Written by AbangNara | December 1st, 2009

fauziah ghaus

Bangga kan Fauziah Ghaus nie? Memang tak segan silu menunjukkan aset dia yang cukup besar tue. Mungkin kalah Kak Pah punya. Kagum sebentar kami melihatnya. Tambah-tambah bila sepatutnya aset tue disorok. Sesuai la dengan gaya tudung dia tue. Tapi malangnya makin mendada-dada pulak si Fauziah nie di sebalik baju kurung dan tudungnya.

Kami rasa dia tak leh tahan nak tunjukkan yang dia pakai bra mahal. Ala yang jenis push up tue. Kalau dada sebesar buah limau pun leh jadi macam tembikai. Itulah kehebatan push up bra. Nanti dah kawin nak suruh bini kami pakai gak la. Tapi dalam bilik tidur jerlah. Eh, tapi pakai push up bra nie tak membahayakan dada ke? Mana la tau lendut terlampau di kala tua nanti.

Ada satu lagi gambar Fauziah Ghaus yang penuh bangga dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fauziah ghaus

216 responses to (GAMBAR)Fauziah Ghaus Yang Penuh Bangga

  1. [email protected] says:

    moning u all

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      tajam semcm jer tut dia 2… segan aku tengk

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • abang hensem says:

      macam taruk span aje

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. manusya says:

    eeeeee gatal la u nieee [email protected]……….
    tp y i knl c fauziah ghaus ni mcm ayu2 je…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      KORANG PENAH TENGK TAK YANG DIA X PAKAI seluar dalam 2… tp pakai seluar ketat kat luat….. NAMPAK 2 KUIH APAM DIA

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mutiara says:

        yeke nmpk???
        iskh2
        xbaik tau tuduh2 nie…emmmmmm

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          tol ler nant korang cari kat intenet… mst dapat punyer….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • BumbleBee says:

          aku pun dh tngok…mmg clear nmpak tut….time tu dier ngah mcm senam robik ngan sazzy…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. azanov says:

    memang power. pakai bra dua lapis kot… huahahah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. jane says:

    kenapa dia nak posing pakai tudung jubah semua padahal nanti gambar lain dia punya gambar sikit lagi nak telanjang…..apa maksud gambar camni…??? byk artis yg pakai tudung suruh aje la dia org yg posing….. nak suruh org yg selalunya bergambar setengah bogel bertudung berjubah tak mendatangkan faedah…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      baru nak jadi alim kot…. tp ati xterbuka lagi….
      jadi walaupun tutup aurat aura tut kener tunjuk gak

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • BumbleBee says:

        jgn marah dier…marah org yg tawarkan job utk gayakan fesyen2 muslimah kt dier

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • longsengah says:

          juga marahkan org yg jd pengarah masa foto shoot ni,comfirm dia x peka MAKNA tudung sebenarnya.Si artis biasa la,patuh pd arahan,krg takut kena sabotaj,x de publisiti plak.Yg penting pose2 begini jelas mencemarkan kesucian MAKNA menutup aurat,cmna org bukan Islam nk respek wanita Islam….jika HUKUM dh jadi BUDAYA ni la gayanya…fikir2 la.

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. paperjer says:

    ohaiyo gozaimas………
    per cter pgi2 lgi cter x snonoh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      papejer… ader gak kawan aku masuk pagi2 ni,,,,
      semalam aku x leh komen ler kat umah astro….
      hehehe

      ko shat ari ni

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • paperjer says:

        x leh komen ker atau x than dgar ktukn org…
        hehe…
        aq shat bro.. ko?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          xleh ler…. kat aku punyer pc keluar sampai komen kak ladybir cakap sapa artis malaysia paling ensem jer…..

          lepas 2 semua x keluar…..

          aku sihat je beb

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          sian pc ko..
          yela dpat tuan cm ko..
          huhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          dia suka dapat aku …sebab aku guner sebaik mungkin… heheheh

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. anNeDeSiLva says:

    Morning…
    ko pepagi dh melezerkan diri ekk pet..
    kuih apam la apela..
    ishhh..
    ape nk jadik nie..huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      betul aper…. ko penah tengk x pic 2….. F G dengan KAK MELAH yang nampak kuih APAM

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      besa la… mlut dye kn cm tmpyan cket…
      haha..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        jahat ko papejer….
        pic baru anne

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        ni bkn tempayan dh jadik mangkuk ayun..
        kalah kak joyah yg umah tepi sungai tu dgn mulut dia..hehehehe

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          wahkahkah….
          tul anne..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          korang asyik nak kener kan aku jer kan… hehe….

