Written by AbangNara | November 24th, 2008

Adakah ini gambar kekasih/makwe/awek/girlfriend Jehan Miskin? Anda tentukan !!! Sumber dari laman blog Sensasi Selebriti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to Gambar Awek Jehan Miskin?

  1. chantek says:

    ermm….no komen la…mcm kawan biase je…

  2. Marjan says:

    Comei..Chinese ke?

  3. ni says:

    bukan awek dia la…klu awek dia sure dia dh peluk peluk dh nk amik gambo…

  4. xYANx says:

    aku rase akak dia la..muke ade iras tu..

  5. mimown says:

    ntah ntah adik dier hahahaha

  6. Antasha says:

    muke iras die je.. cun le….

  7. boxer hugo bosss says:

    cine mne la die nie dpt eh
    mmg romeo btul la mamat nie..
    prsan ensem tue..kalo berlakon tue konon nk mcho..
    de gak jntan camnei kat dunie nie eh…hhhaaaahaha

  8. leezchumel says:

    lagi cun dr jue gewdik 2

    :)

  9. borneo says:

    klau btollah ni awek JM, okay gak eh…. apa2pun, kali ni biarlah menjadi pulak, kesian kat kita yang bernama perempuan ni….

  10. siti za says:

    adakah jehan seorang yang berlagak

  11. batukarang says:

    ni kaki romen nie,,buat projek dgn jue tak ingat alam..bising sampai jiran atas bawah rumah dgr.. ako rase..jehan pun rase..giler la..hahaha

  12. lara says:

    btl ke2 awek jm?cun gak…

  13. celebrities says:

    Great recipes and looked tasty… simple, thank you for the foto, seleb yang okeh

  14. tirana says:

    sure bkn gf abg jehan..mybe bff kot..pade abg jehan jgn jemu mencari cinta baru k..