Written by AbangNara | December 8th, 2010

lisa surihani

Kalau dah nama gadis Melayu, semestinya kecantikan lebih terserlah apabila memakai baju kurung. Lisa Surihani nampak lebih ayu berkali-kali ganda dengan memakai baju kurung. Itu baru baju kurung, kalau pakai kebaya lagi marvelous kami rasa. Sesungguhnya baju kurung memang dapat menyerlahkan kecantikan seseorang itu dengan lebih lagi. Tak gitu?

Lagi gambar Lisa Surihani berbaju kurung dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S:  iPhone vs Blackberry vs Android

lisa surihani

lisa surihani

lisa surihani

lisa surihani

lisa surihani

lisa surihani

lisa surihani

84 responses to (GAMBAR)Bila Lisa Surihani Berbaju Kurung…

  1. Dauspozi says:

    Sekali tgk mcm Memey Suhaiza tp dua kali tgk bukan ler, tu Lisa Surihani yg paling cun… hohoho

  2. KakLong says:

    I likeeeee……..

  3. lulu says:

    kalau pakai tudung kite lagi suka!!….

  4. lAl says:

    seyes cair weh!!! :P

  5. nazrin says:

    to all lisa surihani fan ,
    marilah berforum di forum.lisasurihani.my

    forum rasmi utk fan lisa surihani

    sekian..

  6. eiman says:

    Mana gambo abg nara sama lisa??

  7. MuJE says:

    apesal laki baju itam tu cam sangap jer..haha

  8. Ikan bilis says:

    Wa…bnyaknya entri pasal Lisa……mmmm good2!!! abg nara mesti peminat no 1 Lisa kan2???

  9. 1st time says:

    comeynya lisa… =)

  10. mek says:

    waaa..simple je..but nice

  11. sakura says:

    knape lisa pki bj kurung nmpk comel? tp julia tu pki nmpk cm selekeh jek? im not LS die hard fan k! tp dier mmg cute!

  12. megatron says:

    manis je… lg manis klw betudung…

  13. BlackBerry00 says:

    LS mmg sweet..
    pakai ape pon msti terserlah kecomelannya…

    luv LS…muahhhhh

  14. cloudarif says:

    cantikkkkkkkkkkk tp lg cantik…kalau pakai tudung..yeahhhhh i like her..huhuh

  15. kak timah says:

    sesiapa pon pakai baju kurung mmg cantik .. dah sinonim dgn wanita melayu …

  16. Kasih says:

    LS mmg sweet dan cntk…. mmg nmpk comel… moga2 terbuka ati dia tuk bertudung nnt…. Amin :)

  17. abg rambut segak says:

    errr…biasa jek. sama jek…..

  18. MerpatiPutih says:

    NICE….CHNTEK SNGT…
    :-)

  19. Hajar says:

    lawanyer..orang lawa pakai apa-apa pun lawa..

  20. Iyola says:

    Haaa elok le tu. Ajak si nara sekali… Bosan ah asyik miss L ajo haaa.

  21. saya comei says:

    Lisa memang comei

  22. hantupensil says:

    wahhh awekk akuuuu….

  23. RiRi says:

    simple but cun :)

  24. ct strawberi says:

    alolo… molek nyo dio… i lap u LS tp kalo bertudung litup lg meletop2 kamu V peace for LS

  25. Reena says:

    Manih jo mukooo..lagi manih dia berbudi bahaso..

  26. Wan Qhairi says:

    Dia ramping sangat lorhh… hhahaha… bleh mantap kan lagi..

  27. mizz mira says:

    Lisa memg cntik..tp asyik2 citer sal lisa je..abg nara oi…x de artis lain ke..brkembang la ckit..ramai lg artis lain kat mlysia ni.

  28. antu kuboq says:

    abg nara…..gambar lisa berkemban ada x….wawawwawawawa

  29. el says:

    igtkan td tuan punya blog yg bergambar…sib bek x jeles ehehehe

  30. Gerrard says:

    ni main sambung ayat ke?
    ok2

    Bila Lisa Surihani berbaju kurung, Gerrard terpikat terus dan terserlah keyuan die ^_^

  31. mosyar says:

    pakai tudung lagi cun dol.

