Written by AbangNara | November 24th, 2008

Tak ada info di mana gambar ini diambil, tapi yang penting ramai artis-artis yang cun, hot dan kacak turut terlibat dalam promosi kek coklat. Mungkin lepas ini ramai lagi rakyat Malaysia yang akan makan kek coklat. Satu teknik promosi yang bagus dari syarikat kek coklat ini.

Banyak lagi gambar-gambar artis dan kek coklat kalau anda baca artikel ini selengkapnya.

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 responses to Gambar Artis Dan Kek Coklat Yang Lazat

  1. chantek says:

    kek coklat???!!!! boleh giler dbuat nya…sedap tu…

    0
    0
  2. flower says:

    pandai gak dorang bwat kek..

    0
    0
    • lilies says:

      kalu xsilap kebanyakkan bkn dieorg wat lar.. dat for charity event..make by top hotel chef..xsilap for gaza..:)

      0
      0
  3. Anonymous says:

    hmm…nak tengok kek ke, nak tengok artis??kek dia nampak sedap laaa

    0
    0
  4. ni says:

    a ah la….nk jugak kek tuh

    0
    0
  5. pocongcomei says:

    dpt kek coklat cm tuh mau aku simpan jd kan hiasan kat almari kaca.. cantik sgt.. syg nk mkn..

    0
    0
  6. miey says:

    hum_memang sedap lorh

    0
    0
  7. umie says:

    leh join……

    0
    0
  8. Linda says:

    i luv coklat……

    0
    0
  9. kyrana says:

    hai sume………sye juga sukakan sgt kek yang berperisa coklat kalu bleh masa birthday sye nk jugak kek perisa coklta

    0
    0