahagian tertentu. Namun ada juga aksi yang terlepas dan gambar itulah yang mereka pilih untuk disiarkan. Alah! Gambar itu cuma seksi, tak adalah sampai berbogel pun.

Ikuti artikel penuh daripada Berita Harian dengan membaca entri ini sepenuhnya.

KEHADIRANNYA pada majlis pelancaran filem Khon Malay lakonannya bersama dua filem lain iaitu Taiko dan 1945 petang kelmarin sememangnya amat dinantikan media. Ini kerana sehari sebelum majlis itu diadakan, hampir semua akhbar arus perdana menyiarkan gambarnya yang beraksi separuh lucah.

Aksi mengghairahkan Zarina Anjoulie Lavocah memberikan gaya yang cukup ‘panas’ sehingga menampakkan sebahagian payu daranya seperti yang tersiar di dalam majalah FHM versi Indonesia edisi bulan ini menjadi bualan ramai.

Pastinya kebanyakan komen yang diterima adalah kata-kata berbaur kutukan dan kecaman berapi oleh mereka yang tak puas hati dengan aksi berani mati pelakon yang mula dikenali menerusi drama bersiri Anak Pontianak ini.

Disebabkan keberaniannya itu, ramai yang tertanya-tanya apa sebenarnya yang dimahukan gadis berusia 24 tahun ini apabila mengambil keputusan bergambar seksi yang keterlaluan?
Adakah kerana dahagakan publisiti ataupun memang menjadi prinsip hidup Zarina untuk berbuat apa saja tanpa perlu memikirkan sensitiviti masyarakat sekeliling.

Sambil menegaskan tindakannya itu tak ada kena-mengena dengan percubaan mencari publisiti murahan, gadis berdarah kacukan Melayu, Iran dan Scottish ini juga menyelar sikap sesetengah pihak yang hanya nampak kesalahannya saja walaupun apa yang dilakukannya itu tidak banyak beza dengan apa yang pernah dilakukan artis lain.

HIP: Komen Zarina apabila dikecam ramai pihak gara-gara bergambar seksi yang keterlaluan seperti yang disiarkan dalam majalah FHM Indonesia.

Saya tidak perlu rasa menyesal ataupun meminta maaf kepada mana-mana pihak hanya kerana gambar itu. Saya lakukannya juga bukan kerana mahu mencari publisiti murah atau sebagainya. Saya hanya cuba menjadi diri saya sendiri dan tak kisah apa pun kata orang terhadap saya. Sebelum ini pun saya teruk dikecam walaupun ada di antara kontroversi itu tidak ada kena-mengena dengan saya. Saya duduk di rumah diam-diam pun ada juga gosip yang keluar. Jadi alang-alang mereka mahu mengata dan memburukkan saya, lebih baik saya buat apa yang saya mahukan walaupun tahu perkara itu akan menimbulkan kontroversi. Hidup kalau sentiasa mahu mendengar cakap orang tidak akan membawa kita ke mana-mana. Lagi pun, fotografi itu bukan percuma, tetapi dibayar. Jadi saya ambil sajalah tawaran itu. Tapi itu tidak bermakna saya sengaja menjual badan apabila saya mengatakan sesi fotografi ini dibayar. Jangan salah faham.

HIP: Ramai yang berkata Zarina memang ratu kontroversi kerana lepas satu, satu cerita kontroversi berkaitan Zarina dipaparkan.

Cakaplah apa saja, saya tak kisah pun. Sebelum ini pun macam-macam kata hinaan dan cacian dilemparkan kepada saya. Jadi saya sudah lali mendengarnya. Apalah sangat dengan gelaran ratu kontroversi itu. Perkara ini tidak akan menjadi kontroversi jika tak ada pihak yang menyebarkan dan disiarkan di dalam akhbar. Jangan salahkan saya apabila perkara ini menjadi kontroversi. Seperti yang saya tegaskan tadi, orang seperti saya ini, buat apa pun, pasti akan dikecam. Walhal ada juga gambar artis yang disiarkan di media sama juga seksi dengan gambar saya, tapi tak ada siapa pun yang buat kecoh. Mungkin artis itu kawan-kawan mereka jadi tidaklah disensasikan sangat perkara itu berbanding gambar saya. Hanya kerana sekali pernah buat silap, sampai bila-bila orang akan label saya sebagai jahat.

HIP: Bukankah itu bermakna Zarina sengaja menempah penyakit dan sengaja membiarkan diri menjadi bahan hinaan apabila berani bergambar begitu?

Untuk pengetahuan semua, saya pernah ditawarkan untuk mengadakan sesi fotografi dengan majalah itu sebanyak dua kali dan saya tolak kesemuanya. Antara sebabnya adalah saya tidak mahu bergaya terlalu seksi seperti yang dikehendaki mereka. Bagaimanapun, sewaktu menjalani sesi fotografi itu di Indonesia dua bulan lalu, berat badan saya naik, sekali gus menyebabkan tubuh dan payudara saya berubah bentuk. Dan baju yang mereka sediakan pun ketat. Disebabkan itulah gambar yang disiarkan nampak terlalu seksi. Itupun saya berusaha juga untuk menutup bahagian tertentu. Namun ada juga aksi yang terlepas dan gambar itulah yang mereka pilih untuk disiarkan. Alah! Gambar itu cuma seksi, tak adalah sampai berbogel pun.

HIP: Disebabkan Zarina cukup terbuka dengan bergaya seksi itu, adakah ini bermakna Zarina juga bersedia untuk bergaya dengan lebih ekstrem pada masa akan datang?

Tidaklah sampai begitu. Saya terima tawaran ini pun apabila pihak majalah berkenaan mengatakan ia tidaklah terlalu seksi. Seperti yang saya katakan tadi, saya ambil masa sebelum menyatakan persetujuan. Saya sebenarnya pelik dengan industri kita ini. Pakai seksi sikit, adalah yang melenting dan mengecam. Bila ada artis bertudung dan memakai hijab seperti yang dilakukan penyanyi Waheeda, dituduh sengaja mencari publisiti murah. Semuanya serba tak kena. Jadi senang cerita, lantaklah orang nak kata apa pun. Saya peduli apa.

HIP: Bagaimana pula dengan isu Zarina mengata pelakon dan pengacara Awal Ashaari dalam Twitter?

Saya tidak mahu mengulas lanjut perkara itu kerana saya anggap semuanya sudah selesai. Saya sudah pun berbincang dengan Awal mengenai isu ini dan kami sudah berjanji untuk tidak bercerita lagi mengenai isu ini.

HIP: Kerjaya lakonan tak seberapa tapi kontroversi saja yang lebih. Komen Zarina?

Saya tahu memang tidak banyak berlakon. Tapi itu semua kerana saya sibuk dengan kuliah. Saya sekarang sedang menuntut di dalam bidang Undang-Undang di sebuah kolej swasta. Kebetulan ketika ditawarkan berlakon dalam filem ini, saya sedang bercuti. Jadi bolehlah saya curi masa untuk berlakon. Keutamaan saya sekarang ini adalah pelajaran.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

222 responses to Gambar Itu Cuma Seksi, Tak Adalah Sampai Berbogel – Zarina Anjoulie

  1. bakawali girls says:

    seksi di dunia seksa diakhirat esk sape nak tolong jawapkan????pk2 ar….kesian kat ayah kamu tu…emmmm….

    0

    0
  2. lesson says:

    insaflah pompuan…buta benar benak ati ko ni….cam bangang!!!!

    0

    0
  3. Liyana Lunia says:

    Lagi pun, fotografi itu bukan percuma, tetapi dibayar. Jadi saya ambil sajalah tawaran itu. Tapi itu tidak bermakna saya sengaja menjual badan apabila saya mengatakan sesi fotografi ini dibayar. Jangan salah faham.

