Written by AbangNara | March 26th, 2009

Tentu anda sebenarnya teringin nak tengok gambar promo filem terbaru Saus Kacang yang menampilkan pasangan suami isteri iaitu artis wanita yang dengan selamba jalan-jalan kat Ikea tapi tak pakai coli, Bunga Cinta Lestari dan lakinya, Ashraff Sinclair.

KamiĀ  belum pegi tengok lagi filem Saus Kacang ini, jadi takleh la nak komen lebih-lebih, tapi Saus Kacang tu menurut bibik rumah jiran kami, sama macam Kuah Kacang yang kita dok makan dengan satay. Cuma namanya kalau di Indon dipanggil Saus Kacang ya Pak!

Jika anda mahu belajar cara membuat Saus Kacang dari chef Indon yang cantik, marilah ke panggung wayang berdekatan. Dengar khabarnya kutipan filem ini di Indonesia memang hebat. Kita tengok macam mana pulak kutipan kat Malaysia nanti.

Lagi gambar dari promosi filem Saus Kacang dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

36 responses to (Gambar) Filem Saus Kacang, BCL & Ashaf Sinclair

  1. putput says:

    yes..
    i’m the first..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. aku says:

    kalo bcl ni haku xheran da….die mmg pakai pkaian cam g2…xmalu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Anonymous says:

    erm bestnyer dapt bini cantik… laki nsem… ank2 nt mest mcm diorg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. tuit says:

    erm best nyer lau dapat bini cantik… laki nsem… ank2 mest mcm diorg… cantik… nsem

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. chantek says:

    ntah ape ape ntah baju bcl tu…mmg tak cukup kain la..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. pim says:

    tak minat dia org ni,,tak kuasa nak tgk filem dia org ni.tgk upin ipin lg best…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. flower says:

    biar la dia..
    dia selesa mcm 2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. ain says:

    ye ke best cite diaorg nih
    xpe2 nti nk g tgk lah
    bunga ni memg dh seksi..xblh nk kata apa la klu dh laki dia suka dia pakai mcm tu
    dosa..laki dia yg tanggung

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. fiza224 says:

    xminat lgsung bcl ni.. xlawo lgsung. ashraf tu bute kut!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. garfield_82 says:

    xkoser aku nk tengok..bek tengok fast and furios dari tengok cheap story…yuckkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. garfield_82 says:

    GAMBO FIRST BUROK

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. ain says:

    aku pn x minat sgt
    sosial terlebih diaorg nih!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. ni says:

    sesuwai la tuh…
    klu sorg jek sosial…x blh…
    kene la dedua sosial….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. fiza224 says:

    tguk gmbar yg first,xlawo lgsung. ei…aku cube minat die ni,tp entah mmg xminat.tguk gallery gmbar die pakai bju sek,mcm cipan..gaya man alif cas,mancas…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. hanz says:

    gasak ko la asyraf n bcl…moge dapat berubah… ke arah yg lebih baik..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. pulut says:

    apa perasaan dia tak pakai coli….patutlah londeh jer aku nengok…buruk bebenor rupenyer….dah ler rambut pesen cam org jantan….ishhh..kesian….laki dia…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. ain says:

    dh style dia mcm tu]
    memg dia sukaaaaaaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. zaza says:

    nyampah tgk ashraf sibuk ckp indon…helo dah berapa lama dok kat Malaysia ni…baru je berhijrah xkan dah lupa bahasa ibunda…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. naj says:

    hehe..ashraff kat indon femes wooo…nyampah kwn2 indon asek ty pasal dia, aku jwb dia xfemes pown kat msia…tp BCL upclose mmg lawa la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. porno izle says:

    nsightful thoughts here. Are you certain this is the best way to look at it though? My experience is that we should pretty much live and let live because what one person thinks just — another person simply doesn’t. People are going to do what they want to do. In the end, they always do. The most we can yearn for is to highlight a few things here and there that hopefully, allows them to make just a little better informed decision. Otherwise, great post. You’re definitely making me think! –Barry

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. taurus says:

    x de masa la aq nak p tengok … buang masa je lah p tengok filem diarg ni…x de faedah langsung….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0