          aku nak tukar nama ler nanti….

          pic anne baru ler aku baru nampak ari ni…. bukan yang baju biru semlm 2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          ala pex ko tkar nme pun..
          ktorg ttap kner kn ko gak…
          haha..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          paperjer ko memang sakit ati gan aku kan….
          huhuhu…

          dah sarap ke ko ni

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. hothotheat says:

    mantop seyh..
    wahhaaa….hak3..kui3..
    gler r…kalah lady gaga

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      ko xleh masukan pic lagi ker

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hothotheat says:

        aa..ta ley lg le beb..
        cmner ek..
        br na dsplay muke ku y cun nh..
        heheh

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          cube lagi mesti dapat puneyerrrrrrrr

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hothotheat says:

          ask cnfrm image je..ta kua jgk..
          ke amk url die..
          haih pnin lalat da nh…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          ko bukak emil ko n ko masukan pic melalui web dia bagi kat emil ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • anNeDeSiLva says:

      ni lady GAGAK…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        anne maner yang lain

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          ntah..
          bz kot…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          poco2 pun xder,,, biasa nyer dia gan aku jer pagi2….
          hehehe

          ok gak dia xder,,,, nant dia cter pasal taik jer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hothotheat says:

          ko wt kn je la..
          ha3..ak bg psword gravatar ak..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          xnak ler nant ko kener bagi emil kot lak kat aku…
          ko suruh ANNE yang buat,,,,

          dia ppuan gak xper

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. anNeDeSiLva says:

    sebenarnya PC pet sndri tak leh trima kenyataan yg pet akan taip kat pc dia paling hensem..hahahahhaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      anne,,,pandai buat analisis sekarang ni,,,,,
      pc aku kalo x letak pic aku jadi wpeper msti dia merajuk 2 minggu…

      aku rasa si F G ni pakai BRA BESI kot… 2 yang mantop giler …..

      BRA kalis peluru kot

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        anne kan pakar analisis..
        hahahahahhahah
        sebukla ko pet..
        sukati diala nk pakai bra pe pon….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • tOmEii says:

        bykla ko…..
        tgkla cara die posing…..
        duk mendada memgla nmpk besauuuuu…..
        hahahaha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      yela tu pex klu ko gner sbaek mgkin asl lak pc ko leh mjuk lak smlam…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        PC sndri tak lalu dh tgok tuan dia..hehehe

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        ader orang yang jeles kat aku kot….

        huhuhu……

        betoi kot dia pakai besi ni…….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          tengk skarang PC aku laju jer…. xder masalah….
          hehehhe

          nant aku kutuk korang lak ekkk… bersedia lah wahai kawan2 ku

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          yela… pastu pc ko hang lgi…
          mse tu kte glakkn dye anne…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • anNeDeSiLva says:

          kutukla pet..
          sedikit pon tak gentar…hahahah
          sebesar kuman pun tak ku hirau…
          akan ku tentang habis habisann…..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          Insyallah x jadi lagi… hehehe

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          ayat novel 2 anne cakap….
          huhuhu nak ganti a samad said ker

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. tOmEii says:

    huhu….blhla…..
    kalu setkat duk mendada camtu memg la nmpk up….
    ape2 ajela……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      huhuhu…. sebenar nyer dah kendur 2…. saja je mendada nak tunjuk yang dia punya mantop mcm budak umur 15 tahun…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • paperjer says:

        ala pet ko sker tu ckap jela…
        haha..
        ni nk komen2 lak…
        huhu..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • anNeDeSiLva says:

        gatal tol pet ni..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          yang TOK PAH lagi besar…. mcm CHAKA KHAN tok pah yer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. hothotheat says:

    testing..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      dari semalam lagi ko ni….

      HOT ko pepuan ke laki

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      1,2,3..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. [email protected] says:

    aku rasa F G ni buat pembedahan kot…. xpun dia suntik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. cili says:

    alahai…tu pun jadi masalah ke. x pakai tudung kutuk.dah pakai tudung pun kutuk.cam ne ni nk ajak org jadi baik.semoga FG mendapat seru supaya pakai tudung selama2nya.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. EclipsE says:

    FG ney pki beautiful la…
    dat y breast dia cmtu…
    artis kbnyakan pki beautiful xpon crony…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      huhu… mst BB pakai kan

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • beautiful yg Hai-o tu ke…patut la mantap..