    HELLOOOOO, saya dibayar, bukan menjual badan. PAHAM?

    – kesian ayah dia, kene tanggung dosa dia ni

    0

    0
  4. dungu says:

    dungu

    0

    0
  5. miss says:

    jwpan kebal. (+=_=)”

    0

    0
  6. koyok says:

    dlu dh tgk pn gmbr bogel ko

    0

    0
  7. didi says:

    Sure ke ko tak bogel wahaiii anak pontianak?kalo menurut islam ko ni dah berbbogel dah ni.so camne ko nk jwb menurutt islam pulak anak pontianak?

    0

    0
  8. miZz says:

    meyirap jek jawapan ko ek.. lebih baek ko xyah jawap lg bagus.. nak cakap bodoh da tentu2 la.. vuguk org mcm nie.. baek ko ambik gmbar bogel lg baek!! puas aty kalo org nk kutuk ko.. nampk sgt xde otak.. mekacih…

    0

    0
  9. zaza lee says:

    “berat badan saya naik, sekali gus menyebabkan tubuh dan payudara saya berubah bentuk. Dan baju yang mereka sediakan pun ketat.” kenyataan yg paling BANGGANG yg pernah ku dengar … :P

    0

    0
  10. zarina anjuling says:

    Klu dh bitch tu will forever be bitch.

    0

    0
  11. Lopez says:

    kesian kat budak ni..terserlah ketidak pandaiannya.

    0

    0
  12. comeylotey says:

    nampak sgt la artis ni x de maruah… sampai gambar cam tu pun dia kata itu biasa…x de kena mengena ngan sbb berat bdn naik….tu sume alasan je…
    cam ne la kn mak ayah dia tgk gambar anak dia tu…

    0

    0
  13. BB says:

    bagus.. salahkan tetek dan peha
    esok nanti anggota2 tu yg menuduh di akhirat kelak

    apa beza bukak sikit dgn byk??? xde beza la dei… bongok nye.. kata sambung belajar tp dunggu super

    0

    0
  14. hihi says:

    agaknye kat rumah die bogell kot..hahahahahaha…

    0

    0
  15. Nazeyra says:

    Jawapan orang yang Jahil Agama.

    0

    0
  16. mama nel says:

    secara tak lansung dia mengaku gemuk la!!!!

    0

    0
    • pinat says:

      dan2 laa gemuk time tu…baju disediakan ketat….kot kalo penganjur sediakan baju dak 9tahun pakai jgk laa…ketat sikit je…dah penganjur sediakan….bijakkkbijakk

      0

      0
  17. zee says:

    korang ni sedap ea mgata orang…korang tu bgus sgt ke??? biarlah dia..

    0

    0
    • biarlah tu tak boleh gak. mengata memang la salah, tapi perlu ada cara menegur. eh, baiknya aku ni…..

      0

      0
    • cik kelsom says:

      org yg membiarkan kemungkaran berlaku dpn mata akan dilaknat ALLAH jgk bodoh ! kalo bala tu turun mcm rezeki xpe woi ! ni bala semua rasa. at least kalo dia baca komen ni biar la dia malu sket ngan apa dia buat. ko ingt senang ke dpt pahala konon sbb rkyat semua pakat ckp gini kat dia?.. hello. kalo dah dosa tu, dosa jgk. ko nk keji mcm mna pn xpe, at least jgn nk membiarkan !

      0

      0
      • BAJET LA KO NIE PAH says:

        makcik oiii klu die dahh seksi pon xmalu ko hegat die bace komen ko nie die ade prasaan ke??? urmmm untong laaaa klu die ade prasaan malu…

        0

        0
  18. nazeyra says:

    Jawapan orang jahil agama.

    0

    0
  19. ciktotttt says:

    orang takde agama

    0

    0
    • support anzalna jer says:

      azan kan pompuan nie lg skali….mase kecek bapak azan kan xnak dengar…

      0

      0
  20. zee says:

    sedap ea korang mgata dia…ingt korang tu bgus sgt ke? suatu hri dia akn brubah juga…

    0

    0
  21. seksa.com says:

    gambar itu tak seksi..seksa menengok je..

    0

    0
  22. jantan tulen says:

    ciss pompuan… ada ker laki nk buat ko bini???? aku x rasa ada kot… ko dh penah bogel n gmbr bofren ko tgh nyot2 tetek ko pun org dh tgk… ko gersang kot.. maklum la baru putus tunang so x da sapa nk tlg melempiaskn nafsu ko kn.. meh sini aku tolong…. aku guma batang penyapu jolok lubang ko tu…. ok tak sayang????

    0

    0
  23. ancoli lucah says:

    pakai seksi berdosa, bogel pun berdosa..bergambar pakai seksi pun org dah kutuk lebih baik bergambar bogel je terus..mcm la org x penah tgk ko bogel..ko dpt dosa, org yg tgk ko samada seksi or bogel pun dpt dosa…

    p/s: yg sebarkan gamba seksi ko ni lg byk dosa kot..humm..

    0

    0
  24. caldilova says:

    ~ Nanti dah berbogel dia jawab camni pulak ” Alah baru bogel bukan gambar beromen lagi…”
    ~Dah gambar beromen jawapan ni pulak ” Alah baru beromen bukan gambar teran nak beranak lagi…”

    Bengs!~

    0

    0
  25. bitchy says:

    betul lah dia cakap.dia bukan bogel pun.korang je kecoh lebih!!kuno!!go zarina go!!!!we luv u!!

    0

    0
    • notabitch says:

      ko ingat pkai dedah2 ni moden ke?? dasar sekular. bitch.

      0

      0
      • fitt says:

        notabitch…..byk jg remaja yg bertudung tp lebih byk yg wt maksiat n mengdung pas tue buang anak…..sape yg lbh bitch…..remaja skrg mmg budoh,bg free pd jantan,tp zarina kira pandai jg,dedah badan dpt duit……kira ok ler tue

        0

        0
        • dal wau nga wau la fitt ni says:

          “tp zarina kira pandai jg,dedah badan dpt duit..”

          pelacur pun kira pandai la macam tu, jual badan dpt duit..
          kira kau mensama tarafkan si zarina ni dengan pelacur lah yer…

          0

          0
        • notabitch says:

          fitt,

          pasal rmja yg btudung yg wat mksiat n mngndung tu, sbb diorg xhayati mksud ttup aurat yg sbnar.

          ttup aurat xckop skdr pki tudung. prngai n akhlak kena ‘tudung’kan skli.

          n awak kata zarina ni pndi??
          duet dr sumber hram tu.. klau la die ni b’akal, lalu ke nak gune duet dr sumber hram. matlamat xprnah mhalalkn cara.

          0

          0
        • cik kelsom says:

          fitt ko jgn ckp ikut sedap. mmg sbb nila setitik hbs susu sebelanga. jgn nk slhkn sapa2 kalo ilmu agama tu xreti nk cari. allah dah kurniakan akal, jantan, betina, lelaki, perempuan. yg jahil belajar, yg pandai mengajar. tp. mgajar bnd yg baik la. yg bertudung xsemestinya msuk syurga, yg xbertudung SAH2 kena azab. yang berzina menghampiri zina, SAH2 kena azab. yg meninggalkan zina, pakai tudung, xpakai bju ketat, menjauhi fitnah dunia pn belom sah msuk syurga… yg penting USAHA utk ke arah kebaikan. bkn pkai tudung sbb nk belakon je. sape yg dok back-up tu mcm ak nk cilikn aje jari tu. xtakut ke nnt kat akhirat kne tnya, nape ko biarkan jari ko taip bnd jahil gni.. :(

          0

          0
        • fitto says:

          to fitt :
          kang aku kata ko ni bodoh kau marah…mana ada prempuan bertudung /ttp aurat, mengandung buang anak ni sume??

          kalau dh betul dia bertudung/ttp aurat mestilah dia x pernah berzinakan? macamna nak berzina sambil menjaga aurat??adui x paham aku….

