Written by AbangNara | September 14th, 2009

anak dato k

Memang hebat anak Dato’ K nie. Mungkin banyak ilmu mengorat yang diperturunkan oleh Dato’ K kepada anaknya. Itu yang dapat awek cun melecun, seksi, hot dan terbaik macam nie. Teruja kami melihat gambar Sophia, awek anak Dato’ K . Aksi posing di atas katil, sofa dan berpeluk-pelukan memang mampu mencairkan hati lelaki-lelaki. Ini yang kami rasa nak pergi menuntut ilmu dengan Dato’ K time hari raya nie. Siapa berani join kami untuk  terjah rumah terbuka Dato’ Siti semata-mata nak dapatkan tips mengorat dari Dato’ K?

Disebabkan terlalu banyak gambar anak Dato’ K dan Sophia yang kami terima daripada email, version kali nie kitorang letak yang ada gambar diorang berdua. Lepas nie punya artikel kami akan letak pose istimewa Sophia berseorangan dan bersama kawan-kawan dia yang hot.

Lagi gambar anak Dato’ K dan Sophia dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Ada beberapa gambar nie adalah gambar lama anak tiri Siti Nurhaliza yang pernah kami postkan satu ketika dulu. Tapi ada gak gambar baru yang tak pernah ditengok lagi.

360 responses to (GAMBAR)Anak Dato’ K Dan Sophia Bermesra-Mesraan

  1. maksiattttttttttttttttt………………..

  2. ed says:

    aku dpt no 2 jer

  3. Kak Nara says:

    seksi bangat sih awek dia ni….

  4. asparagus says:

    1st

  5. Penari Poco2 says:

    astaga…
    dah x tau erti kemaluan lg lar budak pompuan nie…

  6. Penari Poco2 says:

    sah…perempuan gatal…
    air kencing setan dah jd teman setia…
    astaghfirullah…naper lak siar pic2 camnie lam bln pose…uuuuuhhh…

  7. Penari Poco2 says:

    dah xder org ker…

  8. hantupensil says:

    pergghhh…
    putih sioott…
    hehehehe

  9. Penari Poco2 says:

    senyap balik…
    aper lar nak jd ngan bn nie…

  10. jue says:

    saya suka makan nasi kerabu…

  11. Penari Poco2 says:

    mana korang2 yg keje shift mlm nie…???
    aku sorang2 jerk nie…
    sampai ati korang aaarr…
    wwwaaaaaaaaa…

  12. Penari Poco2 says:

    terlalu sosial…
    naper anak2 org kaya slalu life diorg camnie aarkk…

  13. Penari Poco2 says:

    kalo xder org aku nk out dulu aaahhh…
    aku nk sambung berangan…
    tata…

  14. Penari Poco2 says:

    saper terasa boring, sila angkat tangan…
    akuuuuuuuuuuu…(sambil angkat tgn…)

  15. chas says:

    tak tahu nk ckp apa..mmg r anak org kaya perangai gitu..tp dia tak fkir ke psal mak ayah dia..tak pun psl dato ct..imej ct tercemar sb kawin nga ayah dia..dh la dpt anak tiri gitu lak..tg sophia tu..hai, daring sgt..klu jd kawin tak pe..klu tak jadi..wt malu..laki tak pe tak luak..awk pompuan..tak pe, bl diaoig ni dh ade anak, bru dia thu langit tinggi rendah klu anak prgai lebih teruk..

  16. melati putih says:

    mcm mana perangai ayah mcm 2 lh perangai anak… habislh imej ct yg mementingkn ksopanan…..

  17. Penari Poco2 says:

    kite ceta pasal raya lak k…
    boring aar topik kat atas tuh…

  18. Penari Poco2 says:

    masa kecik2 dulu camner raya korang…???
    ceta lar skit pengalaman…mana tau ader yg tertelan mercun ker per ker…

  19. Penari Poco2 says:

    aku braya masa kecik2 dulu…
    paling seronok balik kpg…braya ngan atuk nenek…
    diorg dah xder lg dah skrg, dah lama pergi…alfatihah…
    sedih tul kalo teringat braya ngan diorg masa aku kecik2 dulu…
    kalo lar aku punya kuasa, ingin aku kembali ke zaman silam aku…isk…iskkk…atuk…nenek…cucumu merinduimu…

  20. syamiza says:

    Assalammualaikum……….
    hai geng…..
    pe grita arini?

