Written by Bella | March 12th, 2016

Melihat beberapa foto percutian Akim dan Stacy di Bali, Indonesia baru-baru ini, ermm memang nampak sungguh sisi romantis mereka berdua.

Khabarnya percutian mereka ini adalah anjuran daripada Maybank untuk salah satu program mereka bersama kedua-dua selebriti tersebut.

Pasangan pengantin baharu, Akim dan Stacy diraikan dengan cukup meriah sekali. Boleh kata ini adalah percutian honeymoon jugalah. Hehehe..

Jom kita lihat beberapa foto dan video sewaktu honeymoon Akim dan Stacy di Bali dengan membaca entri ini sepenuhnya.

13 responses to (FOTO & VIDEO) Akim Dan Stacy Bercuti Di Bali, Indonesia

  1. nok gebuzzz says:

    i like these couple…

    0

    0
  2. Anonymous says:

    yeahh..beyya xde.sibuk je budak kecik tu.

    0

    0
    • Anonymous says:

      hello apa kena mengena pula dgn beyya. Nampak sgt kmu ni tk suka bdk… kalu lah awak dpt jodoh yg ada anak express entah mcamana.. depas aje baik kalu belakang mati saja tdk bdk tu… Nampak sgt perangai tk baik ….. ada ke ckp beyya sibuk nk ganggu mereka…. sya doakan apa yg awak cakap ni akan berbalik pd kmu baru padan muka…..

      0

      0
  3. Anzalnaker? says:

    Lagu romeo tak best.

    0

    0
  4. Anzalnaker? says:

    Lagu romeo tak sedap langsung

    0

    0
  5. Anonymous says:

    nampak sgt muka mereka bahagia.. bercinta sepenuhnya selepas perkahwinan.. sweet…

    0

    0
  6. Anonymous says:

    cantik weiii stacy macam sweet gila

    0

    0
  7. Nornazia says:

    Romantik bha kamu

    0

    0