          0

          0
    • q says:

      yaaaaaaaaaaaaa…go zarina go!!!!……go zarina go!!!…..go to hell….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!….

      0

      0
  26. eeza says:

    perempuan ni memang bodoh…….kenyataan yang terang2 bodoh…..engkau ni tak terpikir ke apa yaang kau wat tu haram dan berdosa dari segi agama kita islam atau pun kau ni memng dah tak tau membezakan yang halal n yg haram ……..seelok nya pompuan yang tak sedar diri ni sumbat kan je kat pusat pemulihan akhlak sekurang nya kau dapat bimbingan dan didikan daripada kau ni terus terusan seakan akan mempermain kan n mempersendakan hukum hakam…….pikir pikir kan lah wahai pompuan yang paling bodoh aku rase setakat ini……

    0

    0
  27. batang says:

    wah dah belajo undang2 ye…nanti leh saman org yg dok ngata ko…wakakakakak

    0

    0
  28. Fizah E says:

    Hai,rasaye budak ni, ada psychological problem kot??? Ada masaalah self-esteem. Sbb tu jadi attention-seeker. Perlu jumpa pakar.

    0

    0
  29. ganteng says:

    hehehe”’ best gak gamba zarina ni…..leh buat bekal aku mlm jumaat ni dgn bini aku….dose memang la dose usatz hoi….nengok gamba tu….tapi blogger yg tayang gamba zarina ni laman web nye penuh dgn hadis dan ayat quran….

    0

    0
  30. eeza says:

    aku ingat kalau ada yg bayor untuk berbogel…ko pun sanggup kan? inilah maruah seorang pompuan yg semurah macam ko…harap nak berlagak seksi jer tapi berlakon tak kemana…

    0

    0
  31. alaaaaa kalo terlalu seksi ke..telanjang terus ke ape salahnyer..boleh laa kami tumpang tengok dua kaki..
    slurpppp…pyy

    0

    0
  32. aatik says:

    alasan bodoh dan x masuk akal…kalau nk tolak utk bergambar boleh…

    0

    0
  33. student bandung says:

    bimbo..malas nak ambil tau..tak payah la siar gambar dia or pasal dia..buang karan je..

    0

    0
  34. roundNround says:

    kesian mak ayah dia.. kesian ayah dan adik beradik lelaki dia… tak pasal2 kena heret sekali..

    0

    0
    • bodohnye retis ni says:

      mak dia sdiri yg ckp kat dia ‘ org teraniaya ni doa dia makbul’. pelik aku… kalau bab2 nak mbela diri, kuar lak bab2 agama. Retis mmg selalu camtu.. ayat standed yg dorang tau ‘mfitnah itu lagi teruk dr mbunuh’. Abihtu yg dorang pakai baju mcm org tadak Tuhan tu apsal? dorang sdirik yg mengundang fitnah. VUDUSSS!

      0

      0
  35. rizani says:

    zarina seronok BN cover crita dia seksi. sbb tu xhabih2 bagi statement bangang. BENGAP DIA TAK HABIS LAGI.

    0

    0
  36. afh says:

    just tambah dosa sendiri kata orang bodoh .. kebodohan sendiri tak nampak .. patutla ada peribahasa kuman seberang laut nampak, gajah depan mata xnampak..

    0

    0
  37. shila says:

    ok what photoshoot tu…berbayar k…3500 usd..kau ade ke? dr gmbr bogel kene ambik free2 tu lg bodoh namanye…aku pn nk masuk fhm indonesia…fhm pls give me a call!

    0

    0
  38. shilalovefhm says:

    ok what dpt gk usd 3500..berbayar beb…consider kerja…dr yg mcm metro arini senang2 je agree amik pict bogel..lps tu serah bdn..adui..lgla kesian and sengal..fhm,i wanna be part of ur magazine!..reply me..

    0

    0
  39. kiah says:

    MEMANG TAKDE AGAMA LA MINAH NIII!

    0

    0
  40. kiah says:

    g blaja undang2 agama ok gak.

    0

    0
  41. mizz says:

    Astafirullahalazim… Di hrp mak/bapa dia ni dpt lh menegur dn mmbimbing nya semula, tkut d akhirat nti mak/bapa jga d soal tidak d kecuali, sunguh sedih mndgar jwpn zarina (krna d bayar) d mna letaknya maruah dia ni…

    0

    0
  42. seri says:

    Ya Allah,berilah petunjuk,taufik dan hidayah-Mu kpd kami semua.Semoga kami akan mati dlm keadaan yg beriman kpd Mu.AMIN..

    0

    0
  43. fiza says:

    selain miera liyana..ni la artis paling BODOH yg bg statement BANGANG.lenkali lepas amik pic terjojol cmni..ko p duk dlm gua dlm sebulan dua..elakkan org tny..lps dh reda..br ko keluar..dr ko bg jwpn BENGONG cmni.

    0

    0
  44. dotdot says:

    tak habis2 dgn kontroversi.lakonan entah ke mana,kontroversi pulak yg banyak.suka sangat cari publisiti murahan.kalau cantik takpe jugak ni muke da la mcm pasu bunga,bajet cun pula tu..bukan nak menghina but kalo perangai dah buruk,org memang akan mengata jg.sedar2 la dik yang ngko tu bawa nama mak bapak ko..cukup2 la dgn kontroversi tu,jgn jadi artis kalo nak kontroversi yang naikkan ko..bagus ko berlakon filem porno je..memalukan kaum wanita je..

    0

    0
  45. dotdot says:

    lebih elok la ngko ni jadi pelakon porno.tak sesuai langsung jd artis.ingat ngko tu membawa nama mak bapak dik oiiii

    0

    0
  46. FIRLINA USMEY says:

    BIARKAN DIA NGAN DUNIA DIA YANG SEMENTARA INI…NAK TEGUR PUN DIA TAK KAN DENGAR…

    0

    0
  47. kelsom says:

    alahai comelnya dia~~~(kata manusia kepada ank beruk)

    0

    0
  48. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged adalah, Anjoulie, Berbogel, Cuma, Gambar, sampai, […]

    0

    0
  49. dunia akhir zaman says:

    bukankah menurut islam,berpakaian ketat bersamaan dengan berbogel???so klau dah tunjuk sana sini 2,bukan bogel dah 2..itu gila sexs,…semoga anda mendapat hidayah drpd ALLAH SWT sebelum anda kembali kepada NYA,,,

    0

    0
  50. mama says:

    Rentikanlah beri statement. Makin lama makin menonjolkam tahap IQ awak berada di level mana…

    0

    0
  51. meeradiana says:

    baguslah ko blajar undang²..
    bukak mata ko tu ckit..
    pirahhhhhh!!!

    0

    0
  52. zarina anjeng juling says:

    BANGGA & RASA DIRI HEBAT plak ek pompuan? ko xrasa takut langsung kan dengan ALLAH – PENTADBIR SEKALIAN ALAM NIE. XMALU? jauh tersimpang dah ko nie. ko nie dah macam dajal jek yang nak bawa fitnah dan menggoda IMAN LELAKI2 MUSLIM AGAR MASUK KE LEMBAH NERAKA BERSAMA-SAMA KO.

    TUNGGU LA AZAB YANG SIKSA DAN PEDIH ATAS PERBUATAN DAN PERKATAAN KO KAT DUNIA SEKARANG NIE. MATI E2 PASTI. nanti ko dah dibalut ngan kain kapan xde sape yang dapat tolong ko termasuk duit USD yang ko banggakan skrg yang ko dapat tuh.semua orang benci KEMUNGKARAN SKRG, ko je masih hanyut. KESIAN. aku doakan ko sempat bertaubat sebelum nyawa ko diambik.