  21. Penari Poco2 says:

    teringat aku masa kecik2 dulu braya kat kpg…
    time tue serentak ngan pilihanraya negeri diadakan…
    time lagu raya kuar, time tue jgk bendera BN digantung spnjg jln kat kpg…
    kawan2 ramai yg main mercun…tmasuk aku…
    umah atok kat tepi sungai jerk…
    hbs bmain trus terjun sungai…besh nyer…
    nostalgia…

  22. anna harris says:

    hai dato k dan dato ct pi umrah tiap tiap tahun , anak bertempiaran dok buat maksiat . cian la si tok ti muda muda dah kena dugaan mcm ni , tu la nyah, mak dah habaq yg dok nak galak nak kawin tok k tu pasai apa,,,,

  23. syamiza says:

    huhu…………….
    banyak mail yg hang pa hantaq…………..
    penuh box …..
    tak dan nak baca…….
    trima kasih kawan2….

  24. lanToK LeW says:

    wow….so-sial nye kehidupan ank tok k n ank tiri tok t….hmmm…pandai tok k didik ank ye….x pe… teruskan usaha anda tu….kalo budak tu sedar x pela…kalo terus hanyut…hmm….x taw nk kata pe da….tp…bg aku l Kn…..perkara ni kan….CUKUP MEMALUKAN N MERENDAHKAN MARTABAT AGAMA ISLAM serta BANGSA MELAYU…so…pk2 kan laa…

  25. Penari Poco2 says:

    okay lar antu ngan miza…
    aku dah ngantuk banget nih…
    letih betul bab siang tadi letih wat taik mata…
    tu pasal ar mlm nie xleh tahan lg kengantukannyer…
    bye…

  26. sachikuga says:

    sampai adik kecik die pun bawak begambo sekali..kang adik die pun terikut skl dengan perangai die..cait…

  27. Mr. Cuz says:

    ape nak jadi la dengan remaja zaman skang ni…boleh plak nara nak tayang gmbar2 mcm ni…Habis pahala pose aku…keh3…

  28. hantupensil says:

    selamat malam donia…
    huhuhuh…

  29. Zaza Muhammad says:

    awek ni cantik.. tp seksi aaa. sosial sgt. Semoga dapat hidayah suatu hari nanti ….amin

  30. Rin says:

    1, 2, 3 lekuk..
    jantan betina aku ketuk…

    • Delimasaraa says:

      kecil2 cili api,
      dh besar jd berapi.

      ada ubi ada batas,
      memang bongok langsung takdek batas.

      pecah kaca pecah belas,
      habis madu apa akan dibalas???

  31. nadia says:

    haihh…
    cantik..sedap mata memandang..
    tapi kenapa la salahgunakan kecantikan yang Dia bagi..

  32. Delimasaraa says:

    sofea ni memang cantik…..cantik sgt2..muka lembut jerk…

  33. ko pehal????nyibokk says:

    astagfirullah..makin kaya makin hebat…ujian ..uijian……

  34. Jojio says:

    Salam sumer…Ramadhan dah tinggal 4 hari jer lagi…..

  35. badboy says:

    sama cantik sama lah padan,
    yang jahat tuk yang jahat,
    sama buat dosa sama masuk neraka,
    so bersama selamanya

    • Delimasaraa says:

      oh sofea,
      dikau lah pujaan hati …………
      keseksian mu lambang keayuan gadis..
      lambang sejati…

      oh sofea,
      botol arak mewakili dirimu..
      srrrppppppppp sedapnyer…
      hbs segala penyakit…

      oh sofea,
      lurah mu bisa menambat ht sesiapa….

  36. mamammmuuuaaahhh says:

    erm..ni la hasil dari ciri2 lelaki idaman CT..

  37. Akak Leen says:

    anak dk dgn tg.zawiyah ni hensem2……tp yg sorang ni perangai x brp hensem la……bapak dia ngan mak tiri dia bkn ker g umrah skrg? sepatutnya bwk skali anak dia nih pegi sama2….

