Written by AbangNara | April 8th, 2009

gambar kawin arni nazira

UPDATE: Ada lagi gambar-gambar pra perkahwinan Arni Nazira dan Hazrie dengan membaca artikel ini sepenuhnya

Mesti abang Awie tengah tergolek-golek menyesal bila tengok gambar pra perkahwinan bekas isterinya, Arni Nazira. Bertambah cun, lawa dan ayu Arni Nazira ini bila bertudung.

Tahniah buat Arni Nazira kerana bakal melangsungkan perkahwinan dengan tidak lama lagi dengan Hazrie. Setelah lama menjanda, akhirnya bertemu jodoh jugak. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Kalau anda ada info-info tentang bakal suami Arni Nazira, jangan segan dan jangan malu nak kongsi dengan kami.

gambar kawin arni nazira

gambar kawin arni nazira

gambar kawin arni nazira

284 responses to (GAMBAR)Arni Nazira Dan Hazrie Pre-Wedding

  1. flower says:

    menyesal x sudah awie ni..

    0
    0
  2. flower says:

    selamat pengantin baru..
    semoga kekal..amin…

    0
    0
  3. bUDakgEnIus says:

    ARNI NAZIRA:

    Lawa dia ni…cantik..

    TAPI..

    Bila la plak aku nak kawen nie..

    Org yg aku suke,
    Tak nak kat aku,
    Org yg aku tak suke,
    Berlambak2 la plak yg nk kat aku….

    HADOYAI…

    0
    0
  4. kila87 says:

    lps grad nk kwen hohohoyehh…aku xpnh kwen,arni da kwen 2x da..ngeee..jeles

    0
    0
  5. tuit says:

    cantik gak arni ni bl pki tudung… lai b+ ayu

    0
    0
  6. ain says:

    ok jgk bkal suami arni ni..jgn kwin kwin ekspress ya arni

    0
    0
  7. lawa nya cun..nampak macam anak dara je arni ni

    0
    0
  8. pim says:

    bagai pinang dibelah dua….sama cantik sama padan…

    0
    0
  9. zaza says:

    cantik2 gmbar yg diorg amik…bestnya dah nak kawin…congrats..
    arni makin cantik…

    0
    0
  10. fiza224 says:

    cantik…manis je, pakai tdung. klu dato ct kite pakai tdung mcmni trus kan lawa…

    0
    0
  11. bUDakgEnIus says:

    APA LA KORUNK NIE:

    Sebok puji bakal bini org,

    PUJI ar diri sendiri,
    TAK PON..
    PUJI la sesama korunk..

    KORUNK puji si ARNI nie,
    Bukan dapat ape..
    Mengabih kan BOREH jo..

    0
    0
  12. Antasha says:

    lawa lagi aku….

    ~~sekadar manyahut cabaran bUDakgEnIus

    0
    0
    • fiza224 says:

      budak genius…….jgn ckp mcmtu,kang die ayat egko kang cair,die tu pndai berfalsafah..

      0
      0
    • flower says:

      ye la..
      sahut ler..

      0
      0
    • ain says:

      ya2 cabar ckit si budak genius tu..kta tgk sejauh mn genius dia haha

      0
      0
    • bUDakgEnIus says:

      BAGUS..!!
      SATU PUJIAN KAT Antasha..!!

      SEKADAR RENUNGAN:
      Korunk pegi keje or even kelas,
      pakai cantik2,kacak,cun2,
      Korunk tak rase ke korunk CANTIK,KACAK & CUN?

      Mybe korunk lebih cantik dari artis2 yg ntah hape2 ntah..
      Korunk CANTIK dari segi:
      1.Penampilan & imej,
      2.Gaya rambut or tudung,
      3.Gaya berjalan,
      4.Cantik dari segi akhlak & peribadi,
      5.Cantik dari segi ilmu & pemikiran..

      SAPE RASE DIRI DIA CANTIK,
      PLS RISE UR HAND..!!
      q=P

      0
      0
  13. mantikulaz says:

    awie dah ada family sndiri,arni ni pun sama jugak.
    hubungan diorg ni bleh d katakan happy ending jugaklah ek!!!

    0
    0
  14. ngau-ngau says:

    dengar cerita dari sepupu belah bakal suami c arni ni, diorg ni dah kapel lama, tapi tup-tup c arni kawin pulak dgn awie,tapi dah jodoh diorg kuat akhirnya kawin jugak.

    0
    0
  15. me says:

    hahah it funny when i read the sentence “abang Awie tengah tergolek-golek menyesal”. I don’t think so, time will change it. Arni should married with this guy long time ago and in the first place. People said, u will paid for what u have done, and the prove is the divorce.

    It always remind me “don’y cross over”.

    0
    0
  16. boxer hugo bosss says:

    wah mmg cewitt si arni nie…
    dulu dok umh je jage ank muke selekeh kan da make up kan dah bergetah!!mne nk cri gnti awieee oiii..
    ermm..allah tue adil kan..dulu amik hak org skunk nie org amik hak die lak..
    sume nie sudey diatur..so time n redha yek kwn2….:D

    0
    0
  17. kathleen says:

    kuat semangat anda……..lakukn yg trbaik utk anda sendiri………

    0
    0
  18. tadzmahal says:

    awie xkan menyesal sebab dia memang x cintakan Arnie dari dulu pun

    0
    0
  19. tadzmahal says:

    Wahai Arnie dan Ct, ingatlah hukum karma dunia

    0
    0
  20. tadzmahal says:

    Wahai Arnie dan Ct, ingatlah hukum karma dunia.dulu ko sakit kan hati wanita lain, sekarang terima lah balasannya

    0
    0
  21. myna says:

    sakit perut ku baca apa di taip dak tok. lekeh2 jak eh. nasib sik tertanggal gigi..

    0
    0
  22. hani naira says:

    hai………………………..

    0
    0
  23. selamat says:

    rezeki arni terlepas dari awie… hehe

    0
    0
  24. selamat pengatin baru~_~

    0
    0
  25. porno izle says:

    This is a good piece of content, I was wondering if I could use this blog on my website, I will link it back to your website though. If this is a problem please let me know and I will take it down right away.

    0
    0