    0

    0
  53. meon says:

    kan bagus kalau tak bg exposure jek cite2 macam ni. sekarang ni tetibe die popular. sapa yang salah? media dan blogger macam BN ni yg salah. Haih.

    0

    0
  54. rieha says:

    komen yg xmunasabah lnsung.. agk2 la nk ckp bentuk bdn da besar.. wahal sebalik nye agknye.. erghhhh!!!

    0

    0
  55. shaza says:

    punca beliau jd begini ialah keras hati, beliau yakin diri lambat mati dan Allah ‘baik hati’ terhadap beliau….

    0

    0
    • no, no….. punca dia jadi begini ialah kerana maki hamun kamu semua. approach korang tak kena la. cakap “baik jadi pelakon porno” la, mengguna kata2 kesat la, kalau kena kat korang pun korang sentap and set the world on fire. cuba psycho reverse skit.

      0

      0
      • zad says:

        wei..esok dalam kubur engkau ingat Allah nak terima ker, “saya jadi jahat sebab orang lain tak nasihatkan saya dgn cara baik”….Allah dah bagi otak pikirlah sendirik…lainlah kalau retard….

        jangan nak salahkan orang mengutuk, kalau kau sendirik pergi buat benda jahat/maksiat…dah memang fitrah manusia tak suka benda maksiat2 ni….tunjuk kat budak kecik pon diorang malu nak tgk…

        0

        0
      • kak lehot says:

        **thumbs up** dia org cuma tau nak maki hamun jer cuba ler cakap elok2..ini kerana, segala komen kita org sini mcm satu cabaran utk beliau memperluaskan pic pose yang berani munking lepas ini lebih berani lagi kerana setiap komen n maki hamun disini tak lah sebesar mana pun impak kepada zarina. kerana dia tahu, “ada ku kesah, aku cuma pose tp ko org yang melihat pose lagi berdosa dari aku yang buat’hahahah…

        0

        0
        • alahai kak lehot.hot..hot says:

          “org yang melihat pose lagi berdosa dari aku yang buat”

          Are you sure kak lehot..hot hot?
          org yg melihat tanggung dosa melihat la…kalau org yg membuat bkn takat tanggung dosa “dedah” jer….dosa bagi org tgk aurat dia pun kena tanggung sekali….

          0

          0
  56. lucifer says:

    nasihat tak salah… jgn la selitkan dgn nada hasad dan juga maki hamun….. ramai rupanya dlm bersifat seperti malaikat…. fuuuhhh…

    p/s: biorlah dia…. kalau terserempak depan2 pun…. bukannya yg komen giler2 tu nak tegur bagi nasihat….. sudah laa… typical malay..!

    0

    0
    • ohni says:

      Kalau jumpa depan, aku cili mulut dia ni.Bangga dengan dosa.Mungkin kami bukan sempurna seperti malaikat atau nabi,tp kami tau apa itu DOSA.tapi dia ada otak,gn otak yg cerdik tu utk BERFIKIR SEBELUM BERCAKAP!

      Tambahan,dia budak LAW eh?yes,i have to admit budak law mmg kebanyakkan anak org berada dan seksi (tak semua) tapi kalau gini la gaya bakal LAWYER MALAYSIA,lingkup negara.Silap-silap benda yang salah,dibetulkan..MIND YOUR WORDS ZARINA.YOU ARE FUTURE LAWYER.

      0

      0
    • kuskus says:

      “ramai rupanya dlm bersifat seperti malaikat…fuuuhhh…”

      nape dalaman kau bersifat SETAN ker?oh.. patutlah panas jer bila kena tegur bab maksiat….meh aku tolong sejukkan. fuuuhhh…fuuuhhh…fuuuhhh…

      0

      0
  57. kepochiiiii says:

    ak ah..bagus sgt la tu jwpn yg ko bagi tu..esok kat akhirat…lau kena soal ngan malaikat..ko jwb la cmtu..
    ‘Alah! Gambar itu cuma seksi, tak adalah sampai berbogel pun”

    0

    0
  58. aku diam aje. says:

    Mcm xialll jer weiihhh…..dia jawab mcmtu time aku nonton astro awani interview dia….perghhh……

    0

    0
  59. ruby says:

    abg nara.. klu dh tau statement dia ni akn menimbulkan kemarahan org lain abg nara simpan sorg2 je la.. pas2 doakan dia yg terbaik.. asl benda 2 leh jd bualan hangat abg nara trus nk publish.. mcm org pentingkan diri sendiri je

    0

    0
  60. mami says:

    slalu dh dgr citer pompuan ni..xsedar diri btl. cer tgk, satu masa dulu thn 80-an. artis zaiton sameon, camna dia dulu & skrg?.. sekelip mata je tuhan nk byr cash tau.. sedar2 la wei.. jijik tgk ko bukak sna buka cni. agak2 la klu nk bergambar. tambah meluat bila mak dia kata..’doa org teraniya dimakbulkan’.. tang mna yg kna naya wei.. mengong nyer artis.

    0

    0
  61. madam casper says:

    sengalnya jawapan dan alasan dia…

    0

    0
  62. kesian says:

    uoollsss…x baik ckp mcm tu kat dier….i bukan nak sokong apa yg dier buat…x smue org perfect….uollss perfect sgt ker????semua org x sempurna mcm tu jugak dier…maybe dier akan berubah 1 hari nanti……uolsss masih ingat dgn ZARINA ZA****** yg pic berbogel tu???sekrg da o.k kan….erma???diana amir???wilma???lg pic2 yg seksi dr itu..sekrg da o.k kan????maybe 1 hari nanti dier pun camtu…doa2kan….x baik menghina sesama umat…o.k???(sy pun seksi meksi lg teruk dr itu now sekrg da kahwin sy da berhijab..aminnnn)

    0

    0
    • Zaza Muhammad says:

      u have point my dear.. even Jacinta Lee, bekas ratu cantik Malaysia tahun 80an dulu klu xsilap, pelakon, mmg seksi giler gtu, penah jadi covergirl Playboy keluaran Hong Kong tetiba convert muslim then nikah ngan org melayu pahtu retire smpi skarang, hidayah Allah akan berikan kepada sesiapa yg kite tak expect, walaubagaimanapun kite tak ble take for granted, kena jugak berusaha ke arah kebaikan….
      cuma harap2 sesgt le utk Zarina ni stoplah, cukup2lah buat statement yg kurang bijak. Harap2 dia berfikirlah sblm kate sesuatu, bila dia buat statement camni, its too obvious yg dia ni kemaruk atau desperate nk kan perhatian. It’s much much better klu dia just kate ‘I’m sorry and won’t do it again or will be more careful in future’ <–sekadar contoh…

      0

      0
      • aliya says:

        ermm…..mati pn xkira tempat dan masa. Alhamdulillah kalo smpt berubah sblm mati. kalo xsempat?? sekurang2 nya kami di sini dah bg nasihat, dh lepas tgjwb kami menghalang kemungkaran even mrh dlm hati pn.

        kami xnk sbb dia sorg, sume org di tnya knp kami xnasihat dia di padang masyar nanti. skg sume org dah thu kisah dia, dan secara automatik kami dipertanggugjawbkan utk menasihati dia. lain la kami xthu ape2 pn pasal dia.

        tolong jangan condemn org yg nak bg nasihat. kami takut bila kami x buat ape2, 1 malaysia akan terima bala. dan kpd pengkomen, tolong komen yg elok2. doakan dia berubah sebelum salah sorang dari kita ni bwk dia naik kereta mayat dan gali kubur utk dia.

        xsalah pun nasihat, yg salah bila orang lain kutuk org yg bagi nasihat. dan org yg dinasihati 2 kutuk org yg menasihat. kami memang jaga tepi kain orang, sebab kami xnk diheret masuk ke neraka sama2.