  32. Aleeya Natasha says:

    comel, cute.. sweet gitu.. i like lisa.. moga terus sukses ye dik….

  33. kak Timah says:

    cemel nyo wehh…anok sapo ni abe nara…nk wat natu la..

  34. Mellynda says:

    aku ase mata aku ni nmpak jelas lg 4 org wanita yg bergambo ngan lisa..tapi ngape idok dipuji..padahal sume cntik berbaju kurung..sopan jek..jgn pndg kecntikan muka ye..nnt leh jd buta..pendapat aku jele..

    • Ryta says:

      Sebab yg lain2 tu bukan Lisa Surihani….tu pasal la Bang Nara tak nampak keayuan dan kecantikan pompuan2 lain tu berbaju kurung!!!
      hehehe…
      :-)

  35. lolyat gang says:

    abang nara masih dengan angau nya

  36. ghadisk says:

    ermm…biasa jerk…
    xde la da bomb pon…
    kompom ramai bambu wa jap g…
    hahaha!!!

    • Ryta says:

      Takde sape nak bambu…mmg biasa je pun….pompuan yg lain2 pun ayu gak pe berbaju kurung…tapi Lisa Surihani sorang je yg dapat pujian!

  37. liz says:

    tak berminat pn nak tgk citer kalau dia ni belakon..belakon cam kayu

  38. Hagimaru says:

    normal la pakai baju kurung..ak ingt pakai jilbab ke purdah ke..baru la terbaek dari ladang..nenek ak pun pakai baju kurung…cit pooooodah…

  39. ratu antu says:

    mmg cantik

  40. cilipadi says:

    alahai…comey je akak pakai tudung coklat tu manis gitu hehehee…

  41. miss says:

    boleh laa..comel aku lg!

  42. anabobo says:

    abg nara jaga je la awek mu. eh ? huahuahua

  43. laila junhyung says:

    cute sgt…………^_^

  44. gg lawa says:

    biasa je tgk, byk lagi pompuan lawa dari die, myb bb die ni artis….
    lagi lawa kalau b’tudung litup, cm farah AF..
    Moga tBUka pintu ati LS…

  45. orkid says:

    if pkai tudung dh xblh berlakon…..dosa sentuh2….so better xpakai tudung so xla nnt beri imej yg buruk pd org yg bertudung

  46. Kak gemox says:

    seb baik pakai baju kurung kalau baju kebaya nmpk mcm gf popeye the sailorman tut… Tut…

  47. Kak gemox says:

    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha .. Akak gelak sampai tegolek.

  48. Lisa Surihani's fans says:

    Dialah bidadari kami. Kurniaan Tuhan buat menyinari alam maya ini.

    Kepada sape2 yg jeles sila hantuk kepala ke dinding heheh.

  49. phreak-id says:

    terpaling amat cun.. kalau la dia blogger. mesti boleh jumpa selalu time event.. hehehe

  50. CANTHEK says:

    x balance ..kepala besar badan kecik…

  51. qispurs says:

    plus tudung konfem kiut xterkira=)

  52. Miss Independent says:

    cantik hidung Lisa… :)
    menurut membe lelaki sy, baju kurung sbenarnye lebih kelihatan seksi pada pandangan mata lelaki berbanding skirt senteng yg terdedah sbbnye bila pakai kurung, org lelaki lebih teruja utk mengenali seseorang wanita. Bila ditanya lebih lanjut kenapa, diorang tersengeh je.. hmm, kenapa eh?

  53. ebookpercuma says:

    owhhhhh lisa mampukan kiranya aku ingin melamarmu…….chanteknya dia harap2 kekal lama la ye..

  54. bile pakai bj kurung nampak biasa2 je..kekekke

  55. anonymous says:

    cute ngat

  56. ziqqy says:

    walaweyh! sweet siot… camni bru bleh buat ank mnantu neh! hoho… klu plus tudung kt situ, bru prfect kot… bkn la nk ckp yg dye tu cntik sgt, tp, ade btolnye klau ditmbh tudung kt situ, nmpak la ok sket sbb bju kurung dpdn dgn tudung kn lgi brseri… :)