Written by Bella | March 10th, 2016

Terkenal dengan imej garang dan macho siap dengan jambang selain berbadan sado, beberapa hari lepas Sharnaaz Ahmad menarik perhatian ramai apabila memuat naik foto beliau sudah cukur jambang dan membuat rawatan gigi agar lebih putih dan bersih di akaun Instagram miliknya.

Ramai yang bersetuju bahawa Sharnaaz tampak lebih suci, muda dan agak jambu apabila tampil dengan imej lebih kemas tanpa jambangnya.

Ada pengikut yang puji dan ada juga memberikan pendapat yang sebaliknya.

Berikut antara komen pengikut Sharnaaz di Instagram:-

Apa pula pendapat anda? Sesuai tak Sharnaaz dengan imej kemas ataupun lebih sesuai dengan imej garang dan berjambang. Ermm..

16 responses to (FOTO) Sharnaaz Ahmad Dikatakan Nampak Lebih Jambu Tanpa Jambang

  1. amirkhan says:

    CITE BASI… TUIII

    0

    0
  2. Anonymous says:

    hahaha mcm tak kene je dgn imge dia yg tegas garang. Ni mcm en Sotong dah ni !!

    0

    0
  3. orang singapore says:

    mcm tak perlu kot BN nak copy paste ig retis abey nak buat post.

    0

    0
  4. greenfingers says:

    kuat merokok ke dia? Sebab tgk gigi dia tu mcm perokok tegar.

    0

    0
  5. Sabri Ali @ Nick says:

    Tidak padan dengan imej yang perasan baran nih..

    0

    0
  6. bunga says:

    Aihhh awat jdi bergitu…hahahahaha lawakkk x kna dgn muka laa…

    0

    0
  7. nenekjebat says:

    TGK LAH CUCU SAPE..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Nazi at the back

    0

    0
  9. Diya says:

    wow hensem jugak mamat ni…

    0

    0
  10. Anonymous says:

    ensem ke?biasa je aku nengok….sekali imbas mcm pian cecupak p ad..mcm sotong pn ad..lantak ko le shanaz..k gondol ke…nk brmisai ke..ad aku kesah…TAK MINAT NGAN RETIS PANAS BARAN NI…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    macam pengetua Ninja Boy bila cukur misai..

    0

    0
  12. says says:

    bangla fresh ke nie?

    0

    0
  13. Che Gaga says:

    Amboi kemain lg ye hias kamar tidor dgn lambang Nazi . Siap atas kepala hah! Kelas kau nok! Haha

    0

    0