Written by AbangNara | November 24th, 2008

Maya Karin yang baru sahaja melangsungkan perkahwinannya pada tahun ini akhirnya ditangkap basah di Putrajaya. Bukan tangkap basah kerana dengan lelaki lain, tetapi kerana bermain jet ski. Tak sangka Maya Karin pun berbakat main jet ski. Mesti jatuh banyak kali dalam air. Kesian Maya Karin.

Jom layan gambar-gambar basah Maya Karin semasa main jet ski di Tasik Putrajaya. Banyak lagi gambar kalau anda baca artikel ini sepenuhnya.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to Gambar Basah Maya Karin Main Jet Ski

  1. ni says:

    respek kat dia ni…
    lincah
    cantik
    xde gossip
    suke sgt

  2. chantek says:

    best la maya karin ni….dah la cantik, lasak pulak tu, gossip yg x baik pun kurang…

  3. flower says:

    kena air pon tetap cun..

    • akue x suke ko! says:

      ko x tgk lg ak kne air..
      lg cuuuuunnnnnn!!
      ak mmg x ske la pomot2 mke kt org n..
      ngeh3x

  4. najib_dayah says:

    wehhh..korang nampak tak aper yg aku nampak.. tgk pic last..nampak siot..

  5. jelita says:

    eee..nmpk la die punye nipple.
    ishk ishk

  6. lavender says:

    betul … betul. i pun respek. dia ni mix tapi tak kecoh pun. suka sangat ketimuran sebab tu dia tak kisah “tan” kan kulit dia. kalau orang lain seboleh mungkin dari itam nak diputih-putihkan sampai kaler muka ngan tangan jadi lain huhu.. natural beauty pulak tuh.. menang award asia kat jepun walau baru je jadik artis pun, dia tak kecoh… husband hensem dan terhensem dari husband mat saleh lain pun, tak kecoh… memeng salut laaaa

  7. arieiza says:

    sume org ade nipple..hohoho

  8. sir says:

    klu org mcm nie nak jadikan idola..tak payah..baek kew..jaat kew..tak gossip kew..klu pakaian mcm tuh..comfrim sama mcm org tak ade agama…

    • glory...glory man utd says:

      ek elehhhhh
      dah tentu la kalau nak main sukan air itu la pakaian nyer….
      ko tak penah bersukan n tgk rancangan sukan ek???sian aku kat ko…….
      takkan la nak pakai baju kurung main ski air???ape daaaa.
      len kali nak komen fikir2 la dulu…………

  9. naz says:

    dah nmpak puting ni ha…

  10. Freshah says:

    kenapa jakun sangat orang2 yang nampak nipple tuh? nenek kita pn ada nipple…! lembu tu nipple lagi banyak. klo gian n jakun sangat bile tgk nipple tuh,,,balek kampung gi tgk kat bawah lembu tu. CEH!!!

  11. zack says:

    btul nenek masing2 & kite semua ade nipple..tp nenek ko ade tunjuk nipple kt org ke?jgn samekan lembu dgn manusia…yg baju biru tu manusia ke lembu? xpikir ke mase amik photo basah nipple leh nampak?

  12. tgk je. says:

    maya karin..shes stunning..luv u maya !

  13. sesaje says:

    haha gue nmpak pting cute tu.. tp lani dah lmbek kena nyoyot si mat sleh tu..

  14. support hose says:

    I really like the dear information you offer to your articles. I can bookmark your blog and have my children have a look at up here generally. Im fairly positive theyre likely to be informed quite a lot of new stuff here than anybody else!