      Jom join kite..hahaha

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. [email protected] says:

    korang p mana lak ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aries_april says:

      ada ni…
      dia orng p brkbun la tu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        p seru dorang aries

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          aries ,anne n eclipse kat tmpt lain…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          pesal xnak masuk cni

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hothotheat says:

      ak testing..pic ak ta kua jgk..
      ko agk ak laki ke gurl..
      huhuh..
      soklan cepuk mas nh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        pepuan kot… ko cakap pic ko cun

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. aries_april says:

    mrng all…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      dah xder orang aries tinggal aku jer ni

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • aries_april says:

        dia orng mrjuk ngan ko x abis g kot…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • paperjer says:

        aq ad hah…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          ko p maner tadi… ko xder sminit aku rindu gler kat ko… wah2

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • aries_april says:

          jab g aries da meeting….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          yeker pex…
          x sngka ko pun rndu kt aq…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          rindu ler ko kan kawan aku…

          tp aku rindu kat BLACK, MAWY, kak LADY, WIEYA…n ramai lagi… maner dorang p ek

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. scha_baby88 says:

    hai…nie ada org baru masuk…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      yeah…baby baru kuar…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hothotheat says:

        poco2 tlng wt kan gravatar..
        bley..
        heheh

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          poco ckap dah keluar pic ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • YANIE says:

          SALAM

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. EclipsE says:

    bz xbis2 lg since last week….
    aduh…pening…
    byk keje nak setel…
    pet ko free jer aku tgk…
    yela …duit cr ko…
    aku ney yg kena cr duit…huhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      aku memang xder kejer… korang pun tau kan aku kejer mcm maner

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        alaaa keje ko senang jerk…
        kira brape kilo taik lembu jatuh…huhuhu…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          kan mesti sebut pasal taik… dah kuar pic baru ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Penari Poco2 says:

    salam sume…aku bz banget, br hbs tklimat, ingat diorg kasi kurangkan keje, upa2nyer kasi tambah lg ader laaaa…waaaaaaaaaaaaaaaa…!!!!!!!!!!!!!!

    pet, ewah2, ko pepagi lg dah mengata aku, ckp pasal taik yerk…janggot dah mandi blm…???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      huhu… aku kan sayang kat ko 2 sebut nama ko 2

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • EclipsE says:

      poco gathering nti ko trn cni x?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        dia p panjat gunung F G ,,, xnak datang cni

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        wah, pet syg konon…bila aku hot, pandai ko yerk…

        eclipse, tgk lar nanti trun ke tak bab time tue aku tgh panjat gunung santubong kat pantai damai…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          huhuhu….. kan tol ko nak p panjattt gunung F G

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • EclipsE says:

          ko ney xsenonoh la pet…
          ker ko yg nak pnjt gunung tue?huhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          mercu F G 2 termantop sangt takut lak aku tengk….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. anNeDeSiLva says:

    gambar anne sudah bertukarla..hehehhehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      yeah…anne cam tgh menari jerk tuuuuh…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        dari tadi lagi aku bagi tau anne baru perasan ker

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • EclipsE says:

          aku nmpk n secara live lg…huhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          kot webcam ker….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Penari Poco2 says:

    pic hothotheat dah kuar…lelaki bermisai pakai jubah ala-ala arab…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      aku x namapk lagi besok baru aku akan nampak… pc aku kan 24jam baru kuar pic baru

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hothotheat says:

      heheh..yeke..
      pesal ka pc ak ta kua..
      aaa cun ta..
      kui3

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        ko mcm aku kot dalam masa 24 jam

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hothotheat says:

          yea ka..
          ha3..
          ko msti ta sbr tgok ak kn..
          wakakakakaka…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          huhu… kol letak pic betoi ko ker

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Penari Poco2 says:

    errrrrrrrrrrrmmm…
    tenseeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      poco2 arini aq ad rsipi bru…
      haha…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      makn kek lapis nant ok ler 2

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. paperjer says:

    spe lak yg kte aq ni..
    asik trsedak je ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      ko jangan nak cakap aku

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        mmg ko pon pet…
        semlm aku pon tersedak…aku tau ko tercari2 kan aku…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          xtahan ayat ko poco2……
          macm nak kener sakit perut jer aku…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • paperjer says:

        ala mmg ko ker pet..
        slalu mgata aq…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          2 tanda aku sayang kat ko

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          ceh, sume dier nak syg…
          aku bincang topik taik jerk ko trus mengelak…
          huhuhu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          gan ler cter pasal taik lagi/// geli mak cik

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • paperjer says:

          bgusla ko syang aq..
          tpi aq x syg kt ko pun…
          mwah…mwah…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          xper kalo ko xsayang pun… ramai lagi orang sayan kan aku ni