  38. puteriaquarius81 says:

    salam 1 malaysia!!.. morning.
    emmm apa2 ajer la… xder apa nk diherankan… huhuhu

  39. virgo says:

    apa reaksi ct dan dato k bila tgk pic ank die cam nie agknya…..

  40. cencurut says:

    salam saya br kat cni

  41. Jojio says:

    Bagi yg didik dengan ilmu agama…..bersyukurlah…

  42. Delimasaraa says:

    kaum lelaki,

    apa yg anda pilih dlm mencari pasangan ??

    seksi dan menggoda??

    @

    tak tahu agamanya apa/amalan harianya apa??

    @

    apa???

    ntahlarr……..

  43. redriben says:

    comel la couple nih. sayang nya.. diaowg terlalu sosial. .

  44. Delimasaraa says:

    kak nara,

    betulke scha ngan fahrin dh putus????

  45. ammey says:

    mkin kmewahan wt diorg luperr..

  46. BeeNice says:

    aperlaa bebudak zaman skang ni….:-

    i) yang haram pi halalkan
    ii) yang dilarang pi buat lagi
    iii) yang tak boleh pi bolehkan…
    iv) blom kawen, kelakuan cam laki bini….
    v) bler dh jd suami isteri plak…sebok nnt nk bercerai berai…

    ntah haper2…..
    borink pulak tngok kelakuan asyik cm ginih jer…sigh~

  47. hantupensil says:

    ish2..nasib baik smalam aku dh tgk puas2 dah gamba tas tuh..
    huhuhu…..

  48. ammey says:

    xda owg pn..out dlu la..papaii

  49. hantupensil says:

    ish2 kalo dapat kat aku ompuan nih..
    aku tarbiah ckup2..
    hehehe…

  50. ammey says:

    aku xtaw la weh..s0pia tuh gf ank dto k kew

  51. Jojio says:

    Ada anak orang kaya, tapi sumer beik2 jer….al-hafiz lagi…
    Nak tengok Ketam tengok ler kerangnyer……..

  52. kak long says:

    Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada semua teman-teman di BeautifulNara. Maaf Zahir dan Batin.

  53. cicikgurl says:

    Pmpn mcm ni ke DK nak bwt menantu…Bukan ape taste DK kan yg jenis yg ala2 ghadis melayu gitu…mcm DSN..hehehe..

  54. manusya says:

    astafirullah….apa nk jd la dgn anak muda mudi skg nie…da mlebih2 pla…x mali btl…ya…pastikan kita terjah bapak dia….hehehe……..aku tgu kat TV…

  55. ammey says:

    ish boring thap hantu ahhhhhhh…..

  56. puteriaquarius81 says:

    xder crita br lg? out smula.. pling!!

  57. Delimasaraa says:

    aduhaiiiiiiiiiiiiii……aper kerja gomeng sini???

  58. aku says:

    uish betina sundal ni,tk de lak kene tangkap basah smpi dh mcm ni, tk de lak mengandung anak luar nikah..pihak agama islam nk biar je ke mcm ni?

    • hantupensil says:

      xpe…slagi xde kpentingan diorang xkan tangkap..
      jgn risau…
      hahahha…

    • Delimasaraa says:

      kat luar negara tuuuuu……kalu MAIS dtg tangkap pun, mesti ayah dia buleh byr jerk….tak heran, kalu poket tebal

    • puteriaquarius81 says:

      ala kt dunia bleh la lepas, akhirat sok xder sp tolong…

      • ammey says:

        dunia akhr zman cm2 le.. :-(

      • hantupensil says:

        lagi pun kalo orang kaye nih diorang takut nak tangkap..
        orang2 kaye nih kenal kroni2 negara…
        kang konpom kena buang kerja kalo diorang repot..
        jd mcm membe aku keja JAIS…
        tangkap anak datuk..
        last2 dia gak kena buang sbb datuk tu kenal pegawai polis…
        hahaha…
        donia2…

      • kiki says:

        tapi dah tabiat manusia nak tgk kesan nya sekarang di dunia… sape sape pon tau kalau buat dosa dapat balasan akhirat kelak… tapi kalau dapat cash kat dunia ni, lagi beshhhh… mengaum gitu…

        • anne says:

          ehm….aper nak jdk ngan dunia skrg….mintak-mintak dijauhkan dari benda2 mcmnie…ank datuk k sye nasihatkan jgn la terlalu bermegah2 dgn kesenangan dunia, wanita….kelak diri yg merana…di akhirat kelak balasan menanti…nauzubillah…

  59. Jonginai says:

    hhaaa……bestnye dia….darah muda.