        0

        0
  63. NAnanana says:

    kalu dah bohsia tu mmg xleh cakap ape la …. pk la sendirik yek …kalu rase aku cakap salah, cube tye diri sendirik hu3 … itu yg kita nampak .. yg xnampak?? ni la dia MELAYU x berakal .. ape nak jadi budak2 zaman sekarang ni

    0

    0
  64. Mmg lancau r betine nieh

    0

    0
  65. NBH says:

    PIHAK BERWAJIB..TOLONG LAH BUAT SATU GARIS PANDUAN CARA BERPAKAIAN UNTUK ARTIS-ARTIS MALAYSIA TERUTAMA YANG MENGAKU BERAGAMA ISLAM. PASTIKAN TINDAKAN TEGAS DI AMBIL SEKIRANYA PERATURAN TERSEBUT DIABAIKAN. JANGAN FIKIR NAK SERONOK JE!!!!!

    JANGAN INGAT MENTANG-MENTANG YANG BERPAKAIAN MENJOLOK MATA NIE BUKAN DARI KALANGAN AHLI KELUARGA, SO BUAT BODOH JE..
    SORANG BUAT SILAP ~ SATU KAMPUNG TERIMA BALASAN..

    JANGAN TUNJUK HEBAT KAT ORANG LUAR SAHAJA, KONON KITA ADA PERATURAN DAN GARIS PANDUAN CARA BERPAKAIAN KALAU NAK BUAT SHOW..TAPI HARAM NAK DIPRAKTIKKAN KAT RAKYAT SENDIRI…

    SEKALI KITA BUAT SALAH, ITU LUMRAH SEBAB KITA BUKAN MALAIKAT..TAPI KALAU ULANGI KESALAHAN SAMA UNTUK KALI KEDUA, ITU ADALAH PILIHAN KITA UNTUK TERUS MENJADI PESALAH.. SEMOGA KITA SENTIASA DALAM PENGAMPUNAN DAN RAHMAT ALLAH.

    AIDAIKATA KITA MENCURI UNTUK PERTAMA KALI, PASTINYA KENA MASUK PENJARA…. JIKA KITA MASIH MENCURI UNTUK KALI KEDUA, SANGAT PASTI KEPUTUSAN NYA MASIH MASUK PENJARA.. TAK KAN ADA PULAK ORANG NAK BAGI KEJE SELEPAS DI TANGKAP UNTUK KALI KEDUA.. JADI SELEPAS KENA TANGKAP UNTUK KALI PERTAMA, KENAPA MASIH INGIN MENCURI SEDANGKAN KITA SUDAH TAHU AKAN KEPUTUSANNYA???

    BERTAUBAT LAH.

    0

    0
  66. sedih says:

    Salam abg nara,
    Izinkan saya menyuarakan sedikit luahan hati saya tentang isu ini.. Sedih sgt rasenye bila tgk kebanyakan artis2 di malaysia tak kira tua atau muda berpakaian seksi.. Yang muda sepatutnya menjadi role model pada peminat2 mereka dan yang tua pulak patutnya jadi role model utk yg muda.. tp apa yg kite lihat skg adelah masing2 berlumbe nak tunjuk sape yang lebih seksi.. sedihh..
    Kita imbas kembali kejadian dulu masa awie wings & amy search kene potong rambut mereka yg dipaparkan secara umum di kaca TV.. sedih.. dulu isu jadi serius sgt.. tp bukan kah isu seksi ni lebih serius.. Apa agama mereka ni? Kenapa nak ikut artis antarabangsa? kenapa seksi menjadi trend ikutan? kenapa masalah ini dibiarkan? rasanya bila kita fikirkan semula masalah rambut panjang ni hanya insiden kecil sahaja jika di bandingkan dengan masalah artis2 wanita yg terlalu seksi ni..
    Saya tidak menuding jari pada zarina anjoulie semata2 klau kita luaskan pemandangan kita ni, kita akan lihat majoriti artis wanita malaysia memilih trend seksi ni sebagai medium utk menaikkan nama mereka.. Wake up people.. Saya bersyukur sgt pada artis2 wanita yang sggp berubah memakai tudung & menutup aurat.. Alhamdulillah.. Tapi pada mase yg sama sedih sgt melihat yg seksi ni pulak semakin ramai..
    Kami (peminat) bukan nak tgk mereka ni berubah sampai memakai tudung tp cukuplah sekadar berpakaian sopan & sedap mata kami memandang.. Walau tak seksi pun kami tetap sokong anda.. Kami tak mahu anak atau saudara-mara kami yang masih kecil di bayangi dengan imej seksi itu..

    0

    0
  67. kakchubby says:

    “Alah! Gambar itu cuma seksi, tak adalah sampai berbogel pun”
    komen daripada orang yg cetek pengetahuannya!! besok2 kalo berani pose bogel, nak bg komen yg mcm mana pulak ek?

    0

    0
  68. beta draconis says:

    “Itupun saya berusaha juga untuk menutup bahagian tertentu.”

    berusaha itu tangga kejayaan…hasilnya terdedah jugak…ibarat batuk di dalam lif haha

    0

    0
  69. kaki ayam says:

    ala….zarina lucah…kalo kau nak berbogel pun tak da masalah nyer….tu lagi org suka nak tengok…

    0

    0
    • minah says:

      lol.. tak baik cakap org macam tu.. siapa kite nak menilai seseorg tu sampai ke situ?? TUHAN kah kite?? mulut tu, kalo tak reti nak bagi nasihat ,baik diam jer… jgn nak menambah dosa pulak.. kalo dia nak berbogel sekali pun ,itu dia punya pasal lah,dia juga yg untung dapat duit ,entah2 yang dapat melihat secara live lagi lah untung kot… rezeki didepan mata katakan.. so, tak perlu lah nak menunding jari kpd dia sorang jer.. tanpa jurugambar, gambar takan ada, tanpa wartawan benda mcm nie takkan tersebar luas, so,kita fikir2 lah siapa yg patut dipersalahkan, sama ada zarina sorang ataupun pihak2 yang berkaitan turut sama.. jangan kn zarina, org kenamaan juga sanggup buat lebih dari nie bukan nya bebayar pun, zarina cuma manusia biasa.. lambat laun tebuka lah pintu hati nya untuk berubah,kalau tak berubah juga,bukan nyer kita yg tanggung dosa di dunia akhirat… moga zarina diberikan petunjuk ke jalan yang benar . AMEN….

      0

      0
  70. crys says:

    ya allah…bole x nk tau minah nie kelulusan apa? apsal smua jwpn2 dia bangang2 belaka???? ihs3..kesian tol la ngan minah mental nie..