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Penari Poco2 says:

    hot, cube ko tekan ctrl+shift+delete kat keyboard ko secara serentak, then ko click clear. pastu baru pic ko kuar…CUBE TRY DULU…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      huhu mcm 2 ek…. tp dulu aku buat x kuar gak

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hothotheat says:

      ak da tkn..tade pe2 pon..
      na klik clear 2 ka mne..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        hot ko ikit cakap papejer pulak… kalo xkuar gak … memang 24 jam baru keluar kat pc ko

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. scha_baby88 says:

    bleh ker kuar gmbr..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      mcm aku ni… pic ensem aku ni….mintak POCO ajar ko

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • scha_baby88 says:

        dh buat cm ner POCO ajar x bleh la…cerdik2 la mak n bapak bdk kt BN nie..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • scha_baby88 says:

      x bleh kuar pun.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        cube try lg…jgn putus asa…
        ko jgn dgr sgt ckp si pet tuh…
        kalo dier kata belok kiri, ko mesti belok kanan…
        dier kata pegi depan, ko mesti pegi blakang…
        ko paham tuh…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        nant tengk kat emil ko ader x emil gravata .com antar

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          ajar ler dia tol poco2…
          mcm ko ajar kat papejer n hot semalam

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          dah ajar dah…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          aku xnampak pun ko ajar

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. scha_baby88 says:

    dh wat cm ner POCO ajar,x leh gak.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      gravata. com ko ikut arahan

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      aiiikkk…aku ajar ko ader ikut ker nih…
      ker ko baca jerk aper yg aku ajarkn…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        ajar balik dia x paham 2 poco2….
        ko kan suka menaip… taip balik

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. hantupensil says:

    ish2…. mendada baek punya..
    hehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      rindu kat ko antu… lama xkuar cni

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      asal mendada jerk ko mesti muncul yerk antu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        antu memang suka……

        anti komen azizah mahzan dulu dia ler yang paling banyak komen

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Penari Poco2 says:

    hot…
    kalo bkn ‘clear’ yg kuar, sebaliknyer ptaan ‘delete’…ko click lar ‘delete’ tuh…pastuh ko off pc ko jap then ko bukak balik…gerenti kuar pic ko tuh…sblm tuh jgn lupa tekan aper yg aku suh kat atas td…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      ko x ajar dia lagi p kat gravata .com…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Penari Poco2 says:

        aku bgtau ngan hot lar bkn ngan baby…
        ko nih…taik lembu sekilo nak…?

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      tpi tu cme delte lman web yng kte bkak dri dlu smpi skg jer…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        scha_baby88 yang mintak ko ajar kat atas 2…… baca balik

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. paperjer says:

    atau pun hot ko pgi kat tools klik kat del browsing hstory..
    dye kuar gak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      pening aku korang ni… huhuhu… ko ajar hot ker ajar scha_baby88

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      xyah nk pening2kan kepala si hot tuh…
      ikut arahan yg aku bg jerk, simple dan mudah…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        scha_baby88 yang nak ko ajar

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. [email protected] says:

    POCO aku suruh ko ajar scha_baby88 le… bbukan ajar si HOT

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      baby ko pi kt yahoo..
      taip en.gravatar.com
      ko klik yg ats skali..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      baby pon x muncul2 camna nak ajar…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        dia tengah pening kot…..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. [email protected] says:

    scha_baby88 ko dah ilang ker

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. [email protected] says:

    UNTUK BABY IKUT ARAHAN PAPEJER NI

    baby ko pi kt yahoo..
    taip en.gravatar.com
    ko klik yg ats skali..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. yula says:

    nak buat mcm mn dah mmng die pnye besa kot
    kalu yg jenis besa kalu pakai bra xde span pun nmpak besa gak.
    huhhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      HUHU… besar dia lain mcm ni… dah nak sama besar gan muka poco2 jer saiz tut dia

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        aik mcm mne ko tau saiz muke poco2..
        hahahaha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • yula says:

          jeles antu
          huhuhuhu

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Penari Poco2 says:

          AMBOI…AMBOI…AMBOI…CAM TETAU JERK SAIZ MUKE AKU…APER SALAHNYER KO KATAKAN CAM SAIZ MUKA ADIBAH NOOR, KAN SENANG…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          huhuhu…. kan cakap tut dia besar

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      bru nmpk btg hdung ko yula…
      mne ko pgi slma ni??

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • yula says:

        xp mn paperjer
        kalu msuk pon aku bc gosip n komen
        kadang2 nak komen xbole

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • kurosaki says:

          yeker..
          naper pc ko cm si apex ni jgak ker…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          aku xselalu lah… yula 24 jam pc dia hang jebat

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • yula says:

          entoh la kadang2 line xok
          kadang2 pc hang
          nak hempuk syg bl mahai

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          sabar jelah yula…. ader rezeki ko beli yang paling mahal kat malaysai

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • yula says:

          mn ada duit nak bl yg paling mahai
          ko la sumbang sikit pet

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. [email protected] says:

    KAK NARA NANTI SEDIA KAN ARAHAN KAT PEMINAT KAK NARA MCM MANA NAK LETAK PIC KAT KOMEN BLOG NI…..

    KECIAN KAT DORANG DAH JADI PENING IKUT RAHAN PET, PAPEJER….. LAGI DOPRANG PENING KALO IKUT ARAHAN POCO2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • paperjer says:

      tah.. kak nara ni..
      cm aq smlam..
      ksian aq…
      huhu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        kecian kan….

        nant berusaha lama2 nant putus asa lak kan….

        xpun jadi mcm nak termuntah jer

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          yelah antu….kalo yang tau senang jelah…
          yang xtau pening gak jadi mcm hot n KURAP

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hantupensil says:

        lor..senang je pun nak letak..
        klik2 jek..
        huhuhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Penari Poco2 says:

      AMBOI…AMBOI…AMBOI…
      PENING IKUT ARAHAN AKU YERK…?
      YG HOT NGAN PAPERJER DAH BJAYA TUH SUME GARA2 AKU YG AJAR, KO PER…?
      CETA PASAL TAIK LEMBU JERK MEMNJANG…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • [email protected] says:

        pasal cte pasal taik 2 kan cnonim gan ko poco2

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • kurosaki says:

        tah la aq pun x tau…
        hehe…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          hehehe…….

          pesal ko tukar nama lak ni

          nak pangil aper lak kat ko ni….

          panggil KURAP jelah kat ko….
          nama ko 2 mcm kurap jer

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • kurosaki says:

          amboi2
          ko jgn sesekali mgata kurosaki aq..
          haha..
          bial la aq tkar nme plak..
          pas ni pun aq nk tkar gak lgi…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hothotheat says:

        ha3..
        padan muke pet ngn pepeje..
        hu3..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          pesal lak… ko 2 yang pening kan hot…
          pic ko tunggu besok ler baru kuar

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hothotheat says:

          bia ler..kua ke ta..
          ak pnin da..
          ha3..
          tade ke gosip len..
          haih…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          xder gosip lain pun kak nara bz kejer x sempat nak p jadi wartawan ari ni

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • hothotheat says:

          weyh ko agk bpe size bra die…
          kui3..
          cam kimak je pose cm 2..
          pki tudung plak 2..
          hak3

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • [email protected] says:

          34 D kot saiz dia…

          p umah sebelah ramai lagi yang pakai tudung

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Penari Poco2 says:

    WEH…BYK NYO KOJO DEN NIH…
    ADO SAPO2 NAK TOLONG…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kurosaki says:

      den x nk tlong ekau..
      klu tlong tgok jer den sggup..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • [email protected] says:

      mintak tolong BLACK orang kg ko….

      WIEYA mana ek….. dok leh aku nok kecek kelate denge dia ….

      xdok sokmo dio sinih

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • hantupensil says:

      jom tukar keja ngan aku..
      ko wat keja aku
      aku wat keja ko..
      hehehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. yula says:

    aaaahhh…aku cuti lg
    nak p mn pl ari ni
    kalu p lepak kat kopitiam ok gak smbil layan fb
    huhuhuhuhu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. [email protected] says:

    ada umah baru p sebelah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Jas Murni says:

    wahh..membonjol!!
    Tahniah anda berjaya!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. pening says:

    A’ah, anda berjaye kerana ‘menonjolkan’ diri anda d khalayak ramai..huhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Wallah says:

    bleh tahan dia ni.huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. Pak Tam says:

    mmg power dia ni..huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. cayok... says:

    sengal tol lah..
    fauziah gous nie..
    bkn cntik pom akuuu tgk die nie…
    baik xyah pkai tdung lgi bgus…
    nk tnjuk yng die besar ker?
    igt die sorng jer ader…
    huhu…
    mereng…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. Sambal Kentang says:

    NAK

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. jongang says:

    mangkok betol minah ni…hipokrit !!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. porno izle says:

    I was very pleased to find this site. This is an intelligent and well written article, you must have put a fair amount of research into writing this. Thank you

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. This is a smart weblog. I mean it. You’ve so much knowledge about this issue, and so much passion. You also understand how to make individuals rally behind it, obviously from the responses. Youve got a design right here thats not too flashy, but makes a statement as big as what you’re saying. Great job, indeed.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0