  60. ammey says:

    kok diyam aja…..

  61. chikayu says:

    salam… hi semua… smbang kat page baru la…

  62. puteriaquarius81 says:

    syahdunya kurasa di saat ini
    suasana sepi membisu
    tersentuh hatiku
    di buai kenangan yang lalu
    ingin ku luahkan rasa di hatiku
    sudikah mendengarnya
    … aik jiwang ler ploks

  63. letto says:

    ish2..klu aku jadik bdk kecik tu..aku romen awek tu..
    yg c abang plak sempat mngorek barang pelacur tu..
    ingat aku xnmpak ke??

  64. kiki says:

    si jantan nak b00reet pink… si betina nak duit… kesian ct ngan dato’ K…. anak buat dajal.. nama derang yang kena caci… tapi ini juga gambaran ringkas cemana dato K sebagai seorang bapa merangkap ketua keluarga didik anak… kalau tak di didik dari kecik… masakan derang tau yang mana elok ngan tak elok…

    MUNGKIN SEBAB NI, ALLAH TAK BAGI CT PREGNANT… SILAP HARIBULAN, KETURUNAN CT PON JADI CEM NI….

  65. pening says:

    Dasyatt gak taste anak tiri CT ni ye…dpt ilmu dr Datuk K kut….

  66. N says:

    bapak giler seksi perempuan ni. aduh.

  67. huda says:

    apehal la dorang ni… dah lama hidup ke apa??? ha… cik ct ape nak jawap… mcm bagus sgt perangai anak tiri ko ni ha!!!

  68. Keliwon says:

    Mak bapak sibukkkkk je…ni sudah nya… Dato ke Dato seri ke.. malu la sket anak tu liar semacam…memalukan jek. Dato siti tengok je ke????… sibuk menyanyi …anak tak terbela… meluat aku tengok

  69. nick says:

    gambr ank dato yg tlampau…jgn salah kan ct 100% sptutny dato k yg ada hak untk mngur sb ank dia…tp sy rsa dorg ni mmg tak mkan nsihat punya…bgus lg buang dorg d negara owang puteh..

  70. miss annur says:

    huhh.. cantik giler perangai anak dato k ni.. mak bpk jauh mana nak tau perangai anak diarong..

  71. mak = bapak = anak
    sama saja 3 ekoq tu..klu bapak borek,anak rintik..
    dh minum arak pon belagak lagi..kali nk harap lpas korg minum arak , balik clubing..korg eksiden dlm kemalangan jlnry yg dhsyat..smua trbunuh..HAHAHAHA

  72. vivalarasa says:

    maksiat yg terlampau..jaga jagalah azab TUHAN

  73. eton says:

    mcm kim kardashian…..

  74. Nur syu says:

    Assalamualaikum…
    mengapa ko jadi begini? Bukan ke lbih elok ko drma duit kat owang miskin dari beli wain,champhange…senang2 ARAK lah…Pmpuan mcm tu ko nak wat bini? Macam pempuan s****L…k,daasaa

  75. ceisa says:

    Biar la dia Nur Syu..
    hak dia.. duit dia.. harta dia..huhu..
    sebagai muslim, doakan je la mereka dibagi hidayah dari yang ESA.. :)
    betol tak anak tiri dato CT?? abang nasehat ni..
    -hasiibharun.com

  76. tut says:

    apalah anak dato k……..
    bapak dato , mak tiri pakai tudung….(tudunglah sangat…………….)
    perangai mcm tut……………….
    kenapalah leh jadi mcm 2……………
    2lah mak bapak punya asal anak jdi mcm 2………..
    cian2…………..
    apapun , sedarlah diri sebelum terima balasan dari allah…………………

  77. raizen says:

    da macm belangkas da…bia2..hahaha

  78. khalilah says:

    lelaki yang baik hanyalah untuk wanita yang baik dan begitulah sebaliknya.

