Written by AbangNara | March 9th, 2009

Jika anda diberi pilihan untuk memilih sama ada Acha Septriasa atau adiknya Juwita Maritsa. Sukar jugak nak buat pilihan sebab kedua-duanya muka sebijik serupa.

Cuma mungkin adik Acha Septriasa lebih seksi, body lebih mantap dan lebih aksinya semasa bergambar.

Layan artikel ini sepenuhnya untuk lihat lebih banyak gambar adik Acha Septriasa, Juwita Maritsa.

39 responses to (GAMBAR)Siapa Lagi Mantap, Adik Atau Kakak?

  1. kak zizah says:

    alaaa body i lagi mantap

    0
    0
  2. haha.kak zizah mmg yang terbaik.tak ada sapa boleh lawan.hehe

    0
    0
  3. oh lala says:

    aku setuju…kak zizah kita lagi mantop and termantop…kan kak zizah kan

    0
    0
  4. tebu says:

    acha lg cantik

    0
    0
  5. bong says:

    setuju. kak zizah lg mantop. muka bekedut, tp tetek menten lg

    0
    0
  6. anakjindari_teko says:

    mantap..memang la mantap.. tapi tinggal kulit je..isi dah busuk..wat pe…. tapi tak kisah la…. kosong pon sodappp…

    0
    0
  7. amano says:

    tak malu ke…

    0
    0
  8. flower says:

    sexy nyer..

    0
    0
  9. flower says:

    ni lg mantap n meletop..

    0
    0
  10. as says:

    ala xde benda sgt pn
    nek jijah lagi MANTOP !!!!!!!

    0
    0
  11. sharmainie surianto says:

    my heart …

    0
    0
  12. didi tarakan kaltim says:

    lebih mantap maria ozawa !!!

    0
    0
  13. niena says:

    pahal mntap sgt…

    hoho

    0
    0
  14. pami.. says:

    a Aah..mang terok r..sy sbg laki pon ade perasaan jgk..die x pham nnti org stem tgok die…ishh..terok terokk..

    0
    0
  15. ALIM says:

    GILA SEKSI X TAU MALU KE APA…..AK PUN GELI TENGOK PEREMPUAN YG TK DE AGAMA LANGSUNG NIE….MNE PRGI MARUAH ENTAH TK THU, DY LETAP KT JUBOR KOT….NK TUNJUK KAT SPE LAH TU….TK DE PASAAN MALU KER…NI NME NYE POMPUAN PLACUR,….TK FIKIR AKHIRAT KER??????…..BLA LAH KO!!!

    0
    0
  16. lun says:

    dia ni kalau tak silap beragama islam…hidup ni sementara jgn ingat kita muda kita ni tak mati renung2kan lah..taubat lah….masih kah kamu ingat bagaimana Allah menurunkan Tsunami di bumi indonesia moga mendapat hidayah insyaallah…

    0
    0
  17. boxer hugo bosss says:

    aah…
    islam luar je..
    dlm slamm jew….
    slammber katekan..hehehe…
    kat indon kan mmg da cam kapir…pephm je la..
    aku g barli bndung…jakarta.sme je… dress up cam nk bogel..dorg xkuat islam sbb tue bale tsunami dtg…
    selisih malaikat wei!!!

    0
    0
  18. Clarissa Adelea Ezrina says:

    Muka dia sebijik cam pembantu rumah mama i.

    0
    0
  19. wunny says:

    tetek u comel leh i pnjam???

    0
    0
  20. rezab says:

    comey2…

    0
    0
  21. mr. mark says:

    ngaceng………………..

    0
    0
  22. Angotter says:

    CoZ_5u4r4_m3m4n9_Acha_4hl1x, bUt_cOz_53k51_Juwita_bwL3h..

    0
    0
  23. miebahau says:

    aah iyo lah…. xtau malu

    0
    0
  24. haziq says:

    Tp acha septriasa lebih lawa drpd adiknya

    0
    0
  25. blackberry00 says:

    ptt pong irwansyah taknak de pape ngn acha
    tkt ngk adik2 pun kena ‘ngap’

    WHAT A CHEAP GIRL……..

    0
    0
  26. Geli Hati says:

    Artis Indon ke Artis Malaysia ke semuanya sama2 SEKSI SIKSA……hisap rokok, minum arak, kaki clubbing bersosial itu sudah biasa bagi mereka. Macam dunia ini mereka yang punyaaaaaaa

    0
    0
  27. bapok raub says:

    alaaaaaa..geli i……… tengok u………. punye spender kaler itam…….x malu ker isap rokok dng mamat hangsuang

    0
    0
  28. bibiesweet9294 says:

    patutlah irwan dah c break..sapa maw o0o0 pmpuan murah camne,,muka jak bek pi perangai eee cam paris hilton plak.

    0
    0
  29. baby girl says:

    nie bkn acha lah………nie adk die……korang jangan salah faham………..muke je same…………..diorang kan adik beradik kembar……..adk acha pon satu menjatuhkan maruah je…….

    0
    0
  30. NUR says:

    tak thu nak tulis pe……..mcm owg kafir jeeee.

    0
    0
  31. Thank you for another fantastic blog. Where else could I get this kind of info written in such an incite full way? I have been looking for such information.

    0
    0
  32. Tamiko Rokus says:

    You can find some intriguing points in time therein clause but I do not know if I see all of them heart to eye . There’s some validness but I’ll take hold judgment till I glimpse into it more. Good post , many thanks and we want additional! Added to FeedBurner likewise.

    0
    0
  33. sayapelik says:

    alah,aku suke yang bulu tebal..bulu pepek tebal

    0
    0