    0

    0
  71. kak lehot says:

    alahai… ko org yg komen tu tak terseksa ker..?
    kalo iyerpun, bagilah komen yang bermoral,bernas ke arah jalan yg betul, bkn nak main hentam sebarangan.. dh tau dia berpakaian mcm tu, tegur lah dgn cra n kata yg betul n sedap didengar bukan nak memaki hamun.. nobody human are perfect…

    0

    0
  72. XX says:

    TYPICAL MALAY…………KOMEN ORG JER LEBIH……MNGUMPAT NOMBOR SATU………….PAKAI TUDUNG TAPI MENGUMPAT……….PADAHAL BERZINA JGK…KENA TANGKAP BASAH KT HOTEL MURAH……..SAMA JER DOSA NGN ZARINA…UNTUNG LAGI DIA DPT BNYAK DUIT…KMU SMUA HARAMMMMM……KLU KT BELAKANG SEDAPNYA MENGUTUK…CUBA ZARINA KT DEPAN MATA…TERSENGEH SENGEH JER KAMU SEMUA…SAL ZARINA LAGI LAWA DARI KAMU SEMUA………….LOL

    0

    0
    • mizlyna ibrahim says:

      THEY DOESNT AT ALL ZARINA TU LAWA KE X…. LGPON MALAYSIA NEH LAGI RAMAIIIIII GILER ARTIS YG LAWA N GOOD ATTITUDE!! THEY JUZ MUAK BCOZ DIE BERLAKON SEKALI YG BYK KALINYA KONTERVESI SAMPAH CMNI…(OPPSS HARSH WORDS SENGAJA!) BTW BAGUS LA UNTUK DIE BCOZ DPT DUIT REZEKIKN…TAPI SYG LA REZEKI YG NTAH DARI MANA ASAL USULNY DI MKN JDI DARAH DAGING.. SO POOR OF HER..

      0

      0
      • XX says:

        POOR OF YOU JUGAKMIZLINA IBRAHIM…KLU MUAK..XYAH LER LAYAN KOMEN KT SINI…KUTUK ORG JER LEBIH….RAMAI ARTIS YG CANTIK TP X LAWAN BODY ZARINA…UOLL SMUA JELES…JGN LH PERCAYA ARTIS RAMAI GUD ATTITUDE KONON…………HARAMMMMMM…

        0

        0
    • kak lehot says:

      mmg dh tabiat bangsa kite, komen n kutuk jer lebih tp bila artis dh depan mata tak juga berani nak komen or kutuk,malah siap nak bergambar sekali pun.. cuba lah diam kalo tak reti nak tegur kesilapan org jgn nak sedap2 mulut jer nak kutuk org, mak bapak dia tak juga nak kutuk or marah die mcm ko org semua. pelik betul..

      0

      0
      • B says:

        sebenarnya bukan kaum Melayu je yg suka mengutuk org, semua bangsa kot kuat mengutuk cuma korang je xnmpk sbb korang xbergaul ngn diorg, cuba dh bergaul lagi hebat kutukan dia dr melayu sendiri..

        0

        0
        • XX says:

          I BGAUL NGN RAMAI BNGSA…CUMA MALAY JER KEPOH…SEBELUM TGK BANGSA ORG TGK DULU BANGSA SNDIRI K…………

          0

          0
        • B says:

          XX…patutnye ayat anda tue patut anda tgk balik..U sendiri kata “sebelum tgk bangsa org tgk dulu bangsa sendiri” sbb i dh tau sgt perangai bangsa i la i ckp psl bangsa org lain..act, klu dh nama manusia xkira bangsa sama je mulutnye,klu dh tempayan..tempayan gak..U pun mulut beragak la kata melayu tue kecoh, melampau sgt kot!!

          0

          0
        • XX says:

          BEGINI LAH ORG MELAYU KLU DITEGUR…TP KLU MNGUTUK DORG YG LEBIH…..LOL

          0

          0
        • B says:

          XX awak pun sama, cepat sentap klu xtersentap xkanla nk nk mengutuk bangsa org kan?hoho..

          0

          0
        • Ggg says:

          laaa…ishhh…XX ni bangsa ape? kalo bangsa melayu, malu la kt bangsa lain, duk gaduh lam ni buat ape…awk kate kt org suka kutuk artis bpakaian mlampau, awk tu lg teruk, kutuk org yg komen lam ni, wlpn awk xtahu batang idung org2 lam ni mcm mn…laaaagiii memalukan…hehehe…udah2 la tu duk ngate org…

          0

          0
    • dadu says:

      mana kau tahu orang kat sini semua berzina? kau duduk bawah katil diorang ke?

      0

      0
      • XX says:

        XYAH DUDUK BAWAH KATIL SEBAB KEBNYKAN MALAY GIRL BTUDUNG SMUA POKAI ..SMUA IKUT JANTAN ROMEN KAT KERETA…LAGI MALU…KUTUK ORG JER LEBIH………..PERBUATAN KAMU JER KURANG TERDEDAH SEBAB KMU BKN ARTIS MCM ZARINA……………KMU JELES BUKNNYA NASIHAT……………

        0

        0
        • Dr. says:

          terserlah kebodohan ko mcm zarina jugak…. ni mesti adik2..lg… g sekolah bg habis dulu la dik baru komen… kesian abg tgk…

          0

          0
        • XX says:

          OI DR BODOH …JANGAN NK BER ABANG2 SANA…AKU RASA KO NI KALAH ZARINA PUNYA CHEAP…..KESIAN KN DIRI SENDIRI DULU K……….

          0

          0
        • ohni says:

          XX, okay..kebnykkan orang yang comment di sini,sangat tak sempurna untuk comment apa yang retis kesayangan awk ni dah buat. Termasuklah sy yang tak reti nak comment atau bagi nasihat.

          Tapi, boleh sy mintak nasihat awk macam mn nak nasihat orang2 yang berkelakuan macam retis kesygan awk ni eh?blh terangkan mcm mn agama awk ajar awak menasihati org lain?

          sy NAK SANGAT TAHU.

          0

          0
        • mawar says:

          xx…i lansung tak minat artis…minat dowg pun tak dpt pe…tak layan lorr artis2 low class nie…:)

          0

          0
        • XX says:

          LOL KO X LYN ARTIS N X MINAT DORG BUKAN MASALAH AKU LER….TP HERAN JUGAK…YG KO MASUK BLOG NE APER HAL..BN NE KN PASAL GOSIP ARTIS….APER LAH PUNYER AYAT BENGONG U PKAI MAWARR…LOL

          0

          0
  73. mizlyna ibrahim says:

    NEXT TIME XYAH BUKAK CTE PASAL MINAH NI LAGI BOLEH X??

    0

    0
    • kak lehot says:

      kenapa pulak tak yah bukak citer minah nie ? bukan nyer dia yg nak minta diceritakan pun, org punya blog n wartawan tu yg lbh2 lagi nak tayang crta die, dan si pembaca pulak,bukan nyer boleh tengok tajuk cerita yang panas,terus jer nak buka n beri komen.. dosa zarina jugak ker cerita dia sentiasa terpampar dekat semua blog…???? think urself…

      0

      0
    • XX says:

      KO XNAK TGK CRITA ZARINA …KO PEGI MAIN JAUH JAUH…ATAU LAGI BAGUS KO BUAT BLOG SAL DIRI KO SENDIRI YANG KURANG POPULAR KN………….LOL

      0

      0
  74. Laila says:

    Salam abang nara,
    sebagai slh seorang yang prihatin, sy ingin bersuara mengenai zarina ini. pertama sekali, bagi sy, apa yg dilakukan oleh zarina ini sgt salah. dan sy sgt kecewe dgn jwpn dia bhubung isu nie. ape yg die buat nie lgsung tidk menggambarkan agama yg dia pegang.. betol ke die islam? smpai mcm tu sekali persoalan yg terdetik di hati sy.

    Sy juga kecewe dgn cara pakaian artis2 sekarang, artis islam yg jauh panggang dri api yg mengaku mereke islam. Islam pd name tp tidak amalkan pegangan islam yg sbnr. adakah itu yg nk kite tunjuk utk generasi akn dtg?

    Sy sangat3 sedih tgk pakaian artis skrg. mungkin ade artis yg ckp bhwe, bile ade peminat yg tegur mereka berpkaian keterlaluan dan seksi nie nmpk sgt mcm ketinggalan zmn, outdated dan sgt kmpung. Itu mungkin sekali ada terdetik di hti mereka, tp andai tiadan maafkan sy.

