Written by AbangNara | November 30th, 2008

Apa nak jadi dengan artis Malaysia sekarang ini. Penuh dengan berita-berita pergaduhan rumah tangga dan penceraian sahaja baru-baru ini. Yang terbaru, vokalis kumpulan OAG telah pun bercerai dengan isterinya. Sedih dan kasihan juga melihat situasi yang sedang melanda dunia artis kita sekarang ini.

Jom kita tengok gambar-gambar bekas isteri/janda Radhi OAG. Punyalah cantik dan menarik. Apa lagi yang dicari oleh seorang lelaki dalam seorang isterinya?

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 responses to Gambar Bekas Isteri Radhi OAG

  1. ni says:

    sayang la jodoh depa x pnjg….
    sian kat anak jek
    jd mangsa…

  2. chantek says:

    betul tu…kesian kat anak…nape la tak pikir panjang…

  3. flower says:

    aku suke tgok dorang nih..

  4. maria says:

    mcm xcaye je dah cerai.kesiannye.lg kesian kt bby..kalu blh rujuk,rujuk la.ms couple dlu pnyla setia.xkn dh kawin xleh wat.sayngnye

  5. yann says:

    aku suka ngok masa dia org kat dlm sehati berdansa dulu sama cntik sama pdan…..kalau blh rujuklh kmbali dmi anak …bkn ke ank dia org ni kecik sgt lg….

  6. LANUNcetakrompak says:

    bini die ni ‘kaku’ kot?

  7. talapia says:

    radhi tu macam din tolol kat ksmpung aku je.. kalau aku jadi bini dia pun aku pandang lelaki lain……..

  8. putih says:

    asik2 radhi….. im looking 1 of them … fuck yall ….. jgn la nak ngelak jer …. !!!!!

  9. sayursegar says:

    ntah2 anak d0rang tu pun bukan dari baka radhi..

  10. anonymous says:

    kepala bodo nya bini dia..bangsat,,perempuan jalang

  11. porno izle says:

    nsightful thoughts here. Are you certain this is the best way to look at it though? My experience is that we should pretty much live and let live because what one person thinks just — another person simply doesn’t. People are going to do what they want to do. In the end, they always do. The most we can yearn for is to highlight a few things here and there that hopefully, allows them to make just a little better informed decision. Otherwise, great post. You’re definitely making me think! –Barry

  12. country fair says:

    Simply wish to say your article is as surprising. The clarity in your post is simply excellent and i could assume you’re an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the gratifying work.

  13. Do you possess a nice day! Very good article, well crafted and incredibly thought out.