Written by Bella | March 17th, 2016

Kehadiran bayi kembar Arianna Aubrey dan Karl Kareef, menyerikan lagi rumah tangga Datin Paduka Eina Azman dan suami Dato Paduka Kaiser Gurmeet.

Setiap telatah mereka yang dimuat naik oleh Eina di akaun Instagram beliau pasti akan mecuri hati pengikutnya dengan kecomelan kembar tersebut.

Baru-baru ini, Eina bersama suami dan anak-anaknya telah menjalani satu sesi newborn photoshoot bersama krew The Photolicious.

Jom layan video  serta beberapa foto disebalik sesi fotografi  Arianna Aubrey dan Karl Kareef dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Berita : Instagram Eina Azman

28 responses to (FOTO & VIDEO) Disebalik Sesi Fotografi Anak Kembar Eina Azman

  1. murahan says:

    aq x minat dia ni. aq pernah jmp dia dkt club. kemain gedik dia dgn husband dia dl. masa sebelum khwn la. murahan

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko pon kaki club gak kn.. suke2 je ckp org murahan

      0

      0
    • Anonymous says:

      ermmm… ko pun pegi gak la kan..

      0

      0
    • Kita says:

      Jgn suka ckp mcm org mcm g2 murahan… Ingat nanti ada anak ke… Ape kita ckp sal org takut terkena balik kat kita…ada mata tgk ada mulut diam sudah…atau doa kan jer…tk perlu bukak aib org…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    ingin nak ada anak kembar

    0

    0
  3. 5515 says:

    Alhamdulillah. Comel

    0

    0
  4. nok gebuzzz says:

    rezeki eina…org dulu suka kutuk2 dia mcm tu mcm ni,tgk skrang rezeki yg Allah beri pd mereka…walaupun aku x minat aku ttp doakan kebahagiaan mereka semua..
    x sabar tunggu si kembar tu membesar…

    0

    0
    • Allah Yg Maha Penyayang says:

      Maaf lah nk mencelah. Org kutuk atau tidak … org jahat atau baik … cantik atau huduh. Allah yg beri rezki krn Allah Maha Pemurah dan Penyayang. Allah klu nk beri rezki bukan sebab org tu kena kutuk slps tu dpt rezki melimpah ruah. Allah beri rezki kpd semua hambaNya tdk kira DARJAT, RUPA, JAHAT ATAU BAIK mahupun AGAMA. Jk Allah nk beri .. Allah akn beri. Setiap pemberian rezki atas SIFAT RAHMAN itu bkn krn manusia atau sebab lain. Hatta Perompak atau si pemakan rasuah ramai yg kaya raya terutama kaum Yahudi tp tiada keberkatan. Semoga Ena dn kluarga mndpt keberkatan ats rezki yg di beri dgn sifat syukur.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Ini bukanlah berkenaan Eina atau artikel diatas tp lbh kpd membetulkn sdkt komentar anda scra am. Nok gebuzz niat mmg baik .. Tahniah ats keluhuran hatimu cuma tersasar sdkt dlm bab Tauhid. Stiap manusia tdk sempurna spt sy akn buat silap. Cuma kita perlu tambahkn ilmu kita .. sdkt demi sdkt. Ajal maut Perkhawinan dn Rezki adalah hak Allah krn sayang Allah kpd kita. Tafsiran Rezki luas. Ada diberi sdkt tp sngt bahagia dan diberi bnyk sngt sengsara. Jdlah dr Golongan yg sedikit pesan Nabi krn sngt2 sdkit hamba yg brsyukur. Ank adam tdk akn puas diberi wlpn diberi selembah Emas dlm hdith.

        0

        0
    • Anonymous says:

      Paling manusia slalu buat ialah trsasar apb diberi rezki KURANG RASA SYUKUR. Erti Bersyukur yg sbnrnya bkn pd Lidah shj tp Perbuatan dan Hati dgn melakukan PERINTAH ALLAH dlm ERTI kata sbnr. Buat apa yg diperintakn dan meninggalkn apa yg dilarang. Paling takut Rezki Istidraj. Diberi lebih tp tiada keberkatan malah Jauh dr Yg Maha Esa. Biar sdkt tp berkat tp jk diberi lebih malah mrk akn brtambh IMAN DN DEKAT DGN ALLAH spt Para Sahabah. Pemberian rezki sama spt masuk syurga. Kita masuk syurga atas Rahmat Allah bkn amalan yg bnyk tp Ikhlas. Jk kurang amalan atau x buat langsung mmg sengaja tempah neraka.

      0

      0
  5. Puteri Jelita Rupawan says:

    tahniah eby yus dan isteri…

    0

    0
  6. Aku says:

    Lenanya anak dia tidur dlm video tu, goyang-goyang pun tak sedar

    0

    0
  7. babe says:

    hehehe.. comel eina pujuk anak dye.

    0

    0
  8. Haha says:

    Muka mmg nampak tua tapi x pe lah sb sampai umur 40 muka pun akn sama je..awet muda tuu

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Aku ni sebenarnya bkn suka sgt kat eina ni..Eina ni dlu d keji n mcm2 lgi..tpi alhamdulilah..rzki dia…dpt kawin ngan orang kaya..pas tu dpt rzki ank kembar..sepasang plk tu..harap2 eina kekal bahagia hingga ke janah…amin

    0

    0
  10. Anonymous says:

    lawak kepala banaaa….ebby yus apak kau..sengal punchline x smpi la der..kipidap..cube lg

    0

    0
  11. ku says:

    apalah hai…salah ke ada yg wish pada abby yus & isteri. itu pun nak kata org sengallah apalah. jadi kudis ke?…
    terus terang kata, sya langsung tak suka dgn cara “melati”, “pekerja gomen” dan “anonymous”..tapi ada 2 yg guna “anonymous” ni.
    satu jenis yg suka maki hamun org juga,..yg satu lagi saya suka..ok..komen pun x terus sgt. Better “anonymous” yg baik tu,..tukarlah nama…confuse.
    Dan1 lagi, bila ada yang puji…ada juga x suka, contoh cuba tengok (komen : 5515 March 17, 2016 at 12.28)

    tak tahulah klau2 “anonymous” ni org yg sama.
    saya minta maaf

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak salah tapi berpada2 la..setahu saya ebby yus cuma ada sorang je dalam industri..dan belum berkahwin..jadi bayangkan perasaan ebby yus kalau baca ni..dalam tv program pun memang ebby yus salu tekankan dia xsuka orang bergurau pasal kawin..walaupun dalam nada bergurau tapi apa salahnya kalu kita amik serius pasal perasaan sesama manusia

      0

      0
  12. Mix Asian Blood says:

    tahniah eina azman…mmg rezeki dia kn…kwin ngn org kaya pastu dpt kembar. rezeki

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Semoga kelahiran kembar ni akan mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan dorang yg terputus tu..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    apa la sesi fotografi buleh nampak sepit baju kt blakang.. choyyy…

    0

    0
  15. green says:

    tgk video tu, cantik jugak si eina azman ni.

    0

    0
  16. lalalalalalla says:

    encik suaminya bila lagi nak bersalin.. overdue dah tu

    0

    0
  17. me says:

    tgk orang dpat kembar.. teringin sgt2.. tahniah eina.. Allah beri rezeki yg paling berharga..

    0

    0