Written by AbangNara | March 12th, 2009

hanez suraya ezora nadia

Oh, alangkah bertuahnya lelaki di dalam gambar di atas. Diapit 3 wanita jelita, dicium di kedua-dua pipi dengan bibir mulus wanita-wanita itu. Lihat sahaja pejaman mata lelaki di atas, membayangkan kenikmatan yang tidak terhingga sedang dikecapi olehnya.

Oh ya, kalau tak silap salah seorang  wanita yang terlibat dalam memberi kenikmatan kepada lelaki di atas ialah Hanez Suraya, pelakon drama Ezora yang melakonkan watak Nadia.

Walaupun dia tak popular sangat, tapi boleh tahan jugak muka dan aksi pelakon ini. Jangan segan-segan nak baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat lagi gambar Hanez Suraya.

hanez suraya ezora nadia

hanez suraya ezora nadia

47 responses to Lelaki Paling Bertuah Di Dunia? Anda Bila Lagi?

  1. teja says:

    cam muka budak kampung jer!! takdo selero den!!! not my taste…sorry!!!! hik hik hik

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • sir says:

      bukan lelaki tuh patut bertuah!!! negara kita nih bertuah sbb tak kene serang mcm iraq!!…sedar laa weh..manernya keislaman manusia zaman skg!!..org melayu dah tak ade harga da..

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • ENTOTMUNAH says:

      em kampon pon kampong la,,,,bak kata raja lawak kmpulan kecik,,,ASAL DARI KAMPONG…..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • ENTOTMUNAH says:

        dalm malaysia ni,org islam kita dah lupa asal mereka asal dari islam,sepatutnya org2 cmni patut kena gempo bumi ha…..sabar,,,sabar Allah beri peluang kat mereka untuk bertobat.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. mulus says:

    tol tu..cam muke xd value,2 pn ad gak pmpuan dok cium!nyampah akak…huahuaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. fazley says:

    muka kampung kalau banyak duit.. perempuan sundal cam ko mesti kejar punya lah.. materialistik.. muka lawa tapi pantat bacin

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. azma says:

    pade tangan tu air ape yek???????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. kader bangla says:

    ini tempat ada mana aa bayya suka mau pigi bes ooo

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. pinky black says:

    kelakar la beutiful nara ni ade ke wanita jelita dlm gamba atas tu?hampeh sume muke.perangai pun same siot.perasan lawa.perasan western konon dok malaysia wt pe.ni la die org melayu perasan sume ni ckp org putih pun tergagap2 tp nk idup mcm org barat?fikir laaa!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. lelaki macho says:

    cam cibai muke mamat tuh.
    aku 100000x lagi hensem!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  8. […] gambar sosial Hanez Suraya […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. ni says:

    bertuah ke… (^.^)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hilangsabar says:

      klu lelaki diatas tu meminag kau, dia bagi wang hantaran 2juta pun aku akan tolak, tak ada rupa utk jadi suami yg baik

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  10. flower says:

    bertaubat ler wahai manusia..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Nekounam says:

    tok namanya dunia aher zaman…mun kitak org nak tau..
    Sik lamak lagik KIAMAT ARI!!!

    Bertaubat jak kita tok…Allahhuakbar!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Nekounam says:

    Tok namanya dunia aher zaman…
    dah xda batasan lagik dlm hidup..ingat macam hidup x bertuhan jak…nauzubillah!!!
    Awal jak aku madah, x lamak gik dunia nak kiamat..
    Ya Allah, slamatkanlah aku dari mendpt pompuan di dlm gambar ya…
    Wanauzubillahiminzalik!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. TaBLo says:

    SKEMA JER LAKI TU

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. cuya cute says:

    sedar la sikit. dunia dah nak kiamat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. rozy says:

    apa ni pesta2..
    orang islam menghadapi mcm2 masalah, diorang leh enjoy2 hepi cm ni?
    ape la yang suka sangat tu?
    ingat la batas2 laki perempuan sikit.murah sangat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. putera biasa says:

    astaqfirullah halazim…… golongan ni akan dilaknat pada hari kiamat. sedarlah wahai insan. kenikmatan dunia hanya sementara.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Gakuto says:

    jika itu disebut sebagai lelaki paling bertuah didunia, saya rela menjadi lelaki paling malang didunia..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. beyon says:

    mcm hampeh mai kg mana ni kejutan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. samsguarians says:

    hancur..umat…ya Allah selamatkan kami

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. jann says:

    aku rasa 99 persen komen di submitkan berbaur kejelesan yg amat….cuba hangpa jadi jantan tu mesti kotey keras kan….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  21. zul says:

    mmg pun…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. miebahau says:

    aku bkn jeles tp aku malu tgk perangai melayu zaman sekarang…. brpelukan, bercium n berkepit dengan bkn murhim

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  23. NURUL says:

    APA KEJADAH PMPUAN NI

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  24. fiza says:

    bodo…tak pandai jaga maruah pompuan..tak lama lagi,banyaklah sondal kat dunia ni..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  25. Jobot says:

    Dpt main ngan hanez suraya msti beruntung gler huhuhu ah ah ahh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. ligaya says:

    hensem tak hensem..tak penting..janji wallet tebal..tapi tebal kerana duit, bukan resit beli pampers anak tau??

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  27. Says says:

    aku lg untung tak dicium ppuan.
    slamt dri dosa.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  28. lyka says:

    ksian artis kat malaysia ne kn..nk sangat ikut jejak artis barat yg lngsubg x da faedah nya!! akhlak rendah sangat la artis kat malaysia ne huhuhu…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. […] Suraya Beriadah Mengeluarkan PeluhShareTak kenal Hanez Suraya? Mungkin gambar Hanez Suraya bersosial sebelum ini mampu membuatkan anda teringat dengan pelakon suam-suam kuku ini. Dan gambar Hanez […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. oooo…yg ni ke…xkenal pon…hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. insanBiasa says:

    salam..kpd teja..bdk kampung xprangai buruk cmni…kg saya la baik2 blaka…xtau plak klau kg awk cmtu…lain kli ckp blapik ckit..nt org2 kg trasa..kat kg alhamdulillah xde club2 mlm cmni…ank2 mda xla kuar mlm brprti sna sni..wlaupon bdk2 kg xcun2 mcm bdk2 bndar(teja cpk k..)tp kebanyakkan prangai bdk2 kg lbih cun dr bdk bandar yg mcm kt pic d ats 2..(xsmua bdk bndr cmtu k..) ok… 2 je…salam…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  32. nani says:

    budak lelaki tue anak org kaya.
    peragai agak baran dan kurang ajar la jugak.
    dulu pernah belajar sekelas dgn mamat tue kat uniten.
    tapi mamat tue kantoi..
    so samada kene buang atau membuangkan diri dari uniten.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  33. mmg teruk die ni…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  34. […] Lelaki Paling Bertuah Di Dunia? Anda Bila Lagi? (39) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. Mila Willick says:

    Awesome post, hey I found this post while googling for lyrics. Thanks for sharing I’ll email my friends about this too.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  36. Only want to say your article is as tonishing. The lucidity in your post is simply striking and i can assume you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with incoming post. Thanks a million and please keep up the a uthentic work.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  37. Alegro.pl says:

    Nice post. I be taught one thing tougher on completely different blogs everyday. It should at all times be stimulating to read content from different writers and observe somewhat one thing from their store. Iíd want to use some with the content material on my blog whether or not you donít mind. Natually Iíll give you a link on your net blog. Thanks for sharing.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  38. budak rock says:

    Macam sial

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  39. Good post i was looking forit I noticed that you are an expert at your field! I’m launching a web site soon & your data will be really helpful for me Thanks for all of your help & wish you all the success inside your business.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0