Written by AbangNara | March 10th, 2009

Antara pelakon lelaki yang kami minati, gambar Aqasha sedang memeluk seorang artis wanita nampaknya sudah bertebaran di Internet.

Kami tahu identiti artis wanita ini tapi sengaja tak mahu kami dedahkan untuk biarkan anda meneka di ruangan komen.

Anda yang dapat meneka dengan betul akan mendapat hadiah iaitu pelukan dari Aqasha jika anda seorang wanita ataupun pelukan dari akak Azizah Mahzan jika anda seorang lelaki. Sila nyatakan jantina anda semasa meneka supaya proses pembahagian hadiah senang dilakukan kelak.

16 responses to (KUIZ)Aqasha Tengah Peluk Siapa Pulak Nie?

  1. azma says:

    pendatang baru dlm industri nie kan wany omar yang jd adik aqasha dlm bicara cinta

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. tahniah!!anda betul ===> sila jumpa aqasha untuk claim pelukan dari dia.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. anakjindari_teko says:

    korang perasan tak..lengan budak pempuan tu sama besar dengan lengan aqasha.. mak aii.. tak bole jadi calon bini nih.. gerenti asik lebam je bijik mata aku….adoiiiiiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • haha.iyer ker? tak persan la plak sampai ke lengan dia tue

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • boxer hugo bosss says:

      hahahhaa…ko pasan ek…ye gak…tkot kne entam ngan bini eh..kdg2 hrp je beso tp lmbik gak..hehehee…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kurus says:

      tak tak.. lengandia tu pipih..tak sekental aqasha.. jangan takot.. tu pun sbab tangan aqasha..jadi kemek sikit..yg sebena bena nyer..kecik jer lengan tu..hik hik

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. kader bangla says:

    itu bayya punya gell pren apa macam dia ada pegi sana huhuhuhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. ni says:

    dia nih mcmdh gmok la
    tp sesuwai la kot ngan umur dia…..
    baguslah klu dh jumpe jodoh…
    jgn la lelame….nnti dikebas org lain plk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. flower says:

    artis mmg suka kalau peluk memeluk nih..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. tuit says:

    ehm… btol… memang btol… kan e2 pluang keemasan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. […] Pening kepala kami bila melihat gambar-gambar sosial, aksi panas dan terlampau artis Malaysia yang bernama Wany Omar ini. Kalau anda tak tahu siapa Wany Omar ini, dulu kami pernah memaparkan gambar Wany Omar dan Aqasha berpeluk mesra. […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0