Written by AbangNara | July 14th, 2016

Kecoh semalam apabila khabar angin bertiup kencang Dira Abu Zahar dan suaminya, Helmi Yusof telah bercerai gara-gara perselisihan faham penajaan filem Bikers Kental 2. Penceraian tersebut dikatakan berlaku pada awal Ramadhan lalu. Namun Dira Abu Zahar telah pun muncul dan menafikan khabar angin tersebut. Menurut Dira, mereka berdua hanya bergaduh manja sahaja. Biasalah pasangan suami isteri. Sedangkan lidah lagi tergigit.
dira abu zahar
Kata Dira:-

Ramai bertanya mengenai perkara ini. Sejujur jujurnya tiada apa yang berlaku dan ia hanya sekadar gaduh-gaduh manja.

Sementara itu Helmi menerusi kirima Whatsapp berkata tiada apa yang perlu dijelaskan mengenai khabar angin penceraian ini.

Saya minta maaf. Saya tiada masa untuk menjawab isu ini.

dira

Alhamdulillah gembira Abang Nara mendengar kenyataan Dira ini. Penceraian sesungguhnya adalah perkara yang amat dibenci olehNya. Biasalah gaduh-gaduh nie. Kahwin kalau tak gaduh, tak cerialah hidup. Yang penting kena bincang untuk menyelesaikan sebarang masalah. Sama-sama kita doakan agar perkahwinan Dira dan Helmi akan terus kekal sehingga ke akhir hayat. Sumber Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 responses to Gaduh-Gaduh Manja Aje – Dira Abu Zahar

  1. minah jambu - safety first says:

    boleh ke tu gaduh gaduh manja ! setau minah jambu kalau gaduh gaduh manja cuma kt atas katil ajeee..kalau gaduh kt tempat lain tu gaduh gaduh betol nama nyee..eh betol ke pes ni ? jangan salahhhh ehhh..

    0

    0
    • MIlah Husna says:

      Gaduh atas katil ??? Siak la ko ni minah , tetiba aku teringat Abg Dollah aku , da lama dia tak balik jengok .
      Kak milah da lama tak merasa..
      Mcm mengidam plak ptg ptg ni ..

      0

      0
      • minah jambu - safety first says:

        hahahaaa…betol pe dira cakap gaduh gaduh manja hahahaha..abang dollah mana pulak ni laki kau ? lama dia tk balek dia keja bawak lori ke ? nanti kau tido kau bayang kan muka bang nara pasti rindu kau terobat…selamat mencobeee..

        0

        0
  2. melati says:

    tetiba lak Saper kah dia..????? Delima saya…..!@#$%^&*

    0

    0
  3. gigi emas says:

    Nanti sebulan dua lagi cerai le, kan melayu islam kuat cerai. Bagsa melayu islam di malaysia adalah bagsa tertinggi mencatatkan kes pencerain. Pasai tu institusi keluarga orang melayu memang buruk, anak terbiar, miskin, tak berpelajaran , kahwin banyak ,anak ramai dan terabai, sek sonsang, sumbang mahram dan rogol. Yeah syabas kepada anda semua

    0

    0
  4. missv says:

    klo dah kuar citer camtu x lama la tu…pkai spek hitam g mahkamah

    0

    0
  5. fatimah busung says:

    die ni mmg ade attitude problem. dulu gaduh kat kelab malam. pastu cerai dgn first husband die (ash, yg skrg husband sherry merlis), now cerai dgn husband ni pulak. kaki gaduh kot.

    0

    0
  6. Nora Manis says:

    SIKITNYE KOMEN HAHAHA!

    0

    0