    Sy selalu berharap agr Malaysia MENGHARAMKAN pemakaian yg terlalu seksi sehingga menampakkan tubuh bdn. tak tahu malu ke? ape tujuan mereka nk dedah bdn bhgn belakang, pusat, lurah gunung bukit bukau, dan ape2 jelah, kpd khalayak ramai? Nak goda? nak tunjuk bdn putih? cntik? nk ngorat lelaki idaman? langsung tak sesuai la.. nmpk mcm mentaliti rendah sgt! pastu bile kne sesuatu yg tak elok mulela ckp mcm2. ape jadahnye tu?

    Sy malu sgt tgk perangai artis2 sekarang yg kebanyakannye pergi club mlm @ disco sdgkan itulah antare tmpt SETAN dan tmpt PEMBIAKAN SETAN! Pastu bile tuduh minum itu minum ini mulelah bersimpang siur nak back up diri. mungkin mereka x minum tp wajib sgt ke nk enjoy kt kelab mlm mcm tu??? Restoran lain takde ke? dh tau disco tu tmpt tak manis dipndg, tp pergi jugak!!

    Scre jujur, memg sgt memalukan org yg beragama islam!!! macam tu ke perangai org Islam yg kite nak tunjukkan dekat seluruh dunia. Eiii.. malula!!

    Sy tulis nie pnjg2 pon nak suarakan luahan hati sy yg memg dh lme sy pendam.. Tabiat artis sekarang makin teruk! kdg2 pakai pakaian pun mcm pelacur, trdedah sne sini.Astaghfirullah! minta maaflah mungkin agk kasar bahase sy tp itulah hakikatnya.

    Semoga artis2 kite nie berubahlah. Jadilah contoh kepada anak-anak muda skrg. Bukannye merosakkan mentaliti mereka dgn tabiat dan cre pakaian yg tak senonoh. Nak ikut org barat buat ape?! mereka tu tiade pegangan agame yg benar. Kite islam sepatutnye membimbing mereka, bukannye biarkan diri kita dibimbing oleh org yg slh..

    0

    0
  75. ROMBAU says:

    Sori mencelah.. Artis ni dh la BODOH bg statement.. Yang tolong sebarkan 2X BODOH, yg kita2 ni yg dok layan.. 3X BODOH…

    0

    0
  76. ana ki says:

    berlakon tak seberapa.
    berapa sen harga diri ko?

    0

    0
  77. Ek eleh says:

    Kome duk bising2 ni kome ingat dia kesah? Kome xingat ke dia penah klua gmbr spenuh bogel ngn boipren dia? Lagikn bogel cmtuh pon dia xkesah, inikn pula gmbr yg tak mendedahkan nipple pon. Jgn duk nasihat org gini. Tak makan saman. Hewhewhew

    0

    0
  78. caca says:

    aku rasa nak tampar je minah ni!

    0

    0
  79. makcik limah says:

    korang jgn risau daa .. makcik tengok artis dlu2 pon camni jugak tapi bila dah tua semuanya pakai tutup2 malah ada yg bertudung .Dia akan berubah nanti .Anita sarawak dulu pon hebat .. sarimah .. azean irdawati malah syarifah aini pun dasyat jugak dlu2 …. klau komen tuh jgn laa melampau sgt .. tak baik …

    0

    0
    • kak lehot says:

      **thumbs up**itulah penyakit org skrg, suka2 jer terus nak menunding jari tanpa melihat perkara2 n menilai sesuatu yg lbh teruk dari zarina dari dulu hingga sekarang.. peminat nie,kalo mmg tak minat artis tu mmg dikutuk habis2an sebab dia org rasa artis pujaan dia org lagi seksi n cantik… cubalah kalo artis pujaan dia org tu akan buat mcm zarina esok lusa, apa pula komen dia org yer… kite tgk lah nanti… kak lehot nie bukan lah minat si zarina tp berminat nak berkomen jer, coz rasa minat pula membaca komen2 para peminat bloger nie…..

      0

      0
      • ohni says:

        Sama je kak, kami minat atau tak, perkara yang terang-terangan busuk mmg kami tak suka.Dia dah di offer,dia budak law yang terang-terang cerdik,cantik,ada bakat, TAPI kenapa dia kena pilih nak tayang apa dia ada. Yes,she deserve la nak tayang, tapi tayang la kepandaian,bukan kebodohan mcm ni. Sama macam kes lisa surihani pakai baju ketat ms bergmbr dengan yusry,ramai je comment.no bias la.

        One more thing,yes,pakai lah mcm tu, jadi la cover PLAYBOY terus kalau dah tak boleh nak dibetulkan sangat,tp jangan bagi kenyataan yang MENGARUT!Disebabkan kenyataan mcm ni la nnt ramai anak gadis yg br nak bljr pakai seksi akan ikut.

        Bygkan ank2 perempuan akak jwb mcm ni..tak sakit hati?tak terasa bersalah sbb tak tegur?Zaman akak dulu dgn zaman sekarang lain kak.Jgn samakan.Mungkin dia akan berubah tapi dia jugak slh sorg penyebab peningkatan masalah sosial.Maaf kalau tersinggung tapi fikirkan generasi yg akan dtg,effect kenyataan dia ni.

        0

        0
        • supermak says:

          ala relax lah ohni.. ape yg mak cik n kak lehot tu cakap ade betui nyer juga. ape org tua2 cakap dulu “melentur buluh biarlah dr rebung nyer..? aku pun tak sure kekek.. tp, sama ada si zarina nie or artis lain yg bergamabr sebegini rupa , terikut atau terjebak seseorg gadis yang lain itu,itu bergantung kepada ajaran agama atau pegangan agama masing2, kalau dia rasa imam tak kuat,mungkin tergugat lah keimanan dia, kalau dia betul2 kuat pegangan agama, insyaallah yg lain tak kan terpengaruh. tepuk dada tanyalah selera org kate. banyak dah situasi mcm nie berlaku,mungkin lebih dari si zarina nie, tp org agung2 lan juga.. jadi,tak perlu lah nak mengutuk org lain sebelum cerminkan diri sendiri or bangsa lain..

          0

          0
  80. minah says:

    minah setuju sangat dgn kak lehot.. makin org menghina,mengutuk makin lagi lah si zarina suka nak buat benda2 yg lbh power lagi.. “kejayaan yang kucapai selama ini hasil dari hinaan, kejian,cacian dan kutukan dari anda semua,terima kasih atas segala ia” itulah jawapan ARTIS..so,kan zarina juga yang naik glamour …

    0

    0
  81. Kema sepet says:

    Pls ban kan pompoan ni dr keluarkan sbrg statement…tak tahan dah hari2 dipebodohkan olehh student law yang bodoh

    0

    0
  82. intan suzana says:

    jawapan cam orang takde agama

    0

    0
  83. fazuri says:

    alaaaa…korg Google image search jer nama zarina annjolie,trus kuar gambar bogel dia dgn laki mane ntah dlm bilik hotel… I bet she’s not virgin any more..

    0

    0
  84. didi says:

    die ni elok kawen ngan tauke benang.

    0

    0
  85. Moshi moshi says:

    “Tk adalah sampai bogel?” ish..yeke?tapi pernah ambek gambar bogelkan?ada gmbr dia lagi terok dari majalah indon tu.E..e..tk malu ke dia buat statement mcm tu.agaknye dia pun tau yg statement yg dia buat tu pun tk betul he..he..

    0

    0
  86. hoi says:

    naper biler student undang-undang jer, nak jer sumer pakai seksi n tak ingat agama..?buat malu peguam2 len jer..ptuih

    0

    0
  87. acu_yuyu says:

    Tak nak komen pape..coz sy pun manusia lemah yang tak lekang dari melakukan kesilapan..may Allah bless you Zarina..

    0

    0
  88. rozek says:

    cmnie ke jpwan student yg belajar undang2..x educated lansung..:P

    0

    0
  89. aku kesah? says:

    bitch……..muka hodoh macam pondan lol..

    0

    0
  90. who says:

    B to the I to the T, C, H :) haha

    0

    0
  91. hambaNya says:

    “Itupun saya berusaha juga untuk menutup bahagian tertentu.” –> BIG JOKE

    “Alah! Gambar itu cuma seksi, tak adalah sampai berbogel pun” –> 1)TAK SEXY COZ PPL HAVE SEEN U NAKED. 2)BOGEL TAK BOGEL U HAVE NO RESPECT FOR YOUR BODY AND RELIGION

    0

    0
  92. kelsom says:

    xabis2 lagi minat senget nih punya stet ment…kang2 aku tet ko tek kang…brulah nyesal

    0

    0
  93. liza says:

    aku xpaham btol..cerite yg die duk berlakon satu je..selebih nye die duk jual bdn je….

    0

    0
  94. lulu says:

    bukan bogel pun dah ker ? cakap pakai otak boleh ?

    0

    0
  95. selitone Cold says:

    Thehehhe…

    0

    0
  96. sasha says:

    perempuan paling bodoh yang aku pernah kenal adalah zarina anjoulie.tak ada harga diri dan maruah.buat malu agama je.

    0

    0
  97. korang dok mengutuk kat sini takde maknanya. korang tweet aje la kat twitter dia. baru la dia baca nasihat korang. atau kalau dia nasib baik, depresi gila, terus tutup akaun twitter macam najua boltz.

    0

    0
  98. gayah says:

    ramai kan yang mencarut pasal gambar ni…blogger dah tolong carutkan orang…..sebar lah lagi gambar2 artis lain plak….fikir-fikirkan lah blogger…dapat duit nak beli susu anak dari mana?

    0

    0
  99. anasy says:

    antara artis yang xlayak jd idola. y ni salah satu, nak jd Luna Maya Malaysia kot.

    0

    0
  100. Reena says:

    Kalau bini nara fully bf sampai 2 tahun, maka selama 2 thn jugaklah dia tak yah beli susu. 2thn jelah.. Btw, aku rasa minah ni dah immune ngan rasa malu..dats why la gambar yg semi naked pun dia anggap takde hal. Kalau dia bogel pun, dia akan kata..alah gambar bogel tu bukannya teruk sgt..ianya seni..seni bogel. Jgnlah kolot sgt. Adoyai..Apo nak dikato…

    0

    0
  101. ape la..kite kn islam.

    0

    0
  102. ila says:

    die ni bukan glamer pun belakon pun x best….biase la ni cari publisiti murahan…..

    0

    0
  103. qaseh says:

    ha mcm ni la yang minah gendot ni nak.. berlakon tak seberape, nyanyi lagi la out! konon nak lawan mizz nina.. puiii!..
    so dengan cara camni, automtiknye, press kejar die, so dapatla sikit sikit die ni publisiti.. tak kesahlah benda elok ke tak ke..kan zarina kan kan kan..!
    janji dapat masuk suratkhabar.. wartawan gi interview die.. bluekkk!
    bodoh! sebab nak faymes, jaja cerita maruah diri!
    ape ke bangang~

    0

    0
  104. haha says:

    hahaha..kelakar betol alasannya.. alah dia ni mmg nmpk sgt suka nipunya… alah2 citer pengembala kambing dgn harimautu, skali tipu org pcaya, tp bnyk kali nau tipunyer kena makan harimauler…

    0

    0
  105. shasha says:

    mcm mana tau dia dpt 3500 usd?

    0

    0
  106. islam hanya atas nama says:

    kepala hotak kau tak seksi pon.orang tengok seksa tahu tak?sedarlah sikit,kau tu islam.kalau nak pakai macam tu tunjuk badan sana sini baik kau jadi kafir.lagi senang,kesian mak bapak kau kena tanggung dosa kau.ingatlah,ajal kita di tangan tuhan.bila bila je.

    0

    0
  107. zura says:

    xpayah highlight pasal dia nie pun xper…dia bukan sape2 pun…muke harap make up jer lebey…berlakon dah laa kaku..pastu perangai n pakaian mcm org kafir da…xlayak lansung jadi somebody

    0

    0
  108. xoic726 says:

    anjolie laLUCAH, iolls cabar uolls beraksi seperti maria ozawa a.k.a miyabi?mampooo?kalo tak mampoo tak payah tunjok body huduh cam tuh….

    0

    0
  109. whatever says:

    SO FUCK ANSWER.MCM LAH CANTIK SANGAT. MUKA KO DIAT.LIKE EVIL.

    0

    0
  110. middleman says:

    jan la mencaci dia..kita suma doakan dia berubah..I.Allah..selagi dia belum mati..sayang saudara sesama Islam..

    0

    0
  111. nanana says:

    org takdek agama mmg ckp . alah ~ gambar tu cume seksi bukan terbogel pon . tapi separuh bogel dikire bogel jugak . buduh !

    0

    0
  112. kongchoiyook3 says:

    itulah cakap org yg takde akidah… cakap tak kena bayar memang ah sedap ikut ape pun nak buat tp sekali Allah turunkan bala baru menyesal…

    0

    0
  113. Nur Seri Cahaya Alam says:

    Berapa banyakpon dosa manusia… selagi belum mati pintu taubat masih Allah buka untuk hamba-hambaNya. Sebab Allah ciptakan dosa bersebab.. samada untuk mendekatkan hamba denganNya atau menjauhkan hambaNya dariNya.. Berdoa la untuk dia.. moga diberi petunjuk dan hidayah. Kita tak tahu suatu hari nanti mungkin dia lebih baik dari kita.

    0

    0
  114. enw says:

    kita smue dok maki hamun die..,die..,’ade aku kesah…’ bkn pn die dok bce komen2 kita kt sini pn..,kita yg briya2 hamun die…

    0

    0
  115. adersajerr says:

    macam lawo sangat.. ntah pakistan sesat mana ler ni.. hahaha.. kui kui kui…

    0

    0
  116. adersajerr says:

    Aku rasa buang masa jer ko dok Mesia ni sebab kat sini susah nak bukak2.. apa kata ko dok kat US ker?.. dok kat tepi pantai Miami tu ker.. kat sana ko nak bogel ker apa ker diorg mmg tak layan pun.. kat sini payah kan?..

    0

    0
  117. Najwa Ismail says:

    zarina: aku tanggung dosa sendiri… kalot!!~
    aku: mintak kuboq hg jaoh dr kuboq aku!!~ ahaha

    0

    0
  118. Fizah E says:

    Zarina Anjolie, u r so full of yourself. 1st) kau berangan nak jgn jadi klon of u know who 2nd) u hv a fascination with ur own breasts 3rd) u think yr lustiness will get u far. THINK AGAIN. Kau lah artis yg paling bodoh of the century!!!! Congrats!!!

    0

    0
  119. gbiru says:

    pertama, apa yg aku komen nie bkn bermaksud aku setuju dgn ape yg zarina buat.
    tp bile aku dgr kat galaksi, aku setuju dgn ape yg dia ckp, smpai si wartawan kiah propa pon tak leh nak propa byk2 kat dia..

    Semua org sama jer, ada mgkn yg lebih over dari dia.
    Sama ada artis atau org biasa.
    Tp yg jd havoc, psal dia artis n mulut dia lantang. tu yg buat semua org myirap kat dia.
    Dan mjd mentaliti org kita, yg jahat tetap jahat, walhal kekdg yg bg komen pon x sedar, mrk nie lebih kurang sama, dr segi percakapan atau perbuatan . knp?? lu pikir ler sdr

    0

    0
  120. Anonymous says:

    biarl

    0

    0