  79. liyasha says:

    macam2……..amar makruf nahi mungkar………..Allahuakbar3x………

  80. liyasha says:

    ya allah ya tuhanku……
    sepatutnya kita bersyukur krn allah telah meminjamkn kita utk berpijak di muka bumi allah ini.
    kita sepatutnya bersyukur krn allah telah memberikn kesempurnaan dlm diri kita dan jgnlah kita merosakkannya…………
    bertaubatla sebelum allah memberikan blsn terhdp kamu berdua(ank dato [email protected])
    kami sbgi umat allah hny mampu memberi nasihat

  81. kiki says:

    tu la pergi hji semata mata nak menunjuk alim sangat..
    pkai tudung nmpak jampul.
    tu la anak pun sesat…

  82. linda says:

    aku pown nak jadi awek dier …. hensem!

  83. joyah says:

    alhamdullah joyah tak terdedah dengan maksiat cam
    joyah rasa datok k ni tak bagi pendidikan agama kut kat anak dia….
    hmmm cam tu lah nasib orang kaya
    bersyukurlah joyah yang tak berapa kaya ni..

  84. hui says:

    macam anak setan….

  85. mamamila says:

    kalau dh mcm tu gaya hdpnya… mana datuk k ada masa nak didik anak.. sibuk dgn bini baru… biarlah.. datuk k ada byk hrta nanti blh wat sistem butter kt akhirat kot..

  86. Lovebug says:

    cun siot awek tu

  87. mia says:

    Kadang2 tak boleh salahkan budak ini bulat2, yg mendidik anak ini menjadi baik ialah ibubapanya, anak yg baik wpun dilahirkan kaya raya tetapi ibubapa bagi didikan agama yg sempurna, diberi nasihat apa yang baik dan buruk dan didoain perkara yg baik2 insyallah, anak akan jadi baik.Tp klu x didikan agama, kdg2 anak ni ada naluri baik dan diharap dapat HIdayah dariNYA..

  88. bellatrixx says:

    pehh.. sumpah cantik giler gf anak datuk k ni.. n anak datuk k ni pon sangat kacak.. sangat sepadan seyh.. hehe..
    tapi arak tu, hmmm..it’s hard to say..

  89. ctkay says:

    aku rasa dunia ni makin teruk
    artis sekarang ni termasuk keluarga terlalu expose n seksi giler….
    bila nk insaf…. diaorang buat hal… kita kena tanggung……

  90. xpadan dgn agama islm…still nak wat maksiat…hai… best sgt kew jd hamba syaitan?????

  91. kiah jambang45 says:

    Mak oi…dah kahwin ke belum ni???
    Kiah jambang kalo ngan jantan pun ada batasnya..ni kan plak tak kahwin lagi…
    Entah lah budak-budak sekarang..
    Kiah selalu pakai baju kurung dan bertudung…

  92. SkuadBadar says:

    Hidupkan semulan Skuad Badar Gempur maksiat. kalau macam ni kena arak keliling kampung atas kereta sorong. Baru padan muka

  93. Tiara says:

    malam pertama confirm x best.. huhu

  94. insan says:

    harapkn nme je ank dato, tp pangai xelok lgsg…pmpn tu pon x sedar diri

  95. n.9 lanang........ says:

    tak baik tau megutuk dapat dosa lebih baik berdoa supaya die sedar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  96. Terinah says:

    buat ape ada muka kalau perangai tak secantik rupa?
    sia-sia saja…
    bila-bila masa ja bala menimpa…
    so beware…

  97. eyda says:

    kebanyakan anak2 org kaya mmg cam 2….aper kelas klu x minum air setan…..aper brg klu x pki baju x ckp kain….aper kes klu x cium2……ingatlah kita menuju ke akhir zaman…bertaubatlah sblm terlmbt….tok t kenalah nasihatkan anak tiri 2…sambil perbetul menjadi muslimah sejati…..amin….

  98. Hajimaru says:

    Bongok…+ Gonjol

  99. org jauh says:

    gaya idup dah x de beza ngan yahudi,suka la yahudi tgk anak2 islam mcm ni,datuk k tegur la anak awak tu….jangan jd dayus

  100. hanna says:

    wah….untuk ank dtuk k , dpt